Ik luister nu naar Fleshgod Apocalypse.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb random MP3's opstaan. Net Moonspell, nu Tori Amos!
quote:
Kom maar wel !quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Zwolle... 2u rijden... Hmmm... Ik beslis wel na mijn vakantie of ik toch naar meet ga of niet
Grote meets vind ik meestal net niet zo; omdat mensen elkaar behoorlijk gaan opzoeken (kliekjes vorming dus...)
*laat nog even bezinken* :y
Kweenogniequote:
Hoiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waar is de gezelligheid in de muziek heen? Of is dit een intro?
Ik ook niet dus dat scheeltquote:
Collegaquote:
Nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
CollegaHoe denk jij over het scheiden van werk en prive?
Een van de meest gewaardeerde tracks van Aphex Twin, die nog bij lowlands in de alpha tent stondquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waar is de gezelligheid in de muziek heen? Of is dit een intro?
Mooiquote:
Het contrast in vergelijking met de rest van de set is best groot, maar dat is mijn mening maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een van de meest gewaardeerde tracks van Aphex Twin, die nog bij lowlands in de alpha tent stond
Hangt-ie dan in de lucht of staat-ie op die berg?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
Ik bouw voor jou een luchtkasteel bovenop een gouden berg.
Binnenkort maar eens doen, hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MooiWanneer hebben we werkoverleg?
[..]
Het contrast in vergelijking met de rest van de set is best groot, maar dat is mijn mening maar
Hier al 4quote:
Sorry, we zijn niet in topvormquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MooiWanneer hebben we werkoverleg?
[..]
Het contrast in vergelijking met de rest van de set is best groot, maar dat is mijn mening maar
Werkoverleg in Utrecht of heb je een andere locatie in gedachten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |