abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:06:29 #181
353974 Blueberry85
Gedreven,impulsief,knettergek
pi_101111487
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Downyv2 het volgende:
ondertussen deze avond naar mijn ex-vriendin geweest en heb een zwangerschaps test gedaan. het blijkt dat ze écht zwanger is dus dit is geen aandacht trekken. ik denk dat ik bij haar blijf als vader en het beste eruit ga halen aangezien ik haar ook heel graag terug wil
Dit is zo sneu,respect voor je keuze maar wat je hier zegt geeft wel aan hoe naief en jong je nog bent.....

Sneu ook voor het ongeboren kind....
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)
pi_101111963
Nou lekker weer, kan ik later weer voor haar uitkering opdraaien als ze dat kind houdt. Bedankt TS!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_101112029
Maar ts ze zegt dat ze er klaar voor is? Heeft ze geld dan? Want je gaat me toch niet vertellen dat de ouders gaan betalen he? Zij wilt het perse want ze is zon goede moeder, dan ook zelf voor het geld zorgen.

Luiers, fruithapjess ,flesvoeding, groente, speelgoed, kleding, bedje, comode, luierdoekjes, sudocrem, kinderwagen, maxicosi, geld sparen voor als t kindje naar school moet..

Ik ben ook dol op kids maar ga mezelf om de financiele reden niet laten bezwangeren. Vind dat je het zelf moet doen en niet zeuren om geld van andere.

I.i.g. als je het toch doorzet ,hoop ik dat jullie begeleiding krijgen bij het opvoeden van het kind. En jullie gaan werken om t te bekostigen. Vind niet dat je andere moet aankijken voor iets waar jullie samen voorr gekozen hebben.

Zij slikte de pil niet ,jij geen condoom dus ze/jij wilde dus eigenlijk al kinderen.
pi_101112280
Ts je vriendin is er klaar voor als ze:

-voor zichzelf kan zorgen.
-eten koken.
-zelf het kind kan opvoeden
-zelf werkt voor het kind. Dat je weinig verdient en wat krijgt oke, maar niet alleen maar krijgen. Een kind is werken, je hebt genoeg te sparen voor je kind. De komende zoveel jaar.

Maar ze is nog niet volwassen t is nog een klein pubertje, oh wat ik me dus sowieso bedenk. Ze is leeerplichtig.. wilt een kind maar laat andere er dus voor op draaien?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:33:25 #185
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101112676
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ts je vriendin is er klaar voor als ze:

-voor zichzelf kan zorgen.
-eten koken.
-zelf het kind kan opvoeden
-zelf werkt voor het kind. Dat je weinig verdient en wat krijgt oke, maar niet alleen maar krijgen. Een kind is werken, je hebt genoeg te sparen voor je kind. De komende zoveel jaar.

Maar ze is nog niet volwassen t is nog een klein pubertje, oh wat ik me dus sowieso bedenk. Ze is leeerplichtig.. wilt een kind maar laat andere er dus voor op draaien?
Ja, maar ik begin er wel steeds meer aan te twijfelen of dit topic verzonnen is. Dit kan gewoon niet waar zijn :')
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_101112736
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ze is facking 14 ze kan nooit een goed doordachte beslissing nemen. :{w
Volgens de wet wel.

De wet zegt namelijk dat een kind vanaf de leeftijd van 12 jaar medezeggenschap heeft over behandelingen die hij/zij moet ondergaan.

Maar zelfs buiten de wet om: je kan niet zomaar een kind uit de buik van de moeder rukken als die dat niet wil. Probeer je es voor te stellen dat ze dat bij jou zouden doen.

Jullie vinden zeker ook allemaal dat gehandicapte mensen geen kinderen mogen krijgen?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:35:50 #187
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101112772
Tip: Als jullie geen geld meer hebben voor eten, kan je vriendin nog altijd (jouw) sperma eten, zo te horen is ze er dol op ;)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_101112781
Ik hoop dat het verzonnen is zo ja, aandacht te kort?
Een kind van 14 hoort geen kind te hebben. Ze is zelf nog een kindje. Als ze 18 is praten we verder. Ik wed namelijk voor 100procent dat zij helemaal niet voor het kind gaat zorgen maar de ouders.
pi_101112873
Lily gehandicapte mensen mogen wel kinderen krijgen. Een schreeuwend hyper kind kan geen kind opvoeden en dat zal ze ook niet doen. Zijn maar weinige die ik zie die als 14/15jarige voor hun kind zorgen. En ja leuk draaien de ouders ervoor op.

Ze hebben bewust gekozen om zwanger te worden. Geen condoom geen pil dan vraag je er toch om.. echt raar.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:40:22 #190
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101112962
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Lily gehandicapte mensen mogen wel kinderen krijgen. Een schreeuwend hyper kind kan geen kind opvoeden en dat zal ze ook niet doen. Zijn maar weinige die ik zie die als 14/15jarige voor hun kind zorgen. En ja leuk draaien de ouders ervoor op.

Ze hebben bewust gekozen om zwanger te worden. Geen condoom geen pil dan vraag je er toch om.. echt raar.
Echt hè
pi_101113065
Joh wat een toegevoegde waarde. Maar bedankt voor de aandacht :*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:44:56 #192
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101113120
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Joh wat een toegevoegde waarde. Maar bedankt voor de aandacht :*
Wil je een baby? Ik heb geen baby. Wil je een kusje? Kusje is okee. :*
pi_101113161
Mehh, goeie troll man :P
Rustig aan.
pi_101113231
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Wil je een baby? Ik heb geen baby. Wil je een kusje? Kusje is okee. :*
Ik ga slapen. Vraag me echt af of het echt is.

:*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:48:01 #195
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101113240
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Ik ga slapen. Vraag me echt af of het echt is.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
Mehh, goeie troll man :P
^O^
pi_101113299
quote:
Tip: Als jullie geen geld meer hebben voor eten, kan je vriendin nog altijd (jouw) sperma eten, zo te horen is ze er dol op
Waar slaat dit op?
pi_101113326
Ik kan mobiel niet kijken in verdere geschiedenis nu. Behalve zn erectieprobleem met zoveel meiden die tie wou palen. Maar je was geen homo want je hielt van kontjessssss.

Nu doe ik ook maar lekker mee waarom niet.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:50:23 #198
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101113328
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:49 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Waar slaat dit op?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:52:11 #199
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101113394
Dit topic gaat echt nergens meer over. tijd voor een slotje? :D
pi_101113395
close topic a.u.b dit gaat weer de hele verkeerde kant op

quote:
Tip: Als jullie geen geld meer hebben voor eten, kan je vriendin nog altijd (jouw) sperma eten, zo te horen is ze er dol op
quote:
Ik kan mobiel niet kijken in verdere geschiedenis nu. Behalve zn erectieprobleem met zoveel meiden die tie wou palen. Maar je was geen homo want je hielt van kontjessssss.

Nu doe ik ook maar lekker mee waarom niet.
sommige mensen zien denken alleen maar aan zichzelf en kunnen zich niet inleven in mijn situatie, hoe het is om plots onverwacht te horen te krijgen dat je ex zwanger is.. hou alsjeblieft op
pi_101113396
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:49 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Waar slaat dit op?
Ga je nog waardering tonen of was dat het. Ik heb zowat nu 5 tot 6 lange posts met tips gegeven en vragen maar je negeert het. Dat is geen teken van volwassenheid. Je moet je instelling en je ex echt aanpassen als je straks een pubergezinnetje bent.

Zo ff boze reactie. Eers t probeer ik je te helpen ,geen haatpost maar je negeert t gwn de hele dag..
pi_101113453
quote:
Ga je nog waardering tonen of was dat het. Ik heb zowat nu 5 tot 6 lange posts met tips gegeven en vragen maar je negeert het. Dat is geen teken van volwassenheid. Je moet je instelling en je ex echt aanpassen als je straks een pubergezinnetje bent.

Zo ff boze reactie. Eers t probeer ik je te helpen ,geen haatpost maar je negeert t gwn de hele dag..
ik waardeer het echt heel erg, heb zelfs wat PM's gehad maar je moet ook kunnen begrijpen dat ik niet iedereen kan bedanken die me tips geeft. ik schrijf het allemaal op en probeer mijn conclusies te trekken wat ik het beste kan doen
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:55:49 #203
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101113511
Downiessss :')
pi_101113533
Kan makkelijk hoor.

Maar ik vraag me gewoon af heeft 1 van jullie werk om de honderden/duizenden euros nu te bekostigen?

Ik vind het namelijk zielig om t aan de ouders over te laten. Een kind is leuk daar niet van maar een grote verantwoordelijkheid. Je moet heel je leven aanpassen en je kan niet alles meer doen wat je wilt.

Als t echt zo is. Kijk anders eens op tienermoeders.nl en zet je verhaal er neer. Veel ervaren dames af en toe een jongen die jong zwanger zijn. En je kan er veel info over vinden.
pi_101113562
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Lily gehandicapte mensen mogen wel kinderen krijgen.
Dat snap ik dan weer niet. Sommige gehandicapte mensen kunnen ook compleet niet voor een kind zorgen met een IQ van 50 ofzo.

Maar bij een 14-jarige is het een gigantisch probleem? Don't get me wrong, ik ben geen voorstander van tienermoederschap. Maar ik zie hier serieus gemeende reacties als: alle kinderen jonger dan 16 zouden een abortus moeten krijgen etc.

Wat ik persoonlijk belachelijk vind. Maar enfin, dan moet je wel ook maar met 1 maat meten en alles aborteren waar niet zelfstandig voor gezorgd kan worden
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:57:53 #206
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101113593
Slotje?
pi_101113620
Abortus. Een kind van 14 kan geen kind krijgen. Is ze te jong voor, zoals vele al zeggen. Wat denk je wat dat wel niet kost? Een kind kost geen ¤2500,- om helemaal op te voeden. Nee, 't zal meer richting de ¤65000,- (en nog meer...) gaan. Heb jij dat geld? Kunnen jullie dat geld überhaupt wel verdienen?

Straks worden de ouders er ook de dupe van. Zij moeten dan overdag thuis blijven (omdat het meisje 14 jaar is en dus naar school moet). Jij hebt ook je studies, dus kun jij ook niet thuisblijven. De ouders gaan daardoor minder werken, minder werken = minder geld. Zo komen hun misschien ook nog is in de problemen (financieel gezien) wat geheid wel zal gebeuren.

En zo gaat het helemaal de verkeerde kant op.
pi_101113685
quote:
Kan makkelijk hoor.

Maar ik vraag me gewoon af heeft 1 van jullie werk om de honderden/duizenden euros nu te bekostigen?

Ik vind het namelijk zielig om t aan de ouders over te laten. Een kind is leuk daar niet van maar een grote verantwoordelijkheid. Je moet heel je leven aanpassen en je kan niet alles meer doen wat je wilt.

Als t echt zo is. Kijk anders eens op tienermoeders.nl en zet je verhaal er neer. Veel ervaren dames af en toe een jongen die jong zwanger zijn. En je kan er veel info over vinden.
Ik heb daar in ieder geval geen geld voor maar ik weet zeker dat mijn ouders me dan niet laten vallen en ondertussen volg ik mijn opleiding bij de landmacht en krijg ik genoeg betaald om de komende jaren mee te betalen aan het kind. Ik weet dat het een grote verandering in mijn leven zal zijn maar dat heb ik er dan ook wel voor over en ik zal ook mijn uiterste best doen om ons kind een mooie toekomst te geven, en daarnaast wie wilt er nou niet op zijn 12 een vader van 30?

Goed idee over tienermoeders.nl trouwens! daar ga ik zeker even een kijkje nemen! Dankje
pi_101113708
Geen erectie?

Hajoh TS doet het in ieder geval zonder ocndoom, dus misschien spreekt hij wel de waarheid :P
Rustig aan.
pi_101113742
Klopt. En je kunt er wel hulp bij krijgen. Maar het feit dat ze eigenlijk bewust voor kinderen begonnen vliegt bij mij in t verkeerde keelgat. Hebben de ouders geen gesprekken met kind gehad over voorbehoedsmiddelen, zelfde als to. En daarom vind ik t zo erg. En t kan goed komen. Maar voor een kind is t toch ook fijner opgevoed worden door eigen moeder ipv oma.

Ik snap het echt wel hoor. Ik zou het ook niet weg laten halen maar ben 20. Als dit echt zo si hoop ik gewoon dat ze er beiden er 1000 maal goed voor gaan.

K kijk t programma over de streep, hoeveel kinderen het zwaar hebben met het feit niet/amper kind te mogen zijn. Ts moet wel beseffen dat ze niet precies t zelfde kan blijven als eerst. De voor/na delen moet inzien. En er zo goed mogelijk op voorbereiden. Zowel ts en vriendin
pi_101113763
ik vind het trouwens echt heel fijn dat er zo veel mensen zijn die me steunen in deze periode van mijn leven, dit is waarschijnlijk even de moeilijste periode voor me die ik ooit zal krijgen. echt heel erg bedankt!
pi_101113795
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:02 schreef Downyv2 het volgende:
ik vind het trouwens echt heel fijn dat er zo veel mensen zijn die me steunen in deze periode van mijn leven, dit is waarschijnlijk even de moeilijste periode voor me die ik ooit zal krijgen. echt heel erg bedankt!
Post je wel pics als het er eenmaal is :D
pi_101113831
Dan kom ik je verhaal er vast wel tegen. Kijk er vaak rond namelijk. Aangezien ik een kinderwens heb en t leuk vind verhalen er van te lezen van andere
pi_101113838
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:02 schreef Downyv2 het volgende:
:')
Naja ik ben niet overtuigd, maar gefeliciteerd.
Rustig aan.
pi_101113852
quote:
Hebben de ouders geen gesprekken met kind gehad over voorbehoedsmiddelen
Mijn vriendin woont samen met haar stiefmoeder omdat haar biologische moeder weg is gegaan bij de geboorte en haar vader is overleden na een auto ongeluk. daarom vind ik het ook zo belangrijk dat ik er ben voor haar, en dan vooral nu!

quote:
Post je wel pics als het er eenmaal is
Ik laat zeker van me horen ja! Zolang er niks belachelijk gemaakt word tenminste
pi_101113866
Leuk voor dat kind man :')
Denk verdomme nou eens na.
pi_101113868
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Ik laat zeker van me horen ja! Zolang er niks belachelijk gemaakt word tenminste
:') :') :')
Rustig aan.
pi_101113889
Jaaaaa pics ik houd van babbies. Waar woon je? Kom ik op bezoek O+

Hier in omgeving 7 vriendinnen /kennissen van 18-21 jaar zwanger of babbie. 1tje van 13.

Komt wel vaker voor nu
pi_101113933
quote:
Jaaaaa pics ik houd van babbies. Waar woon je? Kom ik op bezoek

Hier in omgeving 7 vriendinnen /kennissen van 18-21 jaar zwanger of babbie. 1tje van 13.

Komt wel vaker voor nu
Ben je nou serieus? Het is aardig van je maar wel een beetje raar om iemand vanaf FOK uit te nodigen om mijn baby te bezichtigen. Maar daar praten we over 9 maanden nog wel over
pi_101113946
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Mijn vriendin woont samen met haar stiefmoeder omdat haar biologische moeder weg is gegaan bij de geboorte en haar vader is overleden na een auto ongeluk. daarom vind ik het ook zo belangrijk dat ik er ben voor haar, en dan vooral nu!

[..]

Dat is dan wel kut maar waarom dacht die stiefmoeder daar niet aan dan toen ze haar moest gaan opvoeden?
pi_101113974
Ik kom ook wel op bezoek als dit serieus is :D.
TS krijgt 't druk over 9 maanden!
pi_101113976
quote:
Dat is dan wel kut maar waarom dacht die stiefmoeder daar niet aan dan toen ze haar moest gaan opvoeden?
Sorry deze snap ik even niet? Waar moest ze precies aan denken?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:10:08 #223
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101114023
Ik hou van aardappels.
pi_101114025
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Ben je nou serieus? Het is aardig van je maar wel een beetje raar om iemand vanaf FOK uit te nodigen om mijn baby te bezichtigen. Maar daar praten we over 9 maanden nog wel over
Haha beiden ;-) maar ik begrijp dat fok niet zon aardig forum is altijd. Maar t was niet raar bedoelt hoor.

Ik help graag mensen en vandaar de aardige interesse actie.
ik werk met kinderen dus lijkt me alleen maar leuk.
pi_101114026
quote:
Ik kom ook wel op bezoek als dit serieus is
Ik vind het leuk dat mensen interesse tonen en niet alleen maar kinderachtige opmerkingen maken, geeft me gelijk een goed gevoel en dat het me wel gaat lukken
pi_101114057
quote:
Haha beiden ;-) maar ik begrijp dat fok niet zon aardig forum is altijd. Maar t was niet raar bedoelt hoor.

Ik help graag mensen en vandaar de aardige interesse actie.
ik werk met kinderen dus lijkt me alleen maar leuk.
In dat geval mag je wel langs komen :)
pi_101114075
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:08 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Sorry deze snap ik even niet? Waar moest ze precies aan denken?
Met je ex praten over voorbehoedsmiddelen? Aangezien t bij jullie dus eigenschulddikkebuld is. Want geen pil/condoom toch?

Ik weet nog wel dat ik dood gegooid werd met verhalen die ik toen helemaal niet wilde aanhoren van men moeder :')
pi_101114083
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

In dat geval mag je wel langs komen :)
En ik niet :(?
pi_101114086
Deze hou ik in mijn AT. Over 9 maanden zal ik vast nog steeds geen leven hebben. :')

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2011 01:12:01 ]
pi_101114182
quote:
Met je ex praten over voorbehoedsmiddelen? Aangezien t bij jullie dus eigenschulddikkebuld is. Want geen pil/condoom toch?

Ik weet nog wel dat ik dood gegooid werd met verhalen die ik toen helemaal niet wilde aanhoren van men moeder
Dat heeft ze iig nog op school geleerd maar ze heeft me verteld dat ze aan de pil zat, maar ze was het blijkbaar vergeten? vertelde ze me, ik weet niet of dit de waarheid is maar vroeg of laat kom ik daar toch wel achter ik moet nu iig mijn aandacht schenken op de zwangerschap en het kind

quote:
En ik niet ?
Tuurlijk! jij mag ook langskomen als je het leuk vind :)
pi_101114212
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Tuurlijk! jij mag ook langskomen als je het leuk vind :)
Haha, oké beters :). Dan moet ik wel weten waar je woont natuurlijk. Als het maar niet te ver is :O
pi_101114237
is utrecht te ver van huis?
pi_101114261
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:15 schreef Downyv2 het volgende:
Is Utrecht te ver van huis?
Hmmm.... Ik woon in Zuid-Limburg :). Zou wel mogelijk zijn denk ik. Tegen die tijd ben ik toch alweer 16.
pi_101114305
Prima! We hebben een afspraak in de toekomst. Wauw een lief topic op fok, aardige reacties. Lieve mensen bestaan nog. Nou ts we horen het wel van je.

Ik ga nu pitten en lees t wel weer.

Trusten
pi_101114321
quote:
Hmmm.... Ik woon in Zuid-Limburg . Zou wel mogelijk zijn denk ik. Tegen die tijd ben ik toch alweer 16.
2 uur met de trein moet te doen zijn, als je het er voor over hebt tenminste. het zou wel heel leuk zijn
pi_101114335
welterusten koekjesmonster! bedankt voor je steun
pi_101114351
Gewoon met de trein nasaran of mag je nog niet overal heen van je ouders. Kom ik je wel als oppasser halen en gaan we richting ts! :d

Wel beschuit met muisjes dan he!

Geen dank hoor. Ik werd gewoon boos omdat ik niet bedankt werd ,zit ik te typen alles via mobiel grrr en reageer je niet :p

Maar die site is echt handig staat vrijwel alles op wat je moet weten. Bij forum wat topics. Even acount aanmaken en j e kan je verhaal kwijt in 1 van de actieve topics. Werkt daar anders maar je krijgt snel reacties
pi_101114371
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:19 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Gewoon met de trein nasaran of mag je nog niet overal heen van je ouders. Kom ik je wel als oppasser halen en gaan we richting ts! :d

Waar woon je ;). Overigens ik heet Pascal. :D. Lijkt me leuk om dit te onderhouden!
pi_101114374
quote:
die zullen er zeker zijn (ik hoop roze muisjes)
pi_101114425
quote:
Waar woon je . Overigens ik heet Pascal. . Lijkt me leuk om dit te onderhouden!
Houd me maar bij myat dan bespreken we dat in de tussentijd nog wel, ik hou fok op de hoogte en blijf topic's plaatsen over de situatie :) (als mensen het leuk vinden tenminste)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')