abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:36:16 #1
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_101093793

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken.
Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

http://randomc.net/2011/06/25/summer-2011-preview/

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | http://img228.imageshack.us/img228/9673/summerseasonv4m.jpg (copy/paste deze link) | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | http://img580.imageshack.us/img580/8232/winterv3.jpg (copy/paste deze link) | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

http://www.animenewsnetwork.com/
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

http://animenfo.com/
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

http://anidb.net/
De anime-database.

http://anime-planet.com/
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

http://myanimelist.net/
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. 8-)
Bakakame
Qunix
Xaryna
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

[ Bericht 0% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 24-08-2011 00:33:01 ]
:')
pi_101093850
Je beperken bij één plaats. :')
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_101094140
No. 6 echt leuk?
pi_101094193
Btw... Dit topic heeft sinds kort passende ads...

dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:47:48 #5
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_101094212
om mijn vraag dan te herhalen, op lithia na, wie gaan er van hier naar arcen? :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_101094313
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:45 schreef Qunix het volgende:
No. 6 echt leuk?
nah
dystopia achtig iets met 2 jongens die homo erotisch de wereld gaan redden.
pi_101094333
Beetje leuke animaties en characters?
pi_101094338
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:47 schreef Qunix het volgende:
Btw... Dit topic heeft sinds kort passende ads...

[ afbeelding ]
Is best een goede winkel
pi_101094354
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Is best een goede winkel
Oh, ok.
pi_101094385
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef Qunix het volgende:

[..]

Oh, ok.
vijf jaar geleden ofzo een keer iets gekocht
pi_101094400
Meh... Intro net gezien...

Ik sla deze over...

NEXT!
pi_101094425
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:50 schreef Qunix het volgende:
Beetje leuke animaties en characters?
http://randomc.net/category/no-6/
pi_101094506
En is Usagi Drop leuk?
pi_101094580
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef Qunix het volgende:
En is Usagi Drop leuk?
Ja hoor. Beetje pastel overload. Maar als je een klein meisje combineert met een droge kerel die opeens de opvoeding overneemt dan krijg je automatisch vertederende momenten, klein drama, en andere makkelijk emotioneel te scoren momenten.
pi_101094603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:56 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ja hoor. Beetje pastel overload. Maar als je een klein meisje combineert met een droge kerel die opeens de opvoeding overneemt dan krijg je automatisch vertederende momenten, klein drama, en andere makkelijk emotioneel te scoren momenten.
Hmm, ok.

@Frag_adder, ik negeer je.
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:57:07 #16
pi_101094605
quote:
No. 6 echt leuk?
Zeker, spannend en cool.

En maatschappelijk onderwerp :Y
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:58:02 #17
pi_101094638
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Qunix het volgende:
Meh... Intro net gezien...

Ik sla deze over...

NEXT!
De intro is kut, ga hem alsnog kijken :( :(
pi_101094753
Ik kijk nooit intro's in het begin. Zit wel eens informatie/spoilers in die ik niet wil weten.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:39:34 #19
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_101096727
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef Qunix het volgende:
En is Usagi Drop leuk?
Zekers!

quote:
No. 6 echt leuk?
Ja maar hoofdpersoon is af en toe nogal zeikerig.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_101097021
Ik werd genegeerd :'(
pi_101097176
Oh sinterklaaskapoentje, kan mijn animelist in de OP?

Stelt niet veel voor hoor :@

http://myanimelist.net/animelist/robin007bond
pi_101097269
Angel Beats!, is dat wat? heb em wel gedownload.. maar ben benieuwd..
pi_101097430
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:50 schreef mschol het volgende:
Angel Beats!, is dat wat? heb em wel gedownload.. maar ben benieuwd..
Hij is echt heel goed. Verhaal is verzonnen door dezelfde makers als Clannad O+

Key _O_ _O_ _O_

Hun visual novels zijn ook heel leuk, zo begon Clannad ook :P
Er is zelfs een geek die de engine naar linux heeft geport, zodat ik ze ook allemaal kan spelen. Ook veel fanvertalingen naar het Engels.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:29:19 #24
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101105787
@TT: Abunai, is dat wat dan? Komt op mijn nogal vreemd over, alsof er in een hotel een paar kleine kamers zijn gehuurd waar het allemaal moet gebeuren. Word er nog niet wild enthousiast van, maar ik zal het vast verkeerd zien.

Zo, nu ga ik eerst maar eens aflevering 21 van Steins Gate kijken ... ik ben zeer benieuwd!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_101106319
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:29 schreef Weakling het volgende:
@TT: Abunai, is dat wat dan? Komt op mijn nogal vreemd over, alsof er in een hotel een paar kleine kamers zijn gehuurd waar het allemaal moet gebeuren. Word er nog niet wild enthousiast van, maar ik zal het vast verkeerd zien.

Zo, nu ga ik eerst maar eens aflevering 21 van Steins Gate kijken ... ik ben zeer benieuwd!
Commie is laat met Steins;Gate 21 ;(

Ik zit daar 24/7 hun irc bots te checken.
pi_101106982
Downloading............ [HorribleSubs] Steins;Gate - 21 [720p].mkv.torrent

Dus Steins; Gate is nu hip.
pi_101107119
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef Qunix het volgende:

Maar Horriblesubs zuigt meestal, tenminste bij Tegami Bachi vooral.
pi_101107298
Oh die Clannad visual novel ben ik nu aan het doen.

Die Nagisa stemmetjes zijn zo cute O+

O+ O+ O+

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2011 23:21:20 ]
pi_101107319
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar Horriblesubs zuigt meestal, tenminste bij Tegami Bachi vooral.
En binnen.... Horrible is not so horrible hoor...
pi_101108646
Ik denk spoiler...
SPOILER: stains geet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101108668
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef Qunix het volgende:

volgens mij hadden ze hem al vanaf eps 1 :P

quote:
[HorribleSubs] Steins;Gate - 01 [720p]
ja dus.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_101109263
Abunai was leuk, ben er één keer geweest.
pi_101109342
Weer een geweldige episode!

Ik ben reuze benieuwd!!!!
pi_101109470
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef Qunix het volgende:
Weer een geweldige episode!

Ik ben reuze benieuwd!!!!
Horriblesubs heeft geen karaoke, daar kan ik niet tegen. ;(
pi_101109482
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Horriblesubs heeft geen karaoke, daar kan ik niet tegen. ;(
Boeie.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:38:26 #36
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101109862
Horriblesubs _O_

En morgen Kaiji *O*
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_101110284
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:47 schreef Frag_adder het volgende:
om mijn vraag dan te herhalen, op lithia na, wie gaan er van hier naar arcen? :D
Ik zei al in het vorige topic dat ik nog twijfelde welke dag ik zou gaan. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef robin007bond het volgende:

Wat staan er veel kinder-anime in. :P

Trouwens, weer Japanners op mijn werk vandaag. Ik zei nog netjes 'arigado gozaimasu' toen ze weg gingen. De moeder (obaasan!) sprak geen engels of wat dan ook, maar de dochter wel. Toen ik zei dat ik het kon omdat ik anime keek, moest ze aan haar moeder uitleggen wat anime wel niet was _O- (ik verstond 'manga' in haar uitleg). Ze keek zelf geen anime en kende het ook niet zo goed. Maar ze vonden het in ieder geval wel leuker dan de vorige Japanners die me echt zwaar afkeurend aankeken. :D
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_101110938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik zei al in het vorige topic dat ik nog twijfelde welke dag ik zou gaan. :)

[..]

Wat staan er veel kinder-anime in. :P

Trouwens, weer Japanners op mijn werk vandaag. Ik zei nog netjes 'arigado gozaimasu' toen ze weg gingen. De moeder (obaasan!) sprak geen engels of wat dan ook, maar de dochter wel. Toen ik zei dat ik het kon omdat ik anime keek, moest ze aan haar moeder uitleggen wat anime wel niet was _O- (ik verstond 'manga' in haar uitleg). Ze keek zelf geen anime en kende het ook niet zo goed. Maar ze vonden het in ieder geval wel leuker dan de vorige Japanners die me echt zwaar afkeurend aankeken. :D
:D

Ik heb ooit een Japanner geholpen op Amsterdam CS... In Engrish probeerde hij te vragen waar sapoto was (tickets & support). Toen zei ik ongeveer 'sapoto wa asokodesu'. De man keek toen mij raar aan, maar verstond het wel en gelijk snellopend ging hij daar naar toe (waar ik naartoe wees met mijn vinger) met een zachtjes 'arigato gozaimasu' :P En trots ging ik verder :P
pi_101111140
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef Qunix het volgende:

[..]

:D

Ik heb ooit een Japanner geholpen op Amsterdam CS... In Engrish probeerde hij te vragen waar sapoto was (tickets & support). Toen zei ik ongeveer 'sapoto wa asokodesu'. De man keek toen mij raar aan, maar verstond het wel en gelijk snellopend ging hij daar naar toe (waar ik naartoe wees met mijn vinger) met een zachtjes 'arigato gozaimasu' :P En trots ging ik verder :P
Geweldig :D

Het jammere is dat ik op mijn werk eigenlijk aan één stuk door in het Nederlands praat, met af en toe Engels of Duits er tussen, dat ik dan bij een Japanner gewoon al mijn kennis kwijt ben. Dan bedenk ik me op de fiets naar huis wat ik eigenlijk had moeten zeggen. -O-

Ze kon wel heel goed Engels trouwens, nauwelijks een accent. Ze vroeg nog wat voor anime ik dan keek (die moeder vroeg al 'pokemon-ka?' _O- ) en om even heel snel een superpopulaire anime, die al oud is, te bedenken (in de hoop dat ze het kende, dus) zei ik maar Death Note. Ze kende het! *O* Ze had namelijk de film gezien, niet de anime. -O-
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_101111273
Net Deadman Wonderland afgekeken. Wat een vaag einde, weet niet wat ik ervan moet denken.
Weet er iemand of er een 2e seizoen komt?
pi_101111297
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Geweldig :D

Het jammere is dat ik op mijn werk eigenlijk aan één stuk door in het Nederlands praat, met af en toe Engels of Duits er tussen, dat ik dan bij een Japanner gewoon al mijn kennis kwijt ben. Dan bedenk ik me op de fiets naar huis wat ik eigenlijk had moeten zeggen. -O-

Ze kon wel heel goed Engels trouwens, nauwelijks een accent. Ze vroeg nog wat voor anime ik dan keek (die moeder vroeg al 'pokemon-ka?' _O- ) en om even heel snel een superpopulaire anime, die al oud is, te bedenken (in de hoop dat ze het kende, dus) zei ik maar Death Note. Ze kende het! *O* Ze had namelijk de film gezien, niet de anime. -O-
Ik kom nooit Japanners tegen tijdens het krantenbezorgen, wat ik nu overigens niet meer doe :'(
pi_101111344
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef lelouch het volgende:
Net Deadman Wonderland afgekeken. Wat een vaag einde, weet niet wat ik ervan moet denken.
Weet er iemand of er een 2e seizoen komt?
Komt niet, schijnt een anime te zijn met de '12 episodes illness' waarin het heel koel is en dan ineens afgelopen omdat ze niet genoeg afleveringen hebben om het netjes uit te werken. -O-
Chocoladetaartjes.
pi_101111517
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:03 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Komt niet, schijnt een anime te zijn met de '12 episodes illness' waarin het heel koel is en dan ineens afgelopen omdat ze niet genoeg afleveringen hebben om het netjes uit te werken. -O-
Wat een domper -O-

*in before repelsteeltjuh met "je moet ook de manga lezen" :D
pi_101111586
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:07 schreef lelouch het volgende:

[..]

Wat een domper -O-

*in before repelsteeltjuh met "je moet ook de manga lezen" :D
Ik hoop nog op een OVA. :)
Chocoladetaartjes.
pi_101111723
FMA 1 was het einde ook best wel gehaast..
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:12:55 #46
pi_101111799
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef robin007bond het volgende:

Is goed, doe ik mijne er ook gelijk bij :P
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:15:08 #47
pi_101111912
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
FMA 1 was het einde ook best wel gehaast..
Dude, je hebt heel Hamtaro, pokemon en digimon gezien _O- wtf?
pi_101112277
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Is goed, doe ik mijne er ook gelijk bij :P
Robin077bond :o

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dude, je hebt heel Hamtaro, pokemon en digimon gezien _O- wtf?
Ja, ik moest mijn lijst vullen. Anders was die zo karig :+
Was toen overigens wel veel jonger he :{w

Ik zie trouwens dat je Naruto gedropped hebt. Hele wijze keuze.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2011 00:24:51 ]
pi_101112602
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef robin007bond het volgende:
na ~230 afleveringen is dat verstandig ja, daarna gewoon door gaan met shippuuden :Y
pi_101112649
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef mschol het volgende:

[..]

na ~230 afleveringen is dat verstandig ja, daarna gewoon door gaan met shippuuden :Y
:'(
Ik heb Naruto gedropped na aflevering 135. Daarna werd het toch filler.
Shippüden heb ik dus geprobeerd, maar dat was niet leuk. Ik wil die tijd van m'n leven terug :'(
pi_101112697
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:'(
Ik heb Naruto gedropped na aflevering 135. Daarna werd het toch filler.
Shippüden heb ik dus geprobeerd, maar dat was niet leuk. Ik wil die tijd van m'n leven terug :'(
135? mja.. ergens werden het idd alleen maar fillers, geen idee precies waar, net nadat er 1 groot toernooi was volgens mij..

ik heb me er prima mee vermaakt.. nu heb ik iets van: ik wil het eigenlijk wel weer gaan volgen, maar dan moet ik zoveel inhalen..
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:34:24 #52
pi_101112718
quote:

[..]

[..]

Vind je, ik vond het maar irritante stereotype characters en saaie verhaallijn. Kan wel begrijpen dat 11 - 14 jarigen het leuk kunnen vinden net als DBZ.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:34:52 #53
pi_101112732
quote:

[..]

[..]

Ja maar ik bedoel, heb je daadwerkelijk alle 200+ eps van hamtaro gekeken :P
pi_101112745
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef mschol het volgende:

[..]

135? mja.. ergens werden het idd alleen maar fillers, geen idee precies waar, net nadat er 1 groot toernooi was volgens mij..
Oh..?

Volgens mij begint de fillerzooi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101112775
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel, heb je daadwerkelijk alle 200+ eps van hamtaro gekeken :P
Toen ik rond de 4/5 jaar was keek ik het altijd op Fox Kids. Weet niet of ik ze allemaal had gekeken, maar ik keek er bijna elke dag naar.
pi_101112796
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oh..?

Volgens mij begint de fillerzooi
SPOILER
kan ook, ik weet het niet precies meer, is te lang geleden :+
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:36:44 #57
pi_101112821
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Toen ik rond de 4/5 jaar was keek ik het altijd op Fox Kids. Weet niet of ik ze allemaal had gekeken, maar ik keek er bijna elke dag naar.
>1995

Ah op die manier, ik was toen 10 ofzo

Hamtaro :') Het moraal werd je gewoon in je strot geduwd _O-
pi_101112826
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Vind je, ik vond het maar irritante stereotype characters en saaie verhaallijn. Kan wel begrijpen dat 11 - 14 jarigen het leuk kunnen vinden net als DBZ.
Precies hetzelfde denk ik er over. Bleach was mijn eerste anime, daarna Naruto en toen FMA.
Toen kon ik nog alleen shönen waarderen :N
pi_101112857
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

>1995

Ah op die manier, ik was toen 10 ofzo

Hamtaro :') Het moraal werd je gewoon in je strot geduwd _O-
Ja vandaar, ach. Als klein kind vond ik het wel leuk. Net als pokémon. Ik kende ze alle 150 op volgorde uit mijn hoofd ;(
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:38:25 #60
pi_101112879
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Precies hetzelfde denk ik er over. Bleach was mijn eerste anime, daarna Naruto en toen FMA.
Toen kon ik nog alleen shönen waarderen :N
Ik heb zelfs FMA gedropt :')

Voor een écht goeie shonen kijk je Hunter X Hunter _O_
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:38:58 #61
pi_101112899
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja vandaar, ach. Als klein kind vond ik het wel leuk. Net als pokémon. Ik kende ze alle 150 op volgorde uit mijn hoofd ;(
Wie niet, maar was je niet te jong dan :? de rage was rond 1999/2000 en toen was je 4/5 :P
pi_101112901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb zelfs FMA gedropt :')

Voor een écht goeie shonen kijk je Hunter X Hunter _O_
WEFnm<wlgnl<engwngoiq3rj89023t5u802jeoqnf0m3otun

FMA GEDROPT :o :o :o :o
pi_101112916
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wie niet, maar was je niet te jong dan :? de rage was rond 1999/2000 en toen was je 4/5 :P
Ja ik weet nog dat mijn ouders er nog een punt van maakten. Aangezien het 6 jaar en ouder was :+
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:40:46 #64
pi_101112977
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

WEFnm<wlgnl<engwngoiq3rj89023t5u802jeoqnf0m3otun

FMA GEDROPT :o :o :o :o
Ik weet het, ik moet het nog altijd opnieuw kijken maar...

Ik had heel brotherhood op mijn harde schijf gegooid en per ongeluk verwijderd. Maar ik denk toch dat ik het niet meer ga kijken :@
pi_101112996
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik weet het, ik moet het nog altijd opnieuw kijken maar...

Ik had heel brotherhood op mijn harde schijf gegooid en per ongeluk verwijderd. Maar ik denk toch dat ik het niet meer ga kijken :@
:'( :'( :'( :'(

Ik moet een beetje huilen diep van binnen. Het is zo zonde, ik zou het echt nog proberen. Alleen al om Winry O+
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:41:33 #66
pi_101113002
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja ik weet nog dat mijn ouders er nog een punt van maakten. Aangezien het 6 jaar en ouder was :+
Meekijken gewenst onder 6 jaar ja :{w

Alleen zwaar christenlijke ouders doen moeilijk

† In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:41:50 #67
pi_101113013
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:'( :'( :'( :'(

Ik moet een beetje huilen diep van binnen. Het is zo zonde, ik zou het echt nog proberen. Alleen al om Winry O+
Vond de hoofdpersoon irritant.

pi_101113036
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Vond de hoofdpersoon irritant.

Hij groeit wat meer in zijn persoonlijkheid.

Ennuh, valt me op dat bijna niemand Eureka Seven heeft gekeken. Echt een pareltje O+
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:42:55 #69
pi_101113053
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ennuh, valt me op dat bijna niemand Eureka Seven heeft gekeken. Echt een pareltje O+
Als ik jouw animesmaak peil gok ik er niet op dat ik het leuk zal vinden :P
pi_101113109
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Als ik jouw animesmaak peil gok ik er niet op dat ik het leuk zal vinden :P
Afgezien van de kinderseries heb ik toch geen slechte smaak? :P
En natuurlijk kijk ik die niet meer, maar het was meer om m'n lijst op te vullen he :+

Oh en hij heeft goede beoordelingen gehad voor de rest hoor.

http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=4797
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:46:17 #71
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101113167
SHIN CHAN _O_
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:46:22 #72
pi_101113173
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Afgezien van de kinderseries heb ik toch geen slechte smaak? :P
En natuurlijk kijk ik die niet meer, maar het was meer om m'n lijst op te vullen he :+

Oh en hij heeft goede beoordelingen gehad voor de rest hoor.

http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=4797
Als ik jou was zou ik Hunter X Hunter proberen :)
pi_101113185
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

2x, waarvan 1x in 2 dagen tijd :7
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:46:42 #74
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101113187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

HXH O+
Thinking about thinking of you.
pi_101113190
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Oke, die zal ik dan eens proberen :)
pi_101113216
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef mschol het volgende:

[..]

2x, waarvan 1x in 2 dagen tijd :7
Eindelijk een medestander!

Echt een underrated pareltje O+
Heb hem ook heel no-life gekeken. Zit ook echt een prachtige character developement in.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:47:31 #77
pi_101113219
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef LetsGame het volgende:
SHIN CHAN _O_
*O* *O* *O*
pi_101113251
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef LetsGame het volgende:
SHIN CHAN _O_
Problemen maken daar houdt hij van.. :D
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:49:01 #79
pi_101113275
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oke, die zal ik dan eens proberen :)
Beste serie die ik ken, zal niet worden overtroffen tenzij HxH een vervolg gaat maken

IPV daarvan een remake ;(. Maar hopelijk gaan ze wel verder waar het origineel eindigde :P
pi_101113290
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Beste serie die ik ken, zal niet worden overtroffen tenzij HxH een vervolg gaat maken

IPV daarvan een remake ;(. Maar hopelijk gaan ze wel verder waar het origineel eindigde :P
Is het niet beter om te wachten op de remake? Voordat ik me aan het origineel ga wagen. Ik ben nogal een graphics neuker. Moet minimaal 720p, anders ga ik me ergeren aan de pixels :P

Ook de reden dat ik NGE niet verder meer kijk :+

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2011 00:50:06 ]
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:49:32 #81
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101113296
Ik was 20 toen ik Shin Chan voor het eerst zag en ik was verkocht :D

ik ben nu 29 en nog fan :D
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:50:09 #82
pi_101113319
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Is het niet beter om te wachten op de remake?
Nee ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:50:31 #83
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101113333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Is toch al bevestigd? Geen zin om bron te zoeken...
pi_101113341
enige echte kinderserie die ik helemaal heb gezien was CCS, inclusief de 2 films..

"vroeger" met emule van sharereactor de eps gedownload _O- (omdat ze op yorin alleen de eerste ~45 eps ofzo uitzonden)
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:51:52 #85
pi_101113384
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:50 schreef shifto het volgende:

[..]

Is toch al bevestigd? Geen zin om bron te zoeken...
Wat bevestigd? Dat ze verder gaan waar het origineel stopte?
pi_101113457
Een heleboel van die kinderseries heb ik ook gezien, maar geeeen idee of ik ze allemaal gezien heb (waarschijnlijk niet) en daarom ook niet toegevoegd. :)

HxH had ik trouwens gedropt na 10 afleveringen omdat ik het saai vond. :P
Chocoladetaartjes.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:54:42 #87
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_101113480
Nu heb ik geen leuke actie serie meer om te kijken iemand suggesties?:(

mijn lijstje: http://myanimelist.net/animelist/Livithium
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:55:31 #88
pi_101113505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:54 schreef NeeEcht het volgende:

Je hebt death note nog niet gezien.

GO
pi_101113543
http://myanimelist.net/animelist/mschol

al in een eeuwigheid niet bijgewerkt :+
pi_101113565
Elfen Lied is trouwens ook _O_

Een eckte mannenserie :D
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:57:46 #91
pi_101113587
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:57 schreef robin007bond het volgende:

Vet hard O+

Had wel wat langer mogen duren. -O-
pi_101113589
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:57 schreef robin007bond het volgende:

zit zo mijn lijstje door te bladeren:
Noein was ook briljant..
pi_101113595
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:54 schreef NeeEcht het volgende:

Je hebt Clannad niet gezien. Alhoewel ik betwijfel of je dat leuk vindt, aangezien je zo van actie houdt :P
pi_101113616
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Vet hard O+

Had wel wat langer mogen duren. -O-
Die manga is ook wel vet. Nog meer gore en loli, volgens mij is die maker echt een pedo :+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:58:29 #95
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101113617
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wat bevestigd? Dat ze verder gaan waar het origineel stopte?
yeah

Ben wel een beetje klaar met anime, heb bijna alles wel gezien wat noemenswaardig is (echt honderden series) en kijk nu alleen nog One Piece en Toriko. :Y)

Bleach en Naturo heb ik ook nog lang gevolgd omdat ik het al zo lang keek, maar zelfs dat heb ik dood laten bloeden.

Real boobs work better then fanservice.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 00:59:13 #96
pi_101113644
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die manga is ook wel vet. Nog meer gore en loli, volgens mij is die maker echt een pedo :+
mwoah in Japan ben je niet zo snel pedo. Zijn meerdere lolicon magazines die verkocht worden :P
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 01:00:00 #97
pi_101113671
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:58 schreef shifto het volgende:

[..]

yeah

Ben wel een beetje klaar met anime, heb bijna alles wel gezien wat noemenswaardig is (echt honderden series) en kijk nu alleen nog One Piece en Toriko. :Y)

Bleach en Naturo heb ik ook nog lang gevolgd omdat ik het al zo lang keek, maar zelfs dat heb ik dood laten bloeden.

Real boobs work better then fanservice.
Je hoeft nooit stil te zitten met nieuwe series man :P
pi_101113681
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

mwoah in Japan ben je niet zo snel pedo. Zijn meerdere lolicon magazines die verkocht worden :P
I know, toch wel vreemd aangezien ze daar alles proberen te censureren.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:00:24 #99
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101113687
Noem eens iets nieuws wat het waard is om te kijken dan?
pi_101113688
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je hoeft nooit stil te zitten met nieuwe series man :P
Steins;Gate bijvoorbeeld :D
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 01:01:21 #101
pi_101113724
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

I know, toch wel vreemd aangezien ze daar alles proberen te censureren.
Is een wet daar. Daardoor proberen ze de meest gekke meuk te verzinnen om het nog spannend te houden.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:05:07 #102
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101113843
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Steins;Gate bijvoorbeeld :D
Heb het over vette anime :P De "look at my boobs bounce"-anime ben ik al klaar mee sinds ik geen 15 meer ben :P Niet om denigrerend te doen maar erger me kapot aan die blije wijven animes tegenwoordig. Wil alleen binnenkort nog even alle NGE films kijken, is die 4e en laatste al uit?
pi_101113861
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef shifto het volgende:

[..]

Heb het over vette anime :P De "look at my boobs bounce"-anime ben ik al klaar mee sinds ik geen 15 meer ben :P Niet om denigrerend te doen maar erger me kapot aan die blije wijven animes tegenwoordig. Wil alleen binnenkort nog even alle NGE films kijken, is die 4e en laatste al uit?
Maar Steins;Gate is niet zo'n anime ;(
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:07:05 #104
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101113913
quote:
Catgirls, Dating Sim - Visual Novel, Dystopia, Sci-Fi, Seinen, Thriller, Time Travel - similar
Check die 1e 2 categorieën. Dan knap ik tegenwoordig al af :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:07:58 #105
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101113944
Het is tevens een vervolg of gerelateerd aan Chaos;Head... Dat kon ik toen ook al echt niet kijken.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:08:40 #106
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101113967
8 "Hellsing VIII" July 27, 2011

Wie weet of deze ep al eindelijk uit is? ;( Dat is pas een anime!
pi_101113971
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef shifto het volgende:

[..]

Check die 1e 2 categorieën. Dan knap ik tegenwoordig al af :')
Ja maar dat catgirls is simpelweg niet waar. Tenzij je een meisje dat kattenoortjes draagt gelijk heel de serie er mee wilt afdoen? En dating sim is het op gebaseerd, dat is vaak de foute westerse benaming voor visual novels.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 01:08:54 #108
pi_101113977
quote:
Het is tevens een vervolg of gerelateerd aan Chaos;Head... Dat kon ik toen ook al echt niet kijken.
Dat het gerelateerd aan Chaos;Head is is voor mij ook de reden het niet te kijken :P
pi_101113987
quote:
Ik kan je Infinite Stratos aanraden. 8-)
Chocoladetaartjes.
pi_101114033
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Die cover spreekt mij aan _O_

woensdag 24 augustus 2011 @ 01:10:31 #111
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101114036
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Dude...
quote:
Action, Comedy, Harem, High School, Mecha, Novel, Power Suits, School Life, Sci-Fi, Seinen - similar
Pffffffff
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 01:11:22 #112
pi_101114061
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef shifto het volgende:

[..]

Dude...

[..]

Pffffffff
genreneuker :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:11:58 #113
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101114091
Ik heb het dus over shit als Gantz, One Piece, Hellsing Ultimate, NGE (alleen dan zonder fuking emo als main char, tevens de reden dat de remake-films beter zijn)
pi_101114103
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

genreneuker :P
Zonde om alleen naar de genres te kijken, inderdaad. :P
pi_101114113
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef shifto het volgende:

[..]

Dude...

[..]

Pffffffff
Pure actie, man. En vette mecha. En goed verhaal. Wat wil je nog meer? ^O^
Chocoladetaartjes.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:12:49 #116
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101114127
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zonde om alleen naar de genres te kijken, inderdaad. :P
De trailer zegt ook genoeg :P Het is gewoon weer van die blije 13 in een dozijn shit. Heb al zoveel anime gekeken dat het niet nieuw of vet meer is.. :o
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:13:33 #117
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101114154
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:12 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Pure actie, man. En vette mecha. En goed verhaal. Wat wil je nog meer? ^O^
Iets nieuws!!!!! Net als Toriko, dat is epic vet! Leuke humor en gewoon droog. Niet super origineel als je kijkt naar Yakitate Japan maar die shit was dan ook wel echt uniek en awesome!
pi_101114186
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:12 schreef shifto het volgende:

[..]

De trailer zegt ook genoeg :P Het is gewoon weer van die blije 13 in een dozijn shit. Heb al zoveel anime gekeken dat het niet nieuw of vet meer is.. :o
Effe serieus, het mooie aan die anime was dat het heel cool leek, en aan nergens merk je dat het eigenlijk een superslechte anime is met een superslecht verhaal waarvan ze denken dat het leuk is, en eigenlijk gewoon helemaal nergens over gaat, met veel tieten en af en toe een leuk gevechtje.

Ik hoopte dat je erin zou trappen. ;(
Chocoladetaartjes.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:15:01 #119
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101114206
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Effe serieus, het mooie aan die anime was dat het heel cool leek, en aan nergens merk je dat het eigenlijk een superslechte anime is met een superslecht verhaal waarvan ze denken dat het leuk is, en eigenlijk gewoon helemaal nergens over gaat, met veel tieten en af en toe een leuk gevechtje.

Ik hoopte dat je erin zou trappen. ;(
;( Jammer hoor... Kom ik hier mijn hart luchten en the real deal te vinden!

BTW:

English-translated Anime [DGz]_Hellsing_Ultimate_OVA_-_08_[720p][h264_AAC][2242DC2C].mkv DL 1.1 GiB 79 34 759 3

:D *O*
pi_101114245
iemand Cross game gezien?
scoort goed op Mal...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:17:50 #121
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101114302
Ik ga slapen en dromen over Hellsing ep 8 wat maar een fucking anderhalf jaar duurde ofzo voor hij uit was. Kan beter weeeeeer alle eps van te voren kijken en dan weer een jaar wachten :P Zo heb ik de 1e 4 nu al zovaak gezien!
pi_101114386
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:17 schreef shifto het volgende:
Ik ga slapen en dromen over Hellsing ep 8 wat maar een fucking anderhalf jaar duurde ofzo voor hij uit was. Kan beter weeeeeer alle eps van te voren kijken en dan weer een jaar wachten :P Zo heb ik de 1e 4 nu al zovaak gezien!
wees gewoon niet zo picky en probeer eens wat random anime

die je uiteraard zoekt met de geavanceerde zoekfunctie van anidb :Y
pi_101114435
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:20 schreef mschol het volgende:

[..]

Anidb _O_
pi_101114465
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Anidb _O_
ik vind die zoekfunctie geniaal.. :P (en uiteraard het lijstje met subbers + scores e,d,)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:24:42 #125
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101114505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:20 schreef mschol het volgende:

[..]

Picky? Dude, heb de meest bullshit anime gezien omdat ik maar wat ging kijken telkens. Heb zon lijstje nooit gemaakt maar het is echt van Getbackers tot Hand Maid May gegaan toentertijd. Nu ga ik mijn tijd niet verdoen met die onzin, heb een leven enzo. Wil wel graag tijd maken voor de goede shit daarintegen. Hoopte dat hier mensen zaten die wisten wat de goede shit was ;)
pi_101114506
http://www.sleepsub.nl/

_O- _O- _O- _O-

Geniale humor heb je sleepsub!
pi_101114510
Ik ga morgen iets anders doen.
pi_101114570
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:15 schreef shifto het volgende:

[..]

;( Jammer hoor... Kom ik hier mijn hart luchten en the real deal te vinden!

BTW:

English-translated Anime [DGz]_Hellsing_Ultimate_OVA_-_08_[720p][h264_AAC][2242DC2C].mkv DL 1.1 GiB 79 34 759 3

:D *O*
EINDELIJK!
pi_101115184
Steins;Gate episode 21 was heftig :{

SPOILER
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:00:17 #130
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101117657
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef Qunix het volgende:
Ik denk spoiler...
SPOILER: stains geet
Volgens mij
SPOILER
Wat me ook trof was
SPOILER
Ik denk dan
SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:53 schreef robin007bond het volgende:
Steins;Gate episode 21 was heftig :{

SPOILER
Hmm, zou kunnen, maar mijn "filosofietjes"
SPOILER
Of
SPOILER
Of
SPOILER
Hoe dan ook, een goede aflevering weer! Een emotioneel rustpuntje, want veel nieuws gebeurde er niet wat betreft de hoofdverhaallijn, maar het diepte de relatie tussen Mayuri en Okabe en vooral het karakter Mayuri zelf wel weer een heel stuk verder uit.

Du-du-duuu!
ik ga daar nog eens een ringtone van maken ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_101118328
Eindelijk een vrije dag. Eens zien hoeveel Kaiji ik er doorheen kan jassen. :9
Chocoladetaartjes.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:44:57 #132
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_101118526
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:00 schreef Weakling het volgende:

[..]

Volgens mij
SPOILER
Wat me ook trof was
SPOILER
Ik denk dan
SPOILER
[..]

SPOILER
Of
SPOILER
Of
SPOILER
Hoe dan ook, een goede aflevering weer! Een emotioneel rustpuntje, want veel nieuws gebeurde er niet wat betreft de hoofdverhaallijn, maar het diepte de relatie tussen Mayuri en Okabe en vooral het karakter Mayuri zelf wel weer een heel stuk verder uit.

Du-du-duuu!
speciaal voor jou ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:00:52 #133
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101120236
quote:
LOL! ^O^
pi_101120817
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:00 schreef Weakling het volgende:

[..]

Volgens mij
SPOILER
Wat me ook trof was
SPOILER
Ik denk dan
SPOILER
[..]

SPOILER
Of
SPOILER
Of
SPOILER

Du-du-duuu!
SPOILER
pi_101120902
omdat ik steins gate niet boeiend genoeg vond maar even met gosick begonnen..
apart, dat is het iig :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:27:55 #136
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101121074
Gasten, anders spammen jullie ff in een paar uur een half topic vol :P

Idd geen Full HD, maar mij is verteld dat het niet zoveel uitmaakt met een 15" scherm. Plus ik vind 720 ook goed genoeg, heb afgelopen jaar alleen maar 480 of lager kunnen kijken, dus alles is automatisch al beter dan dat!!
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:23 schreef mschol het volgende:
Steins;Gate is beter. Denk ik, heb het al week of 5/6 niet kunnen kijken ;(
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_101121217
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:27 schreef .Cake. het volgende:
Gasten, anders spammen jullie ff in een paar uur een half topic vol :P

Idd geen Full HD, maar mij is verteld dat het niet zoveel uitmaakt met een 15" scherm. Plus ik vind 720 ook goed genoeg, heb afgelopen jaar alleen maar 480 of lager kunnen kijken, dus alles is automatisch al beter dan dat!!

[..]

Steins;Gate is beter. Denk ik, heb het al week of 5/6 niet kunnen kijken ;(
ik kom die eerste afleveringen al nauwelijks door bij steins;gate...
en Kamisama_no_Memochou moet ik nog even wachten op wat extra afleveringen...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:32:29 #138
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101121238
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:20 schreef robin007bond het volgende:
SPOILER
SPOILER
Of
SPOILER
Of
SPOILER
quote:
Blasphemer! ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:31 schreef mschol het volgende:
ik kom die eerste afleveringen al nauwelijks door bij steins;gate...
en Kamisama_no_Memochou moet ik nog even wachten op wat extra afleveringen...
De eerste aflevering zijn vooral introducties van de karakters en de wereld, maar vanaf aflevering, wat zal het zijn, acht of zo gaat het echt los. Als je geduld hebt betaald het zich dubbel en dwars uit vind ik.
pi_101121289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:32 schreef Weakling het volgende:

[..]

SPOILER
Of
SPOILER
Of
SPOILER
[..]

Blasphemer! ;)
steins gate is nu iig saai.. (veranderd wellicht later) hence ik er niet/nauwelijks doorheen kom..
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:36:49 #140
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101121371
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:34 schreef mschol het volgende:
steins gate is nu iig saai.. (veranderd wellicht later) hence ik er niet/nauwelijks doorheen kom..
Even doorbijten, zie ook mijn edit vorige post.
pi_101121530
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Weakling het volgende:

[..]

Even doorbijten, zie ook mijn edit vorige post.
De eerste episodes vond ik ook wel te doen hoor.

Het knalt inderdaad vanaf episode 8 helemaal los, maar het begin vond ik ook niet slecht. :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:43:49 #142
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101121605
Ik snap wel wat je bedoeld, maar de serie heeft gewoon wat tijd nodig om op gang te komen ;)

Iets anders, is er iemand die Mawaru Penguindrum (ofzo) volgt? Is het wat? Ben ff een lijstje aan het maken van welke series is ga kijken als de laptop er is en welke series uit dit seizoen ik af ga kijken (iig Steins;Gate, Ao no Exorcist, Bunny Drop en Nichijou) en deze heeft mij wel geïnteresseerd, maar heb het nog niet kunnen kijken...

Tevens ga ik een aantal series herkijken die ik wil zien zónder dat het in een slideshow veranderd (o.a. Bakemonogatari, Madoka Magica) en zoek ik wat goeie nieuwe series. Aanraders? MAL (maar staat ook in OP)
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_101121682
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef .Cake. het volgende:
Ik snap wel wat je bedoeld, maar de serie heeft gewoon wat tijd nodig om op gang te komen ;)

Iets anders, is er iemand die Mawaru Penguindrum (ofzo) volgt? Is het wat? Ben ff een lijstje aan het maken van welke series is ga kijken als de laptop er is en welke series uit dit seizoen ik af ga kijken (iig Steins;Gate, Ao no Exorcist, Bunny Drop en Nichijou) en deze heeft mij wel geïnteresseerd, maar heb het nog niet kunnen kijken...

Tevens ga ik een aantal series herkijken die ik wil zien zónder dat het in een slideshow veranderd (o.a. Bakemonogatari, Madoka Magica) en zoek ik wat goeie nieuwe series. Aanraders? MAL (maar staat ook in OP)
Ik heb erg genoten van Ano Hana, weet niet of je die al gekeken hebt :)
Verder kijken of er nog films zijn die je wil zien?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:49:38 #144
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101121835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:45 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik heb erg genoten van Ano Hana, weet niet of je die al gekeken hebt :)
Verder kijken of er nog films zijn die je wil zien?
Natuurlijk heb ik Ano Hana gezien! Heerlijke serie. O+

Ik zat te denken dat ik Eden of the East en Xam'd maar eens moet gaan kijken, die staan al een eeuwigheid in mijn to-watch lijst. En misschien een paar films.

Man, ik ga iets van 640 Gb aan schijfruimte hebben, zou niet weten waar ik het mee moet vullen (heb jaren lang met amper 100 Gb gedaan :P )
ANIMEES.
- Scamp
pi_101121875
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:49 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik zat te denken dat ik Eden of the East en Xam'd maar eens moet gaan kijken, die staan al een eeuwigheid in mijn to-watch lijst. En misschien een paar films.

Man, ik ga iets van 640 Gb aan schijfruimte hebben, zou niet weten waar ik het mee moet vullen (heb jaren lang met amper 100 Gb gedaan :P )
640GB? das zo vol :Y
pi_101121906
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:49 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Oo, die zijn leuk inderdaad! Heb je Eureka 7 gezien? Anders is die ook de moeite waard ^O^
Van dezelfde maker als Xam'd dacht ik :)

En 640GB staat inderdaad zo vol. Als je de ruimte hebt vul je 'm gewoon ;)
pi_101121929
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:51 schreef mschol het volgende:

[..]

640GB? das zo vol :Y
Inderdaad, ik heb al moeite met 1 tb schoon te houden.

1080p/flac O+
pi_101121970
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb al moeite met 1 tb schoon te houden.

1080p/flac O+
ik heb hier een volume met 3.6TB, en die is voor meer als 50% gevuld met alles wat anime gerelateerd is.. :@

ik bewaar graag dingen
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:56:19 #149
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101122019
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:41 schreef robin007bond het volgende:
De eerste episodes vond ik ook wel te doen hoor. Het knalt inderdaad vanaf episode 8 helemaal los, maar het begin vond ik ook niet slecht. :)
Ik was meteen hooked vanaf aflevering 1, dus vond het gewoon goed. Maar nu het echt loos gegaan is snap ik best dat als de serie je niet meteen grijpt het wat moeilijker is om door te zetten en dat is wat jammer als je kijkt naar wat er komen gaat.

quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef .Cake. het volgende:
Dat is misschien nog een understatement gezien de latere ontwikkelingen. De toon en het verhaal veranderen behoorlijk na het luchtige begin.
quote:
... Ben ff een lijstje aan het maken van welke series is ga kijken ...
Ik zal wel te oud worden of zo, maar meerdere series tegelijk volgen met een doorlopend verhaal waar je je aandacht goed bij moet houden, kan ik niet. Dan gooi ik binnen de kortste keren namen en gebeurtenissen doorelkaar. Het onthouden van Japanse namen bijvoorbeeld blijft toch lastiger dan van westerse.
pi_101122029
Ik heb hier 220GB waarvan op dit moment 65GB vrij :)
Maar ik moet nog Batman: Arkham Asylum en BioShock eraf gooien :P

Ik bewaar bijna niks, kan het later toch wel downloaden als het nodig is ;)
pi_101122074
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:56 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ik was meteen hooked vanaf aflevering 1, dus vond het gewoon goed. Maar nu het echt loos gegaan is snap ik best dat als de serie je niet meteen grijpt het wat moeilijker is om door te zetten en dat is wat jammer als je kijkt naar wat er komen gaat.

[..]

Dat is misschien nog een understatement gezien de latere ontwikkelingen. De toon en het verhaal veranderen behoorlijk na het luchtige begin.

[..]

Ik zal wel te oud worden of zo, maar meerdere series tegelijk volgen met een doorlopend verhaal waar je je aandacht goed bij moet houden, kan ik niet. Dan gooi ik binnen de kortste keren namen en gebeurtenissen doorelkaar. Het onthouden van Japanse namen bijvoorbeeld blijft toch lastiger dan van westerse.
Had ik eerder ook maar des te meer anime ik kijk, des te beter het lukt ;)
En heb nooit echt problemen gehad met het volgen van meerdere series, omdat het meestal toch maar één aflevering per week per serie is. En als ik een serie wil marathonnen, kijk ik er niks tussendoor, anders haal ik het denk ik inderdaad wel door elkaar :P
pi_101122146
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:56 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb hier 220GB waarvan op dit moment 65GB vrij :)
Maar ik moet nog Batman: Arkham Asylum en BioShock eraf gooien :P

Ik bewaar bijna niks, kan het later toch wel downloaden als het nodig is ;)
ik heb al meegemaakt dat ik dingen niet meer terug kon vinden.. vandaar de verzamelwoede, en schijfruimte kost tegenwoordig ook maar een appel en een ei..
pi_101122200
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:00 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb al meegemaakt dat ik dingen niet meer terug kon vinden.. vandaar de verzamelwoede, en schijfruimte kost tegenwoordig ook maar een appel en een ei..
Inderdaad. Ik ben ook gewoon een verzamelaar :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:03:48 #154
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101122247
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:58 schreef Bakakame het volgende:
Had ik eerder ook maar des te meer anime ik kijk, des te beter het lukt ;)
Dat wil ik best geloven. Ben toch meer een casual anime kijker dan sommigen hier. Wel al jaar on&off bezig om met katakana eigen te maken (puur herkennen van de tekens, meer niet), maar dat loopt ook niet echt storm.
pi_101122475
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:00 schreef mschol het volgende:

[..]

Heb ik ook al wel eens gehad, maar ik zou ook niet weten wat ik met bijvoorbeeld alle afleveringen van Naruto moet :P
pi_101122497
quote:
12s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:11 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Heb ik ook al wel eens gehad, maar ik zou ook niet weten wat ik met bijvoorbeeld alle afleveringen van Naruto moet :P
naja, als je het ooit een keer opnieuw wilt zien :+
pi_101122593
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef mschol het volgende:

[..]

naja, als je het ooit een keer opnieuw wilt zien :+
Nouja, die kans is héél klein :P En om daarvoor nou een hele anime database van alles wat ik ooit heb gezien aan te leggen ... ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:23:08 #158
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101122794
Ik probeer ook gewoon alles te bewaren, en soms heb je nog dingen dubbel ook ivm verschillende fansubs of 1080p/720p BR-rips enzo...

Vooral met Bittorrent is het gewoon fucking irritant als je dat 4-5 jaar later nog opnieuw zou moeten downloaden.
pi_101122931
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:23 schreef Yi-Long het volgende:
Ik probeer ook gewoon alles te bewaren, en soms heb je nog dingen dubbel ook ivm verschillende fansubs of 1080p/720p BR-rips enzo...

Vooral met Bittorrent is het gewoon fucking irritant als je dat 4-5 jaar later nog opnieuw zou moeten downloaden.
dat geldt niet alleen voor bittorrent, maar ook voor usenet en IRC helaas..
zeker als er dan serie's gelicenseerd worden..

ik probeer het aantal dubbele te vermijden maar heb wel wat dubbele, zit er wel aan te denken om de dubbele xvid versie's weg te gooien (indien ik er 720p van heb)
pi_101123100
Uhhhhh

Ik bewaar trouwens ook een boel, maar ik heb mijn collectie samen gegooid met die van mijn vriend. En hij had het meeste wat ik had al, dus dat kon ik wegdoen.
Chocoladetaartjes.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:37:58 #161
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101123293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:26 schreef mschol het volgende:

[..]

dat geldt niet alleen voor bittorrent, maar ook voor usenet en IRC helaas..
zeker als er dan serie's gelicenseerd worden..

ik probeer het aantal dubbele te vermijden maar heb wel wat dubbele, zit er wel aan te denken om de dubbele xvid versie's weg te gooien (indien ik er 720p van heb)
Yeah, uiteraard probeer je soms de verouderde of incomplete meuk weg te doen als je ze in een betere kwaliteit hebt, maar soms is het een beetje een rotzooitje, verdeeld over meerdere externe HDD's.

Of zoals laatst dat je erachter komt dat sommige afleveringen 'beschadigd' zijn ofzo...
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:32 schreef Xaryna het volgende:
Uhhhhh
[ afbeelding ]

NICE! :9~
pi_101123405
Ik vind deze leuker:

_O-
Chocoladetaartjes.
pi_101123521
jezus wat gaat dit topic in eens hard.
normaal las ik altijd alles even bij maar dit is teveel :D
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_101123603
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, uiteraard probeer je soms de verouderde of incomplete meuk weg te doen als je ze in een betere kwaliteit hebt, maar soms is het een beetje een rotzooitje, verdeeld over meerdere externe HDD's.

Of zoals laatst dat je erachter komt dat sommige afleveringen 'beschadigd' zijn ofzo...
ik heb het nu gelukkig op 1 plek staan, dat maakt de boel een stuk overzichtelijker, maar daar moet ik nog steeds een bezem doorheen halen en echt goed sorteren..
pi_101123664
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:32 schreef Xaryna het volgende:
Uhhhhh
[ afbeelding ]

Ik bewaar trouwens ook een boel, maar ik heb mijn collectie samen gegooid met die van mijn vriend. En hij had het meeste wat ik had al, dus dat kon ik wegdoen.
nice ^O^
pi_101123768
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

NICE! :9~
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:49 schreef mschol het volgende:

[..]

nice ^O^
Wat is er nou nice aan? Die bodypaint maakt het er zo vreemd uit zien! :N
Chocoladetaartjes.
pi_101123883
Die neus is wel grappig,
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:57:43 #168
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101123966
Mwuahaha, hoe pr0 ben je als je met een collega gaat doen alsof je gaat vergaderen maar eigenlijk Hellsing 8 samen gekeken hebt :D *O*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 13:25:46 #169
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101125035
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef shifto het volgende:
Mwuahaha, hoe pr0 ben je als je met een collega gaat doen alsof je gaat vergaderen maar eigenlijk Hellsing 8 samen gekeken hebt :D *O*
^O^

Ik bewaar meestal niet zoveel. Ik haal soms wel series van te voren binnen om ze een maand of twee pas te bekijken. En lopende series hou ik ook meestal totdat ze helemaal afgelopen zijn.
Bovendien doe ik net als Baka, ik volg lopende series en af en toe knal ik er een afgeronde serie tussendoor. Maar ik ga er niet meerdere door elkaar kijken.
ANIMEES.
- Scamp
pi_101125828
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef shifto het volgende:
Welke subber?
pi_101127347
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:41 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind deze leuker:
[ afbeelding ]

_O-
_O-
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:28:38 #172
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101127465
quote:
Ik vind deze leuker:
[ afbeelding ]

_O-
Die is ook cool idd... :D

Man, zou tof zijn als je zoiets in NL zou tegenkomen :D Ben benieuwd naar de reacties van die SGP-kneuzen enzo... :P

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:52 schreef Xaryna het volgende:

[..]

[..]

Wat is er nou nice aan? Die bodypaint maakt het er zo vreemd uit zien! :N
Gewoon dat dat meisje dat durft enzo... :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:30:08 #173
333374 Lithia
Too serious
pi_101127521
quote:
Ik vind deze leuker:
[ afbeelding ]

_O-
:D :') Zo triest dat ze zulke dingen maken.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:48:11 #174
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101128173
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:30 schreef Lithia het volgende:

[..]

:D :') Zo triest dat ze zulke dingen maken.
Ik vind het juist groots dat het daar gewoon kan en ze er de lol van inzien, ipv die sneue hypocriete bekrompenheid hier...
pi_101128183
quote:
Ik vind deze leuker:
[ afbeelding ]

_O-
OMG. :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:50:31 #176
333374 Lithia
Too serious
pi_101128260
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vind het juist groots dat het daar gewoon kan en ze er de lol van inzien, ipv die sneue hypocriete bekrompenheid hier...
Wat een hoop frustratie in één post zeg.
pi_101128291
quote:

[..]

pi_101128356
quote:

[..]

Is het bekrompen om het er gewoon niet uit te vinden zien?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:02:44 #179
333374 Lithia
Too serious
pi_101128659
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat klopt. Een ander smaak/visie hebben is onmogelijk.
pi_101128797
quote:
Ik moet zeggen dat ik het begin nogal traag vind.
maarja dat is met wel meer anime.
ik ben nu op aflevering 20 en het word steeds beter. jammer dat ik nog maar 4 of 5 afleveringen heb.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:10:28 #181
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_101128906
Konichiwa
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:13:39 #182
333374 Lithia
Too serious
pi_101129006
Osu
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:18:25 #183
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101129163
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ging niet alleen om dat plaatje, maar gewoon die algemene houding hier in het westen t.o.v. sexualiteit enzo...
pi_101129224
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ging niet alleen om dat plaatje, maar gewoon die algemene houding hier in het westen t.o.v. sexualiteit enzo...
Mee eens.

Alhoewel je er wel veel censuur hebt.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:28:01 #185
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101129499
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mee eens.

Alhoewel je er wel veel censuur hebt.
Yeah, maar ik heb het ook niet over hentai-porno ofzo...

... maar hier in het westen heb je al mensen die flippen als een schoolmeisje een kort rokje draagt, of wanneer ze in Totoro zien dat zo'n vader met zijn dochters naakt in bad zit, etc etc.

Daarnaast steeds dat gehuil over 'panties' en 'boobies' enzo. Is toch ook gewoon GRAPPIG bedoeld, en niet zozeer om meteen iedere kijker massaal aan het rukken te krijgen!?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:43:40 #186
333374 Lithia
Too serious
pi_101130070
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:28 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... maar hier in het westen heb je al mensen die flippen als een schoolmeisje een kort rokje draagt, of wanneer ze in Totoro zien dat zo'n vader met zijn dochters naakt in bad zit, etc etc.

Daarnaast steeds dat gehuil over 'panties' en 'boobies' enzo. Is toch ook gewoon GRAPPIG bedoeld, en niet zozeer om meteen iedere kijker massaal aan het rukken te krijgen!?
Ook het westerse wereld zijn er mensen die aan zelfspot doen en/of niet preuts zijn.
Dat het grappig bedoeld is, wilt natuurlijk niet zeggen iedereen het even grappig vindt. Er zijn zoveel soorten humor en dit niveau past prima bij een poep en plas grap. Juist omdat ik weet dat er genoeg animes zijn die grappig kunnen zijn zonder deze afgezaagde clichés, vind ik het leuk om naar te kijken.

Sowieso vind ik raar dat je een paar posts ziet en dan meteen gaat janken over de hele westerse wereld.
pi_101133120
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:28 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Volgens mij winden sommige anime geen doekjes om hoe ze verwachten dat de kijkers reageren...

@Lithia: generaliseren is makkelijker.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:11:12 #188
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101133452
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:43 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ook het westerse wereld zijn er mensen die aan zelfspot doen en/of niet preuts zijn.
Dat het grappig bedoeld is, wilt natuurlijk niet zeggen iedereen het even grappig vindt. Er zijn zoveel soorten humor en dit niveau past prima bij een poep en plas grap. Juist omdat ik weet dat er genoeg animes zijn die grappig kunnen zijn zonder deze afgezaagde clichés, vind ik het leuk om naar te kijken.

Sowieso vind ik raar dat je een paar posts ziet en dan meteen gaat janken over de hele westerse wereld.
Ik vind het wel grappig, als Bulma in Dragon Ball haar panties wil laten zien en dan blijkt dat Goku ze stiekum gestolen heeft. Zoiets zou je vrijwel nooit zien in westerse cartoons voor die doelgroep, maar in Japan zijn ze daar gewoon veel relaxter meer. Heerlijk toch? Net als die 'bloedneuzen' altijd :) Niets mis mee...
pi_101135111
Ik vind het anders ook vaak storend hoor, al die seksuele grapjes. Kijk, het kan best leuk zijn en een ecchi op zijn tijd is ook niks mis mee, maar het zit er tegenwoordig haast overal tussendoor. Moet het dan echt zo duidelijk zijn dat vrouwen haast niets meer zijn dan wandelende panties?

Wat je ook zegt van Bulma, dat hoort toch helemaal niet in die anime? Het is voor kinderen, een gezellige actie-anime, dus waarom moet dat dan?

Ik snap best dat in een romance waar de hoofdpersonen 'verder' gaan, het ook gezien mag worden (of suggereerd, whatever), maar het zit er nou vaak zo geforceerd tussen.
Chocoladetaartjes.
pi_101135832
Ik stel mij neutraal op :)

Zelf stoor ik me er niet aan, maar kan me voorstellen dat het mensen stoort. Anime heeft zo wel een slechte naam gekregen hier.
pi_101135871
Woow!

Hellsing Ultimate #8 _O_

Ik kan niet wachten op #9 :o :o

Outro is ook tof!

(copyright 2006?)
pi_101136089
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:17 schreef Qunix het volgende:
Woow!

Hellsing Ultimate #8 _O_

Ik kan niet wachten op #9 :o :o

Outro is ook tof!

(copyright 2006?)
http://www.imdb.com/title/tt0495212/ TV Series 2006–
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:25:28 #194
333374 Lithia
Too serious
pi_101136117
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:11 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig, als Bulma in Dragon Ball haar panties wil laten zien en dan blijkt dat Goku ze stiekum gestolen heeft. Zoiets zou je vrijwel nooit zien in westerse cartoons voor die doelgroep, maar in Japan zijn ze daar gewoon veel relaxter meer. Heerlijk toch? Net als die 'bloedneuzen' altijd :) Niets mis mee...
Dat noemt men een meningsverschil. Dan snap ik niet echt wat bekrompenheid of whatever hiermee te maken heeft.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:19:54 #195
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101138151
Kaiji _O_

Deze shit is te baas voor worden, anime van het millenium _O_ _O_ _O_
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:22:15 #196
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_101138247
Jaaaaa kaiji O+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:23:36 #197
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101138302
Dit nr pas luisteren als je de ep van vandaag hebt gekeken, anders gaat de epischheid eraf

pi_101139227
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:24 schreef Toxor het volgende:

[..]

http://www.imdb.com/title/tt0495212/ TV Series 2006–
Ah ok...

One Piece was ook wel leuk.

Nu Kaiji :D
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:58:47 #199
333374 Lithia
Too serious
pi_101139630
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:19 schreef gniffie het volgende:
Kaiji _O_

* Lithia gaat downloaden.
pi_101139764
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:19 schreef gniffie het volgende:
Kaiji _O_

Ik ben nu bij afl 16 van seizoen 1 en het is echt goed! ^O^
Chocoladetaartjes.
pi_101139776
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:58 schreef Lithia het volgende:

[..]

* Lithia gaat downloaden.
Same here :P
pi_101140429
Ook gelijk begonnen met Hellsing Ultimate te downloaden.

Ben benieuwd :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:18:49 #203
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_101140431
Ik kan episode 21 nog niet subbed vinden :( van seizoen 2
pi_101140465
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef NeeEcht het volgende:
Ik kan episode 21 nog niet subbed vinden :( van seizoen 2
Kaiji?
Nutbladder.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:20:49 #205
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101140539
op nyaa.eu staat een versie van nutbladder en kaiji-subs
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:21:07 #206
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_101140556
Ja ik download altijd van rapidshare en 30 min geleden stond die nog niet in het topic waar ik mijn links vandaan haal maar nu staat die er idd op <3
pi_101140583
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:21 schreef NeeEcht het volgende:
Ja ik download altijd van rapidshare en 30 min geleden stond die nog niet in het topic waar ik mijn links vandaan haal maar nu staat die er idd op <3
Mijn pa had een rapidshare premium account, nu overgestapt op nieuwsgroepen en irc :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:22:49 #208
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_101140635
Ik deel een rapidshare account met 5 mensen dus 2 euro per maand unlimited downloaden :P
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 20:29:23 #209
pi_101140929
rapidshare :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:33:27 #210
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_101141123
niks mis mee
pi_101142049
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef NeeEcht het volgende:
niks mis mee
heel veel mis mee..
traag, shitload aan ads, extra betalen om minder traag te downloaden... :')

aardig opweg met gosick.. bevalt wel, alleen mag dat ge-'victorique' wel wat minder :+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:00:32 #212
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_101142501
Traag? 10 mb/sec hier :p en die links gooi ik gewoon in mijn rapidshare manager dus geen ads enzo :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:07:45 #213
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_101142856
Kaji-kun krijgt er maar geen genoeg van :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_101142922
Net Hellsing 8 gekeken.. :9~
pi_101144411
Nou nou, moet ook maar eens aan Hellsing Ultimate dan!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:39:27 #216
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_101144515
Hoe zit dat met hellsing ultimate dan moet je dan eerst de gewone hellsing hebben gezien? en ik zie dat het al airing is vanaf 2006 krijg je dan elk half jaar een episode? :')
pi_101144694
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef NeeEcht het volgende:
Hoe zit dat met hellsing ultimate dan moet je dan eerst de gewone hellsing hebben gezien? en ik zie dat het al airing is vanaf 2006 krijg je dan elk half jaar een episode? :')
Volgende is volgend jaar april.
En er komen 10 stuks... Dus nog 2.
pi_101145079
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef NeeEcht het volgende:
Hellsing ultimate is toch meer een soort van remake?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:01:03 #219
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_101145774
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar is de orignele hellsing het waard om te kijken?:P
pi_101146188
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef NeeEcht het volgende:

[..]

Ik heb 2 episodes gezien en ik vond er niet veel aan.
Slecht was het ook weer niet.

Ik heb trouwens ontdekt dat ik heel slecht tegen kleine kinderen in anime kan. Zo erger ik me ook erg aan dat jongetje bij Hunter x Hunter :P De enige anime waar ik het niet erg vind, is Eureka Seven.
pi_101147638
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:01 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij winden sommige anime geen doekjes om hoe ze verwachten dat de kijkers reageren...

@Lithia: generaliseren is makkelijker.
welke anime is dat ? :D _O-
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:50:58 #222
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101148895
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb 2 episodes gezien en ik vond er niet veel aan.
Slecht was het ook weer niet.

Ik heb trouwens ontdekt dat ik heel slecht tegen kleine kinderen in anime kan. Zo erger ik me ook erg aan dat jongetje bij Hunter x Hunter :P De enige anime waar ik het niet erg vind, is Eureka Seven.
Welk jochie, toch niet Gon he? :(
pi_101149858
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef NeeEcht het volgende:

[..]

Ik heb de originele Hellsing gekeken, ook erg leuk! Hellsing Ultimate volgt de manga meer, maar de originele versie is zeker niet slecht ;)
Als je wat tijd over hebt, ook kijken dus :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:15:26 #224
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101150196
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het is net zoals wat Naruto Shippuuden voor Naruto is.
pi_101151407
Baka, hoe staat het met je lever?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_101153685
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Ascendancy het volgende:
groen uitgeslagen, met dooie vlekken?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:45:05 #227
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101154204
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Het is net zoals wat Naruto Shippuuden voor Naruto is.
Dude, weetje wat je zegt? Naruto Shippuuden is gewoon seizoen 2 zeg maar van Naruto. Hellsing Ultimate is alternate storytelling, Ander verhaal.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:32:49 #228
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101156112
Kaiji 2 ben ik wel benieuwd naar. Ik heb Kaiji 1 wel gezien, maar vond die toch minder goed dan Akagi. Komt misschien ook omdat Kaiji veel jankt en basically gewoon een rukker is die af en toe wel goed nadenkt.

Begrijp me niet verkeerd, ik vond het best een goeie serie, eens iets anders dan al die panties en boobs waar iedereen het blijkbaar over heeft.

Om op die discussie aan te sluiten, soms is het een beetje overbodig en draagt het bij aan de 'slechte' naam die anime heeft in nederland. Of dat terecht is is persoonlijk en ik stoor me er alleen aan als het echt overvloedig wordt *kuch*HotD*kuch* maar meestal kan ik de grap er wel van in zien.
ANIMEES.
- Scamp
pi_101156428
I think i'm back.

Welke moet ik hebben.
mpc
of mpc hc ?

Also welke codec pack?
pi_101156679
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:41 schreef outcast_within het volgende:
I think i'm back.

Welke moet ik hebben.
mpc
of mpc hc ?

Also welke codec pack?
CCCP Codec Pack.

Daar zit al mpc hc bij :)
pi_101156773
sweet.
pi_101156901
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:41 schreef outcast_within het volgende:
I think i'm back.

Welke moet ik hebben.
mpc
of mpc hc ?

Also welke codec pack?
ik zeg k-lite, ook daar zit MPC HC bij :Y

en net klaar met gosick...
liked it ^O^
alleen wat is dat met japanners dat 16 jarige meisjes eruit moeten zien alsof ze 10 zijn :')
pi_101156921
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:50 schreef outcast_within het volgende:
sweet.
Wel jammer van al die verwijzingen naar het communisme toe ;(
pi_101156942
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:54 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zeg k-lite, ook daar zit MPC HC bij :Y
De fansubgroups raden vaak CCCP aan :P
pi_101157360
Nieuwe Steins gate was weer goed.
pi_101157375
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 02:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe Steins gate was weer goed.
Inderdaad.

Wel emotioneel ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2011 02:09:03 ]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 02:49:05 #237
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101158297
Vraagje over Mediaplayer Classic: Bij sommige anime heb ik last van 'artifacts'/'noise' whatever in beeld. Zojuist Bakemonogatari van coalgirls gedownload in zowel 1080p alswel 720p, en er treedt dus 'rotzooi' op in het beeld als ik het afspeel...

Kan iemand die dezelfde download heeft als ik (coalgirls) even checken of ze er ook last van hebben (en dan ligt het dus aan coalgirls), of ligt het aan mijn MPC, mijn instellingen, of whatever...!?
pi_101158365
dm maar een link van de torrent.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 03:12:51 #239
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101158736
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 02:52 schreef outcast_within het volgende:
dm maar een link van de torrent.
Oh hoi, dit bedoelde je dus met die PM :) Sorry, ik ben slecht met nicknames en dus in welke topics ik ze tegenkomen :)

Ik heb het gewoon gedownload via TokyoToshokan, dus daar gevonden. Maar ik heb even gegoogled en ik blijk niet de enige te zijn met het probleem, terwijl het voor anderen wel perfect werkt...
http://www.google.com/sea(...)+mediaplayer+classic
Blijkbaar zijn ze aan het 'experimenteren' met 10-bit ofzo...
Geen idee wat het precies allemaal inhoud...

Zal het morgen even doornemen allemaal en proberen te fiksen...

En anders stap ik gewoon terug op VLC-player. :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 03:21:39 #240
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101158892
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 02:49 schreef Yi-Long het volgende:
Vraagje over Mediaplayer Classic: Bij sommige anime heb ik last van 'artifacts'/'noise' whatever in beeld. Zojuist Bakemonogatari van coalgirls gedownload in zowel 1080p alswel 720p, en er treedt dus 'rotzooi' op in het beeld als ik het afspeel...

Kan iemand die dezelfde download heeft als ik (coalgirls) even checken of ze er ook last van hebben (en dan ligt het dus aan coalgirls), of ligt het aan mijn MPC, mijn instellingen, of whatever...!?
MediaPlayer Classic :r
pi_101159083
Bedankt voor de constructieve bijdrage.
Mist enkel nog een alternatief.
pi_101159834
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 03:21 schreef LetsGame het volgende:

[..]

MediaPlayer Classic :r
mpc *O*

in combi met kazaa lite of ccp kan je echt alles maar dan ook alles instellen, en het speelt 99,9% af :P
pi_101161150
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Ascendancy het volgende:
Prima! Was naar Lowlands, daar niet zoveel gedronken ;)
Hoe gaat het met de jouwe? Of is dat nog nauwelijks een lever te noemen? En je pedo-neigingen? :D
pi_101161361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef .Cake. het volgende:
Kaiji 2 ben ik wel benieuwd naar. Ik heb Kaiji 1 wel gezien, maar vond die toch minder goed dan Akagi. Komt misschien ook omdat Kaiji veel jankt en basically gewoon een rukker is die af en toe wel goed nadenkt.

Begrijp me niet verkeerd, ik vond het best een goeie serie, eens iets anders dan al die panties en boobs waar iedereen het blijkbaar over heeft.

Om op die discussie aan te sluiten, soms is het een beetje overbodig en draagt het bij aan de 'slechte' naam die anime heeft in nederland. Of dat terecht is is persoonlijk en ik stoor me er alleen aan als het echt overvloedig wordt *kuch*HotD*kuch* maar meestal kan ik de grap er wel van in zien.
Hij jankt inderdaad veel en die voice-over maakt het allemaal nog even net wat extra dramatisch. :') Die voice over kan me soms echt gestolen worden.
Ik vind het verder wel een goede serie, maar ik heb Akagi (nog) niet gezien. :)
Chocoladetaartjes.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:54:40 #245
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101161949
Hmmm... misschien Kaiji dus ook maar eens een kans geven. Beste kwaliteit wat betreft fansub!?
pi_101162394
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:54 schreef Yi-Long het volgende:
Hmmm... misschien Kaiji dus ook maar eens een kans geven. Beste kwaliteit wat betreft fansub!?
triad zonder meer. Dat zijn oldskool mensen met een slechte persoonlijkheid die goede kwaliteit afleveren.
pi_101162450
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:29 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Hij jankt inderdaad veel en die voice-over maakt het allemaal nog even net wat extra dramatisch. :') Die voice over kan me soms echt gestolen worden.
Ik vind het verder wel een goede serie, maar ik heb Akagi (nog) niet gezien. :)
Say what now? Die voice over is half legendarisch. Kibo no fune ESPOIR!

Mijn grootste probleem met de serie is dat het af en toe het verhaal te lang stilstaat.
pi_101162681
Sterker nog, ik kon überhaubt maar 1 subber voor seizoen 1 vinden. :P
Chocoladetaartjes.
pi_101162693
Nu ben ik benieuwd naar die stem en waar ik hem nog meer van ken.
pi_101162821
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/people.php?id=1465
Geen idee waar ik hem van ken, maar voor mij is hij toch echt een van de smaakmakers van kaiji.
pi_101162837

Tuturu
pi_101162909
LoL Hououin Kyouma in bed.
sth like this:

Mad scientist: Muahahahahaa hahahaahaaaa
Kurise: .. uncomfertable silence.
Mad scientist: SHINING FINGER!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:40:12 #253
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101163058
quote:
Heel die scene zat ik weer "Awwww, wat lief O+ " en
SPOILER
pi_101163200
Scene die ik heel goed vond was mayushi pratend op de begraafplaats. Ook al word er niks tegen haar verteld, ziet ze de dingen toch wel heel duidelijk / sad.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:53:35 #255
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_101163451
Welcome to the N.H.K aan het kijken eerste 2 episodes gezien
pi_101163738
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:53 schreef NeeEcht het volgende:
leuke serie.. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef outcast_within het volgende:
Scene die ik heel goed vond was mayushi pratend op de begraafplaats. Ook al word er niks tegen haar verteld, ziet ze de dingen toch wel heel duidelijk / sad.
als jullie zo doorblijven gaan weten jullie me wellicht te motiveren verder te kijken :+

ik zit trouwens met een scene uit een anime in mijn hoofd en ik heb geen idee welke het is _O-
wel een recente.. even m'n HD afstruinen, kijken of ik em kan vinden
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:25:31 #257
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_101164398
Steins gate is ook O+
pi_101164667
Black Lagoon OVA alle 5 gekeken gisteren!
Het viel wat tegen, te weinig actie en het plan van Rock snap ik niet helemaal.
Maar Revvy blijft wel cool :D
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:39:40 #259
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101164844
quote:
^O^

Deze laptop is zo ruk, dat ik serieus overweeg om vanmiddag al een nieuwe laptop te gaan halen.
ANIMEES.
- Scamp
pi_101164878
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:39 schreef .Cake. het volgende:

[..]

^O^

Deze laptop is zo ruk, dat ik serieus overweeg om vanmiddag al een nieuwe laptop te gaan halen.
Waar wacht je op dan?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:58:25 #261
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_101165416
Zaterdag abunai!
pi_101165624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 03:12 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Oh hoi, dit bedoelde je dus met die PM :) Sorry, ik ben slecht met nicknames en dus in welke topics ik ze tegenkomen :)

Ik heb het gewoon gedownload via TokyoToshokan, dus daar gevonden. Maar ik heb even gegoogled en ik blijk niet de enige te zijn met het probleem, terwijl het voor anderen wel perfect werkt...
http://www.google.com/sea(...)+mediaplayer+classic
Blijkbaar zijn ze aan het 'experimenteren' met 10-bit ofzo...
Geen idee wat het precies allemaal inhoud...

Zal het morgen even doornemen allemaal en proberen te fiksen...

En anders stap ik gewoon terug op VLC-player. :)
10 bit _O_

Probeer anders de beta van CCCP, die ondersteunt het misschien wel al. Of mplayer in linux natuurlijk })
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:04:48 #263
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101165650
quote:
5s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:41 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Waar wacht je op dan?
Ja, je hebt gelijk. Het is alleen meer zo dat ik er pas zaterdag echt tijd voor ga hebben om alles er op te zetten wat ik er op wil hebben. Maar ik kan m natuurlijk al wel gaan halen en de basic dingetjes voor internet er op zetten :D

*O*
ANIMEES.
- Scamp
pi_101165667
quote:
Mee eens. :'(
pi_101165693
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:39 schreef .Cake. het volgende:

[..]

^O^

Formatteren en zelf Windows 7 er op zetten?
pi_101165780
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

10 bit _O_

Probeer anders de beta van CCCP, die ondersteunt het misschien wel al. Of mplayer in linux natuurlijk })
10-bit.. wat ik er van lees is het allemaal erg overrated...
een goeie rip heeft zover ik weet/zie 10-bit niet nodig..
pi_101166171
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef mschol het volgende:

[..]

10-bit.. wat ik er van lees is het allemaal erg overrated...
een goeie rip heeft zover ik weet/zie 10-bit niet nodig..
Het geeft betere compressie. Zelfs als de bron zelf niet 10 bit is.

Download de Steins;Gate OP van Commie, die is 10 bit. :)
pi_101166222
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Het is alleen meer zo dat ik er pas zaterdag echt tijd voor ga hebben om alles er op te zetten wat ik er op wil hebben. Maar ik kan m natuurlijk al wel gaan halen en de basic dingetjes voor internet er op zetten :D

*O*
Haha het was echt een vraag :P Maar je kunt 'm inderdaad al halen :) Vanavond ofzo heb je vast wel wat tijd om wat dingen erop te zetten toch?

Voor anime zijn de essentials dit denk ik:
- uTorrent
- CCCP
evt MalUpdater

En natuurlijk Chrome erop zetten ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:20:08 #269
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101166228
10-bit is het nieuwe x264?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:20:27 #270
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101166238
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

10 bit _O_

Yeah, ik moet nog even bekijken hoe ik het precies ga oplossen. Ga ik hopelijk vanmiddag of vanavond even regelen. In ieder geval een geruststelling dat het niet aan de torrents ligt, maar op te lossen moet zijn via een update voor mijn spelertje of een nieuw spelertje of whatever...
pi_101166251
ik moet mijn systeem ook eens herinstalleren, heb het nou al ruim een maand uitgesteld :')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:21:28 #272
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101166280
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Haha het was echt een vraag :P Maar je kunt 'm inderdaad al halen :) Vanavond ofzo heb je vast wel wat tijd om wat dingen erop te zetten toch?

- uTorrent
- CCCP
evt MalUpdater

Mijn favo browser is en blijft Avant. Heeft alles inbegrepen wat je nodig heeft, en kun je op alle mogelijke manieren 'tweaken' zodat alles werkt hoe je wilt dat het werkt en staat waar het moet staan.
pi_101166391
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef mschol het volgende:
ik moet mijn systeem ook eens herinstalleren, heb het nou al ruim een maand uitgesteld :')
Ik gebruik Arch Linux en heb dat nog nooit hoeven doen 8-)
pi_101166413
quote:

[..]

- uTorrent
- CCCP
evt MalUpdater

Je vergeet Xchat en Sabnzbd. :o
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:42:11 #275
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101166997
quote:

- uTorrent
- CCCP
evt MalUpdater

Meer vanmiddag al, moet vanavond werken. Maar als het weer zo door blijft gaan heb ik morgen middag ook vrij, en zaterdag middag iig. :D

Heb idd al lijstje met shit die er op kan, Chrome idd, uTorrent, CCCP, antivirus en kan MALupdater ook wel eens proberen. Bovendien ga ik ook maar eens een account aanmaken bij BakaBT denk ik, aangezien ik nu eindelijk de schijfruimte ga hebben om volledige series te downloaden in 720 :D
ANIMEES.
- Scamp
pi_101167246
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je vergeet Xchat en Sabnzbd. :o
Wat zijn dat? :o
pi_101168188
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik gebruik Arch Linux en heb dat nog nooit hoeven doen 8-)
ik HOEF het ook niet te doen.. ;)

ik wil gewoon weer eens vanaf scratch beginnen :)
pi_101172354
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:34 schreef outcast_within het volgende:
LoL Hououin Kyouma in bed.
sth like this:

Mad scientist: Muahahahahaa hahahaahaaaa
Kurise: .. uncomfertable silence.
Mad scientist: SHINING FINGER!
Perv. :')
pi_101172382
quote:
:Y Ze heeft intuitief heel goed door wat er speelt.\\
quote:
^O^

Heb me erg vermaakt met die serie.
pi_101173079
quote:
5s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:48 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Wat zijn dat? :o
xchat geen idee, maar dat andere een usenet client.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:41:33 #281
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101173131
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Gegroet vanaf mijn nieuwe laptopt!! :D :D

Wat gaat alles opeens fucking HÉÉÉÉÉÉÉÉÉRLIJK soepel en snel! Ben er nu al zwaar verliefd op!

O+
ANIMEES.
- Scamp
pi_101173644
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:41 schreef .Cake. het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Wat gaat alles opeens fucking HÉÉÉÉÉÉÉÉÉRLIJK soepel en snel! Ben er nu al zwaar verliefd op!

O+
:D _O-
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:55:27 #283
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101173645
quote:

O+
Ik zou er wel mee teruggaan hoor! Je smiley toets blijft een beetje hangen. ;) en gefeli!
pi_101174404
quote:

O+
He he, kun jij ook eens meepraten in plaats van zeuren altijd ;) :P
Mooi dat je 'n nieuwe hebt, gaaf! Oh en voor firewall en virusscanner gebruik ik ZoneAlarm en AVG :)
En muziek Spotify of Winamp ^O^
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:27:14 #285
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101174683
quote:
12s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:18 schreef Bakakame het volgende:
Mooi dat je 'n nieuwe hebt, gaaf! Oh en voor firewall en virusscanner gebruik ik ZoneAlarm en AVG :)
Hehe, ja zou fijn zijn om eindelijk niet meer te hoeven zeuren hiero ;)

Had nog licentie voor Norman Security Suite dus die heb ik er net al op gegooid. Muziek wordt Winamp en iTunes, maar iTunes is vooral eigenlijk alleen voor de ipod. Winamp ftw!

Nu helaas naar m'n werk, maar vannacht kom ik zeker nog even spoken! :D
ANIMEES.
- Scamp
pi_101175031
quote:

O+
Nice :D
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:51:57 #287
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101175564
quote:

O+
Wat voor laptop heb je gehaald? Beetje toekomstbestendig enzo? HDMI-out zodat je straks je anime op de plasma kunt bekijken enzo!?
pi_101175831
quote:
12s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:18 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Dump ZoneAlarm, in Vista en Win7 zit al een goede firewall.
Dump AVG voor Microsoft Security Essentials. Betere en lichtere virusscanner die wel goed aansluit op Windows. Gratis voor legale Windows gebruikers.

EDIT: XChat is een IRC client
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:25:45 #289
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101176823
Zijn er Pokémon seizoenen op dvd?
pi_101178201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef lelouch het volgende:

[..]

Dump ZoneAlarm, in Vista en Win7 zit al een goede firewall.
Dump AVG voor Microsoft Security Essentials. Betere en lichtere virusscanner die wel goed aansluit op Windows. Gratis voor legale Windows gebruikers.

EDIT: XChat is een IRC client
Gebruik nooit IRC :P Ken niemand die het gebruikt en torrents haal ik gewoon via de site van subbers of TT binnen :)
Of is er nog een andere reden? :P

Edit: Kom er net trouwens achter dat ik Avira heb, geen AVG :P AVG hele tijd gebruikt maar uiteindelijk op Avira overgestapt om de een of andere reden :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:21:40 #292
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101179203
quote:
Nostalgie _O_

al was ik 14 toen Pokemon nieuw was :o
pi_101186195
Ik weet nog dat m'n vader met een Pokémon bordspel terug kwam uit Canada, toen hij daar voor zaken was geweest.

IK KENDE POKÉMON AL VOOR HET IN NL WAS
/hipster
pi_101186904
quote:

O+
Gefeli *O*

Eens zien hoe lang deze verliefdheid duurt. O+
Chocoladetaartjes.
pi_101186974
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef Bakakame het volgende:
Ik weet nog dat m'n vader met een Pokémon bordspel terug kwam uit Canada, toen hij daar voor zaken was geweest.

IK KENDE POKÉMON AL VOOR HET IN NL WAS
/hipster
MAG IK JE AANRAKEN _O_
Chocoladetaartjes.
pi_101187006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:56 schreef Xaryna het volgende:

[..]

MAG IK JE AANRAKEN _O_
:9~ :9~ :9~
pi_101187288
Dit topic sluit automatisch over 5 posts.
pi_101187299
Dit topic sluit automatisch over 4 posts.

(heeft iemand al een nieuwe TT?)
pi_101187456
quote:
5s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:03 schreef Qunix het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 4 posts.

(heeft iemand al een nieuwe TT?)
p.s. nog maar 3... (nu nog maar 2...)
en ja ik verzin er wel 1
pi_101187466
en
pi_101187470
vol....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')