Dan moet je douchenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wacht welk welkomstgebeuren
En tja, op het moment dat ik naar buiten liep om te werken hoorde ik het water weer lopen. Nu ben ik BGStink.
Ze mogen altijd beschreven worden, in groot detail.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
tetten, maar dat mag niet meer
Lekker fucking boeiendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar om half zes 's avonds douchen is ook zo apart!
Ja dat is eigenlijk ook wel weer zo he. Privedouchequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker fucking boeiend
Gewoon doen waar je zelf zin in hebt.
Beter dan met 15 man in dezelfde douche moetenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk ook wel weer zo he. Privedouche
Ja dat lijkt me altijd een beetje jammerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dan met 15 man in dezelfde douche moeten
wie je bent hoe oud je bent wat je doet hoe grote tieten je hebt waar je vandaan komt en waar je nu zit enzo, dat soort belangrijke dingenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wacht welk welkomstgebeuren
En tja, op het moment dat ik naar buiten liep om te werken hoorde ik het water weer lopen. Nu ben ik BGStink.
Ik ben BGTes, topmodel en genie, cup E met een taille van 60 uiteraard en ik kom uit mamaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wie je bent hoe oud je bent wat je doet hoe grote tieten je hebt waar je vandaan komt en waar je nu zit enzo, dat soort belangrijke dingen
Hosti iets voor je? Hij is lang, breed, blond, succesvol en heeft een geaderde piemel zo dik als mijn onderarm.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:41 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ben BGTes, topmodel en genie, cup E met een taille van 60 uiteraard en ik kom uit mama
Lang leve het internet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tentamen gehaald vandaag!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hosti iets voor je? Hij is lang, breed, blond, succesvol en heeft een geaderde piemel zo dik als mijn onderarm.Voor stomende seks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tentamen gehaald vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd
Nou ga ik even een biefstuk bakken. Omdat lekker
My hovercraft is full of eel.
De blonde piemel dat zit toch net wat verder dan Samson?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik las blonde piemelmaargoed, net in nijmegen of al langer?
klopt, kan je lekker lunchenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De blonde piemel dat zit toch net wat verder dan Samson?
Vind je? Ik vind het wel aardig, maar het kan er wel erg druk zijn!quote:
Beste koffie? Zwarte meuk in een kopje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:23 schreef swarmahoer het volgende:
beste koffie toch? van nijmegen of nederland ofzo
club bp zonder tomaat en asperges is lekker
Ik woon hier nu precies een jaar en 3 dagenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik las blonde piemelmaargoed, net in nijmegen of al langer?
Je hebt net een foto van hosti gekregen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik woon hier nu precies een jaar en 3 dagen
Damn wat een lekkere biefstuk.
[..]
Hosti iets voor je? Hij is lang, breed, blond, succesvol en heeft een geaderde piemel zo dik als mijn onderarm.DOnkerblond wordt het ook wel genoemd, dus je post is zo goed als waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tentamen gehaald vandaag!
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Zelfs jij hebt mijn nieuwe coup niet eens gezien joh. 10x meer aantrekkings kracht en twee voor de prijs van 1.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt net een foto van hosti gekregen?
Yap! maar duurt nog ff voordat ik er in kanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
is het bij jou wel doorgegaan?
Je vergeet hoe goed wij bij jou naar binnen kunnen kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfs jij hebt mijn nieuwe coup niet eens gezien joh. 10x meer aantrekkings kracht en twee voor de prijs van 1.
Vind het ook allemaal van zo'n gezochte combinaties, doe mij maar gewoon iets "simpels" zoals ham/kaas, eiersalade etc,quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:22 schreef Laysa het volgende:
Ik vond het maar lafjes bij de blonde piemel....en te duur
Als hij zo lekker is als die biefstuk, mag t bestquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt net een foto van hosti gekregen?
Wij weten zelfs hoe hij zijn schaamhaar in de krul zet!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je vergeet hoe goed wij bij jou naar binnen kunnen kijken
[..]
Hosti iets voor je? Hij is lang, breed, blond, succesvol en heeft een geaderde piemel zo dik als mijn onderarm.Mooi zo, beetje ok punt gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tentamen gehaald vandaag!Vijf sterren microgolfovenkok
Gemiddeld zou ik uitkomen op een 7,8 ergens. (presentatie, werkstuk & mondeling).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:32 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Mooi zo, beetje ok punt gehad?
Nice!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gemiddeld zou ik uitkomen op een 7,8 ergens. (presentatie, werkstuk & mondeling).
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gemiddeld zou ik uitkomen op een 7,8 ergens. (presentatie, werkstuk & mondeling).
Sinds ik fulltime werk heb ik dat ook, maar dat is iets 'inspannender' werk voor het hoofdje (dan in ieder geval mijn callcenter werk). Maar ik slaap dan 8 uur, en niet tussendoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Californium het volgende:
Pfffff.....ben de laatste tijd weer heel moe :/ ben nu na één dag werken helemaal kapot! Bij voorkeur slaap ik 10 uur per nacht en als het even uitkomt dan doe ik tussen de middag nog even een dutje! Volgens mij is dat niet gezond! Ik voel me ook heel erg saai... :/ gelukkig mag ik morgen lekker uitslapennu dus zo maar naar bed!
En daar wordt die dokter dan weer moe van, dat ze de hele tijd daar voor langs looptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bloed laten prikken? Alhoewel jij die klachten vaker hebt toch? Daar loop je toch ook voor bij de dokter of niet?
Ja klopt, heb idd en langzame schildklier en heb daar ook medicijnen voor. Ik heb er nog 6 ofzo dus denk dat ik morgen de huisarts maar weer eens bel...maar ik vind het zoo irritant!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bloed laten prikken? Alhoewel jij die klachten vaker hebt toch? Daar loop je toch ook voor bij de dokter of niet?
Klote, hoop dat je lekker slaapt vanavond!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Californium het volgende:
Pfffff.....ben de laatste tijd weer heel moe :/ ben nu na één dag werken helemaal kapot! Bij voorkeur slaap ik 10 uur per nacht en als het even uitkomt dan doe ik tussen de middag nog even een dutje! Volgens mij is dat niet gezond! Ik voel me ook heel erg saai... :/ gelukkig mag ik morgen lekker uitslapennu dus zo maar naar bed!
Netjes, goed busy mên!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje exclusief mag welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vind het ook allemaal van zo'n gezochte combinaties, doe mij maar gewoon iets "simpels" zoals ham/kaas, eiersalade etc,
Ik ben echt heel benieuwd!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfs jij hebt mijn nieuwe coup niet eens gezien joh. 10x meer aantrekkings kracht en twee voor de prijs van 1.
Gezelligquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo de verplichte sociaal talk is ook weer voorbij, iedereen is echt dood stil.
Als je het maar naar je zin hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo de verplichte sociaal talk is ook weer voorbij, iedereen is echt dood stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |