Jijquote:
vind je het gek dat hij het niet wilt laten zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef tuut-chips het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe de mines van red eruit zien, zullen wel de hele grond door kronkelen
Hoog niveau weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:36 schreef tuut-chips het volgende:
Als gewoon die twee brabos niet mee zouden doen zouden ze ook niet steeds ophef veroorzaken. Altijd gezeik met die twee. Ga lekker broodjes bakpao eten ofzo...
Ga je een server hosten?quote:
Nee, ik vond de basis in het begin zelfs zonder coords. Fuckingmuur eromheen bouwen....., valt niet op ofzo....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef tuut-chips het volgende:
Wil de kneus die die muur bouwde zich trouwens nog even melden? Was jij het, site, met je kastelenfetish?
Brabanders of die twee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]die kneuzen moeten gewoon niet meer meedoen
Ik heb 5 diamonds, 1 vein gevonden sinds de server live was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef zerokil het volgende:
Looniar en die chop dinges hadden veel meer diamonds dan mij.
Was iemand anders ja. Die krijgt een nominatie voor een Darwin-award.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee, ik vond de basis in het begin zelfs zonder coords. Fuckingmuur eromheen bouwen....., valt niet op ofzo....
Krijg toch de vliegentyfus man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef zerokil het volgende:
Ik heb 7 diamonds gevonden.
Looniar meer als mij.
meer dan ik, retard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef zerokil het volgende:
Ik heb 7 diamonds gevonden.
Looniar meer als mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |