Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef LetsGame het volgende:
Condooms zijn goedkoper dan baby's, maar jullie wouden maar niet luisteren
Denk er allebei nog eens heel goed over na, een baby is niet niks, het kost heel veel tijd, inzet en geld en is een gigantische verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ze heeft er dus voor gekozen om het kind te houden, dan is ze er blijkbaar klaar voor lijkt mij. maar ik blijf hoe dan ook bij haar met of zonder kind nu
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er 2 waar ik zielsveel van hou, maar voor iemand van onder de 20 kan ik me zo eea voorstellen dat mooier is.
Al was het alleen al zodat je je kind eea van je levenservaring kunt meegeven.
Dit is zo sneu,respect voor je keuze maar wat je hier zegt geeft wel aan hoe naief en jong je nog bent.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Downyv2 het volgende:
ondertussen deze avond naar mijn ex-vriendin geweest en heb een zwangerschaps test gedaan. het blijkt dat ze écht zwanger is dus dit is geen aandacht trekken. ik denk dat ik bij haar blijf als vader en het beste eruit ga halen aangezien ik haar ook heel graag terug wil
Ja, maar ik begin er wel steeds meer aan te twijfelen of dit topic verzonnen is. Dit kan gewoon niet waar zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ts je vriendin is er klaar voor als ze:
-voor zichzelf kan zorgen.
-eten koken.
-zelf het kind kan opvoeden
-zelf werkt voor het kind. Dat je weinig verdient en wat krijgt oke, maar niet alleen maar krijgen. Een kind is werken, je hebt genoeg te sparen voor je kind. De komende zoveel jaar.
Maar ze is nog niet volwassen t is nog een klein pubertje, oh wat ik me dus sowieso bedenk. Ze is leeerplichtig.. wilt een kind maar laat andere er dus voor op draaien?
Volgens de wet wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze is facking 14 ze kan nooit een goed doordachte beslissing nemen.
Echt hèquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Lily gehandicapte mensen mogen wel kinderen krijgen. Een schreeuwend hyper kind kan geen kind opvoeden en dat zal ze ook niet doen. Zijn maar weinige die ik zie die als 14/15jarige voor hun kind zorgen. En ja leuk draaien de ouders ervoor op.
Ze hebben bewust gekozen om zwanger te worden. Geen condoom geen pil dan vraag je er toch om.. echt raar.
Wil je een baby? Ik heb geen baby. Wil je een kusje? Kusje is okee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Joh wat een toegevoegde waarde. Maar bedankt voor de aandacht
Ik ga slapen. Vraag me echt af of het echt is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wil je een baby? Ik heb geen baby. Wil je een kusje? Kusje is okee.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Ik ga slapen. Vraag me echt af of het echt is.
quote:
Waar slaat dit op?quote:Tip: Als jullie geen geld meer hebben voor eten, kan je vriendin nog altijd (jouw) sperma eten, zo te horen is ze er dol op
quote:Tip: Als jullie geen geld meer hebben voor eten, kan je vriendin nog altijd (jouw) sperma eten, zo te horen is ze er dol op
sommige mensen zien denken alleen maar aan zichzelf en kunnen zich niet inleven in mijn situatie, hoe het is om plots onverwacht te horen te krijgen dat je ex zwanger is.. hou alsjeblieft opquote:Ik kan mobiel niet kijken in verdere geschiedenis nu. Behalve zn erectieprobleem met zoveel meiden die tie wou palen. Maar je was geen homo want je hielt van kontjessssss.
Nu doe ik ook maar lekker mee waarom niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |