SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:09 schreef xSummergirlx het volgende:
woehoe coban yes COBAN wE Love You!!!
Ik ben een lief goed moslimmeisje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom niet? Weet je wel hoe baas?!
Ja, en ik ben een lieve brave burger.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben een lief goed moslimmeisje.
Okequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, en ik ben een lieve brave burger.
Maar drugs zijn koning!
Ik begin wel met fijngestampte paracetamol.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Cool!
Paddo's zijn top, xtc is geweldig, maar misschien is wiet beter om mee te beginnen.
Verkeerde topic, moest in ONZ SC.quote:
Die moet je verdienen, kun je niet kopen met geld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef Rodawa het volgende:
Komt hier een deel 2 van?
Ben ik hier welkom?
Hoeveel kost nou zo'n naamtopic?
Nou vooruit, doe die broek maar naar beneden dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die moet je verdienen, kun je niet kopen met geld.
coban verdient t niet ze is irritandquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die moet je verdienen, kun je niet kopen met geld.
Haten op Coban.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef speedking het volgende:
[..]
coban verdient t niet ze is irritand
En dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou vooruit, doe die broek maar naar beneden dan.
Schatje liefje mijn allesje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef speedking het volgende:
coban de turk die kutkind tegen mij zei, euhm ja ik vind dat een adoratie topic voor coban zwaar misplaatst is.
Jaja coban was ook aan het posten in FOK!vriendjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:20 schreef MissVanity het volgende:
Coban![]()
Grapje hoorIk vind je wel lief
wrm doe jij haten op cobanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:30 schreef speedking het volgende:
[..]
ja vieze stink turk met je leuke snor?
Racist, donder even snel een eind op!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:30 schreef speedking het volgende:
[..]
ja vieze stink turk met je leuke snor?
haha ik zag je verbeteren hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Racist, donder even snel een eind op!
omdat ze stinkt en noemt mij kutkind:')quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wrm doe jij haten op coban
mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef coban het volgende:
Niemand kan meer op mij haten, ik heb net even snel mijn snor en baard geharst. Wel een beetje rood nu, maar wel glad.
ze ruikt lkkr naar lahmacun dat ruikt altijd lkkrquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef speedking het volgende:
[..]
omdat ze stinkt en noemt mij kutkind:')
Schatje liefje lekker dingetje van mij, vind je mij nu wel lief?quote:
Misschien zei ze dat omdat je er eentje bent, maar je het zelf niet door hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef speedking het volgende:
[..]
omdat ze stinkt en noemt mij kutkind:')
euhm ja dat zou ik niet doen als een zekere turk dat niet zeiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien zei ze dat omdat je er eentje bent, maar je het zelf niet door hebt.![]()
Je gedraagt je nu trouwens wel als een kinderachtig kutkind imo.
Oh en als ik je uitscheld voor moordenaar ga je mensen neersteken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:36 schreef speedking het volgende:
[..]
euhm ja dat zou ik niet doen als een zekere turk dat niet zei
klinkt logischquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh en als ik je uitscheld voor moordenaar ga je mensen neersteken?
jippie ik ben vuilnisbeltkindquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:37 schreef coban het volgende:
Ik weet niet meer waar, maar ik noemde hem een kutkind omdat hij op iemand zat te haten, maybe wel op mij. En denken dat ik dat meeniedereen weet dat jij een vuilnisbeltkind bent.
Neem niet iedereen op internet serieus, iedereen beledigt elkaar en zijn de volgende minuut weer vrienden. Het is het niet waard om pissig te blijven.quote:
Speedking boeit mij niet zo hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem niet iedereen op internet serieus, iedereen beledigt elkaar en zijn de volgende minuut weer vrienden. Het is het niet waard om pissig te blijven.
oke bedankt voor de tip, ben niet pissig doe alsofquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem niet iedereen op internet serieus, iedereen beledigt elkaar en zijn de volgende minuut weer vrienden. Het is het niet waard om pissig te blijven.
huilenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
ohnee daar gaat mijn leven.
Oké.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef speedking het volgende:
[..]
oke bedankt voor de tip, ben niet pissig doe alsof
die rinus is vetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.
Groetjes van Henk, Ingrid, de 4 koters en een poot van hont Rinus!
gr aan de papegaaiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.
Groetjes van Henk, Ingrid, de 4 koters en een poot van hont Rinus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |