Oké, nu ben ik het zat. Hier moet ik gewoon op reageren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
Subforum ONZ newbies zijn te herkennen aan: hun roep om de SC als deze er niet is, weinige kwaliteit en weinig respect voor de oldbies die het toch wel beter weten.
Sure. Ok.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
Subforum ONZ newbies zijn te herkennen aan: hun roep om de SC als deze er niet is, weinige kwaliteit en weinig respect voor de oldbies die het toch wel beter weten.
TRUSTENquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:55 schreef coban het volgende:
Hey maar nu we dit bereikt hebben vind ik dat ik mag slapen. Ik ben een bazenuser
álles!quote:
midbies zijn eigenlijk niets, ze zijn niet kut, maar ook niet goed. Ze zijn bekend, maar hebben hun sporen nog niet verdiend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En voor de handigheid VVorden wij midbies VVeer over geslagen
Maar Snuf kon neuken.quote:
Niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
midbies zijn eigenlijk niets, ze zijn niet kut, maar ook niet goed. Ze zijn bekend, maar hebben hun sporen nog niet verdiend.
Zelfs tubgirl? Zelfs tieten?quote:
Ik heb altijd al iemand willen hebben met wie ik dit zou kunnen doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
zullen we samen depressief zijn en elkaar meesleuren de afgrond in?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs tubgirl? Zelfs tieten?
Wat ben ik dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
midbies zijn eigenlijk niets, ze zijn niet kut, maar ook niet goed. Ze zijn bekend, maar hebben hun sporen nog niet verdiend.
ABOquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:56 schreef Dalando het volgende:
Ik zit eigenlijk maar in 4 SC's
Deze,
Nachtbagger,
ABO SC,
ARG (lurk ik ook wel maar post ik nooit)
wie was het?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet?
Ik ken midbies die over static's schoenen hebben gekotst, noem dat maar eens niks!
irl?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet?
Ik ken midbies die over static's schoenen hebben gekotst, noem dat maar eens niks!
Ik ook niet gewoon 3 maanden lid en nu al baas die ik ben al zeg ik het zelf hiuhuihihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:56 schreef Oerbeer het volgende:
Het is ook erg belangrijk wanneer je op FOK! bent gekomen.
Ik daarentegen heb mij goed verdiept in het forum VOORDAT ik een account aanmaakte.
Dus zo'n slechte newb ben ik nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |