Koffie SlowChat? Waarveur?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
26 en maagd? Kom naar de KSC
Daar hou ik je aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij op je 26e nog maagd bent, dan neuk ik je..
Ik heb het idee dat de helft van de mannelijke fokkers of maagd is of al jaren zonder doet. Hoort erbij denk ikquote:
Het is doodeenvoudigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe je netjes.![]()
![]()
Al is t niet heel moeilijk.
Als t nodig is wel ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:02 schreef ValHallen het volgende:
Guppie kan uitgezet worden door Possie
En als ik 33 ben ben ik opeens lelijk of zo?quote:
Ja, dat denk ik eigenlijk ook wel. Wel triest, ergens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de helft van de mannelijke fokkers of maagd is of al jaren zonder doet. Hoort erbij denk ik
Ik ben 17 ik mag dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de helft van de mannelijke fokkers of maagd is of al jaren zonder doet. Hoort erbij denk ik
Ik ben wel ietsje slimmer dan het gemiddelde blondje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar iemand die echt blond blond is snapt dat zelfs niet.![]()
Neuh maar ik weet niet of Heloef dat dan wel wil.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als ik 33 ben ben ik opeens lelijk of zo?.
En het kan zo makkelijk verholpen worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik eigenlijk ook wel. Wel triest, ergens..
Dat blijkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel ietsje slimmer dan het gemiddelde blondje..
Als ik naar mijn moeder en oma's kijk, maak ik me geen zorgenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh maar ik weet niet of Heloef dat dan wel wil.Ik vond 33 jarige gewoon zowat al bejaard toen ik 26 was.
![]()
Een van de voornaamste redenen dat ik hier kom, dan weet ik weer dat ik het goed hebquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik eigenlijk ook wel. Wel triest, ergens..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Denk je nou echt dat die 7 jaar mij kan bommen dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh maar ik weet niet of Heloef dat dan wel wil.Ik vond 33 jarige gewoon zowat al bejaard toen ik 26 was.
![]()
En dat is wat het nog triester maakt...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En het kan zo makkelijk verholpen worden.
He wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En het kan zo makkelijk verholpen worden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een van de voornaamste redenen dat ik hier kom, dan weet ik weer dat ik het goed hebMakkelijker dan een weeshuis bezoeken of een ontwikkelingswerk doen
Dat sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mij toen wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die 7 jaar mij kan bommen dan?
Pic'squote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik naar mijn moeder en oma's kijk, maak ik me geen zorgen.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |