iddquote:
Dquote:
suikertjequote:
Anderhalve weekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is niet fijnhoe lang moet je de tijgers nog voeren?
STquote:
Ondanks de allergie is het vast wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anderhalve week.
Maar komt wel goed.
[..]
ST![]()
.
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ondanks de allergie is het vast wel leuk om te doen
taxiquote:
GFquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
maar begin te merken dat ik te weinig heb geslapen de laatste paar dagen![]()
en in slaap vallen met een 20 ton lading is niet verstandig
Vind ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, naar bed, dat is wel een goed idee
Truste STquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Truste Trevquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Iets, want ik moest nog kusjes uitdelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste ST![]()
Of ben ik weer eens te voorbarig![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets, want ik moest nog kusjes uitdelen
ga ik dus ook maar eens doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
trusten plopquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Truste GFquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik dus ook maar eens doen![]()
![]()
Oh, dan dunt het hard uit ineensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
Ik was even buiten om te bellen.quote:
Wat is er mis met je eigen huis/kamer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was even buiten om te bellen.
Kan morgen niet naar m'n oom en tante en vanaf morgenmiddag ben ik uit Hoorn weg
Ik zit in LoLa's huis, om op de katten te passen tijdens haar vakantie met vriend en kids.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er mis met je eigen huis/kamer?
Ik heb vast iets gemist
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit in LoLa's huis, om op de katten te passen tijdens haar vakantie met vriend en kids.
Maar nu heeft vriend dermate last van zijn rug dat hij helemaal niets kan en komen ze morgen naar huis.
Oom en tante wonen om de hoek bij LoLa, dus had afgesproken om daar ff een bakkie te komen doen deze week. Zit er niet in, want tante heeft OOK pijn in d'r rug en morgen al te veel drukke dingen om er ook visite bij te kunnen gebruiken.
Het lijkt wel besmettelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit in LoLa's huis, om op de katten te passen tijdens haar vakantie met vriend en kids.
Maar nu heeft vriend dermate last van zijn rug dat hij helemaal niets kan en komen ze morgen naar huis.
Oom en tante wonen om de hoek bij LoLa, dus had afgesproken om daar ff een bakkie te komen doen deze week. Zit er niet in, want tante heeft OOK pijn in d'r rug en morgen al te veel drukke dingen om er ook visite bij te kunnen gebruiken.
Ja, ik vind het echt ZO kut voor LoLa en Cryothic en de kidsquote:
Ja, ze waren pas net weg tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt ZO kut voor LoLa en Cryothic en de kids![]()
Zaterdag vertrokken geloof ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ze waren pas net weg toch
Waardeloos jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |