quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef TJV het volgende:
Het was best leuk, tot het nodig was om te gaan spawncampen.
Triest.
Ja maar in de afgelopen 52 topics zal al zo een heel topic vol aan lapo hunten zitten, zonde en bloedirritantquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
troostje, lapo's of topic openers zijn toch niks waard..
Boohoo, je hoeft niet eens meer TVP's te plaatsen en jij bent hier toch nooit meer. cry me a river.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja maar in de afgelopen 52 topics zal al zo een heel topic vol aan lapo hunten zitten, zonde en bloedirritant
quote:
):quote:
ik zit hier nog vaak genoeg, en dat stomme lapo hunten geld voor heel FOK! dus maakt ook niet echt uit of ik hier zit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Boohoo, je hoeft niet eens meer TVP's te plaatsen en jij bent hier toch nooit meer. cry me a river.
nee, radyo49 is datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef TJV het volgende:
Maken wij deel uit van de minst volwassen topicreeks op FOK!?
et valt allemaal best mee hoor..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:47 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ik zit hier nog vaak genoeg, en dat stomme lapo hunten geld voor heel FOK! dus maakt ook niet echt uit of ik hier zit.
Holy shit.quote:
Hij zei anders al toenstraks in whisper dat hij al sporen had gevonden.. een achtergelaten workbench ofzo en andere dingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef Frietkraam het volgende:
kap er ook mee. psv is naar onze base gecheat.
Moet ik online komen om ze af te slaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef TJV het volgende:
En nu komen psv en jesse weer haten maar waarom kan het tijden goed gaan als die twee er niet zijn, en als ze er zijn wordt het weer een zooitje?
en er stonden geen workbenches. lijkt me duidelijk zo.. + je kon de mine nooit vinden als je tussen de muren zat. behalve met die cheat dat je door muren kan kijken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Hij zei anders al toenstraks in whisper dat hij al sporen had gevonden.. een achtergelaten workbench ofzo en andere dingen.
En dat was toen we als groep aan het speuren waren, lijkt me dus sterk dat hij 'naar' jullie basis toe heeft gecheat, sporen uitwissen dus!
Ik zag woodenplanks in een boom. en paar torches hangen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
en er stonden geen workbenches. lijkt me duidelijk zo.. + je kon de mine nooit vinden als je tussen de muren zat. behalve met die cheat dat je door muren kan kijken..
en nu screen caps met C V en X aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |