abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:24:11 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101090965

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:26:53 #2
163650 Greys
pi_101091040
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is het verschil dan tussen een opgieting en een gewone sauna Greys?

Gewone is ook niks voor mij namelijk.

Oh hai :W
Bij een opgieting komt er een saunamedewerker voor een korte uitleg, terwijl hij/zij een bepaalde geur op de stenen in de sauna giet. Vermengd met water. Dat verdampt, stijgt dus op. De medewerker gaat dan met een grote handdoek 'wapperen', dus boven zijn hoofd ronddraaien, waardoor de warme lucht weer naar beneden slaat, met de fijne geur.
Dan ga je na een minuut of 7-10 naar buiten, waar dan ijsblokjes staan in een emmer. Dan kan je even afkoelen. En dan weer naar binnen voor de 2e ronde, met een andere geur. En weer gewapper. Ze sluiten vaak af met een 'persoonlijke wapper', dan slaan ze die handdoek door de lucht vlak voor jou en dan slaat de hete lucht zo 'hard' op je neer, dat je kippenvel krijgt van lekkerheid :D Het voelt dan bijna koud, zo heet is het. Niet voor te stellen, want ik kan zelf slecht tegen warmte maar dat is echt lekker.

Als ik normaal in de sauna ga zitten vind ik het strontsaai, heet, niks an en kijk ik de minuten weg. Bij zo'n wappersessie is het leuk, grappig, lekker en vliegt de tijd voorbij, waardoor je het veel beter en gemakkelijker volhoudt :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:27:08 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_101091046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Doen ze er opgietingen in de sauna toevallig? :)
Want ik merk dat het dan beter/leuker/langer vol te houden is. Als kind vond ik de sauna zelf altijd vreselijk. Ik ging dan altijd elke dinsdag met mijn ouders, maar dan hielden mijn zusje en ik het bij het bubbelbad en het zwembad (en de koude chocomel in de rustruimte :+ ) maar de sauna zelf vond ik niks. Nog steeds niet, behalve met een opgieting.
Ja dat doen ze hier ook. En er zijn geloof ik wel 5 of 6 sauna's, met verschillende temperaturen. Zelf vind ik het stoombad het lekkerst. Bij dit stoombad smeer je je eerst in met zout, dan afspoelen, dan weer stomen, dan insmeren met honing en weer douchen. Daarna heb je een heerlijk zacht velletje O+ Dat geknoei en gesmeer spreekt Christan ook wel aan :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:28:43 #4
13151 crew  Rewimo
pi_101091098
Oja, en ze hebben een heerlijk bubbelbad *O* En een regendouche met verschillende mogelijkheden. En zo'n vat met koud water (brrrr) om over je hoofd te laten uitstorten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_101091120
Ik vind een infraroodsauna heerlijk O+ hoef je lekker niet onder de koude douche na afloop :D
♥ scars make us who we are ♥
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:29:24 #6
163650 Greys
pi_101091135
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja dat doen ze hier ook. En er zijn geloof ik wel 5 of 6 sauna's, met verschillende temperaturen. Zelf vind ik het stoombad het lekkerst. Bij dit stoombad smeer je je eerst in met zout, dan afspoelen, dan weer stomen, dan insmeren met honing en weer douchen. Daarna heb je een heerlijk zacht velletje O+ Dat geknoei en gesmeer spreekt Christan ook wel aan :D
Ja nou precies, dan heb je 'iets te doen' :Y
Ze hebben dat met die honing ook wel eens in onze sauna waar wij altijd gaan, maar die hebben we steeds gemist tot nu toe, die opgieting :D Maar dan wordt er ook met honing gekledderd inderdaad. Dat met dat stoombad klinkt ook lekker, dat ga ik daar ook eens voorstellen :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:30:19 #7
163650 Greys
pi_101091164
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Oja, en ze hebben een heerlijk bubbelbad *O* En een regendouche met verschillende mogelijkheden. En zo'n vat met koud water (brrrr) om over je hoofd te laten uitstorten.
Dat heb ik nog nooit gedurfd, dat vat met koude water _O-
Het dompelbad kom ik ook niet verder in dan tot mijn knieën :')

Om te koelen gaan wij meestal in de ijsgrot en de neveltuin O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:32:59 #8
13151 crew  Rewimo
pi_101091235
Oja, er is een soort "wastafel" met ijs, waar steeds een beetje ijs in wordt gegooid door een buis, zodat er altijd ijs in zit (ziet eruit als schaafijs :D ). Koud dompelbad natuurlijk ook, zowel binnen als buiten. En een slaapkamer, met luie stoelen. Een heel groot buitenterras. 't Is wel een luxe boel vind ik :) Erg uitgebreid.
pi_101091240
Mijn oma heeft ook weer wat...
Vandaag zou ze geholpen worden aan staar. Als er zulke spannende dingen op het programma staan wordt ze altijd wat meer verward. Nu vertelde ze gisteravond dat ze vandaag om 7 uur in het ziekenhuis moest zijn dus dat ze zich zo (het was een uur of 21) maar vast de kleren aan ging doen die ze tijdens de 'operatie' aan wilde. Ze zou dan op de bank gaan slapen. Ze wilde niet in haar bed slapen omdat ze een wekker heeft die ze al een tijd niet heeft gebruikt en ze was bang dat 'ie dan niet af zou gaan. Op de bank ligt ze blijkbaar veel wakker waardoor ze wel op tijd in het ziekenhuis kan zijn.
Dat ze met kleren en al op de bank ging liggen vind ik wel een beetje gek :{
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:35:25 #10
13151 crew  Rewimo
pi_101091319
Het lijkt erop dat ze door de spanning een beetje van slag is, Oognip. Het is natuurlijk anders dan anders, zo'n dag. Geen routine en vaste gewoontes op zo'n dag zorgt voor verwarring denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:38:35 #11
163650 Greys
pi_101091434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Oja, er is een soort "wastafel" met ijs, waar steeds een beetje ijs in wordt gegooid door een buis, zodat er altijd ijs in zit (ziet eruit als schaafijs :D ). Koud dompelbad natuurlijk ook, zowel binnen als buiten. En een slaapkamer, met luie stoelen. Een heel groot buitenterras. 't Is wel een luxe boel vind ik :) Erg uitgebreid.
Die wastafel met dat altijd-ijs hebben ze idd bij ons ook.
Lekker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101091627
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:35 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt erop dat ze door de spanning een beetje van slag is, Oognip. Het is natuurlijk anders dan anders, zo'n dag. Geen routine en vaste gewoontes op zo'n dag zorgt voor verwarring denk ik.
Ze is sowieso beginnend dementerend ;) en dan een dag die dan anders loopt dan andere dagen zorgen inderdaad voor nog meer verwarring.
pi_101091772
Oscar weer opgehaald, we mochten bij 'm blijven tot de narcose was ingewerkt en 1.5 uur later weer ophalen.
Alles is goed gegaan, hij is alleen nog een beetje wiebelig en zielig. Jip heeft 'm even verzorgd en nu ligt ie lekker op schoot. O+
pi_101092629
Avond! :W

Ik ben P.S. I love you aan het lezen, janken geblazen :') O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:14:09 #15
163650 Greys
pi_101092861
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Avond! :W

Ik ben P.S. I love you aan het lezen, janken geblazen :') O+
Oef O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:14:27 #16
163650 Greys
pi_101092870
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar weer opgehaald, we mochten bij 'm blijven tot de narcose was ingewerkt en 1.5 uur later weer ophalen.
Alles is goed gegaan, hij is alleen nog een beetje wiebelig en zielig. Jip heeft 'm even verzorgd en nu ligt ie lekker op schoot. O+
Goedzo! En wat lief van Jip! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101092988
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Oef O+
Ik ben normaal gesproken niet zo'n jankerd bij boeken, maar nu :o :')

M'n lieve kat kwam net binnen met een cadeautje voor ons O+ Tijdens het eten O+

}:| :')
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:18:34 #18
163650 Greys
pi_101093035
Euw, een vogel of een muis?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101093068
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
Euw, een vogel of een muis?
Piepklein veldmuisje. We hebben 'm kunnen vangen en weer vrijgelaten. Hopelijk heeft 'ie niet teveel schade opgelopen ;(
pi_101093100
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Goedzo! En wat lief van Jip! :D
Jip moet altijd alles verzorgen wat zielig en ziek is. _O-
En mopperen op alles wat stout is. _O-
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:46:19 #21
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_101094158
Zo, weer eens een teken ven leven uit Woudbloem.
Heb hier een dag of tien vreselijke gal koliek aanvallen gehad en werd op de derde dag echt geel.
Prettige bijkomstigheid is wel dat ik zo'n 5 kg kwijt ben. Ik kan nu maar weinig eten, want wil geen nieuwe galstenen erbij. Dus in de geest deed ik al met jullie mee :+
Maar man, wat een pijn en dan zien de suikers onder controle te houden. Hoewel ze de laatste paar dagen werkelijk voorbeeldig zijn, met minder insuline.

Alles goed met iedereen hopelijk? Heb maar sporadisch bijgelezen, want Pagan had nogal wat ziekenhuis bezoeken.

Nu druk bezig wat leuke dingen te regelen, voor Pagan's verjaardag zaterdag. Mits mooi weer, eerst naar Pieterburen, naar het terras van taarterie "De Dis", voor homemade gebak en koffie. Daarna door naar de waddenzee, (hopelijk vinden we oesters) en dan heerlijk bij het "Pierenend" hopelijk op het terras een mooi visbordje in de zon.

Bullie gaat weer goed na z'n acute hernia gelukkig.
En ik heb mijn steunkniekousen, wat een genot na dat zwachtelen! O+

Ik las het verhaal van LL, man je hebt je hoofd goed koel gehouden, wat een vreselijk drama.
Ik las dat Ean doorslaapt! ^O^
Rewimo, alsnog fijne vakantiedagen!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:51:40 #22
163650 Greys
pi_101094361
Jeetje Strega, wat heftig allemaal :o Wat zal je je ontzettend klote gevoeld hebben!
Hoe gaat dat dan verder met die galstenen, moet je dan altijd een speciaal dieet volgen oid om nieuwe te voorkomen?

En hoe is het inmiddels met Pagan?
Ik zal duimen dat jullie zaterdag prachtig weer hebben om dat programma dat je in je hoofd hebt uit te kunnen voeren en lekker te genieten! ^O^ Visbordje :9

Dikke hoeraaaaaaa voor Bullie O+
En het feit dat je eindelijk van dat kloterige zwachtelen af bent!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101094436
Strega. :*
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:56:59 #24
72518 Strega
pi_101094599
Nou, ik zou eigenlijk een galblaas operatie moeten hebben, maar dat zie ik op het moment niet zo zitten.
Dus kleine porties eten en zorgen dat ik het niet trigger. Maar goed, dat eten gaat erg goed zo en het resultaat is dat ik minder insuline hoef te spuiten, dus ieder nadeel heb z'n voordeel. *)

Pagan ging erg slecht, hij moest dus ook met spoed een aantal nieuwe onderzoeken en naar de cardioloog. Ze zijn nu bezig z'n medicatie aan te passen, en hij krijgt wat meer ruimte om dingen met de medicijnen uit te proberen. Tot nu toe gaat dat de laatste week redelijk.
Bullie is thuis
pi_101094854
Oei strega dat klinkt pijnlijk.
Ik ga duimen dat de medicijnen voor pagan aanslaan
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:07:35 #26
72518 Strega
pi_101095084
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Oei strega dat klinkt pijnlijk.
Ik ga duimen dat de medicijnen voor pagan aanslaan
Dank je. Aanslaan deden ze wel, maar twee ervan zorgen voor zoveel nare bijwerkingen, als zijnde een hartmedicijn, dat zorgt dat je enorme druk op de borst voelt, net als bij Angina Pectoris. En hij was door de medicijnen constant moe en uitgeput. Nee, echt niet leuk. :N
Bullie is thuis
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:10:48 #27
163650 Greys
pi_101095229
Strega, dat er maar snel betere tijden voor jullie mogen aanbreken! :*

Zo, een ware wolkbreuk nu hier :o
Met bakken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101095309
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Greys het volgende:

Zo, een ware wolkbreuk nu hier :o
Met bakken!
Ja, ik zag het net op buienradar. Een klein plukje, over 20 minuutjes is het hier _O-

Strega, sterkte jullie 2! :*
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:23:19 #29
72518 Strega
pi_101095860
Jullie zijn lieverds. :*
Bullie is thuis
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:26:33 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101096046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Dat :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_101096173
Strega ook van deze kant veel beterschap voor jullie allebei, :* het wordt echt tijd dat jullie wat meer voorspoed krijgen en fijn dat het met Bullie beter gaat O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101096250
Beterschap ja :*

dit is mooi trouwens:

http://www.cracked.com/blog/8-tiny-things-that-stopped-suicides

beetje sarcastisch geschreven maar er zitten mooie dingen bij O+
pi_101096257
DME wat fijn dat Oscar weer thuis is endat Jip zo goed voor hem zorgt *;
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:32:37 #34
72518 Strega
pi_101096356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef indaha het volgende:
DME wat fijn dat Oscar weer thuis is endat Jip zo goed voor hem zorgt *;
Ja, Jip gaat goed geloof ik hé DM. Fijn ^O^
Bullie is thuis
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:33:19 #35
72518 Strega
pi_101096397
Nu maar eens zien dat we hier wat eten op het bord krijgen!
Bullie is thuis
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:33:38 #36
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_101096412
Jeetje P&S, hopelijk slaat het bij jullie eindelijk es om in de goede richting :{
Sterkte daar en geniet van komende zaterdag :*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_101096813
Wat vinden jullie hier nou van trouwens, dit staat op een website die DailyCute heet:

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:48:57 #38
13151 crew  Rewimo
pi_101097201
Strega en Pagan, wat heftig allemaal :{ Galaanvallen zijn vreselijk, mijn galblaas is er gelukkig uitgehaald na de eerste aanval. En Pagan ook al zo aan het sukkelen, hopelijk lukt het snel om de medicijnen goed af te stemmen. Sterkte voor jullie allebei! :*

Wat was er met LL? Ik heb iets gemist denk ik.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:48:58 #39
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_101097202
Een baby met fors overgewicht vind ik persoonlijk eerder zielig dan schattig :P
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:49:59 #40
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_101097261
Ll was met DVH op Pukkelpop toen dat noodweer uitbrak, waarbij doden en zwaargewonden zijn gevallen.
Zelf zijn ze er met wat blauwe plekken van af gekomen gelukkig :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:50:11 #41
163650 Greys
pi_101097274
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Strega en Pagan, wat heftig allemaal :{ Galaanvallen zijn vreselijk, mijn galblaas is er gelukkig uitgehaald na de eerste aanval. En Pagan ook al zo aan het sukkelen, hopelijk lukt het snel om de medicijnen goed af te stemmen. Sterkte voor jullie allebei! :*

Wat was er met LL? Ik heb iets gemist denk ik.
Ll was op Pukkelpop met zijn vriendin.
Daar waar al die gewonden en enkele doden zijn gevallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:51:00 #42
13151 crew  Rewimo
pi_101097323
Oei. Dat heb ik helemaal niet meegekregen hier :o
pi_101097352
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dus ook :X

een babietje mag best een beetje spekkies hebben maar dit is gewoon ongezond :{
pi_101097391
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:53:39 #45
163650 Greys
pi_101097467
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
Oei. Dat heb ik helemaal niet meegekregen hier :o
Hier e.e.a. aan nieuws (festival ging btw later toch niet meer door):
http://nos.nl/artikel/265430-doden-door-noodweer-pukkelpop.html

En er zijn ook diverse topics in NWS over, mocht je willen bijlezen.

En hier een frontpage bericht met o.a. commentaar van Ll:
http://frontpage.fok.nl/s(...)er-op-pukkelpop.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:53:43 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101097470
Ik heb ook spekkies :+
pi_101097516
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Qwea het volgende:
^^ :+
pi_101097545
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Qwea het volgende:
Maar jij bent geen babietje :+

Overgewicht is gewoon gevaarlijk, en nee niet iedereen kan er wat aan doen, maar als een klein kindje al zo fors te zwaar is dan zou ik m niet op dailycute gooien maar ermee naar een dokter gaan :X
  Designer dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:55:32 #49
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_101097569
hoihoi
🐙
pi_101097671
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Overgewicht is gewoon gevaarlijk, en nee niet iedereen kan er wat aan doen, maar als een klein kindje al zo fors te zwaar is dan zou ik m niet op dailycute gooien maar ermee naar een dokter gaan :X
Ja dat dus ^O^

Ha Zwabber lang niet gezien :W
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:03:02 #51
13151 crew  Rewimo
pi_101097941
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Greys het volgende:

Hier e.e.a. aan nieuws (festival ging btw later toch niet meer door):
http://nos.nl/artikel/265430-doden-door-noodweer-pukkelpop.html

En er zijn ook diverse topics in NWS over, mocht je willen bijlezen.

En hier een frontpage bericht met o.a. commentaar van Ll:
http://frontpage.fok.nl/s(...)er-op-pukkelpop.html
Dank je wel :) Ik ga even lezen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:04:21 #52
13151 crew  Rewimo
pi_101098014
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Mama_Mia het volgende:

Die foto is overigens al oud, die ken ik al een paar jaar. Zielig voor zo'n kind inderdaad, die wordt nooit meer slank vrees ik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:08:03 #53
163650 Greys
pi_101098200
Rewimo: http://www.gva.be/nieuws/(...)20-in-oostham-2.aspx

Was ook een stelletje dat samen is overleden op Pukkelpop...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101098201
Ik heb een toetje gegeten :9
  Designer dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:10:03 #55
266257 crew  DeZwabber
pi_101098304
Ik heb gekookt :9 Scampi Diabolique en Crème Brûlée

niet de meest caloriearme maaltijd ever helaas :P
🐙
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:10:31 #56
163650 Greys
pi_101098335
Zo, maar dat klinkt wel godsgruwelijk lekker Zwab! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Designer dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:12:30 #57
266257 crew  DeZwabber
pi_101098431
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Zo, maar dat klinkt wel godsgruwelijk lekker Zwab! :D
Was het gelukkig ook :9~ Ga ik zeker nog eens maken, en de crème brûlée heb ik al een paar keer eerder gedaan, maar daar had ik weer eens zin in :P

Morgen staat sushi op de lijst :Y
🐙
pi_101098589
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb gekookt :9 Scampi Diabolique en Crème Brûlée
niet de meest caloriearme maaltijd ever helaas :P
Klinkt heerlijk , maar nu niet voor mij jammer genoeg -O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een toetje gegeten :9
Lekker dat mag ik dadelijk ook nog eten :9
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:16:19 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101098655
omfg, mijn moeder is echt debiel :')

Ze belt me omdat ze niet weet hoe ze dr wachtwoord moet instellen (we hebben het pas 300x voorgedaan) Anyway, zit ik in dr mail, heeft ze 35x dit mailtje aan telfort gestuurd :') let op de spelling, caps, geen interpunctie, ect.

quote:
BESTTE MENSEN IK HEB EEN WACHTWOORD VOOR MIJN TELFORT OM MIJ N
REKENING TE BEKIJKEN EN ALS IK HET INVOER DOET IE HET NIET
DAN VRAAG IK EEN NIEUWE AAN EN DOET DAN OOK NIET WAT VOOR GEDOE IS DAT DAAR
ALS IK EEN VAST WACHTWOORD HEB MOET IE DOEN GAAT AL EEN TIJDJE ZO BEGIN ME ER
KNAP AAN TE ERGEREN ZOU U DIT IN ORDE KUNNEN MAKEN EN ANDERS MOET IK ANDERE STAPPEN ONDERNEMEN
WAT EEN KLOTE TROEP DIE TELFORT ,IK HOOP DAT U ER DIRECT WAT AAN DOET IK WIL MIJN REKENING IN ZIEN NOOIT WEER TELFORT DANK U
:') !!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:17:17 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101098700
Ooh en ik zit niet eens over de 1000 kcal vandaag _O-

Dus ik gooi er zo snel nog wat yoghurt, brood of iets anders in :') Denk broodje ei :9
  Designer dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:17:40 #61
266257 crew  DeZwabber
pi_101098724
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:

Ze belt me omdat ze niet weet hoe ze dr wachtwoord moet instellen (we hebben het pas 300x voorgedaan) Anyway, zit ik in dr mail, heeft ze 35x dit mailtje aan telfort gestuurd :') let op de spelling, caps, geen interpunctie, ect.

[..]

holy shit _O-
🐙
pi_101098760
quote:

[..]

_O-
pi_101098813
Je moeder, Q! _O-
Toen ik nog bij Ziggo werkte en zulke mails binnenkreeg moest ik alleen maar heel hard lachen _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:19:39 #64
13151 crew  Rewimo
pi_101098841
quote:

[..]

Hebben ze bij Telfort weer wat voor op het prikbord :')
pi_101098848
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik zit niet eens over de 1000 kcal vandaag _O-

Dus ik gooi er zo snel nog wat yoghurt, brood of iets anders in :') Denk broodje ei :9
Ik ga het nu pas invoeren , ik ben benieuwd hoeveel ik bij elkaar heb gesprokkeld, het zal vast meer dan 1000 kcal zijn :P
pi_101098857
quote:

[..]

Ik heb vroeger voor Telfort gewerkt, geloof me, dit is geen uitzondering _O-

En alleen maar fijn, want nu heeft er iemand een target van 35 gehaald in een paar minuutjes :+
pi_101098867
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hebben ze bij Telfort weer wat voor op het prikbord :')
Juist :+
pi_101098989
_O- Q je moeder

Mijn vader heeft iets besteld via timboektoe en dat ligt nog bij de douane. Hij het nr van het shippingbedrijf opgezocht en zijn t&t code. Belt hij dat nummer krijgt hij een chinese aan de telefoon. Dat ging dus niet werken.

En ik heb net een babycook opgehaald en nu is mijn vader er met ean vandoor. (ik had zijn auto mee)

En mijn spekkie is niet zo'n spekkie gelukkig
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:23:13 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101099034
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

holy shit _O-
En dat is echt nog niks hoor. Ik heb ze nog idioter gezien. Naar Hyves bijvoorbeeld. Maar die heeft ze al weggepleurd. Ooh wacht, ze belt voor de 30ste x vandaag.

" ik heb 2x een nieuw wachtwoord aangevraagd en ik krijg geen! Ik ga telfort weer mailen! Ze hebben hun verstand niet!"

Dus wellicht heb ik zo nog een mailtje :D :'( :D
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:24:04 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101099077
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Oognip het volgende:
Je moeder, Q! _O-
Toen ik nog bij Ziggo werkte en zulke mails binnenkreeg moest ik alleen maar heel hard lachen _O-
Serieus, als ik zulke mails zou binnen krijgen zou ik ze rondsturen _O-
pi_101099079
_O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:26:11 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101099192
Bwahahahahaha _O-

Ook nog 1 aan hyves. Dan moet je via een link je mail adres bevestigen.... gaat ze mailen :D :'( :D

quote:
"IK BEVESTIG HIERBIJ MIJN MAIL ADRES IS PAS VOOR DE 4DE KEER IK BLIJF BEZIG ZO. KAN DAT NIET SNELLER IK HEB HAAST OM OP HYVES TE KOMEN RAYMOND IK HOOP DAT JE OPSCHIET MET BEVESTIGEN ANDERS MOET IK STAPPEN ONDERNEMEN RAYMOND"
pi_101099226
:D :'( :D
pi_101099235
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef Qwea het volgende:
Bwahahahahaha _O-

Ook nog 1 aan hyves. Dan moet je via een link je mail adres bevestigen.... gaat ze mailen :D :'( :D

[..]

_O- _O- _O-
pi_101099286
Ik heb vandaag iets van 1750 kcal gehad :@ maar daarvoor ben ik net wel een uur gaan lopen en vanmorgen heb ik ook veel gelopen op mijn werk :)
pi_101099287
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
_O- Q je moeder

Mijn vader heeft iets besteld via timboektoe en dat ligt nog bij de douane. Hij het nr van het shippingbedrijf opgezocht en zijn t&t code. Belt hij dat nummer krijgt hij een chinese aan de telefoon. Dat ging dus niet werken.

En ik heb net een babycook opgehaald en nu is mijn vader er met ean vandoor. (ik had zijn auto mee)

En mijn spekkie is niet zo'n spekkie gelukkig
Net terug met Donna. Echt geweldig. Ze hoefde niet geschoren te worden, maar is helemaal geplukt en ontklit en ontwold. Nageltjes netjes geknipt en mooi geknipt. We zijn zo tevredsen dat we volgende week met Poeska gaan. We hebben al gelijk maar voor twee katten afgerekend en ze rekende ¤ 60 voor allebei O+
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_101099295
Qwea je moeder kan zo een eigen weblog beginnen met die mails _O- geweldig
pi_101099301
Q :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Designer dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:28:42 #79
266257 crew  DeZwabber
pi_101099340
In de crème brûlée die ik net gemaakt heb zit 475 kcal :@
🐙
  Designer dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:29:13 #80
266257 crew  DeZwabber
pi_101099373
Komende paar maanden maar niet meer maken _O-
🐙
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:29:20 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101099381
ooh, raden wie belt :')
  Designer dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:30:19 #82
266257 crew  DeZwabber
pi_101099432
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
ooh, raden wie belt :')
telfort, of ze alsjeblieft je moeder mogen afsluiten?
🐙
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:31:06 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101099476
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

_O-

Ik moest lachen _O- :D :'( :D
pi_101099479
quote:

[..]

_O- _O- :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:31:13 #85
163650 Greys
pi_101099482
quote:

[..]

_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101099506
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat was er met Oscar dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:32:13 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101099534
quote:
hoi beste mensen heb net 2x een nieuw wachtwoord aangevraagd
maar het spijt me wel ik krijg geen nieuwe toegestuurd .
zou graag mijn rekening willen bekijken alvast vriendelijk d
_O- !!!!
  Designer dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:33:15 #88
266257 crew  DeZwabber
pi_101099590
Ze heeft in ieder geval d'r capslock gevonden
🐙
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:33:25 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101099601
Ooh, die was niet goed zegt ze net (maar wel verstuurd) ze gaat er nog 1 sturen.

Veeg me op _O- :D :'( :D
pi_101099604
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vandaag iets van 1750 kcal gehad :@ maar daarvoor ben ik net wel een uur gaan lopen en vanmorgen heb ik ook veel gelopen op mijn werk :)
Ik heb er vandaag 1590 gehad in totaal en ben daar heel tevreden mee en idd je moet ook naar de beweging kijken want dan verbrandt je ook calorieen en heb je er meer nodig om op de been te blijven dan dat je de hele dag zit :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:33:38 #91
163650 Greys
pi_101099615
Ik heb geen zin om mijn eten in te voeren op die site :@ Zie je, het begint nu al!
Maar met:

- kommetje cornflakes met halfv. melk (ontb)
- smoothie (ontb)
- bruine bol geitenkaas met honing (lunch)
- bruine pistolet koude kip (avondeten)
- cracker oude kaas (avondeten)
- pindareep zonnatura (tussendoor)

Zit ik vast niet heel erg fout. Hoop ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:34:11 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101099647
Zou je van lachen ook afvallen? ik geloof dat ik dan wel 4kg kwijt ben :D :'( :D
pi_101099669
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Net terug met Donna. Echt geweldig. Ze hoefde niet geschoren te worden, maar is helemaal geplukt en ontklit en ontwold. Nageltjes netjes geknipt en mooi geknipt. We zijn zo tevredsen dat we volgende week met Poeska gaan. We hebben al gelijk maar voor twee katten afgerekend en ze rekende ¤ 60 voor allebei O+
Liet ze zich dat goed doen dat plukken?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:34:47 #94
163650 Greys
pi_101099676
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
Zou je van lachen ook afvallen? ik geloof dat ik dan wel 4kg kwijt ben :D :'( :D
Ja vast wel :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:34:50 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101099680
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen zin om mijn eten in te voeren op die site :@ Zie je, het begint nu al!
Maar met:

- smoothie (ontb)

Voer het nou gewoon in, kleine moeite. Weet je precies of je wel of niet nog wat kan eten :Y Gewoon doen. Je was zo lekker op weg. Niet bitchen, volhouden! Kom op!
pi_101099719
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
Was dat maar waar , dan kon je ons allemaal e-mailtjes van je moeder sturen, dat zou pas een leuk dieet zijn _O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:35:46 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101099720
ik twijfel of ik nog een broodje fix. What the hell, ik kan het hebben.

oOh, telefoon :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:36:00 #98
163650 Greys
pi_101099737
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Voer het nou gewoon in, kleine moeite. Weet je precies of je wel of niet nog wat kan eten :Y Gewoon doen. Je was zo lekker op weg. Niet bitchen, volhouden! Kom op!
Nou vooruit!
:D :*

Ik zie alleen dat ik behalve die smoothie echt nul fruit of groenten op heb vandaag :@
Daar moet nog ff iets groens tegenaan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101099761
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef indaha het volgende:

[..]

Was dat maar waar , dan kon je ons allemaal e-mailtjes van je moeder sturen, dat zou pas een leuk dieet zijn _O-
_O- echt, ik zou spontaan slank worden _O-
  Designer dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:36:59 #100
266257 crew  DeZwabber
pi_101099804
Nederland is op de VS na ofzo de grootste verstuurder van spam, je moeder is nu al terug te zien in de statistieken Q

🐙
pi_101099833
quote:
Maar met:

- smoothie (ontb)

Ik denk dat de calorieen wel goed zitten , maar ik mis fruit en groenten in je lijstje O+
pi_101099855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef indaha het volgende:

[..]

Liet ze zich dat goed doen dat plukken?
Jaaaa O+ Ze is zo lief. En het was soms echt niet fijn. Op twee plekken deed het ook wel pijn. Maar deze mevrouw was zo kalm en lief tegen haar. Ze heeft wel gevaarlijk gemauwd, maar ze heeft NokManda maar een keertje zachtjes in zijn duim gebeten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101099893
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
Ooh, die was niet goed zegt ze net (maar wel verstuurd) ze gaat er nog 1 sturen.

Veeg me op _O- :D :'( :D
NEEEEEEE, DAT MEEN JE NIET
En hou je haar niet tegen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101099957
Vind ik echt knap van Donna O+
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:40:04 #105
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_101099970
Oh Q, dat is toch te erg voor woorden? _O- _O- _O- :')

Ik zou m'n moeder verplicht laten opnemen geloof ik :+
pi_101100009
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

He nee natuurlijk niet anders kunnen wij niet meelachen :P
pi_101100062
quote:
Maar met:

- smoothie (ontb)

Te weinig, en te weinig variaaaasie Greysie!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:42:10 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101100084
wolkbreuk!
pi_101100089
quote:
Maar met:

- smoothie (ontb)

_O- het is een gedoe.

Maar het was dat of werken...
Producten totaal Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
• Achterham 1 voor 1 snee 28 kcal 0 1
• Volkorenbrood 2 snee 164 kcal 0 2
• Grillworst 1 voor 1 snee 52 kcal 2 5
• Banaan 2 middel 247 kcal 0 1
• Griekse roomyoghurt 300 gram 375 kcal 16 28
• Hamburger, bereid 1 stuks 185 kcal 5 13
• Broccoli, gekookt 3 opscheplepel 41 kcal 0 0
Aardappelen, gegratineerd met zout 1 opscheplepel 49 kcal 1 2
• Amandelen, gepeld 2 handje 330 kcal 2 28
• Roomyoghurt met vruchten 1 schaaltje 212 kcal 7 11
• Augurken, zoetzuur 2 kleine 4 kcal 0 0
• Cola 2 glas 117 kcal 0 0
• Twix 1 stuks 293 kcal 6 14
Totaal aantal kcal. 2096 40 104

En wat de rest zegt ;) weinig groens.
pi_101100183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
wolkbreuk!
Zelfs de hemel huilt om je moeder :D
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:44:36 #111
163650 Greys
pi_101100199
Ja maar ik zei het net al meteen zelf, dat ik zag dat er nul groen in zat :Y ;)
Dus daar ga ik nog iets aan doen zo.

1216 kcal tot nu toe
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101100214
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoe kom je erop _O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:45:43 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101100253
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef indaha het volgende:

[..]

Ik heb er vandaag 1590 gehad in totaal en ben daar heel tevreden mee en idd je moet ook naar de beweging kijken want dan verbrandt je ook calorieen en heb je er meer nodig om op de been te blijven dan dat je de hele dag zit :)
Ik heb amper iets gedaan, story of my life :P Ook ja, ik ging een broodje fixen. Ooh ja kut, brood op :') Crackert dan maar
pi_101100254
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

_O-
pi_101100271
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:39 schreef indaha het volgende:
Vind ik echt knap van Donna O+
Ik ook. En haar lijfje voelt nu zo lekker zacht aan. Nu kunnen we haar tenminste fatsoenlijk knuffelen en kroelen. Vandaag nog even niet.... gevoelig allemaal nog.
Maar voor F_R is het een aanrader om Rossi (of was het Fire?) te laten behandelen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:46:13 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101100286
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
Nederland is op de VS na ofzo de grootste verstuurder van spam, je moeder is nu al terug te zien in de statistieken Q

[ afbeelding ]
_O- :D :'( :D _O-
pi_101100302
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef Greys het volgende:

1216 kcal tot nu toe
Ja, maar vooral ook te weinig. Geen balansdag doen als het niet nodig is, hoor! :*
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:46:33 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101100308
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, gaat m'n lol _O-
pi_101100338
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, gaat m'n lol _O-
_O-

Misschien moet je haar anders tippen dat ze ook een paar kuub zand bij het kantoor van telfort kan dumpen? :7
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:47:33 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101100370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef Greys het volgende:

1216 kcal tot nu toe
Ik heb ook niet zoveel groen gehad. Ik had heel braaf 5 opscheplepels genomen van wokgroente... ik heb echt met tegenzin want het was NIET te vreten, 3 opscheplepels zitten weg werken :r
pi_101100398
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

_O-

Misschien moet je haar anders tippen dat ze ook een paar kuub zand bij het kantoor van telfort kan dumpen? :7
En 1000 pizza's dat zal ze leren ~O>
pi_101100403
Ik ga eerst even iets eten. Niet aan toe gekomen. Ik zie de mailtjes aan Telfort hier wel verschijnen. Is wel lollig met een boterhammetje op schoot ^O^ :Y)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:48:00 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101100404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

_O-

Ik heb dr wijs gemaakt dat ze aangifte moet doen _O- Ze overweegt serieus om dat te doen _O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:48:18 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101100424
ff film tjekken :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:48:19 #125
163650 Greys
pi_101100428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar vooral ook te weinig. Geen balansdag doen als het niet nodig is, hoor! :*
Ik neem nog wat tomaat en komkommer en vanavond nog wat noten, dan kom ik vast aan de 1400-1500, toch? :@

Het is trouwens wel geweldig dat ik vanmorgen mijn pas gewassen spijkerbroek aan trok (en die zit AL-TIJD te strak dan) en hem heel makkelijk dicht kreeg :D Na anderhalve week!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101100475
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik neem nog wat tomaat en komkommer en vanavond nog wat noten, dan kom ik vast aan de 1400-1500, toch? :@

Het is trouwens wel geweldig dat ik vanmorgen mijn pas gewassen spijkerbroek aan trok (en die zit AL-TIJD te strak dan) en hem heel makkelijk dicht kreeg :D Na anderhalve week!
Vooral nootjes zijn goed en gezond, ja!

En fak joe :6
pi_101100629
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, dan ga ik toch maar minder eten O-)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:54:38 #128
163650 Greys
pi_101100787
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Vooral nootjes zijn goed en gezond, ja!

En fak joe :6
:D _O- :*

Troost je, ik blijf altijd lang en groot en lomp :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101100868
Ik ben gewoon dik _O- en dat blijf ik ook altijd
pi_101100939
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef Greys het volgende:

[..]

:D _O- :*

Troost je, ik blijf altijd lang en groot en lomp :')
Lang ja, maar zeker niet lomp. :{w
pi_101100967
Ik ga nog even op een drie dagen turbo dieet voor de sauna hoor :') _O-
pi_101101015
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben gewoon dik _O- en dat blijf ik ook altijd
En ik ben klein vadsig en lomp, :P zo nu hebben we genoeg afgekraakt en gaan we verder tot de orde van de dag, waar blijven de e-mails Q :{w we willen lachen *)
pi_101101026
w/
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_101101052
Zie, heb je nog zo'n dunne stengel :6
pi_101101068
-O-
pi_101101152
PI, PI :P
pi_101101223
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
3,14?
pi_101101242
Que?
pi_101101245
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef Goodbye het volgende:
Dat is geen lieve begroeting voor Tombo, o|O zij kan er ook niets aan doen dat ze door de sex zo slank blijft *)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:03:15 #140
163650 Greys
pi_101101259
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef Goodbye het volgende:
:D :'( :D

'Nog zo'n...'
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:03:32 #141
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_101101275
Pi, als in oppervlakte cirkel berekenen :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:03:39 #142
163650 Greys
pi_101101286
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Moet je plassen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101101288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef indaha het volgende:

[..]

Dat is geen lieve begroeting voor Tombo, o|O zij kan er ook niets aan doen dat ze door de sex zo slank blijft *)
Als dat het nou de magic trick was, dat zou wel fijn zijn :')
pi_101101296
}:|
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:04:14 #145
163650 Greys
pi_101101323
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dan was ik inmiddels even breed als dat ik h....
Neh. Nevermind.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:04:19 #146
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_101101329
Volgens buienradart gaan de buien hier net langs, maar het lijkt ineens wel nacht hier.
Kwartiertje terug stond ik nog oud papier te stampen buiten en nu moeten de lichten aan.
pi_101101341
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef indaha het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

eh, nou... _O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:04:48 #148
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_101101352
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Neh. Nevermind.
Ik verslik me bijna hier _O- _O- :@
pi_101101361
quote:

[..]

Neh. Nevermind.
Whahahahaha _O-
sorry :@
pi_101101369
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik verslik me bijna hier _O- _O- :@
Ik ook _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:05:51 #151
163650 Greys
pi_101101409
Ik zit ook te janken van het lachen om mijn eigen grap.
Sad :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:05:53 #152
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_101101411
Zeg maar tegen S. dat het ook heul goed is voor zijn slanke lijn.
Alles voor het goede doel toch? :+
pi_101101441
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
_O-
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:06:24 #154
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101101444
quote:

[..]

Neh. Nevermind.
:D *op handen zitten gaat*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:06:36 #155
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_101101451
quote:
Dat heb ik ook wel eens.....het is nog sadderder als iedereen er gewoon overheen post.
Zit je dan in je uppie te hinniken :')
pi_101101480
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef indaha het volgende:

[..]

En ik ben klein vadsig en lomp, :P zo nu hebben we genoeg afgekraakt en gaan we verder tot de orde van de dag, waar blijven de e-mails Q :{w we willen lachen *)
Dat was geen afkraken maar gewoon de waarheid *) en ik vind daar niks ergs aan meestal :D ik heb andere pluspunten zeg maar :P
pi_101101539
quote:
Daar val je ook van af :Y
pi_101101633
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:07 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Dat was geen afkraken maar gewoon de waarheid *) en ik vind daar niks ergs aan [sub]meestal[/s] :D ik heb andere pluspunten zeg maar :P
Goed zo ^O^ , ik denk er ook zo over.
Ik zou best een paar kilo's kwijt willen, maar ik ga er niet mijn leven voor omgooien en ik ben hier vooral mee begonnen om gezonder te eten en minder te snoepen.
pi_101101713
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef indaha het volgende:

[..]

Goed zo ^O^ , ik denk er ook zo over.
Ik zou best een paar kilo's kwijt willen, maar ik ga er niet mijn leven voor omgooien en ik ben hier vooral mee begonnen om gezonder te eten en minder te snoepen.
Gezonder eten ja, dat is ook mijn reden, maar dat doe ik ook. Meestal _O- vandaag deed alles zeer dus heeeel ongezond _O- maar morgen lekker vis met paprika en een salade *)

Ik ben mijn zang aan het uploaden op youtube nu _O- en toen dacht ik ohja, al die fokmiepen zitten nu ook op mijn facebook dus die kunnen er ook van "genieten" :')
pi_101101812
quote:
Stil maar, niet huilen. Je bent niet meer alleen :')
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101101815
O ja daar moet ik ook weer eens naar toe, ik ben er al tijden niet meer geweest :@
pi_101102098
Juno gaat waarschijnlijk verhuizen. Heb het een tijdje aangekeken en met Nacho en Jules gaat het perfect..maar Jazz is nog steeds te gespannen met haar in de buurt en viel dr pas aan. En Diaz is veels te lomp. Ze gaat op proef bij degene waar ze dit weekend was. Lekker rustig met wat oudere honden en veel aandacht van het baasje die altijd thuis is en de buurtkinderen. :W
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:21:31 #163
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101102240
Ach arme Juno, ik vind dat heen en weer gaan met zo'n hondje altijd zo sneu :@
Jammer ook want het is volgens mij echt een heel leuk hondje.
pi_101102355
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef indaha het volgende:
O ja daar moet ik ook weer eens naar toe, ik ben er al tijden niet meer geweest :@
Mocht je mijn videos bekijken, het beeld klopt niet met het geluid _O- dat is altijd zo op youtube, geen idee waarom :X
pi_101102431
Het is ook een heel leuk hondje, maar mn andere honden gaan voor en ik ga die gok niet nemen dat ze een keer gebeten word als ik er niet ben. Waar ze nu heen gaat is het lekker rustig voor haar. Ze was al lekker aan het spelen met een teckel toen ze daar was..mag ook in bed slapen en krijgt alle aandacht die ze nodig heeft. Toen ik dr kwam ophalen was ze ook al lekker vrolijk door de tuin aan het scheuren daar.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:28:36 #166
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101102590
Hoi w/

En trusten w/
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_101102660
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het is ook een heel leuk hondje, maar mn andere honden gaan voor en ik ga die gok niet nemen dat ze een keer gebeten word als ik er niet ben. Waar ze nu heen gaat is het lekker rustig voor haar. Ze was al lekker aan het spelen met een teckel toen ze daar was..mag ook in bed slapen en krijgt alle aandacht die ze nodig heeft. Toen ik dr kwam ophalen was ze ook al lekker vrolijk door de tuin aan het scheuren daar.
Ik vind het ook jammer , want ik vind haar ook leuk en vooral de foto's, maar ik neem gelijk aan dat jij weet wat het beste voor haar is :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Mocht je mijn videos bekijken, het beeld klopt niet met het geluid _O- dat is altijd zo op youtube, geen idee waarom :X
Ik ga morgen eens kijken, :Y ga nu bankhangen met man :W
pi_101102712
Ik vind het heel erg ;( als ze meer zoals die van oh-oh was, zou het geen probleem zijn, daar zit wat meer pit in. Hier durft ze alleen tegen Jules in te gaan.. Ben in ieder geval blij dat ik haar nog kan volgen en veel foto's krijg en kan bezoeken.
pi_101102898
Komt wel als een verrassing. Ik dacht dat ze het zo goed deed bij jou.
Jammer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101102956
Jammer, dacht ook dat het goed ging.
Sneu voor haar, maar ik snap het wel.
pi_101102997
Off to bed :) :W
pi_101103024
Slaaplekker :*
pi_101103121
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat was er met Oscar dan?
Melktandje trekken, niks ernstigs. :P
pi_101103173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Melktandje trekken, niks ernstigs. :P
Ow, gelukkig maar. O+ Melktandje. Klinkt zo lief baby nog
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101103177
Dat komt inderdaad wel onverwachts multi. Ik dacht ook dat het altijd wel goed ging, je postte zulke leuke foto's waar ze gezellig op elkaar liggen O+
Heel jammer voor haar en voor jou.
pi_101103225
Nipje, hoe is het met jouw beesies?

En dan niet die oranje van de AH want die zijn stuk geloof ik _O-
pi_101103250
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow, gelukkig maar. O+ Melktandje. Klinkt zo lief baby nog
Ja, inderdaad.
We hadden weer dezelfde dierenarts als bij Jip en ze is echt lief voor 'm.
Hij heeft wel gejankt, toen ie bij kwam, arm ding.
pi_101103351
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Nipje, hoe is het met jouw beesies?

En dan niet die oranje van de AH want die zijn stuk geloof ik _O-
Het gaat aardig :Y Alleen Bliksem ziet er niet uit (het kan nog erger ja :@ :P) hij heeft een rood oogje dat half dicht zit met troep dat er uit loopt en een snotneusje. En hij wilde net niet eten -O-
pi_101103358
ow ja ze slapen ook tegen elkaar aan enzo.. maar dan zijn ze rustig. Jazz houd haar altijd in de gaten en die zal haar nog wel een keer grijpen als ze iets verkeerds doet volgens haar. En tegen Diaz gaat ze ook niet in. Waar ze nu heen gaat is het gewoon rustig, onzeker kippie is het die niet teveel drukte om haar heen moet hebben.
pi_101103395
Ze vond eigenlijk de drukte van Oscar al te veel toen ze hier was.
pi_101103439
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:43 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het gaat aardig :Y Alleen Bliksem ziet er niet uit (het kan nog erger ja :@ :P) hij heeft een rood oogje dat half dicht zit met troep dat er uit loopt en een snotneusje. En hij wilde net niet eten -O-
_O- awww. Heeft ie nog koorts?
pi_101103552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

_O- awww. Heeft ie nog koorts?
Denk het wel, maar dat wordt nu onderdrukt door de koortsremmer. Ga ik niet elke dag bij hem meten, bij de andere kittens moeten we dat wel doen, anders moeten zij ook aan de koortsremmers
pi_101104064
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze vond eigenlijk de drukte van Oscar al te veel toen ze hier was.
Ja ik vind het wel kut ze is zo lief. Maar goed, het is gewoon beter voor haar en voor mijn honden. Die kunnen beter overweg met lomperds. :P Misschien gaat ze deze week al -O-
pi_101104167
watup
pi_101104179
whatsapp doet het weer eens niet :(
pi_101104192
Neem je dan wel weer een andere hond erbij multi?
pi_101104399
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Hejje het weer stuk gemaakt?
pi_101104421
Geen idee
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:05:23 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101104518
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Server problemen
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:06:30 #190
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101104573
En Photobucket is ook megatraag zeg, jeumig
pi_101104616
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:6
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Server problemen
pi_101104675
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef senesta het volgende:
En Photobucket is ook megatraag zeg, jeumig
ja, en daarom laat ik het er voor vandaag bij ziten. Ik heb een lieve foto van Purrr die kay wast alsof ze nog een kitten is O+ Kay is nog steeds mamma's meisje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101104721
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Jij hebt de server geschopt :Y
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:09:38 #194
33954 ElisaB
pi_101104730
quote:

Greys }:|

10%, 10 weken. Punt!
pi_101104869
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij hebt de server geschopt :Y
Niet :'(

Doe niet zo onaardig :(
pi_101105152
Aww :*
pi_101105192
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
Aww :*
pi_101105301
Ik zie net dat het minder kcal is om chocoladevlokken (puur) op brood te eten dan kaas -O- en toch voelt kaas gezonder.
pi_101105352
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
Ik zie net dat het minder kcal is om chocoladevlokken (puur) op brood te eten dan kaas -O- en toch voelt kaas gezonder.
Ligt er ook aan wat voor kaas gok ik? :o

En mooi juist, kun je veel chocoladevlokken eten :9
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:21:32 #200
163650 Greys
pi_101105381
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Greys }:|

10%, 10 weken. Punt!
:@

Ik heb het iets later ook alsnog ingevuld!
Kreeg al schoppen van Q! :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:22:10 #201
163650 Greys
pi_101105417
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Iemand heeft er op hardgelopen denk ik :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101105457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Iemand heeft er op hardgelopen denk ik :Y
Nou dan was ik het in ieder geval niet _O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:23:20 #203
33954 ElisaB
pi_101105479
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
:@

Ik heb het iets later ook alsnog ingevuld!
Kreeg al schoppen van Q! :P
Ik ga je 10 weken achter je kont zitten. Dan weet je het vast. En owee als je er met de pet naar gooit }:|

Dus :)

:*
pi_101105486
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ligt er ook aan wat voor kaas gok ik? :o

En mooi juist, kun je veel chocoladevlokken eten :9
Klopt ligt er ook aan wat voor kaas :Y Maar minder dan 40+ kaas vind ik niet te eten :P
En inderdaad: chocoladevlokken :9
pi_101105508
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

HA! Ik ook niet *O*
pi_101105520
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

HA! Ik ook niet *O*
Ow, wacht :') -O-
pi_101105537
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:

[..]

Klopt ligt er ook aan wat voor kaas :Y Maar minder dan 40+ kaas vind ik niet te eten :P
En inderdaad: chocoladevlokken :9
Nee, dan is het net kaarsvet :r
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:25:47 #208
163650 Greys
pi_101105603
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:D _O-
Dito :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:26:13 #209
163650 Greys
pi_101105624
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik ga je 10 weken achter je kont zitten. Dan weet je het vast. En owee als je er met de pet naar gooit }:|

Dus :)

Had ik al gezegd dat ik van je hou vandaag?
Nee?
Bij deze! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:29:54 #210
163650 Greys
pi_101105819
I killed tha topique :{
Nou dan ga ik ff plassen.

/TMI
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101105825
teenkramp :X :X :X :X :X :X :X :% :% :% :% :% :% :%
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:31:41 #212
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101105912
Ik ga denk ik toch maar kattebakvulling met een fris en fruitig geurtje kopen, mijn god wat kan die zwart/witte kat stinken :')
pi_101106050
Lol

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:37:15 #214
163650 Greys
pi_101106211
JAAAAAAA op RTL4 begint nu Geer & Goor met de Huttenkuttenvreugde aflevering! _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:38:05 #215
163650 Greys
pi_101106269
My T-Mobile inloggen lukt niet :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101106294
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
My T-Mobile inloggen lukt niet :(
_O-

Ik ga rtl4 kijken dan O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:38:48 #217
163650 Greys
pi_101106320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O-

Ik ga rtl4 kijken dan O+
_O-

Ja ik heb hem al aan staan, ze gaan zo de mensen ontvangen, met dat gegier op die steen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:40:40 #218
33954 ElisaB
pi_101106440
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Nee?
Bij deze! O+
Ik ook van jou. Maar ik ben medogenloosch :Y

dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:41:29 #219
33954 ElisaB
pi_101106487
Trouwens... waar de f*ck is mijn camera :?
pi_101106531
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
In de kittenkamer?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:42:24 #221
163650 Greys
pi_101106545
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
Hebbie er een plakker overheen geplakt en zit ie daar achter? :P

Of bedoel je een losse camera? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101106576
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-

Ja ik heb hem al aan staan, ze gaan zo de mensen ontvangen, met dat gegier op die steen _O-
Leuk meertje. Wel veel zwanen. Of hebben ze geen zwanen meer? :o

Hoe flauw _O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:43:02 #223
33954 ElisaB
pi_101106590
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:

In de kittenkamer?
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:

Hebbie er een plakker overheen geplakt en zit ie daar achter? :P

Of bedoel je een losse camera? :+
Nope & nope en ik bedoel de losse -O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:43:46 #224
163650 Greys
pi_101106628
Ah daar komt het Tombo! _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101106645
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
Ah daar komt het Tombo! _O-
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:44:56 #226
163650 Greys
pi_101106683
God ik zeik in mijn broek _O-

*naar skikoffer op het dak wijzend: u heeft uw schoonmoeder ook bij u?*

_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:45:17 #227
163650 Greys
pi_101106706
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Nope & nope en ik bedoel de losse -O-
Hij kan nooit ver zijn, je hebt hem gister nog gehad :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101106726
Ik weet niet zeker of ik naar de reunie ga Greys, ik heb de auto dan niet. -O- -O-
pi_101106768
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
God ik zeik in mijn broek _O-

*naar skikoffer op het dak wijzend: u heeft uw schoonmoeder ook bij u?*

_O- _O-
Ja, erg he _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:46:40 #230
163650 Greys
pi_101106789
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik weet niet zeker of ik naar de reunie ga Greys, ik heb de auto dan niet. -O- -O-
Ow :o En die kan je ook niet voor die tijd nog ff regelen?
Komen wij niet langs jou ongeveer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:47:02 #231
163650 Greys
pi_101106815
Hodfr, T-mobile ligt er echt uit qua inloggen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:48:14 #232
33954 ElisaB
pi_101106891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
Hij kan nooit ver zijn, je hebt hem gister nog gehad :o
Nee, gisteren was ik 'm ook al hoppeloos kwijt en heb ik die van de beeb genomen -O-
pi_101106950
Je komt volgens mij wel dicht in de buurt bij mij, dus misschien dat ik ergens naar een station kan gaan dat jullie mij oppikken? Ik wilde alleen 3 honden meenemen, maar dan neem ik wel alleen Diaz en Nacho mee. Auto regelen gaat niet nee. -O-

Pff ik heb het stikheet zeg :o
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:50:28 #234
163650 Greys
pi_101107014
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nee, gisteren was ik 'm ook al hoppeloos kwijt en heb ik die van de beeb genomen -O-
Oh! En op ons avondje heb je hem ook niet gebruikt he?
Heb je er niet mee zien lopen. Uitgeleend? Een van de miniatuurtjes hem meegenomen op vakantie en nog in een koffer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:51:13 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
Het gaat natuurlijk niet alleen om de kcal
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:52:55 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107145
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1323 kcal

Over de hele dag.

Vet percentage:
Het aantal grammen verzadigd vet is: 14 gr
Het aantal grammen vet is: 40gr

*O*
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:53:47 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, dan is het net kaarsvet :r
Ik eet al jaren 20+ kaas. Prima te doen hoor :Y

Ik haat vettige kaas :r

Maaslander 20+ :9
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:54:10 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107215
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee?
Bij deze! O+
Zit je weer aan de dropshot?
pi_101107220
20+? Ik vind 30+ al echt net niet vloeibare melk :r
pi_101107237
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik eet al jaren 20+ kaas. Prima te doen hoor :Y

Ik haat vettige kaas :r

Maaslander 20+ :9
Oh wacht:
Ik vind dat soort kaas net kaarsvet :+
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:55:01 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107268
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Lol

[ afbeelding ]
:')
pi_101107277
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
20+? Ik vind 30+ al echt net niet vloeibare melk :r
melk is helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal goor :r
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:55:23 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107294
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh wacht:
Ik vind dat soort kaas net kaarsvet :+
Jij hebt geen mening :{w
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:55:51 #244
163650 Greys
pi_101107323
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1323 kcal

Over de hele dag.

Vet percentage:
Het aantal grammen verzadigd vet is: 14 gr
Het aantal grammen vet is: 40gr

*O*
*O* *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:55:53 #245
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107325
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

melk is helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal goor :r
JA! OMG :{ Mike wilde het me laatst laten drinken. Ik rook er alleen al aan en ging kokhalzen. Ik heb echt melktrauma's met dank aan mijn moeder :{
pi_101107342
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jij hebt geen mening :{w
Ik vind van wel :'(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:56:20 #247
163650 Greys
pi_101107351
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zit je weer aan de dropshot?
Nee, ik ben gewoon een beetje houwerig-vannerig vandaag :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:56:27 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107359
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef Greys het volgende:

[..]

*O* *O*
zeg 1400 zit ik sowieso goed. Nu nog bewegen, maar dat gaat niet zoals ik wil helaas :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:56:45 #249
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107386
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, ik ben gewoon een beetje houwerig-vannerig vandaag :@
homo.
pi_101107388
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

JA! OMG :{ Mike wilde het me laatst laten drinken. Ik rook er alleen al aan en ging kokhalzen. Ik heb echt melktrauma's met dank aan mijn moeder :{
Dat lust ik echt alleen als ik in een keer doordrink :r
Dan proef je het minst :X
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:57:18 #251
163650 Greys
pi_101107420
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

homo.
Zou het? :o
Het zou mijn leven wel een stuk gemakkelijker maken denk ik _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101107459
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh, dan wil ik wel met je op date :9
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:59:16 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107546
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat lust ik echt alleen als ik in een keer doordrink :r
Dan proef je het minst :X
Ik moet echt geen pure melk drinken. Dan ga ik zonder bullshit, kotsen.

Ik MOEST vroeger perse melk drinken. Koppen vol :r Lauw. En ik mocht niet eerder van tafel dan dat ik mijn melk op had.

Mijn zus en ik lusten daardoor beide GEEN melk. :{ Alleen de gedachte aan melk al :{
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:59:19 #254
163650 Greys
pi_101107550
:D *O*

Oh god, dit gezoek met die pizza :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:59:40 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107572
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan S ook gewoon dumpen en een dildo kopen :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:00:02 #256
163650 Greys
pi_101107585
Lauwe melk? :{
Waarom lauw?
Ik lust het alleen soms, als het heel koud is (de melk dus :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:00:27 #257
163650 Greys
pi_101107609
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan S ook gewoon dumpen en een dildo kopen :Y
Nee }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101107698
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen dildo? :o
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:02:27 #259
163650 Greys
pi_101107720
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Geen dildo? :o
En geen gedump :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:02:48 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107739
quote:
Lauwe melk? :{
Waarom lauw?
Ik lust het alleen soms, als het heel koud is (de melk dus :+ )
Omdat mijn ouders melk altijd in de kelder hadden staan. En er ging altijd een nieuw pak open want mijn ouders dronken samen wel dat pak leeg :r

Mijn andere zus lust het wel, idd ook als het ijskoud is alleen. Maar ik ga er serieus van gruwelen :r
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:02:54 #261
163650 Greys
pi_101107746
Ik heb honger :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:03:21 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107770
quote:

[..]

Jezus, je bent weer zo veranderlijk als het weer. Ongesteld zeker?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:03:56 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb honger :(
Bek houwen, doorbijten. Ik ook, het is 23:03. :{w

Morgenochtend mag je weer. Drink maar een glas water.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:04:24 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101107826
bedankt, nu heb ik dorst :(
pi_101107998
:o
pi_101108079
Melk is lauw echt niet te drinken :X koude melk vind ik wel lekker, vooral bij spicy wraps :9

ja hoi ik ben ook binnen aan het vallen _O- ik was aan het zingen _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:10:14 #267
163650 Greys
pi_101108197
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jezus, je bent weer zo veranderlijk als het weer. Ongesteld zeker?
Niet eens :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:10:33 #268
163650 Greys
pi_101108217
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef Qwea het volgende:
bedankt, nu heb ik dorst :(
Bek houwen. Dan drink je maar een glas water!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:10:48 #269
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101108236
Ik ga echt kotsen van melk, ik vind het zoooo vies :@
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:11:06 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101108255
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet eens :o
Ik wens je het leegvreten van 5 zakken chips en 6kg aankomen toe. Beetje een rel de kop indrukken :{w
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:11:25 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101108274
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef senesta het volgende:
Ik ga echt kotsen van melk, ik vind het zoooo vies :@
Ik hou van jou O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:11:31 #272
163650 Greys
pi_101108282
Volle melk vind ik echt ranzig.
Halfvolle drink ik misschien eens per half jaar ofzo, één glas. IJskoud.
En dan heb ik weer genoeg voor een half jaar _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:11:40 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101108291
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik hou van jou O+
GREYS, SODEMIETER OP VAN MIJN ACCOUNT HOOR!
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:11:58 #274
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101108305
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik hou van jou O+
Even quoten!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:12:04 #275
163650 Greys
pi_101108310
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik wens je het leegvreten van 5 zakken chips en 6kg aankomen toe. Beetje een rel de kop indrukken :{w
Goed was ik he? Hatsee, posts weg, opzouten met dat gedoe.
Kets! Was je niet stiekem een beetje trots? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:12:12 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101108317
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Bek houwen. Dan drink je maar een glas water!
_O- Kannie, moet ik van plassen. De hele nacht :{ ik drink na 21u niks meer :o
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:12:17 #277
163650 Greys
pi_101108322
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

GREYS, SODEMIETER OP VAN MIJN ACCOUNT HOOR!
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEE _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101108331
Melk :9
pi_101108352
karnemelk-vruchtenshake in de sauna :9
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:13:08 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101108369
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Goed was ik he? Hatsee, posts weg, opzouten met dat gedoe.
Kets! Was je niet stiekem een beetje trots? :P
Diep bedroeft, dat was ik. Je hebt me in een diepe depressie gegooid. Bedankt he! :'(
pi_101108374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Oognip het volgende:
Melk :9
En de enige die melk wel lekker vindt blijkt dan misschien lactoseintolerant -O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:13:24 #282
163650 Greys
pi_101108384
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
karnemelk-vruchtenshake in de sauna :9
Geel-fruit-smoothies in de sauna :9
Of was dat hetzelfde? :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101108389
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Diep bedroeft, dat was ik. Je hebt me in een diepe depressie gegooid. Bedankt he! :'(
bedroeft :')
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:13:37 #284
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101108394
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Volle melk vind ik echt ranzig.
Halfvolle drink ik misschien eens per half jaar ofzo, één glas. IJskoud.
En dan heb ik weer genoeg voor een half jaar _O-
Ik vind alle melk vies. Vroeger toen ik klein was moest ik warme melk drinken van mijn stiefvader als ik ziek was en man oh man dan kwam alles er weer uit, vandaar dat ze altijd dachten dat ik veel buikgriep had en zo, dat was gewoon die fucking warme melk die ik moest drinken :r
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:13:50 #285
163650 Greys
pi_101108411
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jij droeftoeter!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101108431
_O- ouders en melktic :N
pi_101108435
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Geel-fruit-smoothies in de sauna :9
Of was dat hetzelfde? :@ :D
Nee, die karnemelk was in de zwaluwhoeve ;)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:14:29 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101108454
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

bedroeft :')
Pronte tietjes :{w
pi_101108464
Ik heb ooit oorontsteking gehad en toen mocht ik alleen zachte dingen eten maar we waren in Frankrijk op vakantie dus ik heb 8 dagen lang baguette gedipt in warme anijsmelk gegeten :r
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:14:48 #290
163650 Greys
pi_101108472
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, die karnemelk was in de zwaluwhoeve ;)
Nou wacht maar tot je de geelfruitsmoothie zaterdag proeft! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:15:04 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101108497
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik vind alle melk vies. Vroeger toen ik klein was moest ik warme melk drinken van mijn stiefvader als ik ziek was en man oh man dan kwam alles er weer uit, vandaar dat ze altijd dachten dat ik veel buikgriep had en zo, dat was gewoon die fucking warme melk die ik moest drinken :r
Damn, melktrauma. Kom, we gaan een praatgroep oprichten :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:15:11 #292
163650 Greys
pi_101108507
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb ooit oorontsteking gehad en toen mocht ik alleen zachte dingen eten maar we waren in Frankrijk op vakantie dus ik heb 8 dagen lang baguette gedipt in warme anijsmelk gegeten :r
Want in Frankrijk verkochten ze NIETS zachts, alleen stokbroken? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:15:29 #293
163650 Greys
pi_101108521
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die willik :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101108543
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Want in Frankrijk verkochten ze NIETS zachts, alleen stokbroken? :D
We hadden niet iets om pap op te koken ofzo. Of weet ik veel, ik was 8 ofzo _O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:16:17 #295
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101108559
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij droeftoeter!
pi_101108575
quote:

[..]

:D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:16:59 #297
163650 Greys
pi_101108601
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101108604
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

whut? :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:17:07 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101108607
quote:

[..]

Vraag ing ff.
pi_101108613
quote:

[..]

ah, toch homo :Y
pi_101108622
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pasop :o zo komt de treurwilg :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')