Volgens mij heb ik die film wel gezien, maar moet eerlijk zijn dat er niet heel veel van is blijven hangen. Een puur levensdrama als ik het me goed herinner met alle worstelingen die daar bij komen kijken vrij direct in beeld gebracht dus met veel emoties.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
Heeft iemand hier Boys don't Cry gezien? Schijnt een nogal nare film te zijn.
Hoi ohiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Outpost
(ja ik ben ook nog steeds in de buurt)
Het is trouwens gelukt met de torrents.quote:
Mja die film is me aangeraden door een bepaald iemand en zij zei dat het haar echt heel hard raakte. Dus ik ben benieuwd of het echt zo erg isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die film wel gezien, maar moet eerlijk zijn dat er niet heel veel van is blijven hangen. Een puur levensdrama als ik het me goed herinner met alle worstelingen die daar bij komen kijken vrij direct in beeld gebracht dus met veel emoties.
26 en maagd? Kom naar de KSCquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
Maar 26 is wel ernstig.![]()
Ik spring dan van een viaduct ofzo.
Als jij op je 26e nog maagd bent, dan neuk ik je.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
Maar 26 is wel ernstig.![]()
Ik spring dan van een viaduct ofzo.
En jij bent blond?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is trouwens gelukt met de torrents.. Helemaal in m'n eentje uitgezocht
.
Daar zijn ze allemaal maagd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
26 en maagd? Kom naar de KSC
We hebben er meer daar jaquote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij op je 26e nog maagd bent, dan neuk ik je..
Serieus? Hoe kan dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
We hebben er meer daar ja
Hij is rauw, direct en onverbloemd. Dat zal best wat impact hebben als je je verbonden voelt met een van de karakters.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja die film is me aangeraden door een bepaald iemand en zij zei dat het haar echt heel hard raakte. Dus ik ben benieuwd of het echt zo erg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |