Als ik kan kom ik zeker :-)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef maen het volgende:
[..]
nee hoor, mensenkennis
nah nee je twijfelde al zo, dit lijkt me beter. Als je dan maar naar de open feesten komt
Kan je je WURcard morgen al ophalen? Dacht dat het vrijdag pas kon, dat werd mij verteld iniedergeval.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef Saxofoontje het volgende:
Oke, dat is fijn
We gaan morgen in het appartement wat dingen opmeten en de inboedel (die we grotendeels mogen overnemen) eens goed bekijken, ik ga dan ook maar meteen mijn WURcard ophalen en fiets verplaatsen moest ook nog (voor maandag) gebeuren dus dan kan dat in één moeite door
Over cijferlijsten opsturen. Ik vind dat echt onzin. Studielink heeft al m'n cijfers, geverifiëerd en wel. En dan moet ik mn lijstje nog opsturen. Alles kan digitaal, dus laat dat ook even meegaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef dralion13 het volgende:
Ik kan mn WURcard pas volgende week ophalen.
Ik kreeg vrijdag pas bericht dat ik mn cijferlijst nog moest opsturen ._.
Dus heleboel kan pas volgende week geregeld worden denk ik
Heb ondertussen al wel de boeken enz.
Tja... Klinkt als een goede kamerquote:Op donderdag 1 september 2011 11:31 schreef Saxofoontje het volgende:
Jeetje.. Ik krijg nu net mail van idealis, dat ik (op de laatste kamer waarop ik daar gereageerd heb) 'geselecteerd ben als eerste kandidaat voor de woonruimte'. Het is een kamer op de Haarweg, met wastafel, waar ook nog eens huursubsidie mogelijk is.
'Helaas' kan ik nu ergens anders terecht en moet ik dit gaan afwijzen
huh, kan dat ook voor die kamers? Je moet toch min of meer eigen voordeur hebben?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:30 schreef placeholder het volgende:
[..]
Tja... Klinkt als een goede kamer
Maar wees nou maar gezegend met wat je nu hebt. Veel chiller uiteindelijk!
Nou schijnt dat ik voor mijn kamer ook huurtoeslag aan kan vragen. Dus dat heb ik gedaan, en ben afwachtende...
De stroom was hier ook weg. Hele haarweg (inc. binnenveld en containerwoningen) en een deel van het bedrijventerrein hebben zonder stroom gezeten.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:44 schreef maen het volgende:
is bij jullie ook de stroom uitgevallen?
Aantal mensen op mijn afdeling hebben dat ook. Dus ik heb het maar aangevraagd...quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef maen het volgende:
[..]
huh, kan dat ook voor die kamers? Je moet toch min of meer eigen voordeur hebben?
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:16 schreef placeholder het volgende:
[..]
De stroom was hier ook weg. Hele haarweg (inc. binnenveld en containerwoningen) en een deel van het bedrijventerrein hebben zonder stroom gezeten.
ja valt altijd te proberen. Maarja die 6 euro helpt ook niet echt veelquote:Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef placeholder het volgende:
[..]
Aantal mensen op mijn afdeling hebben dat ook. Dus ik heb het maar aangevraagd...
Nee, zo goed geïnformeerd ben ik ook weer niet.. Op de site van Liander (netbeheerder hier) staat ook niks...quote:
Toch weer 2 keer avondeten ^^quote:Op donderdag 1 september 2011 15:20 schreef maen het volgende:
[..]
ja valt altijd te proberen. Maarja die 6 euro helpt ook niet echt veel
hmm ok. Ben iig blij dat ik weer muziek hebquote:Op donderdag 1 september 2011 15:22 schreef placeholder het volgende:
[..]
Nee, zo goed geïnformeerd ben ik ook weer niet.. Op de site van Liander (netbeheerder hier) staat ook niks...
[..]
Toch weer 2 keer avondeten ^^
ja, vond het ook al raar dat ik die nog niet ontvangen had. Maarja, had me dan ook redelijk laat heringeschreven, en dacht dat de WUR ook wel even aan studielink zou moeten wennen dus vond het nog niet nodig om me zorgen te maken..quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:15 schreef Sodium het volgende:
Ah, die worden (bij mijn weten) pas verstuurd zodra de inschrijving rond is. Niet ontvangen = inschrijving niet voltooid, denk ik. Ik moet overigens toegeven dat het proces van inschrijven er de afgelopen jaren niet duidelijker op geworden is.
en dat 2 keerquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:58 schreef bioloogje het volgende:
Wat ik merk met huisgenoten is dat die bewijzen maar langzaam binnendruppelen. Ik heb er pas 2 gezien, terwijl ik wel veel thuis ben geweest. Dus volgens mij hoef je je nog nergens druk over te maken.Wat ik merk met huisgenoten is dat die bewijzen maar langzaam binnendruppelen. Ik heb er pas 2 gezien, terwijl ik wel veel thuis ben geweest. Dus volgens mij hoef je je nog nergens druk over te maken.
haha ja ik begon ook te twijfelenquote:Op zondag 4 september 2011 15:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik twijfelde er al wel over, dus kan heel goed
Helemaal goed!quote:Op zondag 4 september 2011 15:40 schreef maen het volgende:
nee, ik ga dezelfde vakken volgen als vorig jaarmaar nu kan ik wel schrijven dus nu ga ik ze natuurlijk wel dik halen!
klinkt inderdaad pittig!quote:Op zondag 4 september 2011 15:41 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Helemaal goed!![]()
Ik heb foodmicrobiology en mathematical concepts.. Ik vind 't wel leuk maar ben er ook een beetje bang voor
Lief dat je er nog aan denkt. Ben bij die ene afgewezen, dus verder zoekenquote:Op zondag 4 september 2011 15:44 schreef maen het volgende:
[..]
klinkt inderdaad pittig!
hoe is het trouwens met je stageplaats afgelopen?
ow jammer! Wanneer zou je eigenlijk moeten beginnen? En heb je al wat nieuws op het oog?quote:Op zondag 4 september 2011 15:47 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Lief dat je er nog aan denkt. Ben bij die ene afgewezen, dus verder zoeken
Solliciteren voor stages gaat me altijd heel slecht af, terwijl die voor vakantiebaantjes altijd supergoed gaan..![]()
Begin november.. Ik ga gewoon veel brieven sturen nuquote:Op zondag 4 september 2011 16:22 schreef maen het volgende:
[..]
ow jammer! Wanneer zou je eigenlijk moeten beginnen? En heb je al wat nieuws op het oog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |