Maar jij bent ook helemaal het vrouwtje hoorquote:
Gewoon met twee emmertjes ff 10 meter naar het kanaal. Boem. Water.quote:
waar ligt vossenveld dan ook al weer...ik hou al die studentendingen niet meer uit elkaar met munne ouwe kopquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon met twee emmertjes ff 10 meter naar het kanaal. Boem. Water.
In Hatert, naast het kanaal en bij Dukenburg :pquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar ligt vossenveld dan ook al weer...ik hou al die studentendingen niet meer uit elkaar met munne ouwe kop
Een echte zeeman! Als dr mossel maar 15+ is dan lust ie het wel. AR!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef swarmahoer het volgende:
oeh, ik heb t welkomstgebeuren van BGTes gemist
Ik heb iig veel beluisterde muziek met haar in gemeenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef swarmahoer het volgende:
Welk welkomsgebeuren?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef swarmahoer het volgende:
En ze lijkt op mijn 'stief'zusjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb iig veel beluisterde muziek met haar in gemeenEn ze doet Engels. Woont op Vossenveld. En is 19. Denk ik.
Daar loopt volgens mij zijn hele familie rond. Meestal tegenover de Emtee, bij die chinees.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moammar al-Qadhafi is kwijt. Iemand al gezocht in Hatert?
Ik dacht daar binnen bij de lokale tele-bom-shopquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar loopt volgens mij zijn hele familie rond. Meestal tegenover de Emtee, bij die chinees.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef Californium het volgende:
Krijg net een blij smsje van die vriendin van me dat ze gaan verhuizen
Ik woon in hatert en hebben lekker gewoon water!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:50 schreef BGTes het volgende:
[..]
In Hatert, naast het kanaal en bij Dukenburg :p
- Maar ik baal wel, want de wc's trekken ook niet door en dat is best irritant met 8 huisgenoten xD
is het bij jou wel doorgegaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik woon in hatert en hebben lekker gewoon water!
Heerlijk, die positiviteit!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon met twee emmertjes ff 10 meter naar het kanaal. Boem. Water.
Wacht welk welkomstgebeurenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef swarmahoer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |