Ik geef het op...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind psyq nu al stom, ze bellen een keer voor de intake,krijgen me niet te pakken dus mailen dat in hun moet bellen. Bel ik ze, zeggen dat ze terug bellen vandaagdrie keer raden wat ze dus niet gedaan hebben
ach, hopelijk blijft het hierbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:45 schreef Troel het volgende:
Nu ja, ik heb geen klachten over ze tot nu toe
terechtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach, hopelijk blijft het hierbijmaar ik was stiekem best een heel klein beetje nerveus voor dat gesprekje, dus ik vond het wel een vervelend dat ze niet gewoon terug belden zoals ze zeiden
Ik zou er gewoon wat van zeggen, is ook niet netjes van ze.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach, hopelijk blijft het hierbijmaar ik was stiekem best een heel klein beetje nerveus voor dat gesprekje, dus ik vond het wel een vervelend dat ze niet gewoon terug belden zoals ze zeiden
Mee eens! PsyQ heeft wel vaker zulke neigingen. Heel irritant. Ik merk nu wel dat als je goed aandringt als je wat van ze wil dat ze dan wel meedenken. Mijn psych was gisteren in ieder geval lief, ze begint geloof ik door te krijgen dat als ik zeg dat het kut met me gaat, dat dat ook echt zo is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:02 schreef Horchata het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon wat van zeggen, is ook niet netjes van ze.
Ik slik ze als ad. Dus weet de werking voor adhd niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:11 schreef Maartel het volgende:
Heeft iemand met bupropion de ervaring dat het na een aantal maanden minder gaat werken?
Het kan tussen mijn oren zitten hoor, maar ik kan sinds ongeveer een week echt amper stilzitten terwijl de weken ervoor continue hyperfocus was.
Niks gemist, niemand "genezen"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef Michhas het volgende:
Hoi
Wow... Lang geleden dat ik hier was
Hallo! Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef Michhas het volgende:
Hoi
Wow... Lang geleden dat ik hier was
Geen probleem. Goed om te horen! En in lage doseringen trouwens ook hoor..... (beetje slaapgebrek hier)quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:22 schreef Generalissimo het volgende:
[..]
Oké bedankt voor je antwoord! En dankzij jou vind ik de dexamphetamine nu veel fijnernam eerst een hele hoge dosis 40 mg per dag maar ben erachter gekomen dat ik zo'n hoge dosis helemaal niet nodig had! Omdat jij laatst hier zei dat je 3 keer per dag een pilletje van 5mg nam ben ik dat ook eens gaan proberen en ik voel me veel fijner zo. Ben veel rustiger en minder opgefokt
Op zich ook wel logisch want dexamphetamine is in hoge doseringen een oppeppend middel.
Wachten is mijn lievelingsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:26 schreef Dropkogel het volgende:
Vinden jullie wachten ook zo moeilijk?
Niet dat het lang duurde hoor maar toch heb ik onderhand heel de apotheek door gehupst.
Ik ben ook nog niet genezen, alhoewel een beetje dan aangezien ik me niet meer dagelijks irriteer aan adhd.
Volgens mij ben je nooit "genezen"...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:26 schreef Dropkogel het volgende:
Vinden jullie wachten ook zo moeilijk?
Niet dat het lang duurde hoor maar toch heb ik onderhand heel de apotheek door gehupst.
Ik ben ook nog niet genezen, alhoewel een beetje dan aangezien ik me niet meer dagelijks irriteer aan adhd.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nooit "genezen"...
Net zoiets als concerta. Gewoon MF met verlengde/gereguleerde afgifte.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:17 schreef RvLaak het volgende:
Middag allen... We hebben vandaag op school een experiment uitgevoerd op wat eerstejaars (Bourdon-Wiersma, hier van heeeel bekend).
1 van de vragen die we gesteld hebben is of iemand de AD(H)D diagnose heeft gekregen en of die persoon daar ook medicatie voor slikt. Van 1 persoon kregen we het antwoord "Equasym"... Wa's da?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |