Nou mij gaat het meer om het feit dat iemand interesse in me heeft dan het neuken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoertje op de wallen kost 50 euro
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Maar zeg eerlijk, zie ik eruit als iemand van 24?.
Ik dacht eerlijk gezegd door al die make up dat je ouder was ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beter zorg je inderdaad voor leuke vriendinnen in plaats van betaalde sexquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou mij gaat het meer om het feit dat iemand interesse in me heeft dan het neuken.
Een hoer zou ik nooit doen, blijf ik wel mijn hele leven fappen.
Of wachten tot mijn 26ste.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd door al die make up dat je ouder was ja.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd door al die make up dat je ouder was ja.![]()
Och, zo erg is dat toch niet? Genoeg studenten die wat bijverdienen enzo. Alsof maagden liefde willen, die willen ervaring.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou mij gaat het meer om het feit dat iemand interesse in me heeft dan het neuken.
Een hoer zou ik nooit doen, blijf ik wel mijn hele leven fappen.
Of wachten tot mijn 26ste.
Ja, dat idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beter zorg je inderdaad voor leuke vriendinnen in plaats van betaalde sex
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat idd.
Heloef, mee naar de Radstake, gewillige boerinnetjes,
Jaquote:
Ja dat is wel erg ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Och, zo erg is dat toch niet? Genoeg studenten die wat bijverdienen enzo. Alsof maagden liefde willen, die willen ervaring.
Ik wacht de details wel af danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Fee en Naatje gaan ook mee. En Myr moet ook mee, die wil ik wel eens op de bierketel zien staan
.
Ik wordt natuurlijk een attractie daar een neger dat hebben ze daar niet natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat idd.
Heloef, mee naar de Radstake, gewillige boerinnetjes,
Waarom zou een hoertje naaien erg zijn? Heb die taboe nooit begrepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg ja.
Ik hoef ook geen liefde maar het zou wel een keer leuk zijn als een meisje me leuk vond.
Nee dat dacht ik echt.quote:
Mja sorry.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nou ja, ik word altijd rond de 20 geschat..
Er zit een neger in de Fanclub van Jovink en de Voederbietels. Dus sorry, ze kennen allesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt natuurlijk een attractie daar een neger dat hebben ze daar niet natuurlijk.
Slaap lekker JJHquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
Ik ga ook vertrekken, bedankt tot ziens.![]()
Jij bedankt. Trusten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
Dank voor 't draaienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
Het is niet erg, als iemand dat wil doen prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom zou een hoertje naaien erg zijn? Heb die taboe nooit begrepen.
Die neger wil ik ontmoeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zit een neger in de Fanclub van Jovink en de Voederbietels. Dus sorry, ze kennen alles.
Slaap lekker Hans!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
Nou ja, ik ga in het dagelijks leven ook niet zo extreem in de make-up, dan is 't meer zoals in m'n fobo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik echt.![]()
Mja ik ben zelf al 35 dus misschien zie ik t niet goed meer.
[..]
Mja sorry.Moet ik dan liegen en zeggen dat ik je er idd jonger uit vond zien?
![]()
Dat ben je toch ook!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |