Waarop ze antwoordde;quote:Wat? weetje wel wat voor verantwoordelijkheid dat vereist, ik ben nog niet toe aan een kind en jij ook niet. 14 is een jonge leeftijd en dan heb je geen tijd voor een baby en ik al helemaal niet met mijn studie!
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen en ik heb na dat smsje ook niets meer terug gestuurd.quote:Je zei dat je er altijd voor me zou zijn en dat als er ooit iets zou gebeuren je me altijd bij zou staan. Je hebt dus gelogen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn piemel brandt, moet op de kindjes passen.
Bazenpostquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef timmmmm het volgende:
dit, ze wil je terug.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef ABombali het volgende:
Ze liegt, ze wilt alleen weten of je voor haar klaar staat.
Dit, ik snap niet hoe het in de kop van kinderen kan komen om een kind te houden. Liever een abortus dan een kind met een slechte opvoeding.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Confetti het volgende:
Ik zou haar dwingen tot een abortus. Hoe dan ook.
Kan je die kleine lekker goedkoop verzekeren bij Defensie!quote:
Haar stiefmoeder zegt dat ze het beste abortus kan laten plegen maar ik weet niet hoe haar echte moeder daar over denkt, niet veel anders denk ik (HOOP IK)quote:14 jaar en zwanger? Oei dat is niet mis. Wat vinden haar ouders daarvan
Daar had je aan moeten denken voor je je piemel zonder condoom er in stopte.quote:Wat? weetje wel wat voor verantwoordelijkheid dat vereist, ik ben nog niet toe aan een kind en jij ook niet. 14 is een jonge leeftijd en dan heb je geen tijd voor een baby en ik al helemaal niet met mijn studie!
Ik heb ondertussen ¤10.000 euro opgespaard voor een auto en rijbewijs maar meer heb ik ook echt nietquote:TS hoe is je financiele situatie?
Er zit een tijdslimiet aan de abortus, hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt. Dus je moet NU actie ondernemen. Ze heeft wat moedergevoelens die opkomen als je zwanger bent, roze wolk. Maar daar moet ze maar ff doorheen. Het is niet haar keus wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Haar stiefmoeder zegt dat ze het beste abortus kan laten plegen maar ik weet niet hoe haar echte moeder daar over denkt, niet veel anders denk ik (HOOP IK)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezien een topic in R&P laatst over deze kwestie heb je als man, of slap aftreksel van een man in dit geval, niks te willen als de moeder iets anders wilt, lekker betalen jij
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ja ja hier heeftie toch niks meer aan, de les is wel geleerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:32 schreef Jee-Pee het volgende:
Hahahaha pedo-bear word papa-bear.
Jah jongen eigenschuld , had je maar een regenjas aan moeten trekken.
[..]
Daar had je aan moeten denken voor je je piemel zonder condoom er in stopte.
Wellicht bespreek je de volgende keer eerst met je vriendin wat te doen als ze zwanger word , dan voorkom je beroerde situaties als deze.
Als ze toen had gezegd "Hallo , maar ik wil nog geen kinderen." , dan hadden jullie waarschijnlijk niet geneukt zonder bescherming (condom dan wel pil).
Je word nu vader , of je het wil of niet , en je zult voor je verantwoordlijkheden op moeten draaien.
Misschien eerst langs een psycholoog om het gesprek 'voor te bereiden'. Hoe kan je dr overhalen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:35 schreef Soempie het volgende:
Ik zou in elk geval stoppen met smsen en een afspraak maken om met haar te praten. Luister dan ook naar haar overwegingen/ wensen/ ideeen en heb het er dan rustig over. Hoe ziet ze het voor zich, een kind op haar 14e? Wat gaat er veranderen? Waarom wil ze het graag houden? Rustig het gesprek aangaan, omdat dat denk ik voor jou ook de meeste kans van slagen heeft. Je bent er dan voor haar, maar je laat ook zien dat de keuze om een kind te krijgen niet verstandig is (door vragen te stellen en er dan ook over te praten komt ze hopelijk zelf ook tot die conclusie). En dat gaat trouwens vast niet in 1 gesprek lukken.
Verantwoordelijk en dom tegelijk het is wat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:34 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ¤10.000 euro opgespaard voor een auto en rijbewijs maar meer heb ik ook echt niet
Whehehe en ze heeft nog gelijk ook.quote:Je zei dat je er altijd voor me zou zijn en dat als er ooit iets zou gebeuren je me altijd bij zou staan. Je hebt dus gelogen?
Wie zijn piemel brandt, moet op de kindjes plassen.
Bullshit, dat heeft ie waarschijnlijk gezegd toen ze nog bij elkaar waren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe en ze heeft nog gelijk ook.
Je kunt niet iemand tot abortus 'dwingen'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit, ik snap niet hoe het in de kop van kinderen kan komen om een kind te houden. Liever een abortus dan een kind met een slechte opvoeding.
Praat met haar ouders (mits niet christenlijk, dit zal je veel extra problemen opleveren) en overtuig haar dat dit écht de enige juiste oplossing is.
En dat laatste smsje is gezeik, voel je vooral niet aangesproken.
het belangrijkste is dat je jezelf beschermt.
Dat heeft hier niets mee te maken, ik denk niet dat je weet wat voor groot probleem dit is voor me, dit is wel wat vervelender dan een erectie probleem. daarnaast heb ik ook al vermeld dat ik een andere topic heb aangemaakt maar er alleen gehaat werd.quote:Mensen die denken dat deze troll echt is
Geen erectie?
die is dus nu mooi zwanger..quote:Nu heb ik net een relatie afgesloten van 9 maanden en ben ondertussen 17 jaar, ik heb in die 9 maanden misschien 1x per 2 weken seks gehad (mn vriendin was 13 en is inmiddels 14 nu)
Ohja, dat verklaard de "Sir, you just got trolled" plaatjes afkomstig van jezelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:47 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Dat heeft hier niets mee te maken, ik denk niet dat je weet wat voor groot probleem dit is voor me, dit is wel wat vervelender dan een erectie probleem. daarnaast heb ik ook al vermeld dat ik een andere topic heb aangemaakt maar er alleen gehaat werd.
Geloof je dit nu echt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Downyv2 het volgende:
overigens
[..]
die is dus nu mooi zwanger..
Mooi dus je bent er blij mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Downyv2 het volgende:
overigens
die is dus nu mooi zwanger..
Dat was om die hater weg te jagen, hij dacht dat ik aan het trollen was dus gaf ik het maar toe. dan liet hij me tenminste met rust ik werd er echt gek van namelijk. (probeer je een beetje in te leven in mijn situatie a.u.b)quote:Ohja, dat verklaard de "Sir, you just got trolled" plaatjes afkomstig van jezelf.
En ze hebben SAMEN geneukt toen ze SAMEN waren..dus toen is het kind ontstaan. Dan valt dat ook onder zijn uitspraken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Bullshit, dat heeft ie waarschijnlijk gezegd toen ze nog bij elkaar waren.
quote:Betekent niet dat ie geen verantwoordelijkheid moet nemen voor zijn kind.
Goede tactiek ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Dat was om die hater weg te jagen, hij dacht dat ik aan het trollen was dus gaf ik het maar toe. dan liet hij me tenminste met rust ik werd er echt gek van namelijk. (probeer je een beetje in te leven in mijn situatie a.u.b)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er een volgende keer is: rubbertje gebruiken
vergeet ook niet hoeveel haar lichaam te lijden krijgt. Op je 14e ben je er lichamelijk echt nog niet klaar voor om een kind uit te kakken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef Rivalo het volgende:
Dom kut kind. Op je 14e al een kind willen. Net of het niks kost
En je gooit je toekomst er ook meteen mee in omdat je dan weinig tijd meer overhoud voor school en/of verdere studies. Daarnaast loop je je hele leven als jongere mis waardoor ze later dan zo'n feministisch zeikwijf wordt.
Hij moet er niet voor haar zijn alleen voor het kind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ze hebben SAMEN geneukt toen ze SAMEN waren..dus toen is het kind ontstaan. Dan valt dat ook onder zijn uitspraken.
[..]![]()
![]()
De laatste keer was 5 weken geleden, zonder condoom, ze had me verteld dat ze de pil zou slikken maar nu meld ze dat ze het vergeten is?quote:TS, hoe was de laatste keer seks met haar?
Heb je het toen veilig gedaan of niet?
Hoelang is dat geleden?
Die krijgt zo'n uitgelubberde stink kut straks, dat wil TS denk ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vergeet ook niet hoeveel haar lichaam te lijden krijgt. Op je 14e ben je er lichamelijk echt nog niet klaar voor om een kind uit te kakken..
TROLOLOLOLOLOquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
De laatste keer was 5 weken geleden, zonder condoom, ze had me verteld dat ze de pil zou slikken maar nu meld ze dat ze het vergeten is?
sad but truequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Die krijgt zo'n uitgelubberde stink kut straks, dat wil TS denk ik niet
wat een egoïstische slet zeg:Squote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Downyv2 het volgende:
Oke, ik had al eerder een topic aangemaakt alleen werd daar alleen maar gehaat. Omdat mijn (ex) vriendin 3 jaar jonger is. Dus voor alle haters; houd jullie reacties voor je a.u.b ik ben op zoek naar serieuze tips en geen haat reactie's.
Mijn verhaal; Gisteren kreeg ik een smsje van mijn ex-vriendin dat ze zwanger is geworden in de tijd dat we wat hadden met elkaar (ja we hebben geen veilige seks gehad) nu zit ik dus met de gebakken peren want ik wil nog geen kind op mijn 17e maar ik wil wel heel graag mijn ex-vriendin terug (zij had het uitgemaakt na 9 maanden) ze heeft ook gelijk gemeld dat ze het kind wilt houden en mij graag terug wilt als vader. Hierop antwoordde ik;
[..]
Waarop ze antwoordde;
[..]
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen en ik heb na dat smsje ook niets meer terug gestuurd.
Iemand tips a.u.b?
telegram is meer op zijn plaats denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
Ze stuurt je een smsje dat ze zwanger is? Ik zou haar een fax sturen dat ze naar de klote kan lopen.
en dan printen met een matrixprinterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
Ze stuurt je een smsje dat ze zwanger is? Ik zou haar een fax sturen dat ze naar de klote kan lopen.
Mwoah, in een geval als dit vind ik het eerder de plicht van de ouders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kunt niet iemand tot abortus 'dwingen'Je kunt erover praten, je kan het voorstellen.. maar dwingen is een verkeerde aanpak.
Om het kind te 'dwingen' tot abortus? Oh nee, als je oud genoeg bent om te neuken, dan ben je ook samen verantwoordelijk voor de gevolgen. Dat kan je niet afschuiven op de oudersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwoah, in een geval als dit vind ik het eerder de plicht van de ouders.
Want als iemand van 14 kun je al genoeg geld opbrengen voor het kind?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Om het kind te 'dwingen' tot abortus? Oh nee, als je oud genoeg bent om te neuken, dan ben je ook samen verantwoordelijk voor de gevolgen. Dat kan je niet afschuiven op de ouders
dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Want als iemand van 14 kun je al genoeg geld opbrengen voor het kind?
Of je hebt schijt aan dat ene stukje waardigheid en ga je verder met je levenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:50 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Het is heel simpel.
Als jij dat kind niet erkent dan is er niets aan de hand.
Omdat jullie niet getrouwd zijn kan je wel de biologische vader zijn, maar voor de wet niet.
Als je het niet erkent hoef je geen enkele kosten te betalen.
Ook draai je niet op voor welke verantwoording dan ook.
Heel simpel gezien:
Niet erkennen is er ook geen enkele last van hebben.
Maar.... Als je een echte vent ben neem je die verantwoording wel, je bent mede verantwoordelijk
Toestemming vragenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef Diemux het volgende:
14 jaar en zwanger terwijl jij 17 bent? Had je toestemming van beide ouders om seks te hebben?
Toestemming vragen van je oudersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef Diemux het volgende:
14 jaar en zwanger terwijl jij 17 bent? Had je toestemming van beide ouders om seks te hebben?
Nee, ik zeg nergens dat ze het kind moet houden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Want als iemand van 14 kun je al genoeg geld opbrengen voor het kind?
Hou toch op.
Daar verschillen wij in mening danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Om het kind te 'dwingen' tot abortus? Oh nee, als je oud genoeg bent om te neuken, dan ben je ook samen verantwoordelijk voor de gevolgen. Dat kan je niet afschuiven op de ouders
Nee maar jij zegt dat zij dan zelf de verantwoordelijkheid moeten dragen maar dat kan dus niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik zeg nergens dat ze het kind moet houden.
Ze moeten de verantwoordelijkheid dragen door samen tot een oplossing te komen. Dat kan abortus zijn, ter adoptie aanbieden, houden, weet ik het. Je kunt het niet ineens de verantwoordelijkheid maken van de ouders. Daarmee wil ik niet zeggen dat deze geen rol moeten spelen bij de uiteindelijke beslissing, want 14 jaar is inderdaad erg jong om moeder te worden (véél te jong als je het mij vraagt).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:06 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee maar jij zegt dat ze dan zelf de verantwoordelijkheid moeten dragen maar dat kan dus niet.
Zijn bijna altijd vrouwen die er zo over denken en mannen die er zo over denken als ik en Rivaloquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze moeten de verantwoordelijkheid dragen door samen tot een oplossing te komen. Dat kan abortus zijn, ter adoptie aanbieden, houden, weet ik het. Je kunt het niet ineens de verantwoordelijkheid maken van de ouders. Daarmee wil ik niet zeggen dat deze geen rol moeten spelen bij de uiteindelijke beslissing, want 14 jaar is inderdaad erg jong om moeder te worden (véél te jong als je het mij vraagt).
Dat komt omdat het voor mannen toch anders is omdat de baby in de buik van de vrouw groeit en het daardoor alleen al een stuk moeilijker is voor de vrouw dan voor een man. Je ziet ook vaak dat vrouwen later emotionele problemen krijgen als ze abortus hebben laten plegen en mannen .. nou ja, nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn bijna altijd vrouwen die er zo over denken en mannen die er zo over denken als ik en Rivalo
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze moeten de verantwoordelijkheid dragen door samen tot een oplossing te komen. Dat kan abortus zijn, ter adoptie aanbieden, houden, weet ik het. Je kunt het niet ineens de verantwoordelijkheid maken van de ouders. Daarmee wil ik niet zeggen dat deze geen rol moeten spelen bij de uiteindelijke beslissing, want 14 jaar is inderdaad erg jong om moeder te worden (véél te jong als je het mij vraagt).
Maar als dat kind van 14 net zo'n ubertrut is als TS beschrijft, dan wordt het uiteindelijk alsnog de verantwoordelijkheid van de ouders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
daarom wegadopteren. Laatst zo'n docu over gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat komt omdat het voor mannen toch anders is omdat de baby in de buik van de vrouw groeit en het daardoor alleen al een stuk moeilijker is voor de vrouw dan voor een man. Je ziet ook vaak dat vrouwen later emotionele problemen krijgen als ze abortus hebben laten plegen en mannen .. nou ja, niet
Daar had TS dan maar aan moeten denken voordat hij onveilige seks met haar had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Maar als dat kind van 14 net zo'n ubertrut is als TS beschrijft, dan wordt het uiteindelijk alsnog de verantwoordelijkheid van de ouders.
Hard maar waar, je kunt haar niet dwingen een abortus te nemen (mist ze echt zwanger is natuurlijk), ik zou haar wel proberen te overtuigen. Mocht dat niet lukken dan heb je haar ouders nog die misschien wat overtuigingskracht kunnen gebruiken. Maar zo niet zit je er aan vast jongen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Pan.da het volgende:
Tot het kindje geboren is en je na een paar uur ziet dat het kindje een donkere huidskleur krijgt en kroeshaar... Dan weet je pas echt dat je de sjaak bent ^^
En TS is uiteraard uiterst objectief in dezenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Maar als dat kind van 14 net zo'n ubertrut is als TS beschrijft, dan wordt het uiteindelijk alsnog de verantwoordelijkheid van de ouders.
Die reactie slaat überhaupt nergens op aangezien die situatie juist de redding van TS zou zijn.quote:
Mijn reactie sloeg op het vetgedrukte, hèquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die reactie slaat überhaupt nergens op aangezien die situatie juist de redding van TS zou zijn.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |