Ahquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zoek nog die link voor de lost map.
Voorlopig niet. Is erg veel werk. Mischien zet ik deze op het forum als we uitgespeeld zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:56 schreef maurisioo het volgende:
Trouwens, Mender, zou je misschien een keer nog zo'n map kunnen maken, en dan op bijv. Minecraftforum zetten? Ik denk dat er wel behoorlijk wat interesse voor is.
Ja kan ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Is erg veel werk. Mischien zet ik deze op het forum als we uitgespeeld zijn.
Ow ik zie nu pas wat MCedit is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja kan ook.
Edit: Eindelijk uitgevonden hoe je makkelijker een map maakt in MCedit. Ik ga een eiland proberen te maken.
hoe heb je die wereld dan gemaakt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:44 schreef Mender het volgende:
[..]
Ow ik zie nu pas wat MCedit is.Als ik dat geweten had.
Nieuwe map. Gebied van 500x500 afgezet. En omringd door zee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:45 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
hoe heb je die wereld dan gemaakt?
Met worldedit ofzo neem ik aan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:49 schreef Mender het volgende:
[..]
Nieuwe map. Gebied van 500x500 afgezet. En omringd door zee.
Achja we hebben nu wel een gebied waar alles goed random is.
Worldedit iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:51 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Met worldedit ofzo neem ik aan?
dat zou ik ook wel machtig mooi vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:51 schreef MrEarcheese het volgende:
Doen we trouwens weer gewoon survival zonder pvp als 1.8 er is op Drumpie? Dat vond ik namelijk wel tof, gewoon een soort stad opbouwen (wel mét mobs, natuurlijk) of word het vanaf nu gewoon pvp?
Gebeurd standaard als je het zand plaatst, rond, vierkant of in een ruitvorm.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:04 schreef bobbernaut het volgende:
hoe maak je die eilanden zo mooi, met die rondingen?
Ja zoiets wel.quote:
NICE!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:59 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Even snel 2 eilanden gemaakt. Lukt nu veel makkelijker dan eerst.
Duurt denk ik nog even. Moet nog heel wat gebeuren voordat hij echt speelbaar is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:20 schreef benx het volgende:
[..]
NICE!
Wat is op dit moment te planning wanneer je daar wat op gaat organiseren ?
http://www.planetminecraf(...)-testers-needed-now/quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zoek nog die link voor de lost map.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |