ze gaan niet gelijk.quote:
Flyer FTWquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Nizno het volgende:
nou ik ga dus echt niet met mn mobiel een nieuwe openen hoor...
pfff veel te priegelig
Ik heb niet eens overwogen het weg te halenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik had niet eens door dat t was weggehaald
hahaha in 1 geval is het volgens mij niet eens opgevallen dat hij er stond toen... ooit... eens...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat t was weggehaald
O.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar waarom? Mobiel is er tegenwoordig ook een nieuwtopiclink.
ow ja op mn ipad zou ik het wel kunnen doen... maar geen zin inquote:
1 vraag dan, wanneer ben ik niet nieuw meer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
discrimineer ik je?
Vind ik niet. Ik zou het van iedereen moeilijk vinden die 'nieuw' komt modden en ons de les wilt lezen....
Maar daarbij geef ik toe dat ik het van een vrouw eerder kan hebben aangezien ik me daar dan de strenge schooljuf bij voorstel... en dat dan gewoon weer geil is
Om alle topics door te lezen? Ik heb een fulltime baan en doe daarnaast nog vrijwilligerswerk, en dan wil ik ook nog tijd vrijhouden voor mijn hobby's. Als het mag.quote:[..]
daar ben je dan ook MOD voor...
Ik heb net een mogelijke situatie geschetst ja. Maar niet ondenkbaar. Sowieso moet er ergens een lijn getrokken worden. En zoals eerder aangegeven sta ik hier niet met een gestapmuts op te roepen NICHT LAPOHUNTEN! Meer als een politieagente uit de natuurfilms "Liefje, niet doen"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld dat dat gebeurd is?????????????
Of ga je nu alleen maar een situatie bedenken die niet aan de orde is?
Gelukkig wel. TR's mogen altijd als je denkt dat er iets niet in de haak is. Je kan het zelfs doen zonder dat wij zien wie het is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Worden voor dat soort pubers TRs aangemaakt?
tuulk wel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb niet eens overwogen het weg te halenJullie kunnen toch wel tegen een stootje
Drom. Gewoon overheen lezen en verder negeren. Of uitzoeken waar zijn huis woont en dan zijn moeder versierenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:45 schreef Nizno het volgende:
Tuulk wel...
maar tis lekkerder op zo'n natte droom knul gewoon geen aandacht te geven toch
Toch zou ik het graag hebben! Als er gasten blijven komen kunnen we harder optreden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha in 1 geval is het volgens mij niet eens opgevallen dat hij er stond toen... ooit... eens...
als er al op gereageerd is dan maak ik geen TR aan trouwens.. dan heeft hij zn aandacht al gehad.
Ja, nu regent het en is mijn trainingsrondje in het water gevallenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat wilde ik net voorstellen![]()
Anders gaat het maar door hè, je kent dat wel
Dat dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Nizno het volgende:
nou ik ga dus echt niet met mn mobiel een nieuwe openen hoor...
pfff veel te priegelig
Eik is dat het briefje-in-je-jas 2.0quote:
Ey, hoppa; in je strakke hotpants en hollen jijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, nu regent het en is mijn trainingsrondje in het water gevallen
They see me holling...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ey, hoppa; in je strakke hotpants en hollen jij
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eik is dat het briefje-in-je-jas 2.0
Nou zal ik dan ff? Ook voor de vorige, speciaal voor jou DP:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |