Was het ver weg van de base?quote:
Op een oude pvp server hadden we soms een basis waar ik al aan zag dat we binnen enkele dagen sowieso gevonden werden (zoals kamers hoog in een berg ofzo, zodat je duidelijk zichtbaar was met je naamtag). Dan maakte ik gewoon zelf verderop een aparte mini-basis. Misschien een idee?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:51 schreef KneusTeun het volgende:
Maar dat is dus ook wel mooi "oude" blauwe base, dat betekent dus dat je als speler gewoon constant fucked bent en de rest van de groep kwijtraakt
Huh nee? ik ging terug naar onze base en toen zag ik opeens allemaal spullen liggen in een ''creepergat''....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:51 schreef KneusTeun het volgende:
Maar dat is dus ook wel mooi "oude" blauwe base, dat betekent dus dat je als speler gewoon constant fucked bent en de rest van de groep kwijtraakt
Ja zonder Pvp in 1.8. Don't worry..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:51 schreef MrEarcheese het volgende:
Doen we trouwens weer gewoon survival zonder pvp als 1.8 er is op Drumpie? Dat vond ik namelijk wel tof, gewoon een soort stad opbouwen (wel mét mobs, natuurlijk) of word het vanaf nu gewoon pvp?
ergens diep in een grot gaan zitten.. onder grond niveau zeg maarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:53 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Op een oude pvp server hadden we soms een basis waar ik al aan zag dat we binnen enkele dagen sowieso gevonden werden (zoals kamers hoog in een berg ofzo, zodat je duidelijk zichtbaar was met je naamtag). Dan maakte ik gewoon zelf verderop een aparte mini-basis. Misschien een idee?
Wel een goed idee om meerdere basissen aan te leggen. Heeft team Rood ook gedaan. Wel handig voor áls je basis dan gevonden wordt - heb je in ieder geval nog een back-up basis.
Deze man snapt het.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ergens diep in een grot gaan zitten.. onder grond niveau zeg maar
Ah mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
Map voor the hunger games is af
Vavavond heb ik waarschijnlijk geen tijd. Maar morgen avond een potje doen?
Het doel is duidelijk. Die hard pvp!Degene die als laatste overleefd wint.
Ieder voor zich. Geen teams. Alhoewel dat niet verboden is, je kan bijvoorbeeld met iemand samenwerken. Maar uiteindelijk zal je elkaar wel moeten vermoorden.
Dus:
• Player vs player
• Je mag het gebied niet verlaten
• Dood = dood = ban
• Degene die als laatste overlevende overblijft wint
Moeilijk te zeggen hoe lang een poje gaat duren omdat ik natuurlijk nog niet weet hoeveel mensen er mee gaan doen. Maar laten we zeggen morgen avond. 20.00 tot 22.30? Als het om 22.30 nog niet is beslist wie er wint stoppen we en gaan we de volgende dag verder.
Vanmiddag ga ik mischien alvast even testen.
Ja, host hem zelf. Voor 1 of 2 dagen ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Doen we dat buiten drump zn base vs base om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |