SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik had het wel gelezen maar nog niet gereageerd.. Maar ik dacht: ga nou eens lekker genieten skunk en laat sowieso al die dozen die nog met hun ex bezig zijn links liggen als potentieel relatiemateriaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:47 schreef skunkasaur het volgende:
Komt erop neer dat ik te snel me mogelijk aan iemand hecht, en vaker voor mezelf moet kiezen. Mijn leven, mijn geestesgesteldheid, mijn keuzes.
Dat lijkt me ook helemaal niks dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach, ik hecht me aan niemand. Geen idee wat vervelender is onder de streep...
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen maar nog niet gereageerd.. Maar ik dacht: ga nou eens lekker genieten skunk en laat sowieso al die dozen die nog met hun ex bezig zijn links liggen als potentieel relatiemateriaal
Ik vind dat ik mijn plaat wel even genoeg gestoten heb de afgelopen tijd. Nu is mijn leven voor mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook helemaal niks dus.
Het is altijd linksom of rechtsom...
Je plaat stoten hoort erbij.
elena undone al gezien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:01 schreef skunkasaur het volgende:
Woooow filosofisch
Ik ga een skunkavond houden vanavond met pizza en kaas en bier. Iemand nog goede filmsuggesties?
Lapohunten, not done. Niet meer doen gaarne.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:30 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor films vind je leuk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:01 schreef skunkasaur het volgende:
Woooow filosofisch
Ik ga een skunkavond houden vanavond met pizza en kaas en bier. Iemand nog goede filmsuggesties?
Nee, waar gaat het over?quote:
Mijn all time favoriet (en misschien start ik die dus ook wel in vanavond) is Amelie, en verder Endless Sunshine of the Spotless Mind, Stranger than Fiction, Love Actually, Wall-E, The Lion King, eigenlijk heel veelquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lapohunten, not done. Niet meer doen gaarne.
Juist, wij doen dat gewoon hieroquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij doen we dat hier wel vaker.
Hop. Die is tof! Nieuwe animatiefilm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:10 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, waar gaat het over?
[..]
Mijn all time favoriet (en misschien start ik die dus ook wel in vanavond) is Amelie, en verder Endless Sunshine of the Spotless Mind, Stranger than Fiction, Love Actually, Wall-E, The Lion King, eigenlijk heel veel
O. Maar dat doen wij op FOK! niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij doen we dat hier wel vaker.
Nou. Grunst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
O. Maar dat doen wij op FOK! niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |