Jammer. TT kan nog steeds prima van toepassing zijn zo nu en dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef golfer het volgende:
Leuk die TT, maar niet meer van toepassing want die mevrouw die aan die knollenrace meedeed is van de gastenlijst afgevoerd.
wel leuke gasten.. alleen die royaltywatcher...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef golfer het volgende:
Leuk die TT, maar niet meer van toepassing want die mevrouw die aan die knollenrace meedeed is van de gastenlijst afgevoerd.
Line up van vanavond is nu:
Aan tafel bij Knevel en Van den Brink doet Mildred, de vermeende buitenechtelijke dochter van Prins Bernard, haar verhaal.
Royaltyjournalist Marc van der Linden vertelt over zijn boek “De vrouwen van Bernhard”,
advocaten Geert-Jan Knoops en Gabi van Driem in debat over de zaak Strauss Kahn
en Rob de Wijk en Arnold Karskens over de situatie in Libië.
Hij heeft dat boek geschreven met die zogenaamde ontdekking van die 3e buitenechtelijk dochter, dus dat lijkt mij logisch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef Eenskijken het volgende:
wel leuke gasten.. alleen die royaltywatcher...moest die er nou bij. de tafel was al vol genoeg.
Inderdaad, overtrokken reactie van die feministe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
die hotelmeid had toch alles bij elkaar gelogen?
fail
Idd waarschijnlijk alleen voor het geld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
fail
Niet alles. Maar ze was niet geloofwaardig meer omdat ze bij een andere zaak gelogen had en omdat ze tegenstrijdige verklaringen afgaf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
fail
Schuinsmarcheren zelf is natuurlijk niet strafbaar. En in Frankrijk schijnen ze daar ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Helemaal onschuldig is die schuinsmarcheerder DSK volgens mij niet.
Maar kun je het maken om als 70-jarige(?) getrouwde IMF-baas, lichaamssappen met een arm en afhankelijk kamermeisje uit te wisselen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schuinsmarcheren zelf is natuurlijk niet strafbaar. En in Frankrijk schijnen ze daar ook
wat luchtiger mee om te gaan. Hierdoor werd ie wel een makkelijke prooi.
Idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
Hij gaat wel zwaar in de verdediging.
Wijst vooral op weinig onderbouwing.
Veel gelul, weinig onderbouwing. En zij verwachten dat we hen de grote roddelkoning en een onbekende vrouw, op hun woord vertrouwen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
Hij gaat wel zwaar in de verdediging.
Wijst vooral op weinig onderbouwing.
Klopt, beide blauwe oogschaduw.quote:
Oh, als ik dat opdoe, ben ik dan de halfbroer van Bea?quote:
Ja maar EO dat zijn de grootste kontlikkers van de koninklijke familie dus alles wat een smetje kan zijn, moet natuurlijk worden ontkend...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Haha die dikke heeft nog een air ook .. wat een paardenlul.
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, als ik dat opdoe, ben ik dan de halfbroer van Bea?
Zekers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, als ik dat opdoe, ben ik dan de halfbroer van Bea?
Ik ben wel jaloers op zijn kapsel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef Specularium het volgende:
Straks trekt er iemand van de redactie aan een touwtje en dan vliegen Geert-Jan's armen in de lucht.
Wat een trekpop.
en zijn geverfde haarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op zijn kapsel.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Er lopen ergens op de wereld kleinkinderen rond van prins Bernhard!!
Hij is ook een non-profitorganisatie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig heeft Marc alleen maar nobele motieven.
Idd, lekker chagoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Tijs is wel in topvorm vandaag! Die dikke op z'n pik getrapt.
Je zou daar een compleet dorp mee kunnen vullen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Er lopen ergens op de wereld kleinkinderen rond van prins Bernhard!!
Aandacht, geld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Be-Smart het volgende:
... en waarom wil deze mevrouw dit verhaal eigenlijk zelf op tv vertellen? Ik snap dat nooit... ik krijg daar altijd een unheimisch gevoel van.
Bij Man Bijt Hond was er laatst ook één die claimde zelfs de oudste dochter van Bernhard te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Be-Smart het volgende:
... en waarom wil deze mevrouw dit verhaal eigenlijk zelf op tv vertellen? Ik snap dat nooit... ik krijg daar altijd een unheimisch gevoel van.
Wel een dikke lulquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef OProg het volgende:
'jullie maken er wel iets bijzonders van'.
Voor hem is het blijkbaar bijzonder genoeg om jaren over rond te snuffelen en er een boek van te maken.
Wat een lul met vingers zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt he, en lekker misluktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
En ja hoor. Kwezel vind weer een bruggetje naar het refo-front.
Hij krijgt het toch telkens weer voor elkaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Publiciteitsgeilheid van vooral die dikke boekenschrijver.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Be-Smart het volgende:
als hij de hand aan zichzelf wil slaan komt hij handen tekort om alle vetkwabben op te tillenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Die lul zal wel geheel verfrommeld naar binnen gegroeid zijn.
Het zijn wel steeds dochters hč?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij Man Bijt Hond was er laatst ook één die claimde zelfs de oudste dochter van Bernhard te zijn.
Het mooie is ook dat het helemaal nergens naartoe leidt. "Dus je ouders waren gereformeerd" "Ja" "Oke, leuk"... faal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Nee, dat geld-aspect geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef Thomas B. het volgende:
Overigens geloof ik ook niet dat het om geld gaat hoor. Het is een makkelijke conclusie, maar als dat echt zo was geweest had ze zich wel eerder gemeld.
Hebben ze het al over zijn lievelingskleur en zijn favoriete huisdier gehad?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
Leuk dat gekissebis tussen Tijs en die bolle.
ze zei toch dat ze nu al spijt had. Wat wint deze vrouw nou met publiciteit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat geld-aspect geloof ik ook niet.
Wel het publiciteitsgedoe.
Sja, maar wat win je er mee? Die bolle is wel publiciteitsgeil, maar die bastaard lijkt me daar niet het type voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat geld-aspect geloof ik ook niet.
Wel het publiciteitsgedoe.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef OProg het volgende:
Een mooie brug naar DSK is 'Na Bernard gaan we het nu over iemand anders hebben die ook zijn lul nIet in zijn broek kon houden'.
Een mooie brug naar DSK is 'Na Bernard gaan we het nu over iemand anders hebben die ook zijn lul nIet in zijn broek kon houden'.
Ik proestte hierdoor bijna een slok melk uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Er komt straks een buitenechtelijke dochter uit zijn buik kruipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |