Nee, maar dit is wel erg slecht. Als ik het mij goed herinner heeft hij ooit een tijd geen Ajax mogen fluiten omdat hij zo partijdig wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alsof je goed kan 'loten' met scheidrechters.
Ontopic blijven.quote:Jij bent AP?
Ok. Klopt wel dat nadat Anita erin was gekomen het een stuk beter liep. Een stuk minder slecht kan je ook zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging mij niet om de uitslag rechtzetten maar de tactische aanpassing
quote:'Als we op elkaar zijn ingespeeld, is Ajax machine die niet te stoppen is'
Woensdag, 24 augustus 2011 om 10:50
Hoeveel wordt Ajax-Vitesse? Speel het nieuwste voetbalspel
Theo Janssen ziet de toekomst van Ajax rooskleurig in. De zomerse aanwinst van de Amsterdammers kreeg in de eerste weken van het nieuwe seizoen regelmatig kritiek te voorduren, maar gaat gewoon ouderwets zijn eigen gang. “Ik weet wat ik kan en wat ik wil. Na een paar foute passes blijf ik net zo gemakkelijk om de bal vragen. Mij krijgen ze niet klein.”
De van FC Twente overgekomen middenvelder heeft absoluut geen twijfels over de sportieve prestaties van zijn nieuwe werkgever. Hoewel er zondag nog gelijk werd gespeeld op bezoek bij VVV-Venlo (2-2), weet Janssen dat het op termijn allemaal goed zal gaan komen. “In grote lijnen ziet het er goed uit”, vertelt de Oranje-international aan Voetbal International.
Vooral de individuele kwaliteit van de regerend landskampioen geeft voor Janssen de doorslag. “Jan Vertonghen is terug van zijn blessure, aankopen raken steeds beter gewend, we hebben verschillende kwaliteiten en er is duidelijk. Dat belooft wat voor als we helemaal op elkaar zijn ingespeeld. Dan zijn we een machine die niet te stoppen is.”
15 minuutjes vanuit huis, is toch heerlijk manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ajax Experience: opening soon
Op het Rembrandtplein wordt hard gewerkt aan de Ajax Experience. Alsof je erbij was, zo moet het straks zijn in de Ajax Experience. Bij deze nieuwe, interactieve voetbalbelevenis zullen de voetballiefhebbers van jong tot oud, aspecten als inzicht, snelheid, techniek en tactiek zelf kunnen ondergaan tijdens een unieke ervaring. Zelf doen en zelf beleven zijn belangrijk in de Ajax Experience. Maar je zult er ook door de historie van Ajax wandelen; de bekers zien, kennismaken met grote namen als Johan Cruijff, Marco van Basten en vele anderen. Maar ook de niet-fanatieke voetbalfans van over de hele wereld zullen de Ajax Experience een prachtige belevenis vinden. Tijd voor een kijkje achter de schermen..
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:01 schreef J2T het volgende:
VrouwenlogicaToen Barca verloor van Hercules zei je zeker ook dat Barca niet in de primera division hoorde.
Ajax kan er ook baat bij hebben. Een sterke 1 en 2 kunnen elkaar ook punten afhandig maken. Ajax zou ook van een nr. 3 kunnen verliezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef PeeJie_ het volgende:
Ajax gewoon pot 3 denk ik, als ik die uitslagen zo zie. Tenzij Udinese nog van Arsenal weet te winnen en Twente stunt tegen Benfica..
Ja, zie al weken de aankondiging, zal idd wel een beetje toeristisch zijn, maar ik ga toch wel ff een keer kijkenquote:
Das fijn, maar wat kan ons jouw mening nou verrotten verder als je alleen maar komt trollen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:33 schreef starla het volgende:
De kans dat ajax landskampioen wordt schat ik op 20%. iig veel succes!
Vrouwen en voetbalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:33 schreef starla het volgende:
Wat doe jij hier eigenlijk? Er is maar plek voor 1 vrouw hier en dat ben ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:33 schreef starla het volgende:
Aaaah...voel je je een beetje alleen in dit topicquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk? Er is maar plek voor 1 vrouw hier en dat ben ik.
Ondanks wat de anderen zeggen.
Ik voel me altijd alleenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aaaah...voel je je een beetje alleen in dit topic?
Daaromquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, je hebt altijd Ajax en FC Twente nog.
Logisch, Nederlandse scheiden zijn geweldig man! Elke week weer hulde!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:45 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, Kuipers fluit de Europese Super Cup
Ik wens hem veel geluk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:45 schreef Smoofie het volgende:
Deze 2 teams staan over 2 jaar tegen over elkaar in de supercup. Dat zal de afweging wel geweest zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:50 schreef Tarado het volgende:
Wordt die Supercup wedstrijd niet uitgesteld vanwege Ajax-Vitesse? Snap niets meer van die UEFA
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Deze 2 teams staan over 2 jaar tegen over elkaar in de supercup.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Deze 2 teams staan over 2 jaar tegen over elkaar in de supercup. Dat zal de afweging wel geweest zijn.
Iniesta rood.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:45 schreef Smoofie het volgende:
Dat zijn ook echt totaal dezelfde spelers inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan nog, Castillion wegsturen is niet echt een snuggere zet geweest van edele Farmer. Die jongen heeft m.i. meer kwaliteiten dan onnozele de Jong.²
Ik vind van niet, zijn verschillende spelers. Castillion voegt veel meer toe aan dit elftal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt totaal dezelfde spelers inderdaad.Jij hebt er echt geen kijk op hè.
Ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Deze 2 teams staan over 2 jaar tegen over elkaar in de supercup. Dat zal de afweging wel geweest zijn.
Word jij nooit moe van jezelf? Je komt erg dom over trouwens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind van niet, zijn verschillende spelers. Castillion voegt veel meer toe aan dit elftal.²
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind van niet, zijn verschillende spelers. Castillion voegt veel meer toe aan dit elftal.²
Nee, dan zal jij weer roepen dat je ajacied af bentquote:
Ja, in het verlengde daarvan: een speler als Castillion is in potentie gewoon beter dan de Jong, als je hem als spits beoordeeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:08 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van jezelf? Je komt erg dom over trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |