Nah, de hele meuk moet weg. Vanavond trouwens pics.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:16 schreef Benelli het volgende:
Eventueel losse verkoop van 1 controller? Zo ja, hoeveel?
Bon van de xbox, fable en blur aanwezig, aangeschaft in december dacht ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef -tape- het volgende:
Ik ben geinteresseerd in de xbox met het spel Fable3 erbij. Bon nog aanwezig?
Ik dacht aan.. 160 euro, kom ik hem ophalen.
Controllers, kabelmeuk, xbox en fable? 200 ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:44 schreef -tape- het volgende:
De games zijn los (redelijk) makkelijk te verkopen, maar ik snap dat dat meer moeite is. Die Guitar hero kit hoef ik er sowieso niet bij.
Wat zou je zelf willen voor de xbox + Fable mocht je overgaan tot losse verkoop?
Of totaal pakket zonder Guitar hero?
200 is een goed bedrag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Controllers, kabelmeuk, xbox en fable? 200 ofzo.
Eerst ff kijken of er animo is voor de hele meuk, maar bedankt voor de intresse.
Ik hou het in mijn achterhoofdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
200 is een goed bedrag.
Mocht er iemand anders interesse hebben laat dat even weten, ik koop liever hier een xbox dan dat ik via marktplaats moeilijk moet gaan doen.
Mocht ik m niet kwijt raken zal ik tegen die tijd wel even contact met je opnemen. Veel plezier er meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:30 schreef -tape- het volgende:
Ik ben trouwens al voorzien van een Xbox, gister opgehaald. Mocht je Fable3 los verkopen ben ik bereid er 15incl voor te geven.
Ruilen is prima, maar niet voor auto spullen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Interesse in ruil? bv voor een auto navigatie systeem?
Kheb ook nog een harmoney one in de aanbieding.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ruilen is prima, maar niet voor auto spullen.
Sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kheb ook nog een harmoney one in de aanbieding.
Omdat ik eigenlijk bijna nooit thuis benquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:59 schreef Arcadia het volgende:
Waarom maak je niet eerst je hele xbox + controllers schoon, zet je de games mooi gespreid en maak je een aantal foto's zodat men een totaalbeeld kan krijgen van wat je nu eigenlijk aanbied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |