Tuurlijk niet. Als ik daar een auto zie ga ik altijd eerst kijken of ze zo'n kaart hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Aan de andere kant hoeft een beperkende handicap niet altijd direct zichtbaar te zijn.
Had hij wel zo'n kaart of niet?
Ik had mijn auto ook eens op een gehandicaptenplaats staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Aan de andere kant hoeft een beperkende handicap niet altijd direct zichtbaar te zijn.
Had hij wel zo'n kaart of niet?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:48 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik had mijn auto ook eens op een gehandicaptenplaats staan.
Komt er een oud vrouwtje aan en vraagt wat mijn handicap dan wel is...
Ik zeg; Ik heb Gilles de la Tourette, oud vies zeikwijf
![]()
Wat voor worstenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Euroshopper knakworsten. Ik vind die van AH-merk al smerig, laat staan die denk ik. Alleen Unox wat dat betreft
.
Hoe kan een parkeerplek nou weer invalide zijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:26 schreef Psy-freak het volgende:
Was een keer met pa naar de afhaal-chinees en daar had iemand ook onterecht gebruik gemaakt van een invalide parkeerplek. Toen heeft mn pa de satesaus over de vooruit gegooid. Held.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:28 schreef Me_Wesley het volgende:
Had laatst ook paar kankworsten opgezet, heeft mn hont ze allemaal opgegeten
Wel zielig. Is de parkeerplek al invalide, zet men er ook nog een auto op!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoe kan een parkeerplek nou weer invalide zijn?
Zéér merkwaardig edoch toevallig.quote:
Mooie prent al is de titel wat dubbelzinnig.....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:04 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Geef die kankworst eens aan
Maak een broodje kankworst dan!quote:
xD xDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef maxburger het volgende:
[..]
En kankworsten
Hee Henk, kank worsten maken? Ja hoor heel goed zelfs!
Harharhar xD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |