Ik ook niet zo, mijn vrouw des te meer maar ik vind het leuk mee te kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
Ik heb niets met zoetigheden, gebakjes, cakejes of patisserie, dus nee.
Ik ook niet en toch vind ik het enig om te zien. :-)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
Ik heb niets met zoetigheden, gebakjes, cakejes of patisserie, dus nee.
Nope, geen herhaling.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:51 schreef RobinOok het volgende:
Zometeen de herhaling, meteen na Saterday Kitchen op BBC1
Ik keek naar de tijd en datum van je post en dacht; ja, augustus...en het is idd dinsdag...maar hoe kan het nou 21:41 zijn...quote:
Sun 25 Aug 2013quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik keek naar de tijd en datum van je post en dacht; ja, augustus...en het is idd dinsdag...maar hoe kan het nou 21:41 zijn...Ik voel me zo leeghoofdig nu
Anyway, 2 jaar later. Kan je dit ook ergens online terug kijken? Bijv een week, zoals je ook in Nederland kon?
Vandaar mijn vraag over online bekijkenquote:
bbc iplayer, heb je een britse proxy voor nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag over online bekijkenZo heb ik de Nederlandse versie en tot nu toe de Engelse versie (seizoen 1 ) op de Nederlandse tv ook gevolgd.
Ik heb expatshield, dat zal wel werken, dat werkte al eerder in combinatie met de BBC site.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
De meeste proxies zijn al bekend en geblokkeerd en als je er al een vindt die werkt dan duurt dat meestal ook niet lang. Maargoed, er zijn altijd wel wat torrentsites die ze hebben, dus
Bij nader inzien: hebbes!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:21 schreef minilot het volgende:
maar ik kan er verdorie nog geen torrentje van vinden
Dat werkte dus idd primaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb expatshield, dat zal wel werken, dat werkte al eerder in combinatie met de BBC site.
Het wordt tijd dat iemand een topic 'Heel Engeland bakt' opent..quote:
Is dat dat meisje met dat enge gezicht en de labiele onzekere houding die filosofie studeert?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef minilot het volgende:
Oee, Sue knuffelt de belachelijk mooie, en nu al grienende Ruby! *wiebel*
Oeh, kijk eens wat een afgunstquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat dat meisje met dat enge gezicht en de labiele onzekere houding die filosofie studeert?
Van mij mag ze er zo snel mogelijk uit.
Onverdaagzaam ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:44 schreef Isabeau het volgende:
hoezo afgunst? Ik vond haar zó irritant met haar labiele gedoe.
Ze is duidelijk "niet helemaal goed" inderdaad. Maar daarom hoef je haar toch niet meteen af te schrijven? Ik vind het ook wel interessant om te zien, want voor veel mannen is dat echt een magneet. Hoe moeilijker het meisje, hoe aantrekkelijker ze wordt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:44 schreef Isabeau het volgende:
hoezo afgunst? Ik vond haar zó irritant met haar labiele gedoe.
Oh, die ken ik gelukkig niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Hele hordes vrouwen doen ook niets liever dan andere vrouwen neersabelen omdat ze er beter uitzien.
Moet je wachten op de herhaling, zondagavondquote:
http://www.bbc.co.uk/ipla(...)_Off_Series_4_Bread/quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:52 schreef emmyemmy het volgende:
Is er ergens een website waar ik dit kan kijken?
Oeh, expat shield. Nog nooit van gehoord, altijd lopen miepen met niet werkende proxy's. Bedankt!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/ipla(...)_Off_Series_4_Bread/
En dan eerst iets als Expat Shield downloaden. Kan je alles gewoon online kijken. Alles van de BBC dus
Ja, dat verwacht ik wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:03 schreef MaximusTG het volgende:
Nu net aan het kijken, had het opgenomen. Maar ze wisten dus al dat ze broodsticks moesten maken... Dan heb je de hele week? om te oefenen.
Yep, de Signature Bake (eerste opdracht) en de Showstopper (derde opdracht) kunnen ze thuis oefenen (al hebben ze daar naar het einde van de competitie volgens mij minder tijd voor) en de Technical Challenge (tweede opdracht) weten ze uiteraard juist niet van tevoren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:03 schreef MaximusTG het volgende:
Nu net aan het kijken, had het opgenomen. Maar ze wisten dus al dat ze broodsticks moesten maken... Dan heb je de hele week? om te oefenen.
Daarom vond ik het ook terecht dat die Lucy, of-hoe-heette-ze eruit ging. Totaal geen uitdaging of lef.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:43 schreef minilot het volgende:
Ik vind dat juist een heel fijn aspect aan dit programma ten opzichte van andere kookwedstrijden op teevee: deelnemers krijgen rustig de tijd om zich voor te bereiden en iets moois te maken. Of ze een beetje inzicht hebben en op gevoel kunnen werken (dat laatste vind ik sowieso overrated) wordt mijns inziens voldoende duidelijk tijdens de technische opdracht
Bovendien keek ze eigenwijs en arrogant uit haar ogen. Ik zie in The Great British Bake Off toch vooral graag dat deelnemers zo'n beetje doodgaan van onzekerheid.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook terecht dat die Lucy, of-hoe-heette-ze eruit ging. Totaal geen uitdaging of lef.
Ik vind het juist fijn dat het zo enorm kneuterig is allemaal. Bij elke talentenshow krijg je een keer een jankverhaal over een moeilijke jeugd. Bij dit programma gaat het echt over het bakken. Ik waardeer dat enorm. Gewoon lekker normaal. En ik lach me scheef om Sue.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:43 schreef minilot het volgende:
Ik vind dat juist een heel fijn aspect aan dit programma ten opzichte van andere kookwedstrijden op teevee: deelnemers krijgen rustig de tijd om zich voor te bereiden en iets moois te maken. Of ze een beetje inzicht hebben en op gevoel kunnen werken (dat laatste vind ik sowieso overrated) wordt mijns inziens voldoende duidelijk tijdens de technische opdracht
Heb je gelijk in. Ik vond haar ook maar arrogant door te denken dat een normaal uitziend brood het wel zou halen. Als iemand een octopus probeert te maken moet je toch even na gaan denken over het uiterlijk van je eigen brood.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Bovendien keek ze eigenwijs en arrogant uit haar ogen. Ik zie in The Great British Bake Off toch vooral graag dat deelnemers zo'n beetje doodgaan van onzekerheid.
Wil je vechten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:47 schreef minilot het volgende:
Ik zou Sue wel willen trouwen.![]()
Mag zij de broek aan.
Ze heeft idd wel ietsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:43 schreef minilot het volgende:
Hoezeer ik Ruby mijn bed ook in zou willen sleuren,
Ik wil weer terug.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef minilot het volgende:
Dat heerlijke Yorkshire-accent van die Howard ook!![]()
God, ik moet gauw weer eens naar Groot-Brittannië! Verrukkelijk land.
Ik ben zo jaloers op jou. Echt!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
South Yorkshire accent
ik schijn het al wat op te pikken
Ik mis Engeland.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik soms ook op mij!![]()
Straks als ik ben afgestudeerd ga ik zóveel broden bakken!
Beetje offtopic maar Hairy Bikers christmas specialquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Dit jaar vieren we hier voor het eerst kerst: mijn ouders en zusje (+ vriendje als dat nog aan is) kome hier het vieren, en wil het all-out gaan, ook qua bakken. Dus dat wordt notities maken!
Ik ben de hele kerstweek ook in Engelandquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Dit jaar vieren we hier voor het eerst kerst: mijn ouders en zusje (+ vriendje als dat nog aan is) kome hier het vieren, en wil het all-out gaan, ook qua bakken. Dus dat wordt notities maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |