Bij een opgieting komt er een saunamedewerker voor een korte uitleg, terwijl hij/zij een bepaalde geur op de stenen in de sauna giet. Vermengd met water. Dat verdampt, stijgt dus op. De medewerker gaat dan met een grote handdoek 'wapperen', dus boven zijn hoofd ronddraaien, waardoor de warme lucht weer naar beneden slaat, met de fijne geur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is het verschil dan tussen een opgieting en een gewone sauna Greys?
Gewone is ook niks voor mij namelijk.
Oh hai
Ja dat doen ze hier ook. En er zijn geloof ik wel 5 of 6 sauna's, met verschillende temperaturen. Zelf vind ik het stoombad het lekkerst. Bij dit stoombad smeer je je eerst in met zout, dan afspoelen, dan weer stomen, dan insmeren met honing en weer douchen. Daarna heb je een heerlijk zacht velletjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Doen ze er opgietingen in de sauna toevallig?
Want ik merk dat het dan beter/leuker/langer vol te houden is. Als kind vond ik de sauna zelf altijd vreselijk. Ik ging dan altijd elke dinsdag met mijn ouders, maar dan hielden mijn zusje en ik het bij het bubbelbad en het zwembad (en de koude chocomel in de rustruimte) maar de sauna zelf vond ik niks. Nog steeds niet, behalve met een opgieting.
Ja nou precies, dan heb je 'iets te doen'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja dat doen ze hier ook. En er zijn geloof ik wel 5 of 6 sauna's, met verschillende temperaturen. Zelf vind ik het stoombad het lekkerst. Bij dit stoombad smeer je je eerst in met zout, dan afspoelen, dan weer stomen, dan insmeren met honing en weer douchen. Daarna heb je een heerlijk zacht velletjeDat geknoei en gesmeer spreekt Christan ook wel aan
Dat heb ik nog nooit gedurfd, dat vat met koude waterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Oja, en ze hebben een heerlijk bubbelbadEn een regendouche met verschillende mogelijkheden. En zo'n vat met koud water (brrrr) om over je hoofd te laten uitstorten.
Die wastafel met dat altijd-ijs hebben ze idd bij ons ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Oja, er is een soort "wastafel" met ijs, waar steeds een beetje ijs in wordt gegooid door een buis, zodat er altijd ijs in zit (ziet eruit als schaafijs). Koud dompelbad natuurlijk ook, zowel binnen als buiten. En een slaapkamer, met luie stoelen. Een heel groot buitenterras. 't Is wel een luxe boel vind ik
Erg uitgebreid.
Ze is sowieso beginnend dementerendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:35 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt erop dat ze door de spanning een beetje van slag is, Oognip. Het is natuurlijk anders dan anders, zo'n dag. Geen routine en vaste gewoontes op zo'n dag zorgt voor verwarring denk ik.
Oefquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Avond!![]()
Ik ben P.S. I love you aan het lezen, janken geblazen![]()
Goedzo! En wat lief van Jip!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar weer opgehaald, we mochten bij 'm blijven tot de narcose was ingewerkt en 1.5 uur later weer ophalen.
Alles is goed gegaan, hij is alleen nog een beetje wiebelig en zielig. Jip heeft 'm even verzorgd en nu ligt ie lekker op schoot.
Ik ben normaal gesproken niet zo'n jankerd bij boeken, maar nuquote:
Piepklein veldmuisje. We hebben 'm kunnen vangen en weer vrijgelaten. Hopelijk heeft 'ie niet teveel schade opgelopenquote:
Dank je. Aanslaan deden ze wel, maar twee ervan zorgen voor zoveel nare bijwerkingen, als zijnde een hartmedicijn, dat zorgt dat je enorme druk op de borst voelt, net als bij Angina Pectoris. En hij was door de medicijnen constant moe en uitgeput. Nee, echt niet leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Oei strega dat klinkt pijnlijk.
Ik ga duimen dat de medicijnen voor pagan aanslaan
Ja, ik zag het net op buienradar. Een klein plukje, over 20 minuutjes is het hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Strega, dat er maar snel betere tijden voor jullie mogen aanbreken!
Zo, een ware wolkbreuk nu hier
Met bakken!
Datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Strega, dat er maar snel betere tijden voor jullie mogen aanbreken!
Ja, Jip gaat goed geloof ik hé DM. Fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef indaha het volgende:
DME wat fijn dat Oscar weer thuis is endat Jip zo goed voor hem zorgt
Ll was op Pukkelpop met zijn vriendin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Strega en Pagan, wat heftig allemaalGalaanvallen zijn vreselijk, mijn galblaas is er gelukkig uitgehaald na de eerste aanval. En Pagan ook al zo aan het sukkelen, hopelijk lukt het snel om de medicijnen goed af te stemmen. Sterkte voor jullie allebei!
Wat was er met LL? Ik heb iets gemist denk ik.
Ik dus ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Een baby met fors overgewicht vind ik persoonlijk eerder zielig dan schattig
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Een baby met fors overgewicht vind ik persoonlijk eerder zielig dan schattig
Hier e.e.a. aan nieuws (festival ging btw later toch niet meer door):quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
Oei. Dat heb ik helemaal niet meegekregen hier
^^quote:
Maar jij bent geen babietjequote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar jij bent geen babietje![]()
Overgewicht is gewoon gevaarlijk, en nee niet iedereen kan er wat aan doen, maar als een klein kindje al zo fors te zwaar is dan zou ik m niet op dailycute gooien maar ermee naar een dokter gaan
Dank je welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
Hier e.e.a. aan nieuws (festival ging btw later toch niet meer door):
http://nos.nl/artikel/265430-doden-door-noodweer-pukkelpop.html
En er zijn ook diverse topics in NWS over, mocht je willen bijlezen.
En hier een frontpage bericht met o.a. commentaar van Ll:
http://frontpage.fok.nl/s(...)er-op-pukkelpop.html
Die foto is overigens al oud, die ken ik al een paar jaar. Zielig voor zo'n kind inderdaad, die wordt nooit meer slank vrees ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar jij bent geen babietje![]()
Overgewicht is gewoon gevaarlijk, en nee niet iedereen kan er wat aan doen, maar als een klein kindje al zo fors te zwaar is dan zou ik m niet op dailycute gooien maar ermee naar een dokter gaan
Was het gelukkig ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Zo, maar dat klinkt wel godsgruwelijk lekker Zwab!
Klinkt heerlijk , maar nu niet voor mij jammer genoegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb gekooktScampi Diabolique en Crème Brûlée
niet de meest caloriearme maaltijd ever helaas
Lekker dat mag ik dadelijk ook nog etenquote:
quote:BESTTE MENSEN IK HEB EEN WACHTWOORD VOOR MIJN TELFORT OM MIJ N
REKENING TE BEKIJKEN EN ALS IK HET INVOER DOET IE HET NIET
DAN VRAAG IK EEN NIEUWE AAN EN DOET DAN OOK NIET WAT VOOR GEDOE IS DAT DAAR
ALS IK EEN VAST WACHTWOORD HEB MOET IE DOEN GAAT AL EEN TIJDJE ZO BEGIN ME ER
KNAP AAN TE ERGEREN ZOU U DIT IN ORDE KUNNEN MAKEN EN ANDERS MOET IK ANDERE STAPPEN ONDERNEMEN
WAT EEN KLOTE TROEP DIE TELFORT ,IK HOOP DAT U ER DIRECT WAT AAN DOET IK WIL MIJN REKENING IN ZIEN NOOIT WEER TELFORT DANK U
holy shitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
omfg, mijn moeder is echt debiel
Ze belt me omdat ze niet weet hoe ze dr wachtwoord moet instellen (we hebben het pas 300x voorgedaan) Anyway, zit ik in dr mail, heeft ze 35x dit mailtje aan telfort gestuurdlet op de spelling, caps, geen interpunctie, ect.
[..]!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
Ze belt me omdat ze niet weet hoe ze dr wachtwoord moet instellen (we hebben het pas 300x voorgedaan) Anyway, zit ik in dr mail, heeft ze 35x dit mailtje aan telfort gestuurdlet op de spelling, caps, geen interpunctie, ect.
[..]!!!!!!!!!!!!!!
Hebben ze bij Telfort weer wat voor op het prikbordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga het nu pas invoeren , ik ben benieuwd hoeveel ik bij elkaar heb gesprokkeld, het zal vast meer dan 1000 kcal zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik zit niet eens over de 1000 kcal vandaag
Dus ik gooi er zo snel nog wat yoghurt, brood of iets anders inDenk broodje ei
Ik heb vroeger voor Telfort gewerkt, geloof me, dit is geen uitzonderingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!
Juistquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hebben ze bij Telfort weer wat voor op het prikbord
En dat is echt nog niks hoor. Ik heb ze nog idioter gezien. Naar Hyves bijvoorbeeld. Maar die heeft ze al weggepleurd. Ooh wacht, ze belt voor de 30ste x vandaag.quote:
Serieus, als ik zulke mails zou binnen krijgen zou ik ze rondsturenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Oognip het volgende:
Je moeder, Q!
Toen ik nog bij Ziggo werkte en zulke mails binnenkreeg moest ik alleen maar heel hard lachen
quote:"IK BEVESTIG HIERBIJ MIJN MAIL ADRES IS PAS VOOR DE 4DE KEER IK BLIJF BEZIG ZO. KAN DAT NIET SNELLER IK HEB HAAST OM OP HYVES TE KOMEN RAYMOND IK HOOP DAT JE OPSCHIET MET BEVESTIGEN ANDERS MOET IK STAPPEN ONDERNEMEN RAYMOND"
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef Qwea het volgende:
Bwahahahahaha
Ook nog 1 aan hyves. Dan moet je via een link je mail adres bevestigen.... gaat ze mailen![]()
![]()
[..]
Net terug met Donna. Echt geweldig. Ze hoefde niet geschoren te worden, maar is helemaal geplukt en ontklit en ontwold. Nageltjes netjes geknipt en mooi geknipt. We zijn zo tevredsen dat we volgende week met Poeska gaan. We hebben al gelijk maar voor twee katten afgerekend en ze rekende ¤ 60 voor allebeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Q je moeder
Mijn vader heeft iets besteld via timboektoe en dat ligt nog bij de douane. Hij het nr van het shippingbedrijf opgezocht en zijn t&t code. Belt hij dat nummer krijgt hij een chinese aan de telefoon. Dat ging dus niet werken.
En ik heb net een babycook opgehaald en nu is mijn vader er met ean vandoor. (ik had zijn auto mee)
En mijn spekkie is niet zo'n spekkie gelukkig
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
telfort, of ze alsjeblieft je moeder mogen afsluiten?
[..]
[..]
Wat was er met Oscar dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar weer opgehaald, we mochten bij 'm blijven tot de narcose was ingewerkt en 1.5 uur later weer ophalen.
Alles is goed gegaan, hij is alleen nog een beetje wiebelig en zielig. Jip heeft 'm even verzorgd en nu ligt ie lekker op schoot.
quote:hoi beste mensen heb net 2x een nieuw wachtwoord aangevraagd
maar het spijt me wel ik krijg geen nieuwe toegestuurd .
zou graag mijn rekening willen bekijken alvast vriendelijk d
Ik heb er vandaag 1590 gehad in totaal en ben daar heel tevreden mee en idd je moet ook naar de beweging kijken want dan verbrandt je ook calorieen en heb je er meer nodig om op de been te blijven dan dat je de hele dag zitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vandaag iets van 1750 kcal gehadmaar daarvoor ben ik net wel een uur gaan lopen en vanmorgen heb ik ook veel gelopen op mijn werk
Liet ze zich dat goed doen dat plukken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net terug met Donna. Echt geweldig. Ze hoefde niet geschoren te worden, maar is helemaal geplukt en ontklit en ontwold. Nageltjes netjes geknipt en mooi geknipt. We zijn zo tevredsen dat we volgende week met Poeska gaan. We hebben al gelijk maar voor twee katten afgerekend en ze rekende ¤ 60 voor allebei
Ja vast welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
Zou je van lachen ook afvallen? ik geloof dat ik dan wel 4kg kwijt ben![]()
![]()
Voer het nou gewoon in, kleine moeite. Weet je precies of je wel of niet nog wat kan etenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen zin om mijn eten in te voeren op die siteZie je, het begint nu al!
Maar met:
- kommetje cornflakes met halfv. melk (ontb)
- smoothie (ontb)
- bruine bol geitenkaas met honing (lunch)
- bruine pistolet koude kip (avondeten)
- cracker oude kaas (avondeten)
- pindareep zonnatura (tussendoor)
Zit ik vast niet heel erg fout. Hoop ik.
Was dat maar waar , dan kon je ons allemaal e-mailtjes van je moeder sturen, dat zou pas een leuk dieet zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
Zou je van lachen ook afvallen? ik geloof dat ik dan wel 4kg kwijt ben![]()
![]()
Nou vooruit!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voer het nou gewoon in, kleine moeite. Weet je precies of je wel of niet nog wat kan etenGewoon doen. Je was zo lekker op weg. Niet bitchen, volhouden! Kom op!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Was dat maar waar , dan kon je ons allemaal e-mailtjes van je moeder sturen, dat zou pas een leuk dieet zijn
Ik denk dat de calorieen wel goed zitten , maar ik mis fruit en groenten in je lijstjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Maar met:
- smoothie (ontb)
Jaaaaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Liet ze zich dat goed doen dat plukken?
NEEEEEEE, DAT MEEN JE NIETquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
Ooh, die was niet goed zegt ze net (maar wel verstuurd) ze gaat er nog 1 sturen.
Veeg me op![]()
![]()
![]()
He nee natuurlijk niet anders kunnen wij niet meelachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
NEEEEEEE, DAT MEEN JE NIET
En hou je haar niet tegen?
Te weinig, en te weinig variaaaasie Greysie!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Maar met:
- smoothie (ontb)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Maar met:
- smoothie (ontb)
Zelfs de hemel huilt om je moederquote:
Hoe kom je eropquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zelfs de hemel huilt om je moeder
Ik heb amper iets gedaan, story of my lifequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag 1590 gehad in totaal en ben daar heel tevreden mee en idd je moet ook naar de beweging kijken want dan verbrandt je ook calorieen en heb je er meer nodig om op de been te blijven dan dat je de hele dag zit
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zelfs de hemel huilt om je moeder
Ik ook. En haar lijfje voelt nu zo lekker zacht aan. Nu kunnen we haar tenminste fatsoenlijk knuffelen en kroelen. Vandaag nog even niet.... gevoelig allemaal nog.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
Nederland is op de VS na ofzo de grootste verstuurder van spam, je moeder is nu al terug te zien in de statistieken Q
[ afbeelding ]
Ja, maar vooral ook te weinig. Geen balansdag doen als het niet nodig is, hoor!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik zei het net al meteen zelf, dat ik zag dat er nul groen in zat![]()
Dus daar ga ik nog iets aan doen zo.
1216 kcal tot nu toe
Nee tuurlijk niet, gaat m'n lolquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
NEEEEEEE, DAT MEEN JE NIET
En hou je haar niet tegen?
quote:
Ik heb ook niet zoveel groen gehad. Ik had heel braaf 5 opscheplepels genomen van wokgroente... ik heb echt met tegenzin want het was NIET te vreten, 3 opscheplepels zitten weg werkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik zei het net al meteen zelf, dat ik zag dat er nul groen in zat![]()
Dus daar ga ik nog iets aan doen zo.
1216 kcal tot nu toe
En 1000 pizza's dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet je haar anders tippen dat ze ook een paar kuub zand bij het kantoor van telfort kan dumpen?
Ik heb dr wijs gemaakt dat ze aangifte moet doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet je haar anders tippen dat ze ook een paar kuub zand bij het kantoor van telfort kan dumpen?
Ik neem nog wat tomaat en komkommer en vanavond nog wat noten, dan kom ik vast aan de 1400-1500, toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar vooral ook te weinig. Geen balansdag doen als het niet nodig is, hoor!
Vooral nootjes zijn goed en gezond, ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem nog wat tomaat en komkommer en vanavond nog wat noten, dan kom ik vast aan de 1400-1500, toch?
Het is trouwens wel geweldig dat ik vanmorgen mijn pas gewassen spijkerbroek aan trok (en die zit AL-TIJD te strak dan) en hem heel makkelijk dicht kreegNa anderhalve week!
Oh, dan ga ik toch maar minder etenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem nog wat tomaat en komkommer en vanavond nog wat noten, dan kom ik vast aan de 1400-1500, toch?
Het is trouwens wel geweldig dat ik vanmorgen mijn pas gewassen spijkerbroek aan trok (en die zit AL-TIJD te strak dan) en hem heel makkelijk dicht kreegNa anderhalve week!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vooral nootjes zijn goed en gezond, ja!
En fak joe
Lang ja, maar zeker niet lomp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Troost je, ik blijf altijd lang en groot en lomp
En ik ben klein vadsig en lomp,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben gewoon diken dat blijf ik ook altijd
Dat is geen lieve begroeting voor Tombo,quote:
Als dat het nou de magic trick was, dat zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is geen lieve begroeting voor Tombo,zij kan er ook niets aan doen dat ze door de sex zo slank blijft
Dan was ik inmiddels even breed als dat ik h....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als dat het nou de magic trick was, dat zou wel fijn zijn
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is geen lieve begroeting voor Tombo,zij kan er ook niets aan doen dat ze door de sex zo slank blijft
eh, nou...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als dat het nou de magic trick was, dat zou wel fijn zijn
Ik verslik me bijna hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was ik inmiddels even breed als dat ik h....
Neh. Nevermind.
Whahahahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh. Nevermind.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Ik zit ook te janken van het lachen om mijn eigen grap.
Sad
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh. Nevermind.
Dat heb ik ook wel eens.....het is nog sadderder als iedereen er gewoon overheen post.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Sad
Dat was geen afkraken maar gewoon de waarheidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
En ik ben klein vadsig en lomp,zo nu hebben we genoeg afgekraakt en gaan we verder tot de orde van de dag, waar blijven de e-mails Q
we willen lachen
Daar val je ook van afquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Sad
Goed zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat was geen afkraken maar gewoon de waarheiden ik vind daar niks ergs aan [sub]meestal[/s]
ik heb andere pluspunten zeg maar
Gezonder eten ja, dat is ook mijn reden, maar dat doe ik ook. Meestalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zo, ik denk er ook zo over.
Ik zou best een paar kilo's kwijt willen, maar ik ga er niet mijn leven voor omgooien en ik ben hier vooral mee begonnen om gezonder te eten en minder te snoepen.
Stil maar, niet huilen. Je bent niet meer alleenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Sad
Mocht je mijn videos bekijken, het beeld klopt niet met het geluidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef indaha het volgende:
O ja daar moet ik ook weer eens naar toe, ik ben er al tijden niet meer geweest
Ik vind het ook jammer , want ik vind haar ook leuk en vooral de foto's, maar ik neem gelijk aan dat jij weet wat het beste voor haar isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het is ook een heel leuk hondje, maar mn andere honden gaan voor en ik ga die gok niet nemen dat ze een keer gebeten word als ik er niet ben. Waar ze nu heen gaat is het lekker rustig voor haar. Ze was al lekker aan het spelen met een teckel toen ze daar was..mag ook in bed slapen en krijgt alle aandacht die ze nodig heeft. Toen ik dr kwam ophalen was ze ook al lekker vrolijk door de tuin aan het scheuren daar.
Ik ga morgen eens kijken,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mocht je mijn videos bekijken, het beeld klopt niet met het geluiddat is altijd zo op youtube, geen idee waarom
Ow, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Melktandje trekken, niks ernstigs.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, gelukkig maar.Melktandje. Klinkt zo lief baby nog
Het gaat aardigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Nipje, hoe is het met jouw beesies?
En dan niet die oranje van de AH want die zijn stuk geloof ik
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gaat aardigAlleen Bliksem ziet er niet uit (het kan nog erger ja
![]()
) hij heeft een rood oogje dat half dicht zit met troep dat er uit loopt en een snotneusje. En hij wilde net niet eten
Denk het wel, maar dat wordt nu onderdrukt door de koortsremmer. Ga ik niet elke dag bij hem meten, bij de andere kittens moeten we dat wel doen, anders moeten zij ook aan de koortsremmersquote:
Ja ik vind het wel kut ze is zo lief. Maar goed, het is gewoon beter voor haar en voor mijn honden. Die kunnen beter overweg met lomperds.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze vond eigenlijk de drukte van Oscar al te veel toen ze hier was.
ja, en daarom laat ik het er voor vandaag bij ziten. Ik heb een lieve foto van Purrr die kay wast alsof ze nog een kitten isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef senesta het volgende:
En Photobucket is ook megatraag zeg, jeumig
Greysquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Nietquote:
Ligt er ook aan wat voor kaas gok ik?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
Ik zie net dat het minder kcal is om chocoladevlokken (puur) op brood te eten dan kaasen toch voelt kaas gezonder.
Nou dan was ik het in ieder geval nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand heeft er op hardgelopen denk ik
Ik ga je 10 weken achter je kont zitten. Dan weet je het vast. En owee als je er met de pet naar gooitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb het iets later ook alsnog ingevuld!
Kreeg al schoppen van Q!
Klopt ligt er ook aan wat voor kaasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor kaas gok ik?
En mooi juist, kun je veel chocoladevlokken eten
HA! Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan was ik het in ieder geval niet
Nee, dan is het net kaarsvetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Klopt ligt er ook aan wat voor kaasMaar minder dan 40+ kaas vind ik niet te eten
En inderdaad: chocoladevlokken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan was ik het in ieder geval niet
Had ik al gezegd dat ik van je hou vandaag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga je 10 weken achter je kont zitten. Dan weet je het vast. En owee als je er met de pet naar gooit
Dus
quote:
quote:
Ik ook van jou. Maar ik ben medogenlooschquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van je hou vandaag?
Nee?
Bij deze!
In de kittenkamer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens... waar de f*ck is mijn camera
Hebbie er een plakker overheen geplakt en zit ie daar achter?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens... waar de f*ck is mijn camera
Leuk meertje. Wel veel zwanen. Of hebben ze geen zwanen meer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al aan staan, ze gaan zo de mensen ontvangen, met dat gegier op die steen
quote:
Nope & nope en ik bedoel de lossequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Hebbie er een plakker overheen geplakt en zit ie daar achter?
Of bedoel je een losse camera?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Hij kan nooit ver zijn, je hebt hem gister nog gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Nope & nope en ik bedoel de losse
Ja, erg hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
God ik zeik in mijn broek
*naar skikoffer op het dak wijzend: u heeft uw schoonmoeder ook bij u?*![]()
Owquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik weet niet zeker of ik naar de reunie ga Greys, ik heb de auto dan niet.![]()
Nee, gisteren was ik 'm ook al hoppeloos kwijt en heb ik die van de beeb genomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
Hij kan nooit ver zijn, je hebt hem gister nog gehad
Oh! En op ons avondje heb je hem ook niet gebruikt he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, gisteren was ik 'm ook al hoppeloos kwijt en heb ik die van de beeb genomen
Het gaat natuurlijk niet alleen om de kcalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
Ik zie net dat het minder kcal is om chocoladevlokken (puur) op brood te eten dan kaasen toch voelt kaas gezonder.
Ik eet al jaren 20+ kaas. Prima te doen hoorquote:
Zit je weer aan de dropshot?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je hou vandaag?
Nee?
Bij deze!
Oh wacht:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet al jaren 20+ kaas. Prima te doen hoor
Ik haat vettige kaas
Maaslander 20+
melk is helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal goorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
20+? Ik vind 30+ al echt net niet vloeibare melk
Jij hebt geen meningquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wacht:
Ik vind dat soort kaas net kaarsvet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1323 kcal
Over de hele dag.
Vet percentage:
Het aantal grammen verzadigd vet is: 14 gr
Het aantal grammen vet is: 40gr
JA! OMGquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
melk is helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal goor
Ik vind van welquote:
zeg 1400 zit ik sowieso goed. Nu nog bewegen, maar dat gaat niet zoals ik wil helaasquote:
homo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een beetje houwerig-vannerig vandaag
Dat lust ik echt alleen als ik in een keer doordrinkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA! OMGMike wilde het me laatst laten drinken. Ik rook er alleen al aan en ging kokhalzen. Ik heb echt melktrauma's met dank aan mijn moeder
Oeh, dan wil ik wel met je op datequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het?
Het zou mijn leven wel een stuk gemakkelijker maken denk ik
Ik moet echt geen pure melk drinken. Dan ga ik zonder bullshit, kotsen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat lust ik echt alleen als ik in een keer doordrink
Dan proef je het minst
Hoezo? Je kan S ook gewoon dumpen en een dildo kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het?
Het zou mijn leven wel een stuk gemakkelijker maken denk ik
Neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan S ook gewoon dumpen en een dildo kopen
Geen dildo?quote:
Omdat mijn ouders melk altijd in de kelder hadden staan. En er ging altijd een nieuw pak open want mijn ouders dronken samen wel dat pak leegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
Lauwe melk?![]()
Waarom lauw?
Ik lust het alleen soms, als het heel koud is (de melk dus)
Jezus, je bent weer zo veranderlijk als het weer. Ongesteld zeker?quote:
Bek houwen, doorbijten. Ik ook, het is 23:03.quote:
Niet eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, je bent weer zo veranderlijk als het weer. Ongesteld zeker?
Ik wens je het leegvreten van 5 zakken chips en 6kg aankomen toe. Beetje een rel de kop indrukkenquote:
Ik hou van jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef senesta het volgende:
Ik ga echt kotsen van melk, ik vind het zoooo vies
GREYS, SODEMIETER OP VAN MIJN ACCOUNT HOOR!quote:
Goed was ik he? Hatsee, posts weg, opzouten met dat gedoe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wens je het leegvreten van 5 zakken chips en 6kg aankomen toe. Beetje een rel de kop indrukken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Bek houwen. Dan drink je maar een glas water!
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
GREYS, SODEMIETER OP VAN MIJN ACCOUNT HOOR!
Diep bedroeft, dat was ik. Je hebt me in een diepe depressie gegooid. Bedankt he!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed was ik he? Hatsee, posts weg, opzouten met dat gedoe.
Kets! Was je niet stiekem een beetje trots?
En de enige die melk wel lekker vindt blijkt dan misschien lactoseintolerantquote:
Geel-fruit-smoothies in de saunaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
karnemelk-vruchtenshake in de sauna
bedroeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Diep bedroeft, dat was ik. Je hebt me in een diepe depressie gegooid. Bedankt he!
Ik vind alle melk vies. Vroeger toen ik klein was moest ik warme melk drinken van mijn stiefvader als ik ziek was en man oh man dan kwam alles er weer uit, vandaar dat ze altijd dachten dat ik veel buikgriep had en zo, dat was gewoon die fucking warme melk die ik moest drinkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Volle melk vind ik echt ranzig.
Halfvolle drink ik misschien eens per half jaar ofzo, één glas. IJskoud.
En dan heb ik weer genoeg voor een half jaar
Jij droeftoeter!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Diep bedroeft, dat was ik. Je hebt me in een diepe depressie gegooid. Bedankt he!
Nee, die karnemelk was in de zwaluwhoevequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Geel-fruit-smoothies in de sauna
Of was dat hetzelfde?![]()
Nou wacht maar tot je de geelfruitsmoothie zaterdag proeft!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die karnemelk was in de zwaluwhoeve
Damn, melktrauma. Kom, we gaan een praatgroep oprichtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind alle melk vies. Vroeger toen ik klein was moest ik warme melk drinken van mijn stiefvader als ik ziek was en man oh man dan kwam alles er weer uit, vandaar dat ze altijd dachten dat ik veel buikgriep had en zo, dat was gewoon die fucking warme melk die ik moest drinken
Want in Frankrijk verkochten ze NIETS zachts, alleen stokbroken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb ooit oorontsteking gehad en toen mocht ik alleen zachte dingen eten maar we waren in Frankrijk op vakantie dus ik heb 8 dagen lang baguette gedipt in warme anijsmelk gegeten
We hadden niet iets om pap op te koken ofzo. Of weet ik veel, ik was 8 ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Want in Frankrijk verkochten ze NIETS zachts, alleen stokbroken?
ah, toch homoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |