abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101107650
22.39 uur: De Venezolaanse president Hugo Chavez heeft gezegd dat hij alleen een Libische regering erkent waar zijn bondgenoot Moammar Gaddafi aan het hoofd staat. Chavez beschuldigt de VS ervan een burgeroorlog uitgelokt te hebben in Libië. (Reuters)

22.46 uur: Volgens een ingenieur die geholpen heeft bij de renovatie van de compound van Gaddafi zegt dat de kolonel mogelijk via een ondergrondse tunnel naar het vliegveld van Tripoli is gevlucht. (France 24)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:12:53 #27
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_101108358
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef Aether het volgende:
22.46 uur: Volgens een ingenieur die geholpen heeft bij de renovatie van de compound van Gaddafi zegt dat de kolonel mogelijk via een ondergrondse tunnel naar het vliegveld van Tripoli is gevlucht. (France 24)
Dat vliegveld ligt 20 km ten zuiden van Tripoli. Er is nog wel een ander vliegveld dichterbij, een militaire basis, maar volgens mij ligt daarvan de startbaan in gruzelementen door bombardementen van de NAVO.

Zie Google Earth voor waar die vliegvelden liggen. Het zou verder kunnen natuurlijk, en een helikopter kan van overal opstijgen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:18:17 #28
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101108670
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Bedankt voor je nutteloze mening die inderdaad ver boven het niveau van een varken (hihi) is.
Het is een feit. Kijk maar naar het journaal en andere beelden. Denken jullie nu serieus dat Libië gaat floreren? Want Irak en afghanistan zien er ook nu zo verrekte goed uit? En tunesië etc?

Juist die reactie van jou zegt helemaal niets over dit topic.
pi_101108676
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat vliegveld ligt 20 km ten zuiden van Tripoli. Er is nog wel een ander vliegveld dichterbij, een militaire basis, maar volgens mij ligt daarvan de startbaan in gruzelementen door bombardementen van de NAVO.

Zie Google Earth voor waar die vliegvelden liggen. Het zou verder kunnen natuurlijk, en een helikopter kan van overal opstijgen.
Komt onze Lynx toch nog van pas..
pi_101108732
Het gaat allemaal te makkelijk. Ik vermoed dat Gaddafi via via toch een nuke heeft en dat hij dus eerst de rebellen zonder slag of stoot Tripoli laat veroveren; om binnen nu en twee dagen die nuke te droppen op de stad.

Ik vind dit een plausibel scenario, want dit gebeurde namelijk ook in Call of Duty: Modern Warfare.
Ron Paul 2012
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:19:33 #31
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101108750
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef Aether het volgende:
22.39 uur: De Venezolaanse president Hugo Chavez heeft gezegd dat hij alleen een Libische regering erkent waar zijn bondgenoot Moammar Gaddafi aan het hoofd staat. Chavez beschuldigt de VS ervan een burgeroorlog uitgelokt te hebben in Libië. (Reuters)

Heeft chavez wel gelijk in natuurlijk, maar die gozer is zelf ook niet een lieverdje :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:21:12 #32
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_101108839
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Het is een feit. Kijk maar naar het journaal en andere beelden. Denken jullie nu serieus dat Libië gaat floreren?
Ik verwacht dat Noord-Afrika inderdaad gaat floreren, de bevolking is jong en lijkt erg op Turkije en men heeft voldoende olie
Als er niet nog zo een gek opstaat dan komt het goed
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:24:20 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101109015
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Noord-Afrika inderdaad gaat floreren, de bevolking is jong en lijkt erg op Turkije en men heeft voldoende olie
Als er niet nog zo een gek opstaat dan komt het goed
de internationale gemeenschap heeft hier wel een kans om het een keer goed te doen

niet strax direct de grootste schreeuwlelijk/struikrover erkennen en overladen met geschenken in ruil voor oliecontracten maar wachten tot er een capabel iemand aan het roer staat

ik heb zo mijn twijfels
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_101109204
23.23 uur: De Amerikaanse inlichtingendiensten en leger weten niet helemaal zeker wie er op dit moment toezicht houdt op de Libische wapendepots, waar onder andere tonnen mosterdgas en nucleaire materialen zijn opgeslagen. Ook zouden er ruim dertigduizend raketten liggen die gebruikt kunnen worden om vliegtuigen neer te halen. Volgens Amerikaanse regeringsfunctionarissen houdt het regime van Gaddafi nog altijd toezicht op deze wapens, maar weten ze niet of Gaddafi ze alsnog zal gebruiken. De vrees bestaat ook dat ze in handen komen van Al-Qaeda. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft inmiddels twee teams gestuurd om wapendepots veilig te stellen in door rebellen veroverd grondgebied. (AP)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_101109206
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

de internationale gemeenschap heeft hier wel een kans om het een keer goed te doen

niet strax direct de grootste schreeuwlelijk/struikrover erkennen en overladen met geschenken in ruil voor oliecontracten maar wachten tot er een capabel iemand aan het roer staat

ik heb zo mijn twijfels
China zal een heel grote rol willen en die hebben echt niet het geduld om eerst te wachten. Die pompen er met gemak miljarden in voor wat contracten; terwijl de Amerikanen in de media er al half vanuit gaan dat de olie hun kant op zal gaan. :') Met koppen als "Major economy boost possible for US in Libya!"
Ron Paul 2012
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:31:22 #36
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101109435
quote:

[..]

ik heb zo mijn twijfels
Eens, twijfelachtig is het idd... Je hebt altijd gasten die de macht willen pakken en soms helpt t westen daar wel eens een handje in mee.. Ik vraag mij af HOE het land dan geholpen kan worden, zonder de bevolking te benadelen. Tegenwoordig is alles zo propaganda achtig, zowel daar als hier, zodat t moeilijk is de ware aard van bepaalde groeperingen te ontmaskeren voordat t te laat is ;(
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:35:02 #37
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_101109655
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef RickoKun het volgende:
Dikke bullcrap natuurlijk. Mensen in die landen zijn zo dom als een varken (hihi), en kunnen niks anders schreeuwen dan allahu akhbar. Er zal niets maar dan ook niets veranderen, er komen wel weer anderen die in naam van geloof anderen zullen onderdrukken.
Dat denk ik ook. Het verleden toont dit ook telkens aan.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_101109828
Jammer nog steeds dat mensen "Allahu Ackbar" gebruiken als argument dat iemand een extremist is.
Als hier iemand godverdomme zegt ga je er toch ook niet vanuit dat hij gelooft? Of halleluja?

Ik denk trouwens dat G onder het Rixos zit, er word daar nog hevig verdedigd door G en hij heeft daar erg belangrijke gijzelingen(journalisten).
Als hij ze maar niet opblaast. :{
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:41:02 #39
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101110025
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Het verleden toont dit ook telkens aan.
Als ik fok lees doet Nederland niet onder aan domheid tegenover Libie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:42:19 #40
341203 3-voud
pi_101110096
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik fok lees doet Nederland niet onder aan domheid tegenover Libie
Met die reactie kun je alle kanten op. Hoe bedoel je die?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:44:18 #41
45206 Pietverdriet
pi_101110225
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Met die reactie kun je alle kanten op. Hoe bedoel je die?
Letterlijk wat ik schrijf.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:46:51 #42
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_101110397
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef Ulpianus het volgende:
Jammer nog steeds dat mensen "Allahu Ackbar" gebruiken als argument dat iemand een extremist is.
"Thank you. God bless you, and God bless the United States of America."

Oh, wacht..... dat is Christelijk/Westers, en DAN mag het natuurlijk. :Y
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:47:33 #43
341203 3-voud
pi_101110454
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Letterlijk wat ik schrijf.
Gespecificeerder dan: welke domheid bedoel je?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:56:27 #44
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101110968
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef maartena het volgende:

[..]

"Thank you. God bless you, and God bless the United States of America."

Oh, wacht..... dat is Christelijk/Westers, en DAN mag het natuurlijk. :Y
Nee hoor, ik heb een hekel aan gelovigen en ook aan de amerikanen. Ook hier leven we onder het juk van die losers. Al is het hier in NL wat beschaafder en hebben we hier trias politas (als ik 't goed spel). Dat is daar niet aan de orde, en zonder regering is het gewoon erg instabiel en kan het door bijv een moslim groepering (of idd iets door t westen gestuurd wat ook de bevolking van libie verneukt) overgenomen worden die uit naam van geloof alles gaat dicteren voor de bevolking. Geloof me (hihi hypocrietje die ik ben roflz), van die godloving amerikanen word ik ook echt niet vrolijk van...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:57:52 #45
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_101111046
quote:

[..]

ik heb zo mijn twijfels
In Turkije zijn ook normale verkiezingen, kon best eens heel erg goed gaan in de handel met het "rijke" luie Europa
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_101111087
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Aether het volgende:
23.23 uur: De Amerikaanse inlichtingendiensten en leger weten niet helemaal zeker wie er op dit moment toezicht houdt op de Libische wapendepots, waar onder andere tonnen mosterdgas en nucleaire materialen zijn opgeslagen. Ook zouden er ruim dertigduizend raketten liggen die gebruikt kunnen worden om vliegtuigen neer te halen. Volgens Amerikaanse regeringsfunctionarissen houdt het regime van Gaddafi nog altijd toezicht op deze wapens, maar weten ze niet of Gaddafi ze alsnog zal gebruiken. De vrees bestaat ook dat ze in handen komen van Al-Qaeda. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft inmiddels twee teams gestuurd om wapendepots veilig te stellen in door rebellen veroverd grondgebied. (AP)
Is geen slecht idee.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_101111302
quote:
@mchancecnn Matthew Chance
Everyone frightened & concerned - doesn't feel like a 5 star hotel. Some water left but food at risk of ruin. #rixos4 #rixos #cnn #libya
44 seconden geleden via web
Raar dat het hotel nog niet in handen is van de opstandelingen.
pi_101111353
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb een hekel aan gelovigen en ook aan de amerikanen. Ook hier leven we onder het juk van die losers. Al is het hier in NL wat beschaafder en hebben we hier trias politas (als ik 't goed spel). Dat is daar niet aan de orde, en zonder regering is het gewoon erg instabiel en kan het door bijv een moslim groepering (of idd iets door t westen gestuurd wat ook de bevolking van libie verneukt) overgenomen worden die uit naam van geloof alles gaat dicteren voor de bevolking. Geloof me (hihi hypocrietje die ik ben roflz), van die godloving amerikanen word ik ook echt niet vrolijk van...
Lees de teksten van de Transitional Council. Die pleiten ook voor trias politica en in het algemeen een staat die wij als westerlingen goed zouden vinden.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef Toad het volgende:

[..]

Doet me vermoeden dat Gadhaffi eronder zit.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:03:36 #49
45206 Pietverdriet
pi_101111355
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef Toad het volgende:

[..]

Dat is dat hotel waar al die journalisten zitten?
pi_101111467
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is dat hotel waar al die journalisten zitten?
Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')