Een reepje zonnescherm bestaat niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ik ging erheen voor een reepje zonnescherm voor in de auto, hadden ze dat niet!
Wat ze wel hadden: pennen, memoblock, stimorol, marsepein balletjes, het apl geurtje, de nep burberry voor lief, haarspeld en die kekke uiljesring![]()
Waarom heeft mijne papa er dan wel een gekochtquote:Op donderdag 1 september 2011 11:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Een reepje zonnescherm bestaat niet.
oke dan ga ik gewoon eens kijkenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die hebben ze wel ooit gehad, maar of ze ze nu nog hebben?
Maar wat is een "reepje"?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom heeft mijne papa er dan wel een gekochtbij een andere action, dat wel. Zal hem eens vragen om een extra mee te nemen
ferrari, het is de stripes and squares.
Kun je een pic maken?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom heeft mijne papa er dan wel een gekochtbij een andere action, dat wel. Zal hem eens vragen om een extra mee te nemen
ferrari, het is de stripes and squares.
Ja, van de week nog gezien. Ligt bij de decoratie spullen. Ik dacht nog, waar kun je die voor gebruiken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
oke dan ga ik gewoon eens kijken
Je kent vast wel zo'n in de voorruit gebouwde blauwe streep tegen de zon?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kun je een pic maken?
En hoeveel kost hij?
Ze zijn mij toen opgevallen omdat ik het idee had om een speurtocht in het donker te doen met die stenen als leidraadquote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ja, van de week nog gezien. Ligt bij de decoratie spullen. Ik dacht nog, waar kun je die voor gebruiken.
Volgens mij wel, anders moet je ff naar de Blokker ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef das_phantom het volgende:
Verkopen ze eigenlijk droogrekken (voor kleding)?
Ja hebben ze, ook van die dingen voor aan de deur, maar die vouw je dubbel als er wat zwaars aan hangt, zoals een stuk of 5 spijkerbroeken *ervaring*quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef das_phantom het volgende:
Verkopen ze eigenlijk droogrekken (voor kleding)?
Dat is te verwachten met zulke dingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja hebben ze, ook van die dingen voor aan de deur, maar die vouw je dubbel als er wat zwaars aan hangt, zoals een stuk of 5 spijkerbroeken *ervaring*
Maar die gaan langer mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef das_phantom het volgende:
Hmm ok, ik twijfel idd of ik misschien voor een wat duurder droogrek moet gaan. Bij Blokker kan je er nu een kopen van 30 euro dmv dukaten die kwalitatief goed zou moeten zijn, maar vind dat best veel geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |