abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101946253
Tegen die tijd wordt er hier vast weer over gepraat! Leuk dat je er bij wil zijn :)

Beterschap ook!
pi_101968501
Ja!!! Combikamer is binnen :D!
pi_101968526
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:03 schreef jappas het volgende:
*O*

wanneer kunnen jullie er in?
Welkom op de Haarweg alvast ;) welk gebouw? :)
  donderdag 15 september 2011 @ 10:05:12 #279
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_101968533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:03 schreef jappas het volgende:
gefeliciteerd! lekker samenwonen!
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_101968577
Per 18 oktober, Gebouw weet ik zo even niet, maar als ik het adres op Google opzoek lijkt het het eerste gebouw.

Heb er zin in, en nu dingen regelen. Schilderbedrijf mama is (indien nodig) al geboekt :P.
  donderdag 15 september 2011 @ 10:10:50 #281
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_101968656
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:07 schreef jappas het volgende:
Per 18 oktober, Gebouw weet ik zo even niet, maar als ik het adres op Google opzoek lijkt het het eerste gebouw.

Heb er zin in, en nu dingen regelen. Schilderbedrijf mama is (indien nodig) al geboekt :P.
vergeet niet te vragen aan de huidige bewoner(s) of je het electrische kookplaat mag overnemen! op die kamers zit nl geen gasleiding volgens mij.
Trotste mama van Ambar
pi_101968713
Die zijn al gemaild ;), willen sowieso even langs gaan om te kijken of er nog wat moet gebeuren aan schilderen/vloer etc. En of ze misschien ook nog meer dingetjes over hebben. Inderdaad ook een kookplaat ja, van die elektriciteit wist ik (helaas) ook al.
pi_101979888
xeno meld zich weer!
afgelopen tijd heel druk gehad... van lowlands gelijk door naar aid, toen vit, toen eerste collegeweek en nu aan het overhuizen naar haarweg :)
pi_101980021
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:13 schreef Xenomyst het volgende:
xeno meld zich weer!
afgelopen tijd heel druk gehad... van lowlands gelijk door naar aid, toen vit, toen eerste collegeweek en nu aan het overhuizen naar haarweg :)
:W

Goed dat je er weer bent :)
Bevalt het allemaal een beetje?
  donderdag 15 september 2011 @ 17:20:14 #285
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_101982113
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:13 schreef Xenomyst het volgende:
xeno meld zich weer!
Welkom inderdaad! Welk gebouw?
pi_101982292
Ja tot nu toe bevalt het zeker! Wel even wennen maar dat komt wel goed.
middelste gebouw;)
pi_101982327
haha dan zijn nu alle gebouwen bezet door Fokkers ;)
pi_101982580
Ja, ik ben zo blij!! We kunnen de meets haast bij de haarweg gaan houden (moet bioloogje eens fietsen :P)

Xeno, ben je ook bij ssr gegaan?
pi_101982699
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef Reflectionne het volgende:
Ja, ik ben zo blij!! We kunnen de meets haast bij de haarweg gaan houden (moet bioloogje eens fietsen :P)

Gaan we naar de International Club :D ;)
pi_101983514
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef maen het volgende:

[..]

*O*
  donderdag 15 september 2011 @ 18:06:53 #291
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_101983599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef maen het volgende:

[..]

doen is leuk!
Trotste mama van Ambar
pi_101983894
quote:

Nee bij ceres ;)
pi_102005595
quote:

Niks daar van, moet ik helemaal naar de andere kant van de stad toe :o (wat heerlijk dat dat betekend dat ik een kwartier moet fietsen :)
Kom maar gewoon naar Annie's :P

Maar ik kan de haarweg wel zien vanaf mijn kamer volgens mij :D (met mn telescope lukt het iig wel denk ik)

Ik ben echt zo blij met mn kamer, nu helemaal ingericht, zeer uitgebreide hoogslaper met bureau en kast (mn ouders zijn er 4 uur mee bezig geweest om hem in elkaar te zetten, terwijl ik op excursie was :P), een tafeltje en vandaag nog een bankje gekocht (had nog een hele lege muur dus die ruimte moest opgevuld worden ;) )

Vandaag ben ik met mn groepje (bestaande uit bijna alleen maar SSR-W'ers) door de docent ook uitgeroepen tot de grootste faalhazen ooit bij bos en natuurbeheer :@
We hadden de grondboor iets te diep (lees een halve meter ipv de 5 cm die moesten wat ons niet verteld is trouwens) de klei in geslagen waardoor we de klei er niet meer uit kregen. Uiteindelijk heeft de docent een handvat van de boor af geslagen _O-
We zijn de halve ochtend er mee bezig geweest om de klei eruit te krijgen met als resultaat dat het alleen maar vaster kwam te zitten :9

Deze week nog niet zo gelachen als toen. Maar ik hoop niet dat het ons cijfer al te veel omlaag haalt.

Hij had zelfs een beloning uitgeroepen voor degene die de klei eruit kreeg (kreeg een punt extra op zn eindcijfer)
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:28:06 #294
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_102008229
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 01:54 schreef dralion13 het volgende:

[..]

Niks daar van, moet ik helemaal naar de andere kant van de stad toe :o (wat heerlijk dat dat betekend dat ik een kwartier moet fietsen :)
Kom maar gewoon naar Annie's :P

Maar ik kan de haarweg wel zien vanaf mijn kamer volgens mij :D (met mn telescope lukt het iig wel denk ik)

Ik ben echt zo blij met mn kamer, nu helemaal ingericht, zeer uitgebreide hoogslaper met bureau en kast (mn ouders zijn er 4 uur mee bezig geweest om hem in elkaar te zetten, terwijl ik op excursie was :P), een tafeltje en vandaag nog een bankje gekocht (had nog een hele lege muur dus die ruimte moest opgevuld worden ;) )

Vandaag ben ik met mn groepje (bestaande uit bijna alleen maar SSR-W'ers) door de docent ook uitgeroepen tot de grootste faalhazen ooit bij bos en natuurbeheer :@
We hadden de grondboor iets te diep (lees een halve meter ipv de 5 cm die moesten wat ons niet verteld is trouwens) de klei in geslagen waardoor we de klei er niet meer uit kregen. Uiteindelijk heeft de docent een handvat van de boor af geslagen _O-
We zijn de halve ochtend er mee bezig geweest om de klei eruit te krijgen met als resultaat dat het alleen maar vaster kwam te zitten :9

Deze week nog niet zo gelachen als toen. Maar ik hoop niet dat het ons cijfer al te veel omlaag haalt.

Hij had zelfs een beloning uitgeroepen voor degene die de klei eruit kreeg (kreeg een punt extra op zn eindcijfer)
een les voor de volgende keer :P
was het zo'n echte grondboor? of zo'n ding waar je een ringetje de grond inslaat?
en tja de grond in het bos van Hemmen is ook zeer lekker kleiig ^^ heerlijk zware rivierklei van het zwaarste soort, nog extra zwaar gemaakt door de vele regen van laatst })
ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel heel grappig vind :+ _O-
Trotste mama van Ambar
pi_102008254
zo'n pijp die je de grond in slaat :9

[ Bericht 1% gewijzigd door dralion13 op 16-09-2011 09:41:02 ]
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:51:49 #296
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_102008735
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:29 schreef dralion13 het volgende:
zo'n pijp die je de grond in slaat :9
en dat kiest de docent uit om mee in klei te slaan? ga me toch wel afvragen welke docent dat bedacht heeft...
Trotste mama van Ambar
pi_102008995
Klinkt wel als een mooie actie :P

Gisteren bij de harmonie was het hartstikke leuk! Alleen 1 probleempje.. ze hadden al genoeg altsaxen opzicht en we waren met 5 nieuwe. Dat is teveel dus mogen we er allemaal niet bij.. echt heel erg jammer.
We mogen wel bij het saxofoonensemble, ook leuk, en misschien ga ik met een ander meisje tenorsax proberen.
pi_102009784
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

en dat kiest de docent uit om mee in klei te slaan? ga me toch wel afvragen welke docent dat bedacht heeft...
Hij zei dat dat practicum al tientallen jaren op die manier gegeven werd, heb jij dat dan niet moeten doen? :?
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:45:51 #299
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_102010063
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:34 schreef dralion13 het volgende:

[..]

Hij zei dat dat practicum al tientallen jaren op die manier gegeven werd, heb jij dat dan niet moeten doen? :?
owh vast wel, maar het is 5 jaar geleden geweest dus het staat me niet meer zo bij *voelt zich oud*
Trotste mama van Ambar
pi_102011036
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:02 schreef Saxofoontje het volgende:
Klinkt wel als een mooie actie :P

Gisteren bij de harmonie was het hartstikke leuk! Alleen 1 probleempje.. ze hadden al genoeg altsaxen opzicht en we waren met 5 nieuwe. Dat is teveel dus mogen we er allemaal niet bij.. echt heel erg jammer.
We mogen wel bij het saxofoonensemble, ook leuk, en misschien ga ik met een ander meisje tenorsax proberen.
ja stom he! Nodig dan gewoon geen mensen uit :{
Ga je wel bij ensemble dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')