Wel goed denk ik.. maarja je weet het nooit he.. en als ik goed genoeg was/leek moet ik nog een 2e gesprek. Sowieso nog niet aangenomen dus.. (zo fijn, nog een gesprek, ik hou er zo van)quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hoe is het gesprek voor je stage gegaan?
hihiquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:49 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Donderdagochtend lag er iemand voor de trein. Was dus een uur te laat voor statistiek. Ze kijken je zo raar aan als je pas half 11 les hebt en dan nog te laat komt..
Eens!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:16 schreef placeholder het volgende:
* placeholder probeert voorzichtig
Nu de eerste collegeweek voorbij is, is het wel weer tijd om een meeting te plannen toch?
Je wil wel heel graag weer een meeting hequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:16 schreef placeholder het volgende:
Nu de eerste collegeweek voorbij is, is het wel weer tijd om een meeting te plannen toch?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:29 schreef Reflectionne het volgende:
Nou nou, zo kom ik 2 mensen van hier tegen in het openbaar vervoer.. Sodium heeft het alleen nog niet door :p
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:16 schreef placeholder het volgende:
Zo ken ik Wageningen niet, trouwens. Meestal is het college volgen van half negen tot vijf, en dan heb je nog geen literatuur doorgenomen; vergeleken met andere universiteiten is Wageningen soms wel heftig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:36 schreef placeholder het volgende:
[..]
De vrijheid bevalt me wel. Afentoe college, en veel zelf werken. Heerlijk!
Meetingidee lijkt me prima. Waar zit 'het' Grand Cafe?quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:56 schreef Sodium het volgende:
Leuk plan. Ik ben echter wel vrij druk. Misschien kunnen we in het Grand Café een maaltijd nuttigen en dan daarna door naar een café op de Markt voor degene die daar zin in hebben?
[..]
Zo ken ik Wageningen niet, trouwens. Meestal is het college volgen van half negen tot vijf, en dan heb je nog geen literatuur doorgenomen; vergeleken met andere universiteiten is Wageningen soms wel heftig.
In de trein van Arnhem naar Zupthen.. Je ging echt 2 stoelen voor ons (Jappas en mij) zittenquote:Op zaterdag 10 september 2011 08:56 schreef Sodium het volgende:
[..]
Haha, heb je inderdaad niet gezien. Waar heb je mij gespot?
Dat is beneden in het Forum.. Daar kan je eten voor een paar euro. Ik vind het prima. Ik zeg, roep een paar data en kijken wanneer de meesten kunnen?!quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:47 schreef placeholder het volgende:
[..]
Meetingidee lijkt me prima. Waar zit 'het' Grand Cafe?
Ik denk dat het komt door het introductievak. M'n scheikunde (GC1) is al een stuk meer hard werken. Maar het is hoe dan ook een verademing na al die jaren middelbare school.
Doen we een tweede mogelijkheid erbij! Zie bovenstaande post.quote:Op zondag 11 september 2011 23:15 schreef maen het volgende:
haha donderdagen zijn precies de dagen dat ik niet kan! En Saxofoontje waarschijnlijk ook niet
iedere andere dag heb ik nog wel mogelijkheden om wat te regelen dat ik erbij kan zijn, dus liever een andere dag wat mij betreft
he verdorie, ben te traagquote:Op zondag 11 september 2011 23:27 schreef placeholder het volgende:
[..]
Doen we een tweede mogelijkheid erbij! Zie bovenstaande post.
Dan kan ik sowieso, de rest moet ik even kijken...quote:Op zondag 11 september 2011 23:51 schreef dralion13 het volgende:
![]()
MEETING
![]()
![]()
Eten om 18:00 bij het Grand Café op Forum, afpilsen bij de Vlaamsche (wat is een handige tijd?)
Maandag 19 september
- maen
- Placeholder (eten + kroeg)
Donderdag 22 September
- Bioloogje
Maandag 26 september
- maen
Woensdag 28 september
- maen
- dralion
Maandag 4 oktober
- maen
- dralion
Dinsdag 5 oktober
- maen
- dralion
- Bioloogje
22 september kan ik iig niet, dan ben ik jarig en willen mijn ouders heel graag langskomen
quote:Op maandag 12 september 2011 12:13 schreef placeholder het volgende:
![]()
MEETING
![]()
![]()
Eten om 18:00 bij het Grand Café op Forum, afpilsen bij de Vlaamsche (wat is een handige tijd?)
Maandag 19 september
- maen
- Reflectionne
- Saxofoontje
- Momo
Donderdag 22 September
- Bioloogje
- Reflectionne
Maandag 26 september
- maen
- Reflectionne
- Saxofoontje
- Placeholder
- Momo
Woensdag 28 september
- maen
- dralion
- Reflectionne
- Saxofoontje (wat later, dus waarschijnlijk alleen kroeg)
Maandag 3 oktober
- maen
- dralion
- Reflectionne
- Saxofoontje
- Placeholder
- Momo
Dinsdag 4 oktober
- maen
- dralion
- Bioloogje
- Reflectionne
- Saxofoontje
- Momo
quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:4 oktober mss niet aangezien het dan dierendag is en mijn cavia's mss wensen dat ik thuis blijf
ze hebben je gelijk weten te strikken voor vanalles en nog wat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:27 schreef Saxofoontje het volgende:
Zo de eerste vergadering van de Activicie!
dat wordt klussen! Tenzij de kamer al een leuke kleur enzo heeft.quote:
ow nice! Dat scheelt wel jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef dralion13 het volgende:
Asserpark
Maar eerste paar dagen is het kamperen in mn eigen kamer, donderdag komen mijn spullen
Klussen is niet echt nodig, de kamer is wit geverfd, er ligt vrij nieuw laminaat in dus daar hoef ik me ook niet mee bezig te houden.
Alleen meubels er in en klaar
Had ik me voor opgegeven, leek me de leukste commissiequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:31 schreef maen het volgende:
[..]
ze hebben je gelijk weten te strikken voor vanalles en nog wat?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
4 oktober mss niet aangezien het dan dierendag is en mijn cavia's mss wensen dat ik thuis blijf
quote:
Doe dan maar 3 oktober. Ik had die niet ingevuld omdat ik nog niet zeker wist of ik dan wel kon. Maar de kans is eigenlijk vrij groot dat ik dan wel bij kan zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:20 schreef maen het volgende:
Als ik zo kijk, kunnen 3 of 4 oktober de meesten. (heeft iedereen al ingevuld? Ik weet niet meer met hoeveel we hier nou actief zijn...)
Moeten bioloogje en placeholder even vechten om wie er het liefste bij is
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Doe dan maar 3 oktober. Ik had die niet ingevuld omdat ik nog niet zeker wist of ik dan wel kon. Maar de kans is eigenlijk vrij groot dat ik dan wel bij kan zijn.
we reminden hier wel tegen die tijdquote:Op woensdag 14 september 2011 16:11 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Ik denk dat ik ook m'n gezicht wel even kan laten zien 3 oktober. Als ik 't niet vergeten ben tegen die tijd
En boe, heb ik een vrije dag, ben ik ziek.
vergeet niet te vragen aan de huidige bewoner(s) of je het electrische kookplaat mag overnemen! op die kamers zit nl geen gasleiding volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:07 schreef jappas het volgende:
Per 18 oktober, Gebouw weet ik zo even niet, maar als ik het adres op Google opzoek lijkt het het eerste gebouw.
Heb er zin in, en nu dingen regelen. Schilderbedrijf mama is (indien nodig) al geboekt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:13 schreef Xenomyst het volgende:
xeno meld zich weer!
afgelopen tijd heel druk gehad... van lowlands gelijk door naar aid, toen vit, toen eerste collegeweek en nu aan het overhuizen naar haarweg
Welkom inderdaad! Welk gebouw?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:13 schreef Xenomyst het volgende:
xeno meld zich weer!
afgelopen tijd heel druk gehad... van lowlands gelijk door naar aid, toen vit, toen eerste collegeweek en nu aan het overhuizen naar haarweg
Gaan we naar de International Clubquote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef Reflectionne het volgende:
Ja, ik ben zo blij!! We kunnen de meets haast bij de haarweg gaan houden (moet bioloogje eens fietsen)
Xeno, ben je ook bij ssr gegaan?
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef maen het volgende:
[..]
Gaan we naar de International Club![]()
doen is leuk!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef maen het volgende:
[..]
Gaan we naar de International Club![]()
Nee bij ceresquote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef Reflectionne het volgende:
Ja, ik ben zo blij!! We kunnen de meets haast bij de haarweg gaan houden (moet bioloogje eens fietsen)
Niks daar van, moet ik helemaal naar de andere kant van de stad toequote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef Reflectionne het volgende:
een les voor de volgende keerquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niks daar van, moet ik helemaal naar de andere kant van de stad toe(wat heerlijk dat dat betekend dat ik een kwartier moet fietsen
Kom maar gewoon naar Annie's
Maar ik kan de haarweg wel zien vanaf mijn kamer volgens mij(met mn telescope lukt het iig wel denk ik)
Ik ben echt zo blij met mn kamer, nu helemaal ingericht, zeer uitgebreide hoogslaper met bureau en kast (mn ouders zijn er 4 uur mee bezig geweest om hem in elkaar te zetten, terwijl ik op excursie was), een tafeltje en vandaag nog een bankje gekocht (had nog een hele lege muur dus die ruimte moest opgevuld worden
)
Vandaag ben ik met mn groepje (bestaande uit bijna alleen maar SSR-W'ers) door de docent ook uitgeroepen tot de grootste faalhazen ooit bij bos en natuurbeheer
We hadden de grondboor iets te diep (lees een halve meter ipv de 5 cm die moesten wat ons niet verteld is trouwens) de klei in geslagen waardoor we de klei er niet meer uit kregen. Uiteindelijk heeft de docent een handvat van de boor af geslagen
We zijn de halve ochtend er mee bezig geweest om de klei eruit te krijgen met als resultaat dat het alleen maar vaster kwam te zitten
Deze week nog niet zo gelachen als toen. Maar ik hoop niet dat het ons cijfer al te veel omlaag haalt.
Hij had zelfs een beloning uitgeroepen voor degene die de klei eruit kreeg (kreeg een punt extra op zn eindcijfer)
en dat kiest de docent uit om mee in klei te slaan? ga me toch wel afvragen welke docent dat bedacht heeft...quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:29 schreef dralion13 het volgende:
zo'n pijp die je de grond in slaat
Hij zei dat dat practicum al tientallen jaren op die manier gegeven werd, heb jij dat dan niet moeten doen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dat kiest de docent uit om mee in klei te slaan? ga me toch wel afvragen welke docent dat bedacht heeft...
owh vast wel, maar het is 5 jaar geleden geweest dus het staat me niet meer zo bij *voelt zich oud*quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hij zei dat dat practicum al tientallen jaren op die manier gegeven werd, heb jij dat dan niet moeten doen?
ja stom he! Nodig dan gewoon geen mensen uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:02 schreef Saxofoontje het volgende:
Klinkt wel als een mooie actie
Gisteren bij de harmonie was het hartstikke leuk! Alleen 1 probleempje.. ze hadden al genoeg altsaxen opzicht en we waren met 5 nieuwe. Dat is teveel dus mogen we er allemaal niet bij.. echt heel erg jammer.
We mogen wel bij het saxofoonensemble, ook leuk, en misschien ga ik met een ander meisje tenorsax proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |