abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:07:27 #151
192683 AMDB
Visionair.
pi_106407214
Bij GW nooit veel gemerkt van de invloed van NCSoft. Verder eigenlijk nooit games van ze gespeeld.
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:34:59 #152
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_106417679
Tsjah, sommige mensen hebben nou eenmaal moeite met het verschil tussen ontwikkelaar en uitgever :P
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:54:55 #154
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106430971
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef AMDB het volgende:

[..]

http://www.mmocrunch.com/(...)structured-pvp-mode/

Volgens dit interview komt het zeker niet terug omdat 'te hardcore'. Ze zullen toch ook wel moeten begrijpen dat 'hardcore' content nodig is om de speler op de langere termijn vast te houden. Alleen PvP in grote guilds gaat niet werken, grote guilds werken drama in de hand. Ik blijf hopen :P
Haha gay spel
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:31:30 #155
192683 AMDB
Visionair.
pi_106434198
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:54 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Haha gay spel
Goede comment.
pi_106437761
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:54 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Haha gay spel
Biodrone :')
Jullie kunnen ook nooit goede argumenten geven :')
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:18:47 #157
192683 AMDB
Visionair.
pi_106438067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ah, het is een TOR adept. Allemaal bang voor games die het wel anders aan durven te pakken :P

GW2 gaat groter worden _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door AMDB op 05-01-2012 14:24:49 ]
pi_106438336
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ah, het is een ToR adept. Allemaal bang voor games die het wel anders aan durven te pakken :P

Je weet wanneer mensen games zonder reden games beginnen aan te vallen, een release datum niet zo lang meer duurt :D
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:39:35 #159
192683 AMDB
Visionair.
pi_106438870
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:25 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Je weet wanneer mensen games zonder reden games beginnen aan te vallen, een release datum niet zo lang meer duurt :D
Altijd het positieve van iets proberen te zien 8-)
pi_106443342
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ah, het is een TOR adept. Allemaal bang voor games die het wel anders aan durven te pakken :P

Innovatie wordt niet bepaald gewaardeerd door het grote publiek tegenwoordig. Op enorm toegankelijke uitzonderingen na zoals een Wii of Kinect, merk je dat consumenten in grote getalen voor het vertrouwde kiezen. Een grote innovatieve leap zou dus net zo goed nadelig kunnen zijn voor GW2 en daar hebben actieve spelers ook last van, want voor ons wordt dan minder werk gedaan.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:39:48 #161
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106443678
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Hypocrisie en ironischheid kent geen tijd. Kijk eerst naar jezelf alvorens je een goed beoordeeld spel de kanker in probeert te praten met belachelijke ongefundeerde meningen.

Kom niet bij mij aanzetten hoe 'gruwelijk' en 'vet' dit spel is. Je hebt het niet eens gespeeld, zoals die kankerdwerg van een AMDB. Desalniettemin kijk ik wel uit naar dit spel, de paar pauperige features die ze hebben laten zien spreken mij wel degelijk aan. Het is alleen zo dat jullie bezems elk ander topic proberen te overtuigen van jullie gelijkheid.
Derhalve zie ik jullie als Jehova verkondigers, die denken de waarheid in pacht te hebben. Daarom vind ik dat jullie een pijnlijke dood moeten sterven

Gr Gr,

MankeNelis
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:40:48 #162
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106443743
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Morthill het volgende:

[..]

Innovatie wordt niet bepaald gewaardeerd door het grote publiek tegenwoordig. Op enorm toegankelijke uitzonderingen na zoals een Wii of Kinect, merk je dat consumenten in grote getalen voor het vertrouwde kiezen. Een grote innovatieve leap zou dus net zo goed nadelig kunnen zijn voor GW2 en daar hebben actieve spelers ook last van, want voor ons wordt dan minder werk gedaan.
Geef mij een game die innovatief is en ondergewaardeerd wordt. Ik lul je er met gemak onderuit. Want komop, het is geen 1999 meer.
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:57:36 #163
192683 AMDB
Visionair.
pi_106444577
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hypocrisie en ironischheid kent geen tijd. Kijk eerst naar jezelf alvorens je een goed beoordeeld spel de kanker in probeert te praten met belachelijke ongefundeerde meningen.

Kom niet bij mij aanzetten hoe 'gruwelijk' en 'vet' dit spel is. Je hebt het niet eens gespeeld, zoals die kankerdwerg van een AMDB. Desalniettemin kijk ik wel uit naar dit spel, de paar pauperige features die ze hebben laten zien spreken mij wel degelijk aan. Het is alleen zo dat jullie bezems elk ander topic proberen te overtuigen van jullie gelijkheid.
Derhalve zie ik jullie als Jehova verkondigers, die denken de waarheid in pacht te hebben. Daarom vind ik dat jullie een pijnlijke dood moeten sterven

Gr Gr,

MankeNelis
Kankerdwerg? :X Lekker opgefokt mannetje ben jij. Overigens ben ik in geen enkel ander topic actief. Ik heb me een beetje verdiept in SW:TOR maar het sprak me weinig aan, ben zelf op zoek naar iets anders.

En daarbij heb ik ook wel degelijk kritiek op GW2, ik ben het niet met alles eens wat er gaat gebeuren. Echter, als ze waarmaken wat ze beloven dan gaat het zeker één van de betere MMO's worden.
pi_106445173
Sowieso ik heb ook wel wat punten tegen GW2 hoor. Sowieso kan en mag Conquest en WvWvW niet de enige PvP zijn.

En ben ik bang dat sommige dingen te veel gecasualized worden.
pi_106445315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Geef mij een game die innovatief is en ondergewaardeerd wordt. Ik lul je er met gemak onderuit. Want komop, het is geen 1999 meer.
Wie heeft het over ongewaardeerd :{ altijd makkelijk in een discussie, woorden in de mond van een ander leggen en dan zeggen dat je gelijk hebt.

Feit is dat games als Modern Warfare of Gears of War vele malen beter verkopen dan vijf willekeurige innovatieve games bij elkaar. Dan kun je hier wel gaan zeggen dat innovatief populair is, maar de markt ervoor is veel kleiner dan voor het oude vertrouwde.

Totaal anders dan wat jij maakt van mijn woorden. Maar goed, gezien je eerdere gevloek hoef ik sowieso niet veel inhoud te verwachten op dit moment.
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:14:15 #166
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106445332
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:10 schreef Rivalo het volgende:

En ben ik bang dat sommige dingen te veel gecasualized worden.
Laten we daar niet op hopen, er worden de laatste tijd teveel spellen verkracht daardoor ;(
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:16:12 #167
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106445429
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wie heeft het over ongewaardeerd :{ altijd makkelijk in een discussie, woorden in de mond van een ander leggen en dan zeggen dat je gelijk hebt.

Feit is dat games als Modern Warfare of Gears of War vele malen beter verkopen dan vijf willekeurige innovatieve games bij elkaar. Dan kun je hier wel gaan zeggen dat innovatief populair is, maar de markt ervoor is veel kleiner dan voor het oude vertrouwde.

Totaal anders dan wat jij maakt van mijn woorden. Maar goed, gezien je eerdere gevloek hoef ik sowieso niet veel inhoud te verwachten op dit moment.
Je hebt de vraag niet beantwoord. Wat voor spellen worden momenteel links gelegd door het grote boze publiek vanwege innovatie?
pi_106445762
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Je hebt de vraag niet beantwoord. Wat voor spellen worden momenteel links gelegd door het grote boze publiek vanwege innovatie?
Bastion, VVVVV, Super Meat Boy, Scoregasm, Braid. Vijf games die aardig tot goed verkopen, maar dan wel in vergelijking met andere indietitels, want ze komen bij lange na niet aan verkoopcijfers van traditionele games als eerder genoemde Modern Warfare, Battlefield, Skyrim, Assassin's Creed, Fallout, FIFA en noem ze maar op. Games die voor 90% of meer het op safe spelen.

Trouwens, kudos voor het blijven verdraaien van woorden :O het grote boze publiek :') weer een term in de mond leggen die ik niet gebruik en die ik ook helemaal niet wil gebruiken. Kun je ook reageren zonder te doen alsof ik dingen zeg die ik niet zeg, of ben je bang dat je dan geen gelijk krijgt.
pi_106446319
Om het topic dan maar OT te houden... hoe duur denken jullie dat GW2 gaat kosten? Ik hoop zo rond de 40-50 euro :D
pi_106446343
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:34 schreef Gemini99 het volgende:
Om het topic dan maar OT te houden... hoe duur denken jullie dat GW2 gaat kosten? Ik hoop zo rond de 40-50 euro :D
ik denk 60
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:41:49 #171
192683 AMDB
Visionair.
pi_106446628
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:34 schreef Lamabal het volgende:

[..]

ik denk 60
GW1 was toentertijd tussen de 40-50 geloof ik. 60 zou gezien de serverkosten die ze nu gaan hebben meer reëel zijn. Maar misschien leveren ze hem nog steeds goedkoop aan met een beperkt aantal character slots (had de originele GW ook), die je dan weer bij kunt kopen.
pi_106446947
Hm, gekeken naar de vorige delen die eigenlijk in een vrij lage prijsklasse zaten, denk ik iets van 45-50 euro.
Ik heb Prophecies in de begintijd voor nog geen 30 euro gekocht geloof ik, en alle expansions voor iets van 20-25. En niet toen ze pas in de budgetbak lagen. (wel via internet, misschien scheelt dat.)
En het artbook ligt ook al in prijs erg laag (meeste artbooks kosten toch wel 50 euro of meer, die van GW2 ongeveer 30 euro als ik het me goed herinner)
Ik heb niet het idee dat GW haar spelers op enorme kosten wil jagen om zelf maar enorme winsten te kunnen draaien. Wel moet er natuurlijk onderhoud gepleegd worden en als er uitbreidingen komen moet er ook geld zijn voor nieuwe ontwikkelingen. Maar gekeken naar GW1 is ze dat toch aardig op 'spelervriendelijke' wijze gelukt. :)
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:52:53 #173
192683 AMDB
Visionair.
pi_106447136
Toch ben ik wel benieuwd hoe ze de kosten gaan dragen, maken Blizzard en Bioware nu gewoon superveel winst door maandelijkse abonnementen of zijn deze spellen gewoon stukken groter dan GW2 straks? GW1 had natuurlijk alles instanced, wat enorm in serverruimte scheelt, maar dat gaat straks toch niet helemaal op. Ik ben toch benieuwd wat voor een omvang het spel gaat hebben, hoeveel gebieden zijn er straks? Daar is jammer genoeg nog vrij weinig over bekend.
pi_106447205
Dat is waar. Maar zolang er maar geen shop komt waar je met echt geld abilities en wapens kan kopen ben ik al tevreden. En misschien komen er wel uitbreidingen op GW2 waar je, uiteraard, ook weer een eurootje of 30 voor moet neertellen.
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:02:06 #175
192683 AMDB
Visionair.
pi_106447545
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:54 schreef Gemini99 het volgende:
Dat is waar. Maar zolang er maar geen shop komt waar je met echt geld abilities en wapens kan kopen ben ik al tevreden. En misschien komen er wel uitbreidingen op GW2 waar je, uiteraard, ook weer een eurootje of 30 voor moet neertellen.
Uitbreidingen/stand alones komen er volgens mij zeker. Abilities en wapens verkopen (die beter zijn) doen ze niet aan. Wel verwacht ik een aantal dingen zoals ook in GW zaten, zoals extra character slots (deze betwijfel ik een beetje, aangezien er straks meerdere servers zijn en ik niet verwacht dat je zomaar kan wisselen), skill unlock packs voor PvP only en tegen betaling character van server laten veranderen.

Mooiere armor/wapens voor geld verkopen zie ik ze ook niet doen, ik denk dat alle items gewoon in-game verkrijgbaar moeten zijn en niet tegen betaling (volgens mij ook Anet's filosofie).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')