Faruk, Marokkaantje, die een paar jaar geleden bij mij in de klas zat bij hogere informatica, bijna alleen maar met "blanken" om gaat (quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:08 schreef just_a_girl_2 het volgende:
Waar de Marokkaanse gemeenschap in mijn ogen zo verschrikkelijk in faalt, is dat het wél lukt om de meisjes in bedwang te houden, maar de jongens niet. Zolang die hypocriete dubbele moraal niet is verdwenen, stel ik de hele gemeenschap aansprakelijk.
En voor die jankers die meteen de ik-ben-niet-verantwoordelijk-voor-wat-een-ander-doet-troefkaart trekken: ja, dat ben je WEL. Jullie roddelen je kop van je romp onder elkaar, maar verdommen het om kutklootzakkie uit de familie/buurt/moskee te corrigeren. En als anderen jullie daar op wijzen, is dat discrimminatie.
Waarom zijn opleiding en salarisstrook erbij slepen? Ik zie dat telkens weer maar begrijp er compleet niks van.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Faruk, Marokkaantje, die een paar jaar geleden bij mij in de klas zat bij hogere informatica, bijna alleen maar met "blanken" om gaat () en nu een belachelijk goed betaalde baan heeft, is verantwoordelijk voor dit soort primaten-acties?
Of hoort hij niet bij de "Marokkaanse gemeenschap"?
OT: neerknuppelen en opsluiten deze debielen.
Ik probeer er achter te komen wie allemaal onder de Marokkaanse gemeenschap vallen (de 'medeverantwoordelijken').quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom zijn opleiding en salarisstrook erbij slepen? Ik zie dat telkens weer maar begrijp er compleet niks van.
Probeer eerst eens uit te zoeken waarom jij je verantwoordelijk zou moeten voelen voor je buurman wanneer die een overval pleegt. Individualisme viert hoogtij en ineens beginnen we te fingerpointen naar de omgeving. Lawl.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik probeer er achter te komen wie allemaal onder de Marokkaanse gemeenschap vallen (de 'medeverantwoordelijken').
Zag geen vraag staan in die trant. Blijkbaar vond je het nodig dit erbij te slepen om het zonniger te maken. Vraag me alleen waarom je denkt dat dat nut heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik probeer er achter te komen wie allemaal onder de Marokkaanse gemeenschap vallen (de 'medeverantwoordelijken').
Jouw individualisme staat ook niet ter discussie. Die is vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Probeer eerst eens uit te zoeken waarom jij je verantwoordelijk zou moeten voelen voor je buurman wanneer die een overval pleegt. Individualisme viert hoogtij en ineens beginnen we te fingerpointen naar de omgeving. Lawl.
Dan moet je het stukje nog even teruglezen, er staat namelijk een vraag precies in die trant.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zag geen vraag staan in die trant.
Om wat precies zonniger te maken?quote:Blijkbaar vond je het nodig dit erbij te slepen om het zonniger te maken. Vraag me alleen waarom je denkt dat dat nut heeft.
Dan had je die moeten quoten. Dit werkt verwarrend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dan moet je het stukje nog even teruglezen, er staat namelijk een vraag precies in die trant.
Onzin, je hoeft helemaal niets te doen om een stigma te krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Een stigma krijg je door je gedrag. Je moet de zaak niet omdraaien.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, je hoeft helemaal niets te doen om een stigma te krijgen.
Klopt. Daar zijn gevallen van. Is hier geen sprake van.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. Als deze lieden een stigma krijgen, is dat niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Daar zijn gevallen van. Is hier geen sprake van.
Toch weet je eigenlijk bij voorbaat al dat het om Marokkanen zal gaan als je een topic als dit aanklikt. Ook jouw eerste gedachte was "eens zien of het..." , dat weet ik vrij zeker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
heb je ook kutmarokkaantjes in de VS?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:45 schreef Re het volgende:
Die gasten moeten wel een waardeloze conditie hebben dat een scootmobiel ze eruitrijdt. En ja als mevrouw zegt dat het Marokkanen waren dan is dat natuurlijk zo.
Ander punt: degenen die nu nog denken dat er geen probleem is met kutmarokkaantjes is gewoon dom, grappige hierin wel is dat de benoemers alhier dat niet echt doorhebben
Die heten negers hier, of Latino'squote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je ook kutmarokkaantjes in de VS?.
Je bent het met me eens. Dat vertrouw ik niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. Als deze lieden een stigma krijgen, is dat niet meer dan terecht.
Dat stond in de TT hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:52 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Toch weet je eigenlijk bij voorbaat al dat het om Marokkanen zal gaan als je een topic als dit aanklikt. Ook jouw eerste gedachte was "eens zien of het..." , dat weet ik vrij zeker.
Wie zegt dat dan? Maar wat heeft het voor nut om het elke keer te benoemen in de pers? Wat wil je ermee bereiken bij burgers? Het is toch gewoon een dader?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:45 schreef Re het volgende:
Die gasten moeten wel een waardeloze conditie hebben dat een scootmobiel ze eruitrijdt. En ja als mevrouw zegt dat het Marokkanen waren dan is dat natuurlijk zo.
Ander punt: degenen die nu nog denken dat er geen probleem is met kutmarokkaantjes is gewoon dom, grappige hierin wel is dat de benoemers alhier dat niet echt doorhebben
Marokkaans, Turks, Iraans, Hindoestaans, sommige Indo's, alles wat een getint kleurtje kan hebben, ik zie het verschil niet. Heck zelfs Spanjaarden zien er voor mij in de meeste gevallen Marokkaans uit. Laten we het gewoon allochtonen noemen. Ze hebben toch allemaal een hekel aan ons Nederlanders. Zolang er maar één in de politiek rondloopt die het voor de Nederlanders opneemt blijft het helaas wel even zoquote:
Dus in elke blanke schuilt een seriemoordenaar? En moet je apart zetten van de samenleving en vooral goed in de gaten houden want het ras is nogal moorddadig de laatste tientallen jaren? Knuffelen en vooral veel positief bezig zijn. Aparte locaties oprichten voor alleen blanken want kunnen ze onderling over hun problemen in de samenleving praten op een vrolijke wijze toch positief gaan denken en krijgen ze de juiste begeleiding? Want ze hebben het zo zwaar die blanken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als ze niet telkens zichzelf zo in de kijker zetten maken ze het de mensen wat makkelijker.
Maar ik begrijp je. Het zijn arme drommels. Hun jeugd enzo.
Ga toch een eind fietsen, wereldverbeteraar. Als een type hond opvalt met bijten van kinderen, niks aan het handje. Als een type auto opvalt met fabrieksfalen, ook niks aan het handje. Maar hier moet dat knuffelkaartje telkens getrokken worden. Ondertussen gaan die gastjes lekker door omdat ze zich beschermd voelen door figuren zoals jij.
Kijk, natuurlijk ben je niet verantwoordelijk voor daden van landgenoten. Echter, wanneer ik als Nederlander in een vreemd land zou wonen, bijv. Thailand. En er zijn veel incidenten waar Nederlanders bij betrokken zijn, bijv. veel Nederlanders vallen vrouwen lastig of stelen tasjes van oude vrouwtjes of beroven mensen op straat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Faruk, Marokkaantje, die een paar jaar geleden bij mij in de klas zat bij hogere informatica, bijna alleen maar met "blanken" om gaat () en nu een belachelijk goed betaalde baan heeft, is verantwoordelijk voor dit soort primaten-acties?
Of hoort hij niet bij de "Marokkaanse gemeenschap"?
OT: neerknuppelen en opsluiten deze debielen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |