Smeerpijpquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef Stink-ui het volgende:
gebruikte condoom waar ik hoertjes mee geneukt heb
M'n iPad2.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Naast je bed op de grond dan?
Niet echt een beugel, maar een plastic hoesje dat je na de beugel krijgtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nachtbeugel ? Of tegen het tandenknarsen ?
Ga je dan niet in je slaap op je spullen liggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik ook niet, gewoon een groot bed.
Stoer doen met grote bedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik ook niet, gewoon een groot bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:18 schreef JellyBeanz het volgende:
Telt vensterbank ook?
Zo ja, geld heul veul geld enn natuurLijk mijn mobiel en oordopjes EN (zie spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:?
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Neuh, ligt gewoon aan de zijkant. En forever alone natuurlijk, scheelt ook ruimtequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga je dan niet in je slaap op je spullen liggen?
Stoer doen met luchtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef coban het volgende:
[..]
Stoer doen met grote bed. Ik slaap in de lucht.
Met foto van JB?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:18 schreef Bieberfever94 het volgende:
Een fotolijsje, mijn agenda lampje
Ik heb een bed in lucht!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:20 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen kan dat hebben he.
quote:
Gangbangquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef coban het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat ik ook met aight1 getrouwd ben he?
Je rookt toch niet in bed he? Zal wel niet, anders had er ook een asbak gestaan....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:40 schreef cherrycoke het volgende:
wekker, mobiel, sigaretten, afstandsbediening, aansteker, deo en een riem
snachts als ik niet kan slapen, raam open en lekker naar buiten kijken en paffen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je rookt toch niet in bed he? Zal wel niet, anders had er ook een asbak gestaan....
Waar staat je asbak dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
snachts als ik niet kan slapen, raam open en lekker naar buiten kijken en paffen.
asbakquote:
Ok, als je maar goed uitkijkt dat je niet in slaap valt als je aan het roken bentquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
asbak? tik het af buiten het raam
Met jou kan pratenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
snachts als ik niet kan slapen, raam open en lekker naar buiten kijken en paffen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Bel elkaar dan als je niet kan slapen 's nachts, gezellie met een peukje erbij
Waarom jat iedereen de UI van SwJ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:07 schreef Haifisch het volgende:
Ik zal opnoemen:
Rekenapparaat, musicstore catalogus, portomonée, plectra, imbussleutel, setje snaren
brandweer?quote:
DAT HEB IK OOKquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet echt een beugel, maar een plastic hoesje dat je na de beugel krijgtIk moet hem om de nacht in.
Precies dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Lampje, wekker , telefoon , bekertje water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Maak je schilderijen in bedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Inktpotje
Glas water met penselen erin
Puntenslijper
Potlood
Gum
Ja.quote:
Geniaal.quote:
Ik stal van Stink-Uiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Waarom jat iedereen de UI van SwJ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |