abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:35:38 #151
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101119533
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:13 schreef patb91 het volgende:

[..]

Hmm, goed geraden.. :9 aangenaam.

Schenkstroop, wat ik me afvraag, hoe sta jij zelf tegenover vrouwen? Heb je wel is een vriendin gehad? Hoe oud ben je eigelijk?

Jezus, net een kruisverhoor.
Niet zoals de gemiddelde fok!er. Fok!ers zijn over het algemeen heel beperkte in hun visie op vrouwen. En ik lees in dit draadje dat zelfs vrouwen een beperkte visie kunnen hebben op andere vrouwen. Geloof het of niet ik ben juist het meest openminded mbt meisjes/vrouwen. En hoe zij zijn. Ik ben het meest ge-emancipeerd omdat ik ook de vreselijke kanten van vrouwen erken. En daar nie blind voor wegstaar. Zoals oink_oink zegt, een huisvrouw kan toch ook genieten van sex zoals een "geile hoer"? Verder heb ik nog nooit een vriendin gehad en ben ik (bijna) 30.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101119556
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ga jij nou maar verder met je hoertjes verhandelen. :')
Hoertjes verhandelen :? Haal je niet een paar dingen door elkaar ? Ik heb niks te koop hoor, wel een heel leuke tijd gehad met die meiden en het zal wel een reden hebben gehad dat ze regelmatig vriendinnen meenamen en iedere dag veel plezier hadden, en dat er zelfs een paar huwelijken in mijn tent zijn ontstaan, onder andere de man die uiteindelijk mijn tent kocht voor het meisje die hij er ontmoette.

Kom niet met vooroordelen over dingen waar je geen verstand van hebt. Ik vind het begrijpelijk en prima dat jij je nooit zult overgeven aan het oudste beroep, maar wel respect voor die meiden graag want het zijn kanjers.
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
pi_101119567
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik had al gezegd, schenk loopt hier al jaren rond. Er is zoveel tijd aan hem besteed met het helpen en keer op keer blijft hij terugkomen en schuift hij alles af op zijn uiterlijk. Het is gewoonweg zonde om er nog tijd in te steken. Deze jongen wil gewoon niet geholpen worden.
Vandaar dat ik om foto's vroeg, misschien valt het wel mee of valt er wat te verbeteren. :D
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 10:37:13 #154
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101119577
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Niet zoals de gemiddelde fok!er. Fok!ers zijn over het algemeen heel beperkte in hun visie op vrouwen. En ik lees in dit draadje dat zelfs vrouwen een beperkte visie kunnen hebben op andere vrouwen. Geloof het of niet ik ben juist het meest openminded mbt meisjes en vrouwen. En hoe zij zijn. Ik ben het meest ge-emancipeerd omdat ik ook de vreselijke kanten van vrouwen en meiden erken. En daar nie blind voor wegstaar. Verder heb ik nog nooit een vriendin gehad en ben ik (bijna) 30.
Inderdaad joh. Fok!kers zijn heel beperkt in hun visie op vrouwen. Toch hebben de meesten geen probleem met het krijgen van een vriendin en jij, met je mooie beschrijving van hoe open minded je bent, blijkbaar wel. Doet de rest toch iets beter, ook al zijn ze dan volgens jou niet zo open minded als jij schijnt te zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_101119580
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Niet zoals de gemiddelde fok!er. Fok!ers zijn over het algemeen heel beperkte in hun visie op vrouwen. En ik lees in dit draadje dat zelfs vrouwen een beperkte visie kunnen hebben op andere vrouwen. Geloof het of niet ik ben juist het meest openminded mbt meisjes en vrouwen. En hoe zij zijn. Ik ben het meest ge-emancipeerd omdat ik ook de vreselijke kanten van vrouwen en meiden erken. En daar nie blind voor wegstaar. Verder heb ik nog nooit een vriendin gehad en ben ik (bijna) 30.
Misschien ligt het probleem in dat je TE openminded bent, te weinig aan jezelf denkt en de vrouw alles geeft wat ze wil, waardoor ze weinig verlangt.
pi_101119584
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef oink_oink het volgende:

[..]

Verhandelen :? Haal je niet een paar dingen door elkaar ? Ik heb niks te koop hoor, wel een heel leuke tijd gehad met die meiden en het zal wel een reden hebben gehad dat ze regelmatig vriendinnen meenamen en iedere dag veel plezier hadden en er zelfs een paar huwelijken in mijn tent zijn ontstaan, onder andere de man die uiteindelijk mijn tent kocht voor het meisje die hij er ontmoette.

Kom niet met vooroordelen over dingen waar je geen verstand van hebt. Ik vind het begrijpelijk en prima dat jij je nooit zult overgeven aan het oudste beroep, maar wel respect voor die meiden graag want het zijn kanjers.
Mooi, fijn voor je, echt. Maar vergelijk huisvrouwen niet met hoeren. Zal je moeder ook niet fijn vinden om te horen.
pi_101119587
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Vandaar dat ik om foto's vroeg, misschien valt het wel mee of valt er wat te verbeteren. :D
Ik kan me geen foto herinneren van schenkstroop tho. Ben stiekem wel benieuwd hoe *erg* de schade is :)
pi_101119611
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik kan me geen foto herinneren van schenkstroop tho. Ben stiekem wel benieuwd hoe *erg* de schade is :)
Zelfs de lelijkste mensen hebben relaties.
pi_101119656
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Het is imo ook een combi van uiterlijk en innerlijk. Ja uiterlijk helpt je wel sneller echter hoeft een minder uiterlijk niet te betekenen dat het helemaal niet kan. Na een tijd gaat het innerlijk ook steeds zwaarder wegen, als die klik er niet is gaat het ook niet goed.

Bij schenk krijg ik ook het idee dat hij 1x wil schieten en daar de rest van zijn leven mee wil doen. Leuk hoor, in de praktijk werkt het helaas anders.
pi_101119675
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Mooi, fijn voor je, echt. Maar vergelijk huisvrouwen niet met hoeren. Zal je moeder ook niet fijn vinden om te horen.
En waar ligt de grens dan precies, volgens jou ? :)
pi_101119677
@ oink oink: Als ik langs de hoerenstraat loop zie ik meestal oost-blok meisjes achter een raam staan en af en toe een onzekere vent die naar binnen loopt. Sorry hoor, maar ik vind je geen kanjer als je je lichaam gebruikt om geld te verdienen, maar eerder als je carriere maakt.
pi_101119697
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:41 schreef oink_oink het volgende:

[..]

En waar ligt de grens dan precies, volgens jou ? :)
De definitie van een hoer is je lichaam verkopen voor geld, moet ik je nou alles voor gaan kauwen? Zie je de grens niet?
pi_101119717
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Desnoods haal je er eentje uit het Oostblok of Thailand of zo. :')
pi_101119725
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:41 schreef patb91 het volgende:
@ oink oink: Als ik langs de hoerenstraat loop zie ik meestal oost-blok meisjes achter een raam staan en af en toe een onzekere vent die naar binnen loopt. Sorry hoor, maar ik vind je geen kanjer als je je lichaam gebruikt om geld te verdienen, maar eerder als je carriere maakt.
Precies, je loopt wel eens door een triest straatje met trieste meisjes en trieste mannetjes, en dat is waarom je visie zo beperkt is.
pi_101119732
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is imo ook een combi van uiterlijk en innerlijk. Ja uiterlijk helpt je wel sneller echter hoeft een minder uiterlijk niet te betekenen dat het helemaal niet kan. Na een tijd gaat het innerlijk ook steeds zwaarder wegen, als die klik er niet is gaat het ook niet goed.

Bij schenk krijg ik ook het idee dat hij 1x wil schieten en daar de rest van zijn leven mee wil doen. Leuk hoor, in de praktijk werkt het helaas anders.
True. Ik ben echt wel benieuwd naar die Schenk. Hoe hij zichzelf beschrijft lijkt het wel of je na een date met hem gillend naar huis gaat. :')
pi_101119753
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Desnoods haal je er eentje uit het Oostblok of Thailand of zo. :')
Ik zie best vaak Thaise vrouwen met oude lelijke Hollanders idd. :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:45:38 #167
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101119783
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ga geen foto op fok plaatsen want dat is alleen vragen om problemen. Stel dat ik inderdaad een erg lelijke smoel heb en je hebt het gezien en dan.. dan heb ik het "bewezen". Maar het gaat fok!ers enkelt om de lol niet om mensen te helpen. Dat wordt enkelt "lachuh". Mensen zijn hier alleen nieuwsgierig das alles.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101119786
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ik zie best vaak Thaise vrouwen met oude lelijke Hollanders idd. :')
Mijn pa had een bruidje uit Indonesie gehaald :')
Mijn halfbroer en halfzusjes zijn wel erg knap tho :D
pi_101119809
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik een foto hier ga plaatsen, dat is alleen vragen om problemen. Stel dat ik inderdaad een erg lelijke smoel heb en je hebt het gezien en dan.. "dan heb ik het bewezen". Maar het gaat fok!ers enkelt om de lol niet om mensen te helpen. Dat wordt alleen een lachfestijn. Mensen zijn hier alleen nieuwsgierig en dat is alles.
Jammer.
pi_101119823
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik een foto hier ga plaatsen, dat is alleen vragen om problemen. Stel dat ik inderdaad een erg lelijke smoel heb en je hebt het gezien en dan.. "dan heb ik het bewezen". Maar het gaat fok!ers enkelt om de lol niet om mensen te helpen. Dat wordt alleen een lachfestijn. Mensen zijn hier alleen nieuwsgierig en dat is alles.
Er zijn veel goede reacties geweest op je levensverhalen, dat je die negeert is jou keus. het verbaast me niet dat de meeste nu om je lachen puur vanwege het feit dat je de geboden hulp niet accepteert en blijft rondwentelen in zelf-medelijden.
pi_101119835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mijn pa had een bruidje uit Indonesie gehaald :')
Mijn halfbroer en halfzusjes zijn wel erg knap tho :D
Ja, dat is idd de anti-klacht. Mooie kindjes. O+!
pi_101119860
Volgens mij probeer je gewoon je zaak te promoten via FOK!
pi_101119881
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:48 schreef patb91 het volgende:
Volgens mij probeer je gewoon je zaak te promoten via FOK!
_O- :')
pi_101119892
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

De definitie van een hoer is je lichaam verkopen voor geld, moet ik je nou alles voor gaan kauwen? Zie je de grens niet?
En als jij nou gaat trouwen met een man omdat die knap is en geld heeft, zoals verschrikkelijk vrouwen doen (voor het geval je dat niet wist) en waar je braaf iedere dag voor kookt en de afwas voor doet, of als jij door jouw oom wordt uitgehuwelijkt aan een neef waar je nooit van zult houden maar waardoor jij ondanks dat je zijn slaafje bent een goed leven hebt ?
pi_101119904
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:49 schreef oink_oink het volgende:

[..]

En als jij nou gaat trouwen met een man omdat die knap is en geld heeft, zoals verschrikkelijk vrouwen doen (voor het geval je dat niet wist) en waar je braaf iedere dag voor kookt en de afwas voor doet, of als jij door jouw oom wordt uitgehuwelijkt aan een neef waar je nooit van zult houden maar waardoor jij ondanks dat je zijn slaafje bent een goed leven hebt ?
Uitgehuwelijkt? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')