Hij is een man, wat denk je nouquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Dat klopt.
Maar je zou verwachten dat hij ( hij is ouder neem ik aan kon het niet zo snel vinden ) verstandiger is.
En zich niet als een geile muis op de kaas werpt zonder erbij na te denken.
Als je snachts een vent bent en je hangt hem erin.
Dan moet je ook maar de consequenties aanvaarden.
Maar dat is mijn mening.
Ja goed, dat je anti-kledder bent weet ik.. Maar stel die 99% bescherming faalt.. En omdat het er groeit verander jij van gedachten, maar hij niet. Wat dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word niet zwanger. Ik ben niet achterlijk en neuk niet zonder anticonceptie. En zou ik zwanger raken, dan wordt het een retourtje abortuskliniek.
Oh inderdaad vertel het maar ik volg dit toch al niet meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ìk bedoel dat je misschien iets meer details wilt hebben om je wat voor te kunnen stellen bij een "ruwe afwerking".
Dan hoeft hij er niet voor te zorgen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja goed, dat je anti-kledder bent weet ik.. Maar stel die 99% bescherming faalt.. En omdat het er groeit verander jij van gedachten, maar hij niet. Wat dan?
Ik vraag me af dat mocht het gebeuren (hypotetisch dan) Of je dan uiteindelijk ook zo reageert..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hoeft hij er niet voor te zorgen.. Ik ben voor vrije keuze. Ik kies voor dat ding, hij niet, dan zorg en betaal ik er ook voor.
Ik denk het wel. Ik ben behoorlijk standvastig in mijn meningen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vraag me af dat mocht het gebeuren (hypotetisch dan) Of je dan uiteindelijk ook zo reageert..
Ik ben ook een man en vaak zo hitsig als een beer op coke.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is een man, wat denk je nou.
Mja, je hebt ook wel een punt. Maar je mag, vind ik, als man ook de keuze hebben om niet voor het kind te zorgen. Dat is niet maatschappelijk aanvaard, maar ik vind het niet meer dan terecht.
Als ma kledder kwijt wil en pa niet, dan heeft ma ook het laatste woord. Het kan niet altijd feest zijn..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik ben behoorlijk standvastig in mijn meningen..
Maar goed, de kans dat het gebeurt is nihil. Ik haat kinderen.
Ik ben voor vrije keuze voor zowel man als vrouw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben ook een man en vaak zo hitsig als een beer op coke.
Maar dat betekend niet dat ik vergeet met bescherming te neuken.
En als de dame in kwestie dat niet wilt dan is dat niet mijn probleem want dan word er gewoon niet geneukt.
Ik snap jouw punt ook wel.
Want hij wilt het niet ( En wie zou dat wel willen in zon situatie )
Maar goed ik weet niet misschien is het voor een vrouw anders.
Ik zou een ex of wie dan ook nooit in de steek laten zo.
Als ik iemand drachtig maak dan zorg ik ook voor het hooi.
Dat hebben we begrepenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik ben behoorlijk standvastig in mijn meningen..
Maar goed, de kans dat het gebeurt is nihil. Ik haat kinderen.
Wat oudere kinderen zoals jij vind ze vast wel leuk.quote:
Ik respecteer je meningquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben voor vrije keuze voor zowel man als vrouw.. Dat houdt dus ik dat ik vind dat een man ook mag kiezen niet voor het kind te zorgen. Net als dat de vrouw mag kiezen het kind niet te houden.
Alleen de pil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hebben we begrepen![]()
Maar jij doet alleen pil? Of dubbel? Sowieso blijft het gevaar natuurlijk..
Dat is ook een voordeel aan homo zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
Het enig voordeel aan het niet neuken.
Niemand zwanger kunnen maken, hoezee!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat oudere kinderen zoals jij vind ze vast wel leuk.
Geniaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
Ben net weer thuis.
Werkelijk, elke keer als ik onderweg een Toyota zie, moet ik weer aan dit oude knipseltje denken:
[ afbeelding ]
ToTquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
Ben net weer thuis.
Werkelijk, elke keer als ik onderweg een Toyota zie, moet ik weer aan dit oude knipseltje denken:
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geniaal
Als ze hem nog kwijt wilt geeft ze hem maar aan mij
Dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening![]()
Maar ik ben persoonlijk van mening dat een kerel en kerel moet zijn.
En dus ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |