Whut!quote:
Tussens wens en daad staan wetten, regels en andere bezwaren...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:20 schreef Paxcon het volgende:
Trap volgende keer die aso z'n ruit even door wil je?
Leuke zin.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tussens wens en daad staan wetten, regels en andere bezwaren...
ik moest lachenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef fruityloop het volgende:
Dit moet je even aan Kreator vertellen.
zoiets als van kanker knaker makenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef Oerbeer het volgende:
Kankworst![]()
Het typo woord van de maand.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:58 schreef banapples het volgende:
Misschien had diegene wel kankworst gegeten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:58 schreef banapples het volgende:
Misschien had diegene wel kankworst gegeten
[ afbeelding ]
Hoe oud ben je, 12?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:12 schreef Geelman het volgende:
Ben nog steeds een beetje boos op die ene meneer. Misschien zijn nepbekeuringen een idee?
En toen zeker snel naar huis gereden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:26 schreef Psy-freak het volgende:
Was een keer met pa naar de afhaal-chinees en daar had iemand ook onterecht gebruik gemaakt van een invalide parkeerplek. Toen heeft mn pa de satesaus over de vooruit gegooid. Held.
Neuh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En toen zeker snel naar huis gereden?
Euroshopper knakworstenquote:
Tuurlijk niet. Als ik daar een auto zie ga ik altijd eerst kijken of ze zo'n kaart hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Aan de andere kant hoeft een beperkende handicap niet altijd direct zichtbaar te zijn.
Had hij wel zo'n kaart of niet?
Ik had mijn auto ook eens op een gehandicaptenplaats staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Aan de andere kant hoeft een beperkende handicap niet altijd direct zichtbaar te zijn.
Had hij wel zo'n kaart of niet?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:48 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik had mijn auto ook eens op een gehandicaptenplaats staan.
Komt er een oud vrouwtje aan en vraagt wat mijn handicap dan wel is...
Ik zeg; Ik heb Gilles de la Tourette, oud vies zeikwijf
![]()
Wat voor worstenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Euroshopper knakworsten. Ik vind die van AH-merk al smerig, laat staan die denk ik. Alleen Unox wat dat betreft
.
Hoe kan een parkeerplek nou weer invalide zijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:26 schreef Psy-freak het volgende:
Was een keer met pa naar de afhaal-chinees en daar had iemand ook onterecht gebruik gemaakt van een invalide parkeerplek. Toen heeft mn pa de satesaus over de vooruit gegooid. Held.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:28 schreef Me_Wesley het volgende:
Had laatst ook paar kankworsten opgezet, heeft mn hont ze allemaal opgegeten
Wel zielig. Is de parkeerplek al invalide, zet men er ook nog een auto op!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoe kan een parkeerplek nou weer invalide zijn?
Zéér merkwaardig edoch toevallig.quote:
Mooie prent al is de titel wat dubbelzinnig.....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:04 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Geef die kankworst eens aan
Maak een broodje kankworst dan!quote:
xD xDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef maxburger het volgende:
[..]
En kankworsten
Hee Henk, kank worsten maken? Ja hoor heel goed zelfs!
Harharhar xD
quote:
quote:Het Huwelijk
Toen hij bespeurde hoe de nevel van de tijd
in d'ogen van zijn vrouw de vonken uit kwam doven,
haar wangen had verweerd, haar voorhoofd had doorkloven
toen wendde hij zich af en vrat zich op van spijt.
Hij vloekte en ging te keer en trok zich bij de baard
en mat haar met de blik, maar kon niet meer begeren,
hij zag de grootse zonde in duivelsplicht verkeren
en hoe zij tot hem opkeek als een stervend paard.
Maar sterven deed zij niet, al zoog zijn helse mond
het merg uit haar gebeente, dat haar toch bleef dragen.
Zij dorst niet spreken meer, niet vragen of niet klagen,
en rilde waar zij stond, maar leefde en bleef gezond.
Hij dacht: ik sla haar dood en steek het huis in brand.
Ik moet de schimmel van mijn stramme voeten wassen
en rennen door het vuur en door het water plassen
tot bij een ander lief in enig ander land.
Maar doodslaan deed hij niet, want tussen droom en daad
staan wetten in de weg en praktische bezwaren,
en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren,
en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat.
Zo gingen jaren heen. De kindren werden groot
en zagen dat de man die zij hun vader heetten,
bewegingloos en zwijgend bij het vuur gezeten,
een godvergeten en vervaarlijke aanblik bood.
--------------------------------------------
uit: Verzen van Willem Elsschot (1882-1960)
En dit moet je gelezen hebben omdat??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:10 schreef Sosha het volgende:
[..]________!!!111!!!??
Jij maakt grapjes?
Foei, terug naar schoolal moet ik toegeven, de poster heeft 'm fout geciteerd.
[..]
Ik weet niet hoor, maar toen ik op school zat is dit gedicht er echt jarenlang ingestampt omdat het zo'n meesterwerk is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:50 schreef davako het volgende:
[..]
En dit moet je gelezen hebben omdat??
Inderdaad wat een bullshit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:50 schreef davako het volgende:
[..]
En dit moet je gelezen hebben omdat??
same herequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef davako het volgende:
MMMMM ik ga nu middageten. En het zijn broodjes kankworst geworden!![]()
Zo, ik spuugde gewoon over mijn laptop heenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:28 schreef kovenant het volgende:
serieus ....
in het boek "Help, de leeuw zit klem" komt het ook voor kankworst..
http://www.stumpel.nl/boe(...)-leeuw-zit-klem.html
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tussens wens en daad staan wetten, regels en andere bezwaren...
Volgens google uit dit topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Zeg me dat jij weet waar die "quote" vandaan komt...
Laat maarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Volgens google uit dit topic.
Je komt hem niet vaak tegen; ik vond hem hier prima toegepast. Vandaar de hilariteit en de urineplek in mijn broekje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:10 schreef Sosha het volgende:
[..]
Laat maar![]()
De poster heeft het niet 100% goed overgenomen. maar het komt uit een heel beroemd gedicht. Dat wist je toch he? Zeg alsjeblieft ja
Oh, ik ben echt heel erg blij met jou nuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je komt hem niet vaak tegen; ik vond hem hier prima toegepast. Vandaar de hilariteit en de urineplek in mijn broekje.
Kwam uit het blote hoofd he! Niks opgezocht, dus vergeef me!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:10 schreef Sosha het volgende:
[..]
Laat maar![]()
De poster heeft het niet 100% goed overgenomen. maar het komt uit een heel beroemd gedicht. Dat wist je toch he? Zeg alsjeblieft ja
Ik heb niets op jou aan te merken, jij kent het gedichtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kwam uit het blote hoofd he! Niks opgezocht, dus vergeef me!![]()
Kopkracht for life!
Vanavond even vragen:
Mevrouw, waar kankworst krijgen? LOLEINZZWEIPOLIZEI![]()
![]()
![]()
![]()
Schopje en ook nog eens reclame maken, jij bent echt een fantastische mod.quote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Unox in de bonus
AH huismerk worstjes
fixedquote:Op zondag 4 september 2011 13:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schopje en ook nog eens reclame maken, jij bent echt een fantastische mod.![]()
Probeer die AH Excellent knakworsten es zou ik zeggen, per 6 in een pot. Die zijn best te pruimen.quote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Unox in de bonus
AH huismerk worstjes
je schijnbare welvaart proberen aan te tonen door te pretenderen dat je AH Excellent kooptquote:Op zondag 4 september 2011 15:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Probeer die AH Excellent knakworsten es zou ik zeggen, per 6 in een pot. Die zijn best te pruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef Shispeed het volgende:
[..]
je schijnbare welvaart proberen aan te tonen door te pretenderen dat je AH Excellent koopt
Yep, daar hebben we gisteren een lekkere rosé gekocht, een Italiaanse Pinot Grigio om precies te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij doen niet zo moeilijk wat dat betreft, wij hebben alles in huis, van Lidl wijn, vlees van de biologische slager, groente van de markt, tot aan Crus uit Paulliac, en dus AH excellent knakworsten.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
Je maakt wat mee.quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik kocht vanmiddag nog wat blikken en schoot gewoon weer in de lach!
Kankworsten![]()
watquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Euroshopper knakworsten. Ik vind die van AH-merk al smerig, laat staan die denk ik. Alleen Unox wat dat betreft
.
reageert*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:24 schreef Isthisit het volgende:
Godmiljaar nu heb ik ook zin in kankworst, lekker tussen een broodje met veel mayo![]()
Eigenlijk had je de man moeten aanspreken op zijn wonderbaarlijke genezing, kijken hoe hij reageerd!
Heb die knakwoorsten van de euroshopper eenmaal gehaald. Never nooit meer. Jezus wat goor niet normaal. Ja toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Haten op knakworsten.
Een echte knakworst zegt "knak".
ik zou het niet weten want ik heb nog nooit knakworsten van de Euroshopper gehad.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Heb die knakwoorsten van de euroshopper eenmaal gehaald. Never nooit meer. Jezus wat goor niet normaal. Ja toch?
Dat veranderd de zaak; knakwoorsten in het algemeen!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef HSG het volgende:
[..]
ik zou het niet weten want ik heb nog nooit knakworsten van de Euroshopper gehad.
Knakworsten van de Lidl.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat veranderd de zaak; knakwoorsten in het algemeen!![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat hier wel over kankworsten hequote:Op maandag 20 januari 2014 20:24 schreef Salvad0R het volgende:
Donder op met je spam vuile prostituee .
Toevallig heb ik toen iemand genezen in een AH.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:17 schreef Geelman het volgende:
Ik moest weer eens wat boodschappen doen bij de AH, lekkere melk en knakworsten kopen. Smikkelen hoor!![]()
Maar wat ik niet wist is dat ik vandaag getuige mocht zijn van een echt wonder! Een invalide persoon had zijn auto geparkeerd op de invalidenparkeerplaats voor de AH. Dat vind ik toch altijd een beetje zielig voor die mensen, ze kunnen wel lekker dicht bij de deur parkeren, maar daarvoor moeten ze wel elke dag met hun handicap leven.
Maar goed, ik liep dus richting de supermarkt en ik zag de invalide man in vlotte pas de supermarkt verlaten en zo in zijn auto springen op de invalidenparkeerplaats!![]()
Deze man is dus blijkbaar op wonderbaarlijke manier van zijn handicap afgekomen in de Albert Heijn! Ik ga al jaren naar de kerk, maar zoiets heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt!
Klacht: wonderbaarlijke genezing van invalide man gemist.........
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef banapples het volgende:
[..]
Een quote-alert voor een post van 2,5 jaar geleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |