abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101096367
AMSTERDAM - En 58-jarige ernstig zieke vrouw in een scootmobiel is zaterdag in Amsterdam slachtoffer geworden van een straatroof. Ze is hierbij geschopt, geslagen en uitgescholden.

De twee straatrovers probeerden de tas van de vrouw weg te rukken. De 54-jarige bood echter verzet en gaf gas met haar scootmobiel. De verdachten werden daar boos over, waarbij een van hen meerdere malen met zijn vuist op haar hoofd begon te slaan. Ook trapte hij tegen haar schouder.

Een getuige heeft naar de jongens geroepen op te houden, waardoor het slachtoffer kans zag naar het politiebureau aan de Balistraat te rijden. Daar in de buurt gingen de verdachten ervandoor. De vrouw is haar horloge kwijtgeraakt.

De politie, die op zoek is naar getuigen van de laffe straatroof, meldt dat de daders vermoedelijk van Marokkaanse afkomst zijn.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_vrouw__.html?p=35,3

Ik wil nu geen racistische opmerkingen want er staat duidelijk "vermoedelijk" Marokkaanse afkomst.
What falls down must go up
pi_101096415
Vermoedelijk. :')
pi_101096480
Twee daders maar? Wat een lef! _O_

quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:33 schreef nikk het volgende:
Kunnen natuurlijk ook Algerijnen of Mauretaniėrs zijn geweest.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_101096483
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:33 schreef nikk het volgende:
Hoe kan je het zeker weten dan? Zonder de daders te hebben opgepakt?
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:35:19 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101096500
Nee joh, doen ze noooit
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101096613
Ik wil jullie er ook nog aan herinneren dat wij maar 1 kant van het verhaal horen nu. Laten we wachten met conclusies trekken tot we de kant van de "daders"hebben gehoord.

Mijn moeder zei altijd: waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
pi_101096619
als er vermoedelijk staat, zijn het sws marokanen.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:38:36 #8
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101096676
Maar 2 :? Die hebben ballen. 2 marokkanen met hun bouw kun je normaal wel kapot machen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101096772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:37 schreef Goldman_Sucks het volgende:
Ik wil jullie er ook nog aan herinneren dat wij maar 1 kant van het verhaal horen nu. Laten we wachten met conclusies trekken tot we de kant van de "daders"hebben gehoord.

Mijn moeder zei altijd: waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
Dat is waar, die vrouw is minstens voor een derde schuldig :Y
pi_101096929
Zo! die vrouw is opeens 4 jaar jonger geworden.
pi_101096946
Dat ernstig ziek is in elk geval op alledrie betrokkenen van toepassing. Enig verschil is misschien dat de vrouw alleen lichamelijk ziek is.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_101096977
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
In de magische Telegraaf kan alles.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:44:46 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_101097015
Telegraaftopic. Marokkanen en Scootmobiels bestaan eigenlijk niet.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:45:17 #14
350787 henkiedegekste
Tekst onder me gebruikersnaam
pi_101097027
Doodstraf
pi_101097121
Straatratten :r

Het onkruid van de samenleving.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:48:20 #16
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_101097170
Kan de TT aangepast worden?
Of gaan we nu bij elke blanke dader een Nederlandse neerzetten?
Schijt aan iedereen
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:50:10 #17
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_101097273
Lekker dan, das bij mij om de hoek... wtf :{
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_101097305
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Deadre het volgende:
Het zijn vaak Marokkanen die dit soort misdaden plegen.
pi_101097320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
lol inderdaad :P

Maar blijft wel een achterlijke laffe actie, ongeacht de afkomst :{
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_101097362
Ah :) Het kleine groepje is weer in Amsterdam :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_101097380
Waarom moet er nou weer de afkomst vermeldt worden? Het is echt totaal niet relevant.
Who motivates the motivator?
pi_101097406
Ja weer die tunesiers pff
pi_101097423
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef bijdehand het volgende:
Ah :) Het kleine groepje is weer in Amsterdam :')
Dat bekende kleine groepje dat het voor de rest aan het verpesten is. Dat weet iedereen.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:52:58 #24
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_101097434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:50 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Het zijn vaak Marokkanen die dit soort misdaden plegen.
bron?
Schijt aan iedereen
pi_101097531
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Deadre het volgende:
Indien het zich afspeelt in met name de grote steden kan dat inderdaad zeker geen kwaad om dat er expliciet bij te vermelden.
pi_101097546
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dat bekende kleine groepje dat het voor de rest aan het verpesten is. Dat weet iedereen.
Gewoon hun studenten-OV afpakken. Dan blijft het kleine groepje wel thuis.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:55:18 #27
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_101097552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef Deadre het volgende:

[..]

bron?
Aangezien het bij mij om de hoek is kan ik die bron wel zijn voor je? :')

Er wonen veel marrokanen hier, alleen meestal slaan ze elkaar vreemd genoeg de hersens in. heb zelf nooit last van ze gehad. Moet wel zeggen dat dit een redelijke pauperbuurt was een aantal jaar terug. Wekelijks schietpartijen enzo. Gelukkig wordt er hard gewerkt om alles op te knappen en het tuig van de straat te houden maar dat wil nog niet helemaal lukken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_101097556
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef Deadre het volgende:

[..]

bron?
Jij bent Marokkaan he?
pi_101097607
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Jij bent Marokkaan he?
Wat de neuk boeit dat?
Allah Al Watan Al Malik
pi_101097658
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat de neuk boeit dat?
Marokkaanse "broeders" die het voor elkaar opnemen, of het nou om een crimineel gaat of niet. Zo ontzettend voorspelbaar :')
pi_101097662
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Indien het zich afspeelt in met name de grote steden kan dat inderdaad zeker geen kwaad om dat er expliciet bij te vermelden.
Want dan wordt de crime minder ernstig of juist ernstiger toch?
Allah Al Watan Al Malik
pi_101097674
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gewoon hun studenten-OV afpakken. Dan blijft het kleine groepje wel thuis.
Een studenten-ov? Dat kan niet. Dat krijg je alleen als je studeert.
pi_101097698
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want dan wordt de crime minder ernstig of juist ernstiger toch?
Nee, dat vergroot de nieuwswaarde.
pi_101097702
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Marokkaanse broeders die het voor elkaar opnemen, of het nou om een crimineel gaat of niet :')
Waar heb jij het over? Heb je een beetje teveel sap gedronken?
Allah Al Watan Al Malik
pi_101097793
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nee, dat vergroot de nieuwswaarde.
Op welke wijze vergroot dat de nieuwswaarde? Als het voor de daad irrelevant is, vergroot het ook niet de nieuwswaarde. Zeker niet als de daders reeds opgepakt zijn. Nu is dat in dit geval niet zo, dus is een omschrijving van de daders op zijn plaats. Dit is echter geen omschrijving, aangezien er Marokkanen in allerlei vormen en maten zijn. Ergo de vermelding heeft jammergenoeg geen waarde.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101097819
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee. Ik heb net heerlijk gegeten :9
pi_101097873
Die mevrouw moet worden aangeklaagd voor poging tot doodslag :( Mensen met een scootmobiel proberen te overrijden :(
pi_101098202
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef Goldman_Sucks het volgende:

De politie, die op zoek is naar getuigen van de laffe straatroof
Waarom wordt er altijd bij vermeld dat het een laffe straatroof is? Zijn er ook niet-laffe of
zelfs stoere straatroven in deze categorie? en zo ja, waarom lees ik daar nooit iets over?

Bijvoeglijke naamwoorden junkies. :{
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:13:04 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_101098470
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Waarom wordt er altijd bij vermeld dat het een laffe straatroof is? Zijn er ook niet-laffe of
zelfs stoere straatroven in deze categorie? en zo ja, waarom lees ik daar nooit iets over?

Bijvoeglijke naamwoorden junkies. :{
Best wel toepasselijk. Het wordt vaak een laffe straatroof genoemd als het slachtoffer een zwakker lid van de samenleving is.

Als jij een Hells Angel gaat beroven dan staat het er niet bij, hoor.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_101098931
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Best wel toepasselijk. Het wordt vaak een laffe straatroof genoemd als het slachtoffer een zwakker lid van de samenleving is.

Als jij een Hells Angel gaat beroven dan staat het er niet bij, hoor.
Op 1 of andere manier mis ik dergelijke nieuwsberichten. Ik lees nooit iets over een straatroof op een Hells Angel. Is het niet inherent aan straatroven dat ze op zwakkeren gepleegd worden en dat ze dus ook standaard laf zijn?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:30:45 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_101099453
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Op 1 of andere manier mis ik dergelijke nieuwsberichten. Ik lees nooit iets over een straatroof op een Hells Angel. Is het niet inherent aan straatroven dat ze op zwakkeren gepleegd worden en dat ze dus ook standaard laf zijn?
Soms pakken ze ook een sterke vent met 2 a 3 mensen. Dat's wat minder laf. Maar je hebt gelijk nat het overgrote deel van de straatroven dus per definitie laf zijn.
pi_101099592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

die ontkenning ook :') zooooo hopeloos voorspelbaar, erken het probleem nou eens, dan zijn we al een stap verder, dan kun je van binnenuit misschien wat gaan doen aan het probleem.
pi_101105762
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef Keiichi het volgende:
Die mevrouw moet worden aangeklaagd voor poging tot doodslag :( Mensen met een scootmobiel proberen te overrijden :(
We wonen in Nederland, dus dit gaat vast nog wel gebeuren.
pi_101105876
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

die ontkenning ook :') zooooo hopeloos voorspelbaar, erken het probleem nou eens, dan zijn we al een stap verder, dan kun je van binnenuit misschien wat gaan doen aan het probleem.
Het enige wat hopeloos voorspelbaar is, zijn je vreemde denkwijzes die je meent te moeten ventileren. Nergens een ontkenning te vinden, behalve in je hoofd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101105910
Wie heeft de TT gewijzigd? Nu lijkt het alsof die dame alleen maar mishandeld is, terwijl zij ook beroofd is. Hmmm ruik ik hier een cover up?
pi_101105925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Op welke wijze vergroot dat de nieuwswaarde? Als het voor de daad irrelevant is, vergroot het ook niet de nieuwswaarde. Zeker niet als de daders reeds opgepakt zijn. Nu is dat in dit geval niet zo, dus is een omschrijving van de daders op zijn plaats. Dit is echter geen omschrijving, aangezien er Marokkanen in allerlei vormen en maten zijn. Ergo de vermelding heeft jammergenoeg geen waarde.
En die Marokkanen in alle vormen en maten nemen het standaard altijd voor elkaar op, wat voor laffe kutstreken er ook worden uitgehaald. Snap nou toch eens een keer dat juist daarom grote groepen andere mensen die bevolkingsgroep met de nek aankijken en niet vertrouwen.
pi_101105992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

En die Marokkanen in alle vormen en maten nemen het standaard altijd voor elkaar op, wat voor laffe kutstreken er ook worden uitgehaald. Snap nou toch eens een keer dat juist daarom grote groepen andere mensen die bevolkingsgroep met de nek aankijkt en niet vertrouwt.
Wat een geweldige onzin, geen Marokkaan te bekennen die het voor deze laffe honden opneemt. Dit soort fantasieverhaaltjes mag je aan je medegelovigen vertellen, te weten Henk en Ingrid. Die trappen daar inderdaad in.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101106245
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een geweldige onzin, geen Marokkaan te bekennen die het voor deze laffe honden opneemt. Dit soort fantasieverhaaltjes mag je aan je medegelovigen vertellen, te weten Henk en Ingrid. Die trappen daar inderdaad in.
Geen Marokkaan te bekennen die het voor deze laffe honden opneemt?
Geloof je het zelf? Je houdt jezelf voor de gek.
Henk en Ingrid doen overigens hetzelfde met hun blonde leider, die kan in hun ogen ook geen kwaad doen.
pi_101106474
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Geen Marokkaan te bekennen die het voor deze laffe honden opneemt?
Geloof je het zelf? Je houdt jezelf voor de gek.
Henk en Ingrid doen overigens hetzelfde met hun blonde leider, die kan in hun ogen ook geen kwaad doen.
Hier niet in ieder geval, dat een of andere Rachid uit Kanaleneiland dit stoer vindt, doet niets af aan het feit dat je over het algemeen prima kan stellen dat de Marokkaanse gemeenschap dit soort nutteloze kakkerlakken hekelt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101107012
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Marokkaanse "broeders" die het voor elkaar opnemen, of het nou om een crimineel gaat of niet. Zo ontzettend voorspelbaar :')
Gegroet, ik ben een Irakees en geloof weinig van dit bericht. Alsof dat een flikker uitmaakt :').
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')