Hoe doe je het nu met de pil? Kan je doorslikken? Ik kon 4 maand en toen had ik doorbraakbloedingen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
Ik ga toch maar eens een afspraak maken met de dokter, denk ik.
Maar, ik wil geen doorbraakbloedingen. En ik hoor dat dit met 't spiraaltje wel gebeurt.
Doorslikken, nergens last van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe doe je het nu met de pil? Kan je doorslikken? Ik kon 4 maand en toen had ik doorbraakbloedingen....
En ik heb gewoon helemaal niks meer sinds spiraaltje.Al 5 jaar lang troep-vrij
![]()
Meet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Insomnium het volgende:
Gaan er mensen van hier eigenlijk zeker weten naar die meet ?
Ik heb er echt alleen maar voordelen meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doorslikken, nergens last van..
Ik wil een spiraaaaaaaltje.
Die van Zwolle? Met allemaal mensen die ik niet eens ken aangezien ik in ONZ alleen maar hier zit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Insomnium het volgende:
Gaan er mensen van hier eigenlijk zeker weten naar die meet ?
Ik ga toch maar eens de huisarts bellen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb er echt alleen maar voordelen meeLibido nog steed goed
Niet chagrijnig niks; en dus nergens last van.
Alleen met zetten doet het extreem pijn (toen ze bij mij voelden hoe diep de baarmoeder was; dacht ik dat ik dood ging); daarna extreem krampen (dag op bed moeten liggen omdat ik echt niks kon... Kon niet eens rechtzitten) en toen was het helemaal voorbij
(en nu zit ik me te denken dat ik em volgend jaar moet vervangenBinnenkort maar even afspraak maken
)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga toch maar eens de huisarts bellen..
Ik, sinterklaas, heloef, insomnium, Faye, C_A, Bellatrix komen misschien of zeker naar die meetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die van Zwolle? Met allemaal mensen die ik niet eens ken aangezien ik in ONZ alleen maar hier zit?
Neuh
Ik sta ook op de misschien lijst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik, sinterklaas, heloef, insomnium, Faye, C_A, Bellatrix komen misschien of zeker naar die meet
Ja jullie met tig anderen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik, sinterklaas, heloef, insomnium, Faye, C_A, Bellatrix komen misschien of zeker naar die meet
vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta ook op de misschien lijst..
Ik ook begrijp mij niet verkeerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja jullie met tig anderen...
Ik heb - om heel eerlijk te zijn - een persoonlijkere meet
Dit opent de deuren voor een Radio 49 stapmeet in Eindjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja jullie met tig anderen...
Ik heb - om heel eerlijk te zijn - een persoonlijkere meet
Oooooooooooooooquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit opent de deuren voor een Radio 49 stapmeet in Eindje
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef Insomnium het volgende:
Het ligt eraan wie er komen vanuit hier.
De rest interesseert mij niet zoveel want ik post vrijwel alleen maar hier.
+ samzz e myraleaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een jong bloemke !!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
er zitten hier best oude mensen geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |