Waarom?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:24 schreef Charlea het volgende:
[..]
Zeg, hou je tenen eens binnenboord.

Dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
Terechte klacht!
Die snollen moet je gewoon buiten mishandelen.
Even normen en waarden leren.

Juist.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is Pallas-Athene. Staat altijd klaar om je iets toe te snauwen.

Als er iemand fake is dan ben jij 't wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Juist.
Daar weet je alles van nep kip.

't Is toch een vrouw?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is Pallas-Athene. Staat altijd klaar om je iets toe te snauwen.

Omdat het op dit vroege tijdstip nogal lastig is rekening te houden met snel beledigde mensen.quote:

quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als er iemand fake is dan ben jij 't wel.

Nou ik heb er ook wat tegen wanneer ze het tegen anderen doen eigenlijk..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:22 schreef Charlea het volgende:
[..]
Grotendeels zijn zulke dramaschoppers buitenlanders ja, voornamelijk tieners, ik heb er niks tegen, zolang ze maar niet aan mij komen, hoewel ik het ermee eens ben dat 't niet al te gepast is, die herrieschoppingz.
Maar wij autochtonen zijn ook niet altijd even beleefd en vriendelijk

quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed. Kan er ook nog normaal gedaan worden in dit topic?

Ja, ik zal er niet meer op reageren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed. Kan er ook nog normaal gedaan worden in dit topic?

Dank je wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:26 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nou ik heb er ook wat tegen wanneer ze het tegen anderen doen eigenlijk..
Fatsoens- en omgangsnormen zijn totaal afwezig. Dit soort volk leeft in een wereld waarin de meest asociale en grofgebekte malloot de macht heeft.
Dit belachelijke gedrag mag dan zijn vruchten afwerpen in het land van herkomst, hier gaat die vlieger niet op.
Zulke branieschoppers verdienen les, maar helaas is dat vaak een kansloze zaak wanneer je naar de thuissituatie gaat kijken...
Wat autochtonen betreft: ook daar zit tuig tussen, maar procentueel vele malen minder... Ook die verdienen les hoor..

Thuissituatie, groepsdruk, etc. Hebben nou eenmaal van huis uit meegekregen, wie het hardst schreeuwt krijgt z'n zin, wie zich bemoeit krijgt klappen. o.i.d. Maar in de AH kan je dat niet ff veranderen, alleen maar -binnensmonds- je kapot lachen en vrolijk doorgaan met je leven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:26 schreef Sant. het volgende:
[..]
Fatsoens- en omgangsnormen zijn totaal afwezig. Dit soort volk leeft in een wereld waarin de meest asociale en grofgebekte malloot de macht heeft.
Dit belachelijke gedrag mag dan zijn vruchten afwerpen in het land van herkomst, hier gaat die vlieger niet op.
Zulke branieschoppers verdienen les, maar helaas is dat vaak een kansloze zaak wanneer je naar de thuissituatie gaat kijken...
Wat autochtonen betreft: ook daar zit tuig tussen, maar procentueel vele malen minder... Ook die verdienen les hoor..

een aantal simpelen opmerkingenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:26 schreef Sant. het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:27 schreef Stompert het volgende:
Dus TS twee kinders van 10 kijken naar andere dames en worden daarom uitgescholden. Vervolgens komt er een dronken baardaap in het verhaal en beginnen die leipo's daarop te schelden.
Mis ik nog iets?

ze waren getintquote:

Een lekker wijf in een nauwsluitende rode jurk, een geflipte 'agent' in een zwart pak en een nerd met een kekke zonnenbril.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:27 schreef Stompert het volgende:
Dus TS kijkt naar andere dames en wordt daarom uitgescholden. Vervolgens komt er een dronken baardaap in het verhaal en beginnen die leipo's daarop te schelden.
Mis ik nog iets?

Aaah, ok. Vandaar. Ik snapte het al niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:29 schreef Charlea het volgende:
Dus TS twee kinders van 10 kijken naar andere dames en worden daarom uitgescholden. Vervolgens komt er een dronken baardaap in het verhaal en beginnen die leipo's daarop te schelden.
Mis ik nog iets?

Shit, was jij dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:31 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Een lekker wijf in een nauwsluitende rode jurk, een geflipte 'agent' in een zwart pak en een nerd met een kekke zonnenbril.
Maar verder heb je de strekking redelijk te pakken.

Gefeliciteerd voor het, door ellenlang vrouwengezwets heen, ontdekken van de ware klacht achter het verhaal, is een ware kunst en dat meen ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:32 schreef Stompert het volgende:
[..]
Aaah, ok. Vandaar. Ik snapte het al niet.
Terrechte klacht overigens. Men voelt zich enorm te snel aangevallen om niets.
Kijk je niet naar mensen ben je verwaand. Kijk je wel dan wordt je bestookt door 10 man "HEB IK WAT VAN JE AAN OF ZO?! WAT BEN JE KANKER ARROGANT AAN HET KIJKEN"
Excuses voor mijn taalgebruik en mogelijk verkeerde interpunctie.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |