abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:24:11 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101090965

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:26:53 #2
163650 Greys
pi_101091040
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is het verschil dan tussen een opgieting en een gewone sauna Greys?

Gewone is ook niks voor mij namelijk.

Oh hai :W
Bij een opgieting komt er een saunamedewerker voor een korte uitleg, terwijl hij/zij een bepaalde geur op de stenen in de sauna giet. Vermengd met water. Dat verdampt, stijgt dus op. De medewerker gaat dan met een grote handdoek 'wapperen', dus boven zijn hoofd ronddraaien, waardoor de warme lucht weer naar beneden slaat, met de fijne geur.
Dan ga je na een minuut of 7-10 naar buiten, waar dan ijsblokjes staan in een emmer. Dan kan je even afkoelen. En dan weer naar binnen voor de 2e ronde, met een andere geur. En weer gewapper. Ze sluiten vaak af met een 'persoonlijke wapper', dan slaan ze die handdoek door de lucht vlak voor jou en dan slaat de hete lucht zo 'hard' op je neer, dat je kippenvel krijgt van lekkerheid :D Het voelt dan bijna koud, zo heet is het. Niet voor te stellen, want ik kan zelf slecht tegen warmte maar dat is echt lekker.

Als ik normaal in de sauna ga zitten vind ik het strontsaai, heet, niks an en kijk ik de minuten weg. Bij zo'n wappersessie is het leuk, grappig, lekker en vliegt de tijd voorbij, waardoor je het veel beter en gemakkelijker volhoudt :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:27:08 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_101091046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Doen ze er opgietingen in de sauna toevallig? :)
Want ik merk dat het dan beter/leuker/langer vol te houden is. Als kind vond ik de sauna zelf altijd vreselijk. Ik ging dan altijd elke dinsdag met mijn ouders, maar dan hielden mijn zusje en ik het bij het bubbelbad en het zwembad (en de koude chocomel in de rustruimte :+ ) maar de sauna zelf vond ik niks. Nog steeds niet, behalve met een opgieting.
Ja dat doen ze hier ook. En er zijn geloof ik wel 5 of 6 sauna's, met verschillende temperaturen. Zelf vind ik het stoombad het lekkerst. Bij dit stoombad smeer je je eerst in met zout, dan afspoelen, dan weer stomen, dan insmeren met honing en weer douchen. Daarna heb je een heerlijk zacht velletje O+ Dat geknoei en gesmeer spreekt Christan ook wel aan :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:28:43 #4
13151 crew  Rewimo
pi_101091098
Oja, en ze hebben een heerlijk bubbelbad *O* En een regendouche met verschillende mogelijkheden. En zo'n vat met koud water (brrrr) om over je hoofd te laten uitstorten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_101091120
Ik vind een infraroodsauna heerlijk O+ hoef je lekker niet onder de koude douche na afloop :D
♥ scars make us who we are ♥
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:29:24 #6
163650 Greys
pi_101091135
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja dat doen ze hier ook. En er zijn geloof ik wel 5 of 6 sauna's, met verschillende temperaturen. Zelf vind ik het stoombad het lekkerst. Bij dit stoombad smeer je je eerst in met zout, dan afspoelen, dan weer stomen, dan insmeren met honing en weer douchen. Daarna heb je een heerlijk zacht velletje O+ Dat geknoei en gesmeer spreekt Christan ook wel aan :D
Ja nou precies, dan heb je 'iets te doen' :Y
Ze hebben dat met die honing ook wel eens in onze sauna waar wij altijd gaan, maar die hebben we steeds gemist tot nu toe, die opgieting :D Maar dan wordt er ook met honing gekledderd inderdaad. Dat met dat stoombad klinkt ook lekker, dat ga ik daar ook eens voorstellen :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:30:19 #7
163650 Greys
pi_101091164
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Oja, en ze hebben een heerlijk bubbelbad *O* En een regendouche met verschillende mogelijkheden. En zo'n vat met koud water (brrrr) om over je hoofd te laten uitstorten.
Dat heb ik nog nooit gedurfd, dat vat met koude water _O-
Het dompelbad kom ik ook niet verder in dan tot mijn knieën :')

Om te koelen gaan wij meestal in de ijsgrot en de neveltuin O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:32:59 #8
13151 crew  Rewimo
pi_101091235
Oja, er is een soort "wastafel" met ijs, waar steeds een beetje ijs in wordt gegooid door een buis, zodat er altijd ijs in zit (ziet eruit als schaafijs :D ). Koud dompelbad natuurlijk ook, zowel binnen als buiten. En een slaapkamer, met luie stoelen. Een heel groot buitenterras. 't Is wel een luxe boel vind ik :) Erg uitgebreid.
pi_101091240
Mijn oma heeft ook weer wat...
Vandaag zou ze geholpen worden aan staar. Als er zulke spannende dingen op het programma staan wordt ze altijd wat meer verward. Nu vertelde ze gisteravond dat ze vandaag om 7 uur in het ziekenhuis moest zijn dus dat ze zich zo (het was een uur of 21) maar vast de kleren aan ging doen die ze tijdens de 'operatie' aan wilde. Ze zou dan op de bank gaan slapen. Ze wilde niet in haar bed slapen omdat ze een wekker heeft die ze al een tijd niet heeft gebruikt en ze was bang dat 'ie dan niet af zou gaan. Op de bank ligt ze blijkbaar veel wakker waardoor ze wel op tijd in het ziekenhuis kan zijn.
Dat ze met kleren en al op de bank ging liggen vind ik wel een beetje gek :{
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:35:25 #10
13151 crew  Rewimo
pi_101091319
Het lijkt erop dat ze door de spanning een beetje van slag is, Oognip. Het is natuurlijk anders dan anders, zo'n dag. Geen routine en vaste gewoontes op zo'n dag zorgt voor verwarring denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:38:35 #11
163650 Greys
pi_101091434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Oja, er is een soort "wastafel" met ijs, waar steeds een beetje ijs in wordt gegooid door een buis, zodat er altijd ijs in zit (ziet eruit als schaafijs :D ). Koud dompelbad natuurlijk ook, zowel binnen als buiten. En een slaapkamer, met luie stoelen. Een heel groot buitenterras. 't Is wel een luxe boel vind ik :) Erg uitgebreid.
Die wastafel met dat altijd-ijs hebben ze idd bij ons ook.
Lekker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101091627
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:35 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt erop dat ze door de spanning een beetje van slag is, Oognip. Het is natuurlijk anders dan anders, zo'n dag. Geen routine en vaste gewoontes op zo'n dag zorgt voor verwarring denk ik.
Ze is sowieso beginnend dementerend ;) en dan een dag die dan anders loopt dan andere dagen zorgen inderdaad voor nog meer verwarring.
pi_101091772
Oscar weer opgehaald, we mochten bij 'm blijven tot de narcose was ingewerkt en 1.5 uur later weer ophalen.
Alles is goed gegaan, hij is alleen nog een beetje wiebelig en zielig. Jip heeft 'm even verzorgd en nu ligt ie lekker op schoot. O+
pi_101092629
Avond! :W

Ik ben P.S. I love you aan het lezen, janken geblazen :') O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:14:09 #15
163650 Greys
pi_101092861
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Avond! :W

Ik ben P.S. I love you aan het lezen, janken geblazen :') O+
Oef O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:14:27 #16
163650 Greys
pi_101092870
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar weer opgehaald, we mochten bij 'm blijven tot de narcose was ingewerkt en 1.5 uur later weer ophalen.
Alles is goed gegaan, hij is alleen nog een beetje wiebelig en zielig. Jip heeft 'm even verzorgd en nu ligt ie lekker op schoot. O+
Goedzo! En wat lief van Jip! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101092988
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Oef O+
Ik ben normaal gesproken niet zo'n jankerd bij boeken, maar nu :o :')

M'n lieve kat kwam net binnen met een cadeautje voor ons O+ Tijdens het eten O+

}:| :')
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:18:34 #18
163650 Greys
pi_101093035
Euw, een vogel of een muis?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101093068
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
Euw, een vogel of een muis?
Piepklein veldmuisje. We hebben 'm kunnen vangen en weer vrijgelaten. Hopelijk heeft 'ie niet teveel schade opgelopen ;(
pi_101093100
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Goedzo! En wat lief van Jip! :D
Jip moet altijd alles verzorgen wat zielig en ziek is. _O-
En mopperen op alles wat stout is. _O-
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:46:19 #21
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_101094158
Zo, weer eens een teken ven leven uit Woudbloem.
Heb hier een dag of tien vreselijke gal koliek aanvallen gehad en werd op de derde dag echt geel.
Prettige bijkomstigheid is wel dat ik zo'n 5 kg kwijt ben. Ik kan nu maar weinig eten, want wil geen nieuwe galstenen erbij. Dus in de geest deed ik al met jullie mee :+
Maar man, wat een pijn en dan zien de suikers onder controle te houden. Hoewel ze de laatste paar dagen werkelijk voorbeeldig zijn, met minder insuline.

Alles goed met iedereen hopelijk? Heb maar sporadisch bijgelezen, want Pagan had nogal wat ziekenhuis bezoeken.

Nu druk bezig wat leuke dingen te regelen, voor Pagan's verjaardag zaterdag. Mits mooi weer, eerst naar Pieterburen, naar het terras van taarterie "De Dis", voor homemade gebak en koffie. Daarna door naar de waddenzee, (hopelijk vinden we oesters) en dan heerlijk bij het "Pierenend" hopelijk op het terras een mooi visbordje in de zon.

Bullie gaat weer goed na z'n acute hernia gelukkig.
En ik heb mijn steunkniekousen, wat een genot na dat zwachtelen! O+

Ik las het verhaal van LL, man je hebt je hoofd goed koel gehouden, wat een vreselijk drama.
Ik las dat Ean doorslaapt! ^O^
Rewimo, alsnog fijne vakantiedagen!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:51:40 #22
163650 Greys
pi_101094361
Jeetje Strega, wat heftig allemaal :o Wat zal je je ontzettend klote gevoeld hebben!
Hoe gaat dat dan verder met die galstenen, moet je dan altijd een speciaal dieet volgen oid om nieuwe te voorkomen?

En hoe is het inmiddels met Pagan?
Ik zal duimen dat jullie zaterdag prachtig weer hebben om dat programma dat je in je hoofd hebt uit te kunnen voeren en lekker te genieten! ^O^ Visbordje :9

Dikke hoeraaaaaaa voor Bullie O+
En het feit dat je eindelijk van dat kloterige zwachtelen af bent!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101094436
Strega. :*
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:56:59 #24
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_101094599
Nou, ik zou eigenlijk een galblaas operatie moeten hebben, maar dat zie ik op het moment niet zo zitten.
Dus kleine porties eten en zorgen dat ik het niet trigger. Maar goed, dat eten gaat erg goed zo en het resultaat is dat ik minder insuline hoef te spuiten, dus ieder nadeel heb z'n voordeel. *)

Pagan ging erg slecht, hij moest dus ook met spoed een aantal nieuwe onderzoeken en naar de cardioloog. Ze zijn nu bezig z'n medicatie aan te passen, en hij krijgt wat meer ruimte om dingen met de medicijnen uit te proberen. Tot nu toe gaat dat de laatste week redelijk.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_101094854
Oei strega dat klinkt pijnlijk.
Ik ga duimen dat de medicijnen voor pagan aanslaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')