In dat geval mag je wel langs komenquote:Haha beiden ;-) maar ik begrijp dat fok niet zon aardig forum is altijd. Maar t was niet raar bedoelt hoor.
Ik help graag mensen en vandaar de aardige interesse actie.
ik werk met kinderen dus lijkt me alleen maar leuk.
Met je ex praten over voorbehoedsmiddelen? Aangezien t bij jullie dus eigenschulddikkebuld is. Want geen pil/condoom toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:08 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Sorry deze snap ik even niet? Waar moest ze precies aan denken?
En ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
In dat geval mag je wel langs komen
Dat heeft ze iig nog op school geleerd maar ze heeft me verteld dat ze aan de pil zat, maar ze was het blijkbaar vergeten? vertelde ze me, ik weet niet of dit de waarheid is maar vroeg of laat kom ik daar toch wel achter ik moet nu iig mijn aandacht schenken op de zwangerschap en het kindquote:Met je ex praten over voorbehoedsmiddelen? Aangezien t bij jullie dus eigenschulddikkebuld is. Want geen pil/condoom toch?
Ik weet nog wel dat ik dood gegooid werd met verhalen die ik toen helemaal niet wilde aanhoren van men moeder
Tuurlijk! jij mag ook langskomen als je het leuk vindquote:En ik niet ?
Haha, oké betersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Tuurlijk! jij mag ook langskomen als je het leuk vind
Hmmm.... Ik woon in Zuid-Limburgquote:
2 uur met de trein moet te doen zijn, als je het er voor over hebt tenminste. het zou wel heel leuk zijnquote:Hmmm.... Ik woon in Zuid-Limburg . Zou wel mogelijk zijn denk ik. Tegen die tijd ben ik toch alweer 16.
Waar woon jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:19 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Gewoon met de trein nasaran of mag je nog niet overal heen van je ouders. Kom ik je wel als oppasser halen en gaan we richting ts! :d
Wel beschuit met muisjes dan he!
Houd me maar bij myat dan bespreken we dat in de tussentijd nog wel, ik hou fok op de hoogte en blijf topic's plaatsen over de situatiequote:Waar woon je . Overigens ik heet Pascal. . Lijkt me leuk om dit te onderhouden!
oke leuk! in die 9 maanden houd ik fok op de hoogte dus je hoort nog wel van mequote:Lijkt me leuk. Ik verhuis binnenkort dus laat je dan wel weten welke plaats ik ben gaan wonen. 9 maanden duurt nog ff haha
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn piemel brandt, moet op de kindjes passen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn piemel brandt, moet op de kindjes passen.
1,5 miljoen mensen per dag kijken naa GTST, maar 1,5 miljoen mensen misbruiken geen 14-jarige meisjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |