Bij een opgieting komt er een saunamedewerker voor een korte uitleg, terwijl hij/zij een bepaalde geur op de stenen in de sauna giet. Vermengd met water. Dat verdampt, stijgt dus op. De medewerker gaat dan met een grote handdoek 'wapperen', dus boven zijn hoofd ronddraaien, waardoor de warme lucht weer naar beneden slaat, met de fijne geur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is het verschil dan tussen een opgieting en een gewone sauna Greys?
Gewone is ook niks voor mij namelijk.
Oh hai
Ja dat doen ze hier ook. En er zijn geloof ik wel 5 of 6 sauna's, met verschillende temperaturen. Zelf vind ik het stoombad het lekkerst. Bij dit stoombad smeer je je eerst in met zout, dan afspoelen, dan weer stomen, dan insmeren met honing en weer douchen. Daarna heb je een heerlijk zacht velletjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Doen ze er opgietingen in de sauna toevallig?
Want ik merk dat het dan beter/leuker/langer vol te houden is. Als kind vond ik de sauna zelf altijd vreselijk. Ik ging dan altijd elke dinsdag met mijn ouders, maar dan hielden mijn zusje en ik het bij het bubbelbad en het zwembad (en de koude chocomel in de rustruimte) maar de sauna zelf vond ik niks. Nog steeds niet, behalve met een opgieting.
Ja nou precies, dan heb je 'iets te doen'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja dat doen ze hier ook. En er zijn geloof ik wel 5 of 6 sauna's, met verschillende temperaturen. Zelf vind ik het stoombad het lekkerst. Bij dit stoombad smeer je je eerst in met zout, dan afspoelen, dan weer stomen, dan insmeren met honing en weer douchen. Daarna heb je een heerlijk zacht velletjeDat geknoei en gesmeer spreekt Christan ook wel aan
Dat heb ik nog nooit gedurfd, dat vat met koude waterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Oja, en ze hebben een heerlijk bubbelbadEn een regendouche met verschillende mogelijkheden. En zo'n vat met koud water (brrrr) om over je hoofd te laten uitstorten.
Die wastafel met dat altijd-ijs hebben ze idd bij ons ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Oja, er is een soort "wastafel" met ijs, waar steeds een beetje ijs in wordt gegooid door een buis, zodat er altijd ijs in zit (ziet eruit als schaafijs). Koud dompelbad natuurlijk ook, zowel binnen als buiten. En een slaapkamer, met luie stoelen. Een heel groot buitenterras. 't Is wel een luxe boel vind ik
Erg uitgebreid.
Ze is sowieso beginnend dementerendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:35 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt erop dat ze door de spanning een beetje van slag is, Oognip. Het is natuurlijk anders dan anders, zo'n dag. Geen routine en vaste gewoontes op zo'n dag zorgt voor verwarring denk ik.
Oefquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Avond!![]()
Ik ben P.S. I love you aan het lezen, janken geblazen![]()
Goedzo! En wat lief van Jip!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar weer opgehaald, we mochten bij 'm blijven tot de narcose was ingewerkt en 1.5 uur later weer ophalen.
Alles is goed gegaan, hij is alleen nog een beetje wiebelig en zielig. Jip heeft 'm even verzorgd en nu ligt ie lekker op schoot.
Ik ben normaal gesproken niet zo'n jankerd bij boeken, maar nuquote:
Piepklein veldmuisje. We hebben 'm kunnen vangen en weer vrijgelaten. Hopelijk heeft 'ie niet teveel schade opgelopenquote:
Dank je. Aanslaan deden ze wel, maar twee ervan zorgen voor zoveel nare bijwerkingen, als zijnde een hartmedicijn, dat zorgt dat je enorme druk op de borst voelt, net als bij Angina Pectoris. En hij was door de medicijnen constant moe en uitgeput. Nee, echt niet leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Oei strega dat klinkt pijnlijk.
Ik ga duimen dat de medicijnen voor pagan aanslaan
Ja, ik zag het net op buienradar. Een klein plukje, over 20 minuutjes is het hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Strega, dat er maar snel betere tijden voor jullie mogen aanbreken!
Zo, een ware wolkbreuk nu hier
Met bakken!
Datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Strega, dat er maar snel betere tijden voor jullie mogen aanbreken!
Ja, Jip gaat goed geloof ik hé DM. Fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef indaha het volgende:
DME wat fijn dat Oscar weer thuis is endat Jip zo goed voor hem zorgt
Ll was op Pukkelpop met zijn vriendin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Strega en Pagan, wat heftig allemaalGalaanvallen zijn vreselijk, mijn galblaas is er gelukkig uitgehaald na de eerste aanval. En Pagan ook al zo aan het sukkelen, hopelijk lukt het snel om de medicijnen goed af te stemmen. Sterkte voor jullie allebei!
Wat was er met LL? Ik heb iets gemist denk ik.
Ik dus ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Een baby met fors overgewicht vind ik persoonlijk eerder zielig dan schattig
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Een baby met fors overgewicht vind ik persoonlijk eerder zielig dan schattig
Hier e.e.a. aan nieuws (festival ging btw later toch niet meer door):quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
Oei. Dat heb ik helemaal niet meegekregen hier
^^quote:
Maar jij bent geen babietjequote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar jij bent geen babietje![]()
Overgewicht is gewoon gevaarlijk, en nee niet iedereen kan er wat aan doen, maar als een klein kindje al zo fors te zwaar is dan zou ik m niet op dailycute gooien maar ermee naar een dokter gaan
Dank je welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
Hier e.e.a. aan nieuws (festival ging btw later toch niet meer door):
http://nos.nl/artikel/265430-doden-door-noodweer-pukkelpop.html
En er zijn ook diverse topics in NWS over, mocht je willen bijlezen.
En hier een frontpage bericht met o.a. commentaar van Ll:
http://frontpage.fok.nl/s(...)er-op-pukkelpop.html
Die foto is overigens al oud, die ken ik al een paar jaar. Zielig voor zo'n kind inderdaad, die wordt nooit meer slank vrees ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar jij bent geen babietje![]()
Overgewicht is gewoon gevaarlijk, en nee niet iedereen kan er wat aan doen, maar als een klein kindje al zo fors te zwaar is dan zou ik m niet op dailycute gooien maar ermee naar een dokter gaan
Was het gelukkig ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Zo, maar dat klinkt wel godsgruwelijk lekker Zwab!
Klinkt heerlijk , maar nu niet voor mij jammer genoegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb gekooktScampi Diabolique en Crème Brûlée
niet de meest caloriearme maaltijd ever helaas
Lekker dat mag ik dadelijk ook nog etenquote:
quote:BESTTE MENSEN IK HEB EEN WACHTWOORD VOOR MIJN TELFORT OM MIJ N
REKENING TE BEKIJKEN EN ALS IK HET INVOER DOET IE HET NIET
DAN VRAAG IK EEN NIEUWE AAN EN DOET DAN OOK NIET WAT VOOR GEDOE IS DAT DAAR
ALS IK EEN VAST WACHTWOORD HEB MOET IE DOEN GAAT AL EEN TIJDJE ZO BEGIN ME ER
KNAP AAN TE ERGEREN ZOU U DIT IN ORDE KUNNEN MAKEN EN ANDERS MOET IK ANDERE STAPPEN ONDERNEMEN
WAT EEN KLOTE TROEP DIE TELFORT ,IK HOOP DAT U ER DIRECT WAT AAN DOET IK WIL MIJN REKENING IN ZIEN NOOIT WEER TELFORT DANK U
holy shitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
omfg, mijn moeder is echt debiel
Ze belt me omdat ze niet weet hoe ze dr wachtwoord moet instellen (we hebben het pas 300x voorgedaan) Anyway, zit ik in dr mail, heeft ze 35x dit mailtje aan telfort gestuurdlet op de spelling, caps, geen interpunctie, ect.
[..]!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
Ze belt me omdat ze niet weet hoe ze dr wachtwoord moet instellen (we hebben het pas 300x voorgedaan) Anyway, zit ik in dr mail, heeft ze 35x dit mailtje aan telfort gestuurdlet op de spelling, caps, geen interpunctie, ect.
[..]!!!!!!!!!!!!!!
Hebben ze bij Telfort weer wat voor op het prikbordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga het nu pas invoeren , ik ben benieuwd hoeveel ik bij elkaar heb gesprokkeld, het zal vast meer dan 1000 kcal zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik zit niet eens over de 1000 kcal vandaag
Dus ik gooi er zo snel nog wat yoghurt, brood of iets anders inDenk broodje ei
Ik heb vroeger voor Telfort gewerkt, geloof me, dit is geen uitzonderingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!
Juistquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hebben ze bij Telfort weer wat voor op het prikbord
En dat is echt nog niks hoor. Ik heb ze nog idioter gezien. Naar Hyves bijvoorbeeld. Maar die heeft ze al weggepleurd. Ooh wacht, ze belt voor de 30ste x vandaag.quote:
Serieus, als ik zulke mails zou binnen krijgen zou ik ze rondsturenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Oognip het volgende:
Je moeder, Q!
Toen ik nog bij Ziggo werkte en zulke mails binnenkreeg moest ik alleen maar heel hard lachen
quote:"IK BEVESTIG HIERBIJ MIJN MAIL ADRES IS PAS VOOR DE 4DE KEER IK BLIJF BEZIG ZO. KAN DAT NIET SNELLER IK HEB HAAST OM OP HYVES TE KOMEN RAYMOND IK HOOP DAT JE OPSCHIET MET BEVESTIGEN ANDERS MOET IK STAPPEN ONDERNEMEN RAYMOND"
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef Qwea het volgende:
Bwahahahahaha
Ook nog 1 aan hyves. Dan moet je via een link je mail adres bevestigen.... gaat ze mailen![]()
![]()
[..]
Net terug met Donna. Echt geweldig. Ze hoefde niet geschoren te worden, maar is helemaal geplukt en ontklit en ontwold. Nageltjes netjes geknipt en mooi geknipt. We zijn zo tevredsen dat we volgende week met Poeska gaan. We hebben al gelijk maar voor twee katten afgerekend en ze rekende ¤ 60 voor allebeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Q je moeder
Mijn vader heeft iets besteld via timboektoe en dat ligt nog bij de douane. Hij het nr van het shippingbedrijf opgezocht en zijn t&t code. Belt hij dat nummer krijgt hij een chinese aan de telefoon. Dat ging dus niet werken.
En ik heb net een babycook opgehaald en nu is mijn vader er met ean vandoor. (ik had zijn auto mee)
En mijn spekkie is niet zo'n spekkie gelukkig
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
telfort, of ze alsjeblieft je moeder mogen afsluiten?
[..]
[..]
Wat was er met Oscar dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar weer opgehaald, we mochten bij 'm blijven tot de narcose was ingewerkt en 1.5 uur later weer ophalen.
Alles is goed gegaan, hij is alleen nog een beetje wiebelig en zielig. Jip heeft 'm even verzorgd en nu ligt ie lekker op schoot.
quote:hoi beste mensen heb net 2x een nieuw wachtwoord aangevraagd
maar het spijt me wel ik krijg geen nieuwe toegestuurd .
zou graag mijn rekening willen bekijken alvast vriendelijk d
Ik heb er vandaag 1590 gehad in totaal en ben daar heel tevreden mee en idd je moet ook naar de beweging kijken want dan verbrandt je ook calorieen en heb je er meer nodig om op de been te blijven dan dat je de hele dag zitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vandaag iets van 1750 kcal gehadmaar daarvoor ben ik net wel een uur gaan lopen en vanmorgen heb ik ook veel gelopen op mijn werk
Liet ze zich dat goed doen dat plukken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net terug met Donna. Echt geweldig. Ze hoefde niet geschoren te worden, maar is helemaal geplukt en ontklit en ontwold. Nageltjes netjes geknipt en mooi geknipt. We zijn zo tevredsen dat we volgende week met Poeska gaan. We hebben al gelijk maar voor twee katten afgerekend en ze rekende ¤ 60 voor allebei
Ja vast welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
Zou je van lachen ook afvallen? ik geloof dat ik dan wel 4kg kwijt ben![]()
![]()
Voer het nou gewoon in, kleine moeite. Weet je precies of je wel of niet nog wat kan etenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen zin om mijn eten in te voeren op die siteZie je, het begint nu al!
Maar met:
- kommetje cornflakes met halfv. melk (ontb)
- smoothie (ontb)
- bruine bol geitenkaas met honing (lunch)
- bruine pistolet koude kip (avondeten)
- cracker oude kaas (avondeten)
- pindareep zonnatura (tussendoor)
Zit ik vast niet heel erg fout. Hoop ik.
Was dat maar waar , dan kon je ons allemaal e-mailtjes van je moeder sturen, dat zou pas een leuk dieet zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
Zou je van lachen ook afvallen? ik geloof dat ik dan wel 4kg kwijt ben![]()
![]()
Nou vooruit!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voer het nou gewoon in, kleine moeite. Weet je precies of je wel of niet nog wat kan etenGewoon doen. Je was zo lekker op weg. Niet bitchen, volhouden! Kom op!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Was dat maar waar , dan kon je ons allemaal e-mailtjes van je moeder sturen, dat zou pas een leuk dieet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |