Wat een gelukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg steeds die phoenix en niet die hawkstrider
Portal naar Darnassus, boot naar Stormwind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kom ik vanuit de Exodar zsm in Stormwind? zonder gesummoned te worden?
Nog een summon nodig kan een guildie je wel laten summonenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kom ik vanuit de Exodar zsm in Stormwind? zonder gesummoned te worden?
Wacht maar tot je moeder het krijgt. Kijken of je dan nog zo flink bent.quote:
Ravenholdt tevens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben klaar met klussen voor vandaag, een halve trap geschilderd.
Denk dat ik een shaman ga levelen, dat heb ik nog nooit gedaan
Ik weet alleen nog niet welke PVP realm
Je kan altijd wisselen tussen worgen en human dmv een racial. Maar als je in combat gaat wordt je automatisch altijd Worgen. En je hebt jezelf als mount.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wanneer ziet zo'n worgen er uit als human en wanneer als wolf ?
En wat voor mount hebben zij ?
En dan? Ken iemand die kanker heeft gehad en zelf ook kanker als krachtterm gebruiktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je moeder het krijgt. Kijken of je dan nog zo flink bent.
Burning Legion, wil een full server...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je kan altijd wisselen tussen worgen en human dmv een racial. Maar als je in combat gaat wordt je automatisch altijd Worgen. En je hebt jezelf als mount.
Welke server heb je gekozen?
Je begint als human, tijdens je quests wordt je een wolf. Verder krijg je een abbility om elk moment te shapeshiften, tijdens het vechten ben je echter altijd wolf. Qua mount kan je op 4 poten rennen, geen idee of er een unieke worgen mount is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wanneer ziet zo'n worgen er uit als human en wanneer als wolf ?
En wat voor mount hebben zij ?
Op een flying mount?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Burning Legion, wil een full server...
Maar hoe vliegen die worgen dan?
Gewoon standaard flying mount.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Burning Legion, wil een full server...
Maar hoe vliegen die worgen dan?
Graag, ben in Darnassus maar kan die rot boot niet vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef Chau het volgende:
[..]
Nog een summon nodig kan een guildie je wel laten summonen
Mijn moeder is in 2006 overleden aan kanker, heeft weinig te maken met het als scheldwoord gebruikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je moeder het krijgt. Kijken of je dan nog zo flink bent.
Dude.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Graag, ben in Darnassus maar kan die rot boot niet vinden
PvE weet ik niet. PvP kon je in het begin van Cata serieus waar een oneshot macro maken. Ze zijn nog steeds zwaar overpowered.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is de status van warriors in pve en pvp?
Ik heb ook nog nooit een warrior geleveld bedenk ik me net
Ik vind het respectloos. Maar goed, als jouw moeder er zelf aan overleden is, zegt het meer over jou..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Graag, ben in Darnassus maar kan die rot boot niet vindennaam is Queolia
[..]
Mijn moeder is in 2006 overleden aan kanker, heeft weinig te maken met het als scheldwoord gebruiken
Komt eraanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Graag, ben in Darnassus maar kan die rot boot niet vindennaam is Queolia
[..]
Mijn moeder is in 2006 overleden aan kanker, heeft weinig te maken met het als scheldwoord gebruiken
Ze zijn ontiegelijk lastig neer te krijgen in mijn ervaring.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
PvE weet ik niet. PvP kon je in het begin van Cata serieus waar een oneshot macro maken. Ze zijn nog steeds zwaar overpowered.
Je hebt echt 3 man nodig ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze zijn ontiegelijk lastig neer te krijgen in mijn ervaring.
Echt bizar, ik met mn DK, 127k, tegen een orc warrior, 125k. Ik ben dood, hij nog 100 k ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je hebt echt 3 man nodig ofzo.
Frost mages? Nee joh... je healt daar makkelijk doorheen. Trinket gewoon een deep freeze.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef TwyLight het volgende:
Als disc priest lukt het alleen frost mages en warriors mij dood te krijgen
Die fucking deep freeze heeft maar 30 sec cooldown, en als ik daar in zit critten ze me voor 30/40k somsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Frost mages? Nee joh... je healt daar makkelijk doorheen. Trinket gewoon een deep freeze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |