Ik ook niet zo, mijn vrouw des te meer maar ik vind het leuk mee te kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
Ik heb niets met zoetigheden, gebakjes, cakejes of patisserie, dus nee.
Ik ook niet en toch vind ik het enig om te zien. :-)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
Ik heb niets met zoetigheden, gebakjes, cakejes of patisserie, dus nee.
Nope, geen herhaling.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:51 schreef RobinOok het volgende:
Zometeen de herhaling, meteen na Saterday Kitchen op BBC1
Ik keek naar de tijd en datum van je post en dacht; ja, augustus...en het is idd dinsdag...maar hoe kan het nou 21:41 zijn...quote:
Sun 25 Aug 2013quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik keek naar de tijd en datum van je post en dacht; ja, augustus...en het is idd dinsdag...maar hoe kan het nou 21:41 zijn...Ik voel me zo leeghoofdig nu
Anyway, 2 jaar later. Kan je dit ook ergens online terug kijken? Bijv een week, zoals je ook in Nederland kon?
Vandaar mijn vraag over online bekijkenquote:
bbc iplayer, heb je een britse proxy voor nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag over online bekijkenZo heb ik de Nederlandse versie en tot nu toe de Engelse versie (seizoen 1 ) op de Nederlandse tv ook gevolgd.
Ik heb expatshield, dat zal wel werken, dat werkte al eerder in combinatie met de BBC site.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
De meeste proxies zijn al bekend en geblokkeerd en als je er al een vindt die werkt dan duurt dat meestal ook niet lang. Maargoed, er zijn altijd wel wat torrentsites die ze hebben, dus
Bij nader inzien: hebbes!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:21 schreef minilot het volgende:
maar ik kan er verdorie nog geen torrentje van vinden
Dat werkte dus idd primaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb expatshield, dat zal wel werken, dat werkte al eerder in combinatie met de BBC site.
Het wordt tijd dat iemand een topic 'Heel Engeland bakt' opent..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |