Ze vallen elkaar anders soms ook gewoon aan hoor. Heb wel eens een enorme ruzie in de straat gehad tussen 2 groepen marrokkanen. En heb weer meer gevallen gezien waar ze elkaar dwars zaten en in de problemen hielpen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
En die Marokkanen in alle vormen en maten nemen het standaard altijd voor elkaar op, wat voor laffe kutstreken er ook worden uitgehaald. Snap nou toch eens een keer dat juist daarom grote groepen andere mensen die bevolkingsgroep met de nek aankijken en niet vertrouwen.
Ik denk dat het woord "soms" hier essentieel is. Want indien dit correct is, dan zou dit de uitzondering kunnen zijn die de regel bevestigd. Ik zeg maar iets hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze vallen elkaar anders soms ook gewoon aan hoor. Heb wel eens een enorme ruzie in de straat gehad tussen 2 groepen marrokkanen. En heb weer meer gevallen gezien waar ze elkaar dwars zaten en in de problemen hielpen.
Daar hoor of zie ik eerlijk gezegd maar weinig van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hier niet in ieder geval, dat een of andere Rachid uit Kanaleneiland dit stoer vindt, doet niets af aan het feit dat je over het algemeen prima kan stellen dat de Marokkaanse gemeenschap dit soort nutteloze kakkerlakken hekelt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Het is de 80% die het verpest voor de rest
In stupiditeit wel ja.quote:
Dude laat zitten..blijkbaar moeten wij ons collectief verontschuldigen voor criminelen puur alleen omdat we dezelfde ethnische achtergrond hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hier niet in ieder geval, dat een of andere Rachid uit Kanaleneiland dit stoer vindt, doet niets af aan het feit dat je over het algemeen prima kan stellen dat de Marokkaanse gemeenschap dit soort nutteloze kakkerlakken hekelt.
Ik heb zelf genoeg marrokaanse vrienden en vriendinnen die er ook erg van balen dat een "klein" groepje het voor de rest verziekt. Dus wat inhoud dat een "klein" deel van de marrokaanse gemeenschap het verziekt voor de rest van de marrokanen. Het lijkt mij niet heel raar dat er naar de marrokaanse gemeenschap gekeken wordt met de visie dat er een probleem is binnen de marrokaanse gemeenschap. Dat de gemiddelde marrokaan dit opvat als discriminatie heeft weer te maken met de slachtofferrol die zij direct innemen als ze ergens op worden aangesproken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:53 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Dude laat zitten..blijkbaar moeten wij ons collectief verontschuldigen voor criminelen puur alleen omdat we dezelfde ethnische achtergrond hebbenEr gelden andere regels voor ons in dit land.. waar ook wij geboren en getogen zijn
Ik accepteer gewoon de situatie zoals die is en lach er om, blijf ik chiller en gelukkiger van
Idd. Noem ze dan gewoon Natos: Noord Afrikaanse Teringleiers Op Sportschoenen. Zit je tenminste altijd goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kan je het zeker weten dan? Zonder de daders te hebben opgepakt?
Ja dat zien we als er weer eens een stille toch voor een gesneuvelde overvaller wordt gehoudenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die uitmond in rellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dat zien we als er weer eens een stille toch voor een gesneuvelde overvaller wordt gehouden
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef Keiichi het volgende:
Die mevrouw moet worden aangeklaagd voor poging tot doodslagMensen met een scootmobiel proberen te overrijden
Of gewone blanke autochtonen die een teint hebben. Ik lijk ook niet echt op een autochtoon en denk dat veel jongeren bruingebrand zijn van de zon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef Ferdo het volgende:
Twee daders maar? Wat een lef!
[..]
Kunnen natuurlijk ook Algerijnen of Mauretaniërs zijn geweest.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:20 schreef paddy het volgende:
Of gewone blanke autochtonen die een teint hebben. Ik lijk ook niet echt op een autochtoon en denk dat veel jongeren bruingebrand zijn van de zon.
Ik geloof werkelijk niet dat je zo weinig van zieke mensen en hun kunnen weet. Jij gelooft werkelijk dat elke ernstig ziek mens in het ziekenhuis ligt. Je weet dat je na een paar dagen na een hartoperatie alweer naar huis moet hè?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:29 schreef trekhengel het volgende:
Als ze echt zo ernstig ziek zou zijn geweest, zou ze wel in het ziekenhuis hebben gelegen...
Het waren er twee. Ja, ik denk werkelijk gewoon autochtone jongens. Niet dat de achtergrond er eigenlijk toe moet doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
Ja ze kwamen net terug van 3 weken Mallorca. Verder is het totaal niet duidelijk, dat onderscheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |