Vond het helemaal fantastisch, ging een wereld voor me open.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie is er nog meer bij Trentemøller geweest ofzo? Was toch mijn hoogtepunt, op de voet gevolgd door Amon Tobin.
dat blonde vrouwtje mocht er echt wel zijn iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef Vinifera het volgende:
[..]
lekkere wijven daar. mocht nog wel wat langer duren wmb
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen zo mooi vond ik het.
Ik had genoeg geld achterafquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja: een paar topics geleden vroeg iemand of je muntjes op Lowlands kon kopen met een Mastercard. Ik heb het geprobeerd en met mijn creditcard van ING ging dat zonder problemen
En nu hopen dat dit voor volgend jaar terug te vinden is via Google
Was steen en steengoed, die gast weet wat muziek maken is! elk detail, goed opgebouwd en prachtige muziek. 1 van m'n beste optredens die ik dit (misschien wel ooit) jaar gezien heb! <33quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie is er nog meer bij Trentemøller geweest ofzo? Was toch mijn hoogtepunt, op de voet gevolgd door Amon Tobin.
Ik vond het ook iets intiems hebben omdat ik bijna vooraan stond. Terwijl de bravo een enorme tent is, heel vet!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:03 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Was steen en steengoed, die gast weet wat muziek maken is! elk detail, goed opgebouwd en prachtige muziek. 1 van m'n beste optredens die ik dit (misschien wel ooit) jaar gezien heb! <33
Yea same here! Tent was uiteindelijk aardig vol maar liep halverwege ook weer wat leeg, 35 graden binnen ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vond het ook iets intiems hebben omdat ik bijna vooraan stond. Terwijl de bravo een enorme tent is, heel vet!
Wilden ze een tomaat op je arm zetten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:49 schreef One_of_the_few het volgende:
Trouwens, wat deed de linkse maffia om 3 uur in de nacht bij het superstijl feest om mensen 1 of andere vage tattoe te nemen?
Man man, wat een treurigheid. Sta je middenin in zo tent, komen er twee mafkezen aan. De eerste van onze groep maakte ze uit voor linkse hobby, de ander boos en toen waren ze bij mij. Na een tijdje dropen ze af, zwaar beledigd.
Stoere taal man!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:49 schreef One_of_the_few het volgende:
Trouwens, wat deed de linkse maffia om 3 uur in de nacht bij het superstijl feest om mensen 1 of andere vage tattoe te nemen?
Man man, wat een treurigheid. Sta je middenin in zo tent, komen er twee mafkezen aan. De eerste van onze groep maakte ze uit voor linkse hobby, de ander boos en toen waren ze bij mij. Na een tijdje dropen ze af, zwaar beledigd.
Hmmm zo rond half 5 jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Majo, was jij zondagmiddag rond een uur of 4 in het Lima-gebied, of heb je een dubbelgangster?
Was ik van plan, maar wist niet zeker of je het was. Maar toen ik naast je stond, je vol in m'n bakkes keek en er geen herkenning was, besloot ik toch maar dat jij het niet wasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm zo rond half 5 jaKom je niet even hoi zeggen dan?
Heb nog wel gekeken of ik je zag
Haha wtf. Verwacht je nu echt dat iemand begrijpt waar je het over hebt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:49 schreef One_of_the_few het volgende:
Hmmm dat is wel raarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was ik van plan, maar wist niet zeker of je het was. Maar toen ik naast je stond, je vol in m'n bakkes keek en er geen herkenning was, besloot ik toch maar dat jij het niet was
Stop de persenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:25 schreef friekin_ het volgende:
Hoi. NIEUWS.
Ik ben aangenomen bij het theater. Woo!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
![]()
En zoals ik gisteren op het nieuws hoorde, een lekker rustig baantje dit seizoen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
![]()
En zoals ik gisteren op het nieuws hoorde, een lekker rustig baantje dit seizoen.
Wat voor Theater?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:25 schreef friekin_ het volgende:
Hoi. NIEUWS.
Ik ben aangenomen bij het theater. Woo!
Ken jullie. Noobie komt tot jou borsthoogtequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel raarMaar heb wel vaker dat ik mensen aankijk zonder ze echt aan te kijken zeg maar
Wat had ik aan?
* Sack_Blabbath jaloersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ken jullie. Noobie komt tot jou borsthoogte
Bijna alles inderdaad. Alleen LAMB niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:15 schreef TWP het volgende:
De filmpjes op 3voor12 doen het eindelijk goed! Net een stuk van Crystal Fighters terug gekeken en dat was toch wel echt een bazenfeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |