quote:
Er stond inderdaad een afgrijselijke muur omheen, dacht dat iedereen wel wist dat dat niet handig was. Zelfde geldt voor torches en een berg sand, dat is ingame ook al gezegd maar dat moet je gewoon niet doen. Wat dat betreft hebben jullie terecht gewonnen. Het gaat meer om het spawncampen(jullie hadden dubbel zoveel spelers en alsnog allemaal bij de spawn blijven(ongeschreven regel 1 van het online gamen)) en het xray gedoe, speel gewoon fair en dan hadden we het potje met 8 man uitgespeeld, maar zo was er geen reet meer aan. En dan ga ik geheid weer een zeikerd genoemd worden, maar je moet je tegenstander niet wegjagen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik zag woodenplanks in een boom. en paar torches hangen.
Jullie hadden zelfs ene dikke kasteel muur gebouwd slim slim.
Op die manier is winnen ook prima en het is ook echt niet persoonlijk tegen jou, want jij speelt wel gewoon serieus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Mender het volgende:
Niks xray, ik had de base gevonden en toen de coordinaten doorgegeven.
Zal ik het trucje is vertellen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Op die manier is winnen ook prima en het is ook echt niet persoonlijk tegen jou, want jij speelt wel gewoon serieus.
Maar als je zag hoe vaak psv meldingen had van ores, sorry hoor, maar dan kan ik het niet meer serieus nemen.
Jijquote:
vind je het gek dat hij het niet wilt laten zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef tuut-chips het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe de mines van red eruit zien, zullen wel de hele grond door kronkelen
Hoog niveau weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:36 schreef tuut-chips het volgende:
Als gewoon die twee brabos niet mee zouden doen zouden ze ook niet steeds ophef veroorzaken. Altijd gezeik met die twee. Ga lekker broodjes bakpao eten ofzo...
Ga je een server hosten?quote:
Nee, ik vond de basis in het begin zelfs zonder coords. Fuckingmuur eromheen bouwen....., valt niet op ofzo....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef tuut-chips het volgende:
Wil de kneus die die muur bouwde zich trouwens nog even melden? Was jij het, site, met je kastelenfetish?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |