jippie ik ben vuilnisbeltkindquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:37 schreef coban het volgende:
Ik weet niet meer waar, maar ik noemde hem een kutkind omdat hij op iemand zat te haten, maybe wel op mij. En denken dat ik dat meeniedereen weet dat jij een vuilnisbeltkind bent.
Neem niet iedereen op internet serieus, iedereen beledigt elkaar en zijn de volgende minuut weer vrienden. Het is het niet waard om pissig te blijven.quote:
Speedking boeit mij niet zo hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem niet iedereen op internet serieus, iedereen beledigt elkaar en zijn de volgende minuut weer vrienden. Het is het niet waard om pissig te blijven.
oke bedankt voor de tip, ben niet pissig doe alsofquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem niet iedereen op internet serieus, iedereen beledigt elkaar en zijn de volgende minuut weer vrienden. Het is het niet waard om pissig te blijven.
huilenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
ohnee daar gaat mijn leven.
Oké.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef speedking het volgende:
[..]
oke bedankt voor de tip, ben niet pissig doe alsof
die rinus is vetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.
Groetjes van Henk, Ingrid, de 4 koters en een poot van hont Rinus!
gr aan de papegaaiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.
Groetjes van Henk, Ingrid, de 4 koters en een poot van hont Rinus!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |