abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106898092
Dat dat shotje low res is straalt het ook wel uit :D Dat filmpje is veel mooier :Y
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106898229
Maar toch is het dus blijkbaar speelbaar op een slechte PC. Iets wat belangrijk is.
En het filmpje is vanaf een camera opgenomen. Er zijn geloof ik nog wel betere video's met een HD camera aan het scherm enzo..

Maar Divinity's Reach is wel echt de vetste stad van GW2. Op het eerste oog in iedergeval. Ergens best slim. Bijna niemand gaat nu bijna voor de Human. Maar ze hebben wel een hele vette stad.
Ookal die van de Asura is ook mooi met draaiende piramides etc. De charr heeft meer industrie steden met tandwielen en rook.
Maar valt in het niet met de aanblik van Divinity's Reach.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 00:51:22 ]
pi_106901791
Open beta komt eraan?

quote:
Lets look at Cavits mention of Closed Beta
We just finished up the first Closed Beta Test at the end of 2011. More will follow, depending on how those go well do a few short open betas, then assuming everything goes as planned itll launch. The lack of dates there is deliberate, FYI. First closed beta test was 12/16 12/30.
pi_106903660
Ga deze zeker halen, ben ook blij dat ie op mindere PCs te spelen zal zijn.

Zou het nu nog leuk zijn om GW1 te spelen eigenlijk ? Misschien haal ik die dan wel ff.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106903744
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:10 schreef Lamabal het volgende:
Open beta komt eraan?

[..]

We hope so. http://fok.nl/503366
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:38:40 #256
192683 AMDB
Visionair.
pi_106903920
Dat hij echt in voorbereiding is is heel erg goed nieuws _O_ Nu maar hopen dat ze hem niet net in een tentamenperiode plannen.
pi_106904276
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

We hope so. http://fok.nl/503366
Jullie lucky bastards krijgen vast wel een beta key.

Maar hopen dat het komt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:38 schreef AMDB het volgende:
Dat hij echt in voorbereiding is is heel erg goed nieuws _O_ Nu maar hopen dat ze hem niet net in een tentamenperiode plannen.
Fuck tentamens :') GO GW2
  dinsdag 17 januari 2012 @ 11:22:36 #258
192683 AMDB
Visionair.
pi_106905067
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:51 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Jullie lucky bastards krijgen vast wel een beta key.

Maar hopen dat het komt.

[..]

Fuck tentamens :') GO GW2
Niet als er tentamens tussen zitten die je moet halen, anders is het :W

Dat risico ga ik dan niet nemen dus :P
  Moderator dinsdag 17 januari 2012 @ 11:26:16 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_106905186
Leuk, Diablo 3 EN GW2, ik heb weer iets te doen straks :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106905280
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:26 schreef Karina het volgende:
Leuk, Diablo 3 EN GW2, ik heb weer iets te doen straks :)
Same. En ik heb nog geluk ook dat mijn stage afloopt binnen 2 weken. Dus ik heb weer tijd *O*
pi_106906191
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga deze zeker halen, ben ook blij dat ie op mindere PCs te spelen zal zijn.

Zou het nu nog leuk zijn om GW1 te spelen eigenlijk ? Misschien haal ik die dan wel ff.
Kan nog wel, maar de steden zijn wel wat leeg. Niet dat je per se anderen nodig hebt om te spelen, hoor.

Ik kijk ook echt uit naar de launch. Mijn gw1 account is alweer 75 maanden oud, maar speel al een hele tijd niet meer.
pi_106912673
Zelf al even gezocht maar nog niet helemaal zekerheid over.

Las dat in PvP iedereen automatisch het hoogste lvl is en dezelfde gear heeft, dit zodat skills belangrijker zijn dan de hoeveel tijd die je hebt gespeeld.

Wat voor rewards kun je dan nog krijgen dmv PvP ?

Er lijkt helemaal geen geargrind in GW2 te zitten, wat ik aan de ene kant een verademing vind, maar aan de andere kant, wat voor rewards kun je dan verdienen ? (ook wat PvE betreft)

Of misschien begrijp ik 't wel helemaal verkeerd.. :P
pi_106913078
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelf al even gezocht maar nog niet helemaal zekerheid over.

Las dat in PvP iedereen automatisch het hoogste lvl is en dezelfde gear heeft, dit zodat skills belangrijker zijn dan de hoeveel tijd die je hebt gespeeld.

Wat voor rewards kun je dan nog krijgen dmv PvP ?

Er lijkt helemaal geen geargrind in GW2 te zitten, wat ik aan de ene kant een verademing vind, maar aan de andere kant, wat voor rewards kun je dan verdienen ? (ook wat PvE betreft)

Of misschien begrijp ik 't wel helemaal verkeerd.. :P
5vs5 is iedereen zelfde level + skills dacht ik zo. Dan gaat het puur om skills en het begrijpen van je spells etc.

Je hebt ook gewoon nog WvWvW waar gear etc mee. En nog andere soorten pvps.

MAAAAR ik heb een heel leuk overzicht voor je.

http://guildwars2pc.com/the-game/pvp/
pi_106913137
Thanks! :)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:27:17 #265
192683 AMDB
Visionair.
pi_106913235
Je zult vooral rewards krijgen met ander uiterlijk. Dus vettere/uniekere items dan anderen. Denk dat dit met zowel PvP als PvE te verdienen wordt. In GW1 hadden ze op een gegeven moment capes met brons/zilver/gouden rand voor guilds die hoog eindigden in PvP. Daarnaast zijn er natuurlijk Guild Ladders e.d.
pi_106913252
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:23 schreef Lamabal het volgende:

[..]

5vs5 is iedereen zelfde level + skills dacht ik zo. Dan gaat het puur om skills en het begrijpen van je spells etc.

Je hebt ook gewoon nog WvWvW waar gear etc mee. En nog andere soorten pvps.

MAAAAR ik heb een heel leuk overzicht voor je.

http://guildwars2pc.com/the-game/pvp/
Handig overzicht van wat PvP is, maar is gewoon PvP dan simpelweg voor de eer? Of begrijp ik het verkeerd?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:31:29 #267
192683 AMDB
Visionair.
pi_106913382
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

Handig overzicht van wat PvP is, maar is gewoon PvP dan simpelweg voor de eer? Of begrijp ik het verkeerd?
Rewards in tournaments, guild/player status. In GW1 was het vooral voor de status en lol, niet per se voor de rewards.

En daar hoort het ook om te gaan :P
pi_106913480
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:31 schreef AMDB het volgende:

[..]

Rewards in tournaments, guild/player status. In GW1 was het vooral voor de status en lol, niet per se voor de rewards.

En daar hoort het ook om te gaan :P
Daar verschillen de meningen sterk over natuurlijk ;) en het is ook waarom je veel WoW/TOR/RandomstoortgelijkeMMO-spelers niet in GW2 zult gaan vinden.

Maar goed, ik heb GW1 nooit gespeeld, dus ik merk wel wat ik ervan ga vinden :) als ik het niet trek dan zie ik dat hopelijk tijdens de open beta wel.
pi_106913595
Ik vind het heel erg veelbelovend allemaal. :)

Ben het dan ook eens met AMDB, heb liever dit dan dat iedereen weer zit te spelen om dat ene stukje gear met +5 meer dmg...
pi_106913701
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het heel erg veelbelovend allemaal. :)

Ben het dan ook eens met AMDB, heb liever dit dan dat iedereen weer zit te spelen om dat ene stukje gear met +5 meer dmg...
Same. Het is ook slim gedaan want ze spelen ook wel een beetje in op de mensen die niet zo "veel" tijd hebben.

Je blijft altijd mensen hebben die het spel non stop gaan spelen en dat de pvp draait om gear.

Nu met deze optie gaat het niet om gear maar om skills. Dus een ervaren gw1 speler met wat minder tijd zou bijvoorbeeld hoog in pvp komen te staan door ervaring. (Als gw1 en gw2 redelijk hetzelfde blijven)
pi_106913908
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Same. Het is ook slim gedaan want ze spelen ook wel een beetje in op de mensen die niet zo "veel" tijd hebben.

Je blijft altijd mensen hebben die het spel non stop gaan spelen en dat de pvp draait om gear.

Nu met deze optie gaat het niet om gear maar om skills. Dus een ervaren gw1 speler met wat minder tijd zou bijvoorbeeld hoog in pvp komen te staan door ervaring. (Als gw1 en gw2 redelijk hetzelfde blijven)
Waarmee je dus als newbie de eerste uren continu vernederd wordt. Lijkt me ook geen leuk begin ;)

Maar goed, beide zijn makkelijk in balans te brengen natuurlijk. Zowel voor PvP om gear en PvP niet om gear.
pi_106914387
Juist het feit dat ik hier niet enorm veel tijd in hoef te steken maakt de game interessant voor mij.
Kan echt niet weer een paar avonden in de week plannen om te gaan raiden/PvPen enzo, die tijd heb ik wel gehad.

Maar gewoon zo af en toe kunnen spelen, en als ik het dan onder de knie heb ook nog eens kans maken tegen mensen die vaker spelen, top !

En dan ook nog eens geen maandelijks abonnement. _O_
pi_106914926
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Juist het feit dat ik hier niet enorm veel tijd in hoef te steken maakt de game interessant voor mij.
Kan echt niet weer een paar avonden in de week plannen om te gaan raiden/PvPen enzo, die tijd heb ik wel gehad.

Maar gewoon zo af en toe kunnen spelen, en als ik het dan onder de knie heb ook nog eens kans maken tegen mensen die vaker spelen, top !

En dan ook nog eens geen maandelijks abonnement. _O_
Ik suck toch te hard :D dus het gaat mij voornamelijk om de PvE :P
pi_106914973
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik suck toch te hard :D dus het gaat mij voornamelijk om de PvE :P
Ervaring. Gewoon doen doen doen en dan suck je niet zo hard meer.
pi_106915010
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Ik speel nu best veel PvP in TOR, maar totdat ik de tijd neem om al mijn spells onder hotkeys te zetten en die hotkeys kan dromen blijf ik ver achter bij de echt ervaren spelers. Eerlijk gezegd heb ik ook geen zin om dat uit mijn kop te gaan leren allemaal.
pi_106915076
Wat de classes betreft, die Mesmer lijkt me wel wat.
pi_106915389
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik speel nu best veel PvP in TOR, maar totdat ik de tijd neem om al mijn spells onder hotkeys te zetten en die hotkeys kan dromen blijf ik ver achter bij de echt ervaren spelers. Eerlijk gezegd heb ik ook geen zin om dat uit mijn kop te gaan leren allemaal.
Gewoon je main damage dicht bij zetten. Of wat jij het makkelijkst vind om in te drukken.

quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat de classes betreft, die Mesmer lijkt me wel wat.
Ik ga voor necromancer denk ik.
pi_106915612
Nog even van de vorige pagina. Die open bèta was toch allang bekend? :P"

Oja, Release Date van TERA Online is 3 Mei.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:24:11 ]
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:31:34 #279
192683 AMDB
Visionair.
pi_106915955
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:23 schreef Rivalo het volgende:
Nog even van de vorige pagina. Die open bèta was toch allang bekend? :P"

Oja, Release Date van TERA Online is 3 Mei.
Gaat meer om het feit dat ze nu bezig zijn met het plannen van de bèta.

Ik heb qua classes het meeste interesse in de Engineer, Mesmer en Guardian. Gaan volgens mij de wat meer ingewikkelde classes worden.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:32:06 #280
192683 AMDB
Visionair.
pi_106915977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef Lamabal het volgende:

[..]

GW1 was de ervaring die je nodig had echt heel hoog wilde je enigszins hoog spelen. Verwacht dat het bij GW2 niet anders gaat worden.
pi_106916038
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:31 schreef AMDB het volgende:

[..]

Gaat meer om het feit dat ze nu bezig zijn met het plannen van de bèta.

Ik heb qua classes het meeste interesse in de Engineer, Mesmer en Guardian. Gaan volgens mij de wat meer ingewikkelde classes worden.
Ja ik ook. Die ga ik sowieso allemaal rollen. Alleen nog geen idee welke mijn main gaat worden.
Mesmer niet als eerste denk ik.
Guardian heeft nogal een defensieve rol die veel bijdraagt aan het spel. Engineer kan turrets plaatsen en heeft natuurlijk een vlammenwerper ( :D )

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:34:00 ]
pi_106916388
Norn guardian of Charr necromancer wordt het voor mij.
pi_106922921
Ik heb hier trouwens nog zo'n grote PC-sticker van Guild Wars 2. Van dat soort materiaal waar ook die Windows en Inteldingetjes op je laptop van gemaakt zijn. Ding is iets van 22x13cm.

Ik ga hem niet op mijn laptop, noch op mijn desktop plakken en doe er dus niks mee. Als iemand interesse heeft, stuur een pm. Uiteraard mag je wel zelf de verzendkosten betalen ;)
pi_106924638
Nah, ik hou niet van stickers.
pi_107047983
quote:
quote:
a tankless (...) class system. Guild Wars 2 endeavors to(...) change what we don't
ik vind het tof om te tanken :{w
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:20:08 #288
192683 AMDB
Visionair.
pi_107048325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

[..]

ik vind het tof om te tanken :{w
Tanken en healen waren ook altijd mijn favorieten, vraag me af hoe dit uit gaat pakken.
pi_107048442
Mwah komt helemaal goed, in gw1 kin ik ook healen en tanken met mn ranger :p
  zaterdag 21 januari 2012 @ 01:07:17 #290
192683 AMDB
Visionair.
pi_107087617
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:20 schreef AMDB het volgende:

[..]

Tanken en healen waren ook altijd mijn favorieten, vraag me af hoe dit uit gaat pakken.
Nog steeds mogelijk.

(Holy) Trinity bestaat nog steeds alleen in mindere mate.
Je classes zijn eigenlijk een soort hybride. En warrior kan bijvoorbeeld ook een soort ranger zijn waardoor het een AoE DPS'er wordt. Als warrior is tanken natuurlijk ook mogelijk.

Het voordeel gewoon is dat je nooit vast zit aan je rol. Bij de meeste MMO's zit je gewoon vast aan een soort build.
  zondag 22 januari 2012 @ 10:09:36 #292
192683 AMDB
Visionair.
pi_107089340
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:20 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Nog steeds mogelijk.

(Holy) Trinity bestaat nog steeds alleen in mindere mate.
Je classes zijn eigenlijk een soort hybride. En warrior kan bijvoorbeeld ook een soort ranger zijn waardoor het een AoE DPS'er wordt. Als warrior is tanken natuurlijk ook mogelijk.

Het voordeel gewoon is dat je nooit vast zit aan je rol. Bij de meeste MMO's zit je gewoon vast aan een soort build.
Hmm, ben benieuwd. In GW1 kon je in de meeste instances alles wel aan met een goede tank en een goede healer, dan maakte de rest niet heel veel meer uit zolang het maar damage deed. Ben bang dat er misschien grote problemen komen met spelers die het niet snappen en om de haverklap dood gaan.
pi_107091301
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 10:09 schreef AMDB het volgende:

[..]

Hmm, ben benieuwd. In GW1 kon je in de meeste instances alles wel aan met een goede tank en een goede healer, dan maakte de rest niet heel veel meer uit zolang het maar damage deed. Ben bang dat er misschien grote problemen komen met spelers die het niet snappen en om de haverklap dood gaan.
Mensen moeten zich weer bekend maken met de gameplay, dat is voor elke game zo. Zelfs als het systeem vrij standaard is moet je weer even wennen.
pi_107099794
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 10:09 schreef AMDB het volgende:

[..]

De dynamic content scaled mee, dus als je met 10 pro's speelt is het natuurlijk moeilijker dan met mensen die de helft van de tijd op de grond liggen en met stenen smijten.
Het wordt dus mee gescaled aan hoe de spelers meedoen met de quest, en daar wordt dus wat je krijgt ook aan aangepast. Dus geen ninja/masterloot meer.
Het probleem kun je denk ik alleen krijgen in de moeilijkere dungeons en PvP. Daar ligt de nadruk meer op teamwork.
  maandag 23 januari 2012 @ 02:02:19 #295
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_107127246
Rogue/ mesmer als je nog steeds kan multi-en. Anders gewoon rogue
pi_107129546
quote:
In February we’ll invite select press to participate in beta testing, and in March and April we’ll aggressively ramp up the size of our beta test events so that many of you will have a chance to participate. And of course, this all leads to the release of Guild Wars 2 later this year.
  maandag 23 januari 2012 @ 09:16:02 #298
192683 AMDB
Visionair.
pi_107129599
quote:
Ik wou 'm net komen posten! Goed nieuws! Kan niet wachten:-)
pi_107130586
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:16 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ik wou 'm net komen posten! Goed nieuws! Kan niet wachten:-)
Ja echt. Hopelijk krijg ik een invite. Ik denk zelf van niet ik zal wel in de laatste beta zitten. ALS ik erin kom.
pi_107130874
Pers wordt uitgenodigd, ik ga mijn baas eens even porren denk ik :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')